Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-De Graafschap vrijdag 28 maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 11, 2025, 14:02:30

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

De Graaf floot verder een prima wedstrijd trouwens :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

Citaat van: Specuveter op maart 29, 2025, 09:22:14
Krijgen we al een beetje een trowback naar 2013
Toen ook een overwinning tegen De Graafschap doelpunt Barto
En daarna doorstomen naar de eredivisie.

Haha grappig dacht er vanochtend meteen aan. Laten we hopen  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 29, 2025, 10:37:03
De Graaf floot verder een prima wedstrijd trouwens :thumbsup

Beste scheids dit seizoen zien fluiten thuis
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op maart 29, 2025, 06:26:22
Hoeveel bier hast op? Gelijkspel was volkomen terecht geweest.  Die lui hadden de 0-2 mutte maken met die grote kans. Jansen stond te bibberen op de goal. Van Mullem dramatisch. Enigste die goed speelde was Pauwels samen met Galvez.  Hilterman ondanks zijn goal totaal onzichtbaar. Nartey ook heel slecht. Ottesen stond paar keer aan de verkeerde kant te dekken. Met mazzel 3 punten gepakt.
totaal niet mee eens. Maar dat hoeft ook niet, we waren van minuut 45 tot de 70 ste minuut wel 10 klassen beter.

siepelsjeu

Citaat van: Vlampiep op maart 29, 2025, 08:21:47
Wat een geweldig uitvak, zelden  meegemaakt die super sfeer en wat een variatie in hun aanmoediging wat geweldig werd geregisseerd. Bij ons ging het  het pas echt los nadat de 3e treffer er in vloog, toen kookte het gehele stadion.

Nou fantastisch lui hadden een microfoon + speaker mee :_schater

Bankzitter

We hadden in het begin problemen omdat vd Heide meer op het middenveld speelde dan als rechtsbuiten. Daar kwam de goal ook uit (en die had Jansen ook gewoon moeten hebben). En dan is het mooi dat Galvez moeiteloos ook kan opschuiven als extra middenvelder. Vanaf dat moment liep het. Nog even lastig na de wissels maar dat is ook weer goedgekomen. Over de hele wedstrijd verdiend gewonnen.

sunderland

Citaat van: Destroyer op maart 29, 2025, 10:38:04
Beste scheids dit seizoen zien fluiten thuis
er was een moment met Diemers dat liet ie gaan en uit hun aanval was er weer een moment en floot ie ook niet. Was binnen 5 seconden. Vond dit de beste scheidsrechter van dit seizoen. Mooie wedstrijd met weinig gezeur en weinig kaarten.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op maart 29, 2025, 10:47:55
We hadden in het begin problemen omdat vd Heide meer op het middenveld speelde dan als rechtsbuiten. Daar kwam de goal ook uit (en die had Jansen ook gewoon moeten hebben). En dan is het mooi dat Galvez moeiteloos ook kan opschuiven als extra middenvelder. Vanaf dat moment liep het. Nog even lastig na de wissels maar dat is ook weer goedgekomen. Over de hele wedstrijd verdiend gewonnen.
niet om jou, Galvez speelt heel vaak zo. Diemers liet op dat moment van de Heide lopen en centraal stapte niemand in en blunderde keeper

sunderland

Vond Galvez de beste van het veld. Je ziet ook dat hij voetballend tactisch technisch een hoger nivo heeft dan de rest.

sjaak

Ik snap de kritiek op Van Mullem wel, maar hij is ook vaak de enige die een bal inspeelt. Nieling rost hem gewoon naar voren en de backs spelen veel te vaak terug naar het centrum. En met weinig creativiteit op het middenveld is het lastig voetballen van achteruit

oost

Citaat van: De Gast op maart 29, 2025, 08:17:38
Vind Pauwels een ongeleid projectiel. Ondanks twee assists waarvan de tweede een gelukje lijkt doet hij vaak maar wat. Voetbalintelligentie lijkt er niet te zijn en lijdt het meeste balverlies van iedereen. Kijk dan eens naar hoe Hilterman afwerkt ondanks dat hij vanaf de zijkanten op midden nooit een bal krijgt. Zo koel en professioneel.

Zonder Balk en Pauwels sta je gewoon 14e.

Laten we zullen spelers een keer koesteren ipv altijd het slechte te benoemen

Tanjajeah

#221
Ben ik nou de enige die hoe Graafschap supporters een uitwedstrijd beleven helemaal niks vindt? Heeft toch niks te maken met je club aanmoedigen? Het is een theaterstukje van 90 minuten. Ze lijken er vooral voor zichzelf te zijn.

Staat zo'n volksmenner voor de groep die de hele wedstrijd met z'n rug naar het veld staat (want ja, alles moet wel goed geregisseerd), allemaal ingestudeerde dansjes, spandoeken voorin en achterin de kooi die precies op maat zijn (van te voren maten doorgekregen?), speciale fotograaf op het veld die instructies krijgt als er een doek zichtbaar wordt. Alles is van tevoren bedacht, niks is meer spontaan. Een soort koorrepetitie het. De wedstrijd lijkt bijzaak en totaal aan hen voorbij te gaan. Ongeacht wat er op het veld gebeurt; de instructies van de menner worden uitgevoerd.

Ik ben liefhebber van de Engelse voetbalcultuur, die lachen je vierkant uit met zo'n toneelstuk. Maar het zal misschien mijn leeftijd zijn.

Poetser

Citaat van: Tanjajeah op maart 29, 2025, 11:04:50
Ben ik nou de enige die hoe Graafschap supporters een uitwedstrijd beleven helemaal niks vindt? Heeft toch niks te maken met je club aanmoedigen? Het is een theaterstukje van 90 minuten. Ze lijken er vooral voor zichzelf te zijn.

Staat zo'n volksmenner voor de groep die de hele wedstrijd met z'n rug naar het veld staat (want ja, alles moet wel goed geregisseerd), allemaal ingestudeerde dansjes, spandoeken voorin en achterin de kooi die precies op maat zijn (van te voren maten doorgekregen?), speciale fotograaf op het veld die instructies krijgt als er een doek zichtbaar wordt. Alles is van tevoren bedacht, niks is meer spontaan. Een soort koorrepetitie het. De wedstrijd lijkt bijzaak en totaal aan hen voorbij te gaan. Ongeacht wat er op het veld gebeurt; de instructies van de menner worden uitgevoerd.

Ik ben liefhebber van de Engelse voetbalcultuur, die lachen je vierkant uit met zo'n toneelstuk. Maar het zal misschien mijn leeftijd zijn.

Amen.

wiekie1969

Citaat van: gobo op maart 29, 2025, 07:18:09
Volstrekte nonsens natuurlijk dit. Wel grappig dat jij er weer alleen naar mindere punten uit weet te halen. Vanochtend naast trainert wakker geworden? 100 procent verdiende overwinning.

We speelden helemaal niet goed man. Tegen Dordrecht waren we een klasse beter dan gisteravond. Toen fossiel Seuntjes erin kwam was het weer dikke paniek. Het was zo rommelig as de neten. Alleen de punten tellen. Op naar Emmen.

CambuurAmersfoort

En nu lekker ontspannen morgenmiddag de TV aanzetten.
Waar hopen we op. Gelijkspelletje of toch overwinning Dordt?
Denk dat dordt een betere selectie heeft dan ado en we moeten nog naar Den Haag dus ik ga voor een gelijkspel waarmee we maar 1 punt achter de 2e plek staan.

Dan moet Excelsior nog naar Volendam wat zo maar hun kampioenswedstrijd kan worden en wij moeten nog naar den Haag. 5 keer winnen en een gelijkspel is denk ik genoeg om de 2e plek veilig te stellen.