Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-De Graafschap vrijdag 28 maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 11, 2025, 14:02:30

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: sunderland op maart 27, 2025, 17:52:03
Graafschap speelt met nieuwe spits die in 7 wedstrijden paar x is in gevallen?.

En hun beste speler Van Gilst geblesseerd. Wat een klasbak is dat.

fred

Hou die grieze doffert ook maar in de gaten

sunderland

Citaat van: fred op maart 27, 2025, 18:42:06
Hou die grieze doffert ook maar in de gaten
die zit oppe bank gelukkig

Galdiano

Citaat van: NRG op maart 27, 2025, 16:28:45

Bijzonder dat dat ?berhaupt niet gebeurt. Denk dat de hulpdiensten daar ook wel wat van vinden.

Overal staan ze op de trappen. Een utopie om dat voor elkaar te krijgen.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

#109
Citaat van: NRG op maart 27, 2025, 16:28:45

Bijzonder dat dat ?berhaupt niet gebeurt. Denk dat de hulpdiensten daar ook wel wat van vinden.

In geen enkel theater is het tijdens de voorstelling toegestaan, om op de looppaden te staan!
(er moet eerst eens iets gebeuren, voordat er gehandhaafd gaat worden)

Arno A

Op Noord staat het grootste gedeelte. Je kan de trappen niet eens zien. Die mensen krijg je echt niet meer terug op hun stoel. 

dan moet je zo iets doen;

https://www.tubantia.nl/fc-twente/grolsch-veste-krijgt-staanplaatsen-fc-twente-gaat-vak-p-aanpassen~a4275163/

Kost ook weer een lieve duit. Kunnen ze beter een goede spits voor halen.

Trainert!

Nou, matchday. Op een mooie sfeervolle avond met 3 punten.

Voor de stadionspeaker: Graag muziek draaien om het publiek op te zwepen, en stoppen met de diepte intervieuws in de rust.

hobbes

Citaat van: Trainert! op maart 28, 2025, 06:43:15


Voor de stadionspeaker: Graag muziek draaien om het publiek op te zwepen


Toch niet die hard style herrie? Daar wordt niemand vrolijk van.

Galdiano

Citaat van: hobbes op maart 28, 2025, 09:18:00

Toch niet die hard style herrie? Daar wordt niemand vrolijk van.

Smaken verschillen. De ene wil ACDC, de ander hoempapa en de andere weer hardcore.

Van mij mag het wel lekker opgefokt worden met hardcore. Dan is noord opgewarmd en slaat het vanzelf over op de rest van de tribunes.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

NRG

Citaat van: Galdiano op maart 27, 2025, 20:45:53
Overal staan ze op de trappen. Een utopie om dat voor elkaar te krijgen.


Overal in Nederland. Dat hoef je in bv Engeland echt niet te proberen.

666

Citaat van: NRG op maart 28, 2025, 10:07:27

Overal in Nederland. Dat hoef je in bv Engeland echt niet te proberen.

Ik ga ieder jaar naar Engeland en daar mag je niet op de trappen staan, niet roken in de stadions en geen drinken meenemen de tribune op (af en toe frisdrank).. er wordt daar op gehandhaafd.
Een biertje op de tribune vind ik bij ons wel prima  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

fred

Citaat van: Trainert! op maart 28, 2025, 06:43:15
Nou, matchday. Op een mooie sfeervolle avond met 3 punten.

Voor de stadionspeaker: Graag muziek draaien om het publiek op te zwepen, en stoppen met de diepte intervieuws in de rust.

Inderdaad,  stop eens met die Tsunami, Sweet Caroline. Waar zijn de oude Cambuur liederen gebleven  :?
En doe het geluid eens dempen als we de Nieling-hooligan show krijgen  _O_

Hopelijk slaat het volle stadion een keer over op het elftal en beseffen ze dat er vandaag gewonnen MOET worden  |:)

Bankzitter

We spelen om promotie. Dus iedere wedstrijd moet gewonnen ;)