Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-De Graafschap vrijdag 28 maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 11, 2025, 14:02:30

Vorige topic - Volgende topic

fred


Noordcambuur

Gefeliciteerd mannen was billen bij elkaar .
Op naar Emmen  :thumbsup

Viper

Citaat van: Arno A op maart 28, 2025, 21:36:34
14280 toeschouwers!

Historisch hoor. Hoewel het er in het verleden mogelijk meer dan 15.000 waren.

CambuurAmersfoort

Fantastische overwinning...nu wordt het echt een heerlijk seizoensslot.
Diemers speelde echt heel erg goed vandaag! En leuk voor de Leeuw om in z'n nadagen nog zo'n belangrijke te maken.

Maar de kneuzen die op noord denken bij de 3-2 nog een keer bekers op het veld te moeten gooien...echt hoe zwakzinnig kan je zijn...dat je zelf niet beseft dat je met een beetje pech gewoon allemaal naar huis mag met 85 minuten.
Ik vind die regels van de knvb ook gejank om niks maar soms moet je je eigen ego even opzij leren zetten en proberen om na te denken wat op dat moment niet kan...

Maar verder genoten!

siepelsjeu


wiekie1969

GELOOF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik nim er 1 op.  :proost

Noordcambuur

Citaat van: CambuurAmersfoort op maart 28, 2025, 22:38:12
Fantastische overwinning...nu wordt het echt een heerlijk seizoensslot.
Diemers speelde echt heel erg goed vandaag! En leuk voor de Leeuw om in z'n nadagen nog zo'n belangrijke te maken.

Maar de kneuzen die op noord denken bij de 3-2 nog een keer bekers op het veld te moeten gooien...echt hoe zwakzinnig kan je zijn...dat je zelf niet beseft dat je met een beetje pech gewoon allemaal naar huis mag met 85 minuten.
Ik vind die regels van de knvb ook gejank om niks maar soms moet je je eigen ego even opzij leren zetten en proberen om na te denken wat op dat moment niet kan...

Maar verder genoten!
moet je eens kijken wat er allemaal mag bij Ajax,Feijenoord en psv en nu valt er 2 bekertjes op het veld meneer moet weer tijdelijk staken.
Wel gezien wat er gebeurde bij mvv tegen Emmen?

CambuurAmersfoort

Citaat van: Noordcambuur op maart 28, 2025, 22:46:23
moet je eens kijken wat er allemaal mag bij Ajax,Feijenoord en psv en nu valt er 2 bekertjes op het veld meneer moet weer tijdelijk staken.
Wel gezien wat er gebeurde bij mvv tegen Emmen?

1e keer kan nog gebeuren...ik was dat gezeik ook al bijna vergeten. Maar dat je dan bij de laatste goal het nog een keer doet is gewoon zo ontzettend dom...heeft niks met anderen te maken maar gewoon even zelf nadenken hoe erg je de club ermee kan schaden.

NRG

Citaat van: Noordcambuur op maart 28, 2025, 22:46:23
moet je eens kijken wat er allemaal mag bij Ajax,Feijenoord en psv en nu valt er 2 bekertjes op het veld meneer moet weer tijdelijk staken.
Wel gezien wat er gebeurde bij mvv tegen Emmen?


Beetje dubbel. Gebeurde niet veel. Paar bekertjes op het veld. Werd gegooid uit vreugde. Niet naar de tegenstander. Aan de andere kant, je weet het beleid van de knvb in deze. Je weet dat met bier gooien tot staken kan leiden. Gewoon niet slim om te doen dus.

oost

Complete onzin om te staken. Vreugde biertjes wat de lucht in gaat WHO Cares?

Wat een heerlijk potje echt genoten.
Voetbal was misschien niet altijd even goed maar vechtlust en sfeer was echt top :thumbsup

Noordcambuur

De spelers zaten er aardig doorheen phoeeee?.

NRG

Was een vermakelijke pot met een heerlijke sfeer. Een vol uitvak maakt het ook altijd leuker wat mij betreft. De de Graafschap supporters hebben weer goed hun best gedaan. Respect daarvoor. Maar de punten blijven gelukkig in Leeuwarden.

denistel

mooie 3 punter geel blauwen en hulde aan het uitvak :proost

CambuurAmersfoort

Fantastisch uitvak! Zou mooi zijn als wij in de laatste wedstrijden ook nog een paar mooie doeken kunnen tonen!

sunderland

#179
Mooie pot Heel professioneel van ons kant. Absoluut de terechte winnaar. We waren 70 minuten de betere met prima voetbal en veel intensiteit. Was ons beste wedstrijd met veel beleving.   |:) |:) |:) |:) |:)
Graafschap mooie club met een fantastisch spandoek vlak voor de aftrap. Wat mooi vond ik dat. !