Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-De Graafschap vrijdag 28 maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 11, 2025, 14:02:30

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

#270
Iedereen kan er wat van vinden dat een wedstrijd wordt gestaakt nadat bierbekers op het veld wordt gegooid en daarna de wedstrijd wordt gestaakt.
Maar dat is nu de Knvb regel en iedereen weet ervan. Dus zodra je een beker gooit, kun je weten dat jij je club naait.
Het moeten dus de vol gesnoven of ernstig  beperkte lieden zijn die wel blijven gooien. Het Kooi stadion is een schitterende voetbal tempel en geen open inrichting, dus is het een zegen dat de deze bier gooiers uit het stadion worden geweerd. Ik als notoire bierdrinker vind het tevens een schande dat dit kostelijke vocht zo wordt misbruikt en zou er voor pleiten dat deze lieden ook levenslang van bier moeten worden ontzien.

Lore

Citaat van: Vlampiep op maart 31, 2025, 09:01:26
Iedereen kan er wat van vinden dat een wedstrijd wordt gestaakt nadat bierbekers op het veld wordt gegooid en daarna de wedstrijd wordt gestaakt.
Maar dat is nu de Knvb regel en iedereen weet ervan. Dus zodra je een beker gooit, kun je weten dat jij je club naait.
Het moeten dus de vol gesnoven of ernstig  beperkte lieden zijn die wel blijven gooien. Het Kooi stadion is een schitterende voetbal tempel en geen open inrichting, dus is het een zegen dat de deze bier gooiers uit het stadion worden geweerd. Ik als notoire bierdrinker vind het tevens een schande dat dit kostelijke vocht zo wordt misbruikt en zou er voor pleiten dat deze lieden ook levenslang van bier moeten worden ontzien.

Dit is natuurlijk helemaal waar. Zouden die jongens het ook doen  als het glazen waren?

Noordcambuur

Afgelopen weekend veel gebeurd op de tribunes en veel tijdelijke stakingen.

PePe

Raddraaiers opsporen, digitaal de toegang tot het stadion ontnemen.

Stanley

Willen de goed praters van bier gooien straks tegen een net aankijken zoals bij Feijenoord? Gooi het bier massaal naar achteren of nog beter drink het op. Veel plezier!

Andy King


Noordcambuur

Citaat van: Stanley op maart 31, 2025, 13:40:30
Willen de goed praters van bier gooien straks tegen een net aankijken zoals bij Feijenoord? Gooi het bier massaal naar achteren of nog beter drink het op. Veel plezier!
daar drink ik ??n op :proost

Noordcambuur


waldkip

Natuurlijk is het dom om het op het veld te gooien, maar het is wel wat overdreven allemaal. Ik had ook het idee dat de scheids het wou laten gaan totdat er een paar van de Graafschap begonnen te klagen. Verder indrukkewekkend uitvak, maar ben blij dat het bij ons gewoon spontaan ontstaat met af en toe een mooi uitgepakte sfeeractie

666

Citaat van: waldkip op maart 31, 2025, 15:10:00
Natuurlijk is het dom om het op het veld te gooien, maar het is wel wat overdreven allemaal. Ik had ook het idee dat de scheids het wou laten gaan totdat er een paar van de Graafschap begonnen te klagen. Verder indrukkewekkend uitvak, maar ben blij dat het bij ons gewoon spontaan ontstaat met af en toe een mooi uitgepakte sfeeractie

Dat vind ik ook, spontaan is het mooiste. Ik zie nu bij iedere club dat ze de hele wedstrijd met vlaggen staan te zwaaien, gaat echt nergens over... en al die zwarte kleding en hoodies, ik zou het mooier vinden als iedereen wat meer geel en blauw zou dragen.. daar onderscheidt je je mee van alle andere clubs.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Vlampiep

Citaat van: Lore op maart 31, 2025, 10:33:52
Dit is natuurlijk helemaal waar. Zouden die jongens het ook doen  als het glazen waren?
Denk het wel.

Inferno-058

Wat een ophef hier over wat plastic bekertjes. Vroeger werd er nog wel eens een bom op het veld gegooid  :_schater

Viper

Oh wauw, bij Den Haag liepen ze rond met pistolen. Als je de essentie van de discussie niet begrijpt, kun je beter gaan tuinieren of zo.

Inferno-058

Citaat van: Viper op maart 31, 2025, 18:25:33
Oh wauw, bij Den Haag liepen ze rond met pistolen. Als je de essentie van de discussie niet begrijpt, kun je beter gaan tuinieren of zo.
Die begrijp ik zeer zeker wel. Ik keur bier gooien ook niet goed. Dat moet je gepast bestraffen, maar niet met een levenslang stadionverbod wat ik hier voorbij zag komen. Normaal blijven doen... Ik blijf het een trieste regel vinden van de KNVB.

Inferno-058

Citaat van: Leovardia op maart 30, 2025, 22:03:35
Haha! No offense maat, maar at d?r 1 club is in Engeland die g??n Engelse sfeer het, is het wel Palace?. Met die holmesdale fanatics of hoe ze oek maar hete, ben d?r 1 keer weest, zeer vermakelijk, maar voor mij geen tweede keer. Had het idee in Duutsland of Itali? te zitten?
Desalniettemin, heel veel plezier! :proost
Wel 1 van de meest sfeervolle stadions in de PL daardoor volgens mij