Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-De Graafschap vrijdag 28 maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 11, 2025, 14:02:30

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Kaartverkoop is weer begonnen vandaag ik hoop op een volle bak met een vol uitvak.

Noordcambuur

Noord is bijna uitverkocht nog rond 35 kaarten beschikbaar.
Oost gaat ook heel snel  |:)

PePe

Citaat van: Noordcambuur op maart 13, 2025, 09:57:31
Noord is bijna uitverkocht nog rond 35 kaarten beschikbaar.
Oost gaat ook heel snel  |:)

Er kunnen nog makkelijk 1000 erbij.

Noordcambuur

Citaat van: PePe op maart 13, 2025, 10:43:51
Er kunnen nog makkelijk 1000 erbij.
klopt helemaal maar dat gaat niet gebeuren  :y

Arno A

De Graafschap is niet zo sterk in uitwedstrijden dit seizoen. Alleen winst tegen Roda, ADO (!) & PSV . Wat zegt dit? Niet zo veel ?
Anything is possible in the kkd...

Noordcambuur


666

Nog een dikke 630 kaarten te koop volgens de website, ik hoop dat het snel uitverkocht wordt  |:).
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

fred


NRG

Citaat van: fred op maart 14, 2025, 18:45:53
Kunnen nog zat in de hoeken.

Op noord bedoel je. Geloof ook nog steeds niet dat ze de volledige capaciteit van de tribune uitverkopen. Lege plekken aan de zijkanten zijn veel te groot.

wiekie1969

,3 punten pakken. Kom aan . Nog 21 punten te halen.

Galdiano

Citaat van: NRG op maart 14, 2025, 18:56:09
Op noord bedoel je. Geloof ook nog steeds niet dat ze de volledige capaciteit van de tribune uitverkopen. Lege plekken aan de zijkanten zijn veel te groot.

Kijk eens wat er op de trappen staat en bordes. Dan ben je al een heel eind.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Kan wel een mooi uitvakje vol komen tegen de Graafschap  |:)
Ze staan nu 0-1 voor tegen Top Oss.

Holwerd voor Cambuur

Tsja, logische tussenstand. Wie wint nou niet van Top Oss!


;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

wiekie1969


Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 16, 2025, 12:56:57
Tsja, logische tussenstand. Wie wint nou niet van Top Oss!


;(
Sjors heeft het wel goed gedaan tegen Cambuur??