Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-De Graafschap vrijdag 28 maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 11, 2025, 14:02:30

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Gas gevuh, dit zijn de mooiste wedstrijden.
Net als tegen Dord, massaal achter de ploeg staan!
Op oost staan er steeds meer fanatieke lui op die de rest meenemen.
Scc forever, veel plezier allen vanavond! |:)

fred

Benieuwd wie de mooiste sfeeractie heeft vandaag  |:)

Lowieke

Citaat van: Galdiano op maart 27, 2025, 20:45:53
Overal staan ze op de trappen. Een utopie om dat voor elkaar te krijgen.


Valt wel mee. Voor de wedstrijd even omroepen we beginnen zodra iedereen op zijn plek zit en daar consequent aan vasthouden , is het zo klaar.

fred

Citaat van: Lowieke op maart 28, 2025, 13:41:03
Valt wel mee. Voor de wedstrijd even omroepen we beginnen zodra iedereen op zijn plek zit en daar consequent aan vasthouden , is het zo klaar.

Taak van de stewards toch ? Kunnen ze gewoon in hun overleg meenemen.

YellowBlue

Citaat van: fred op maart 28, 2025, 13:50:33
Taak van de stewards toch ? Kunnen ze gewoon in hun overleg meenemen.
Nie te veel regels voor Noord, dat snappen ze prima!

Galdiano

Citaat van: YellowBlue op maart 28, 2025, 14:22:58
Nie te veel regels voor Noord, dat snappen ze prima!

Inderdaad. In het verleden waren er te vaak overijverige stewards. Laatste tijd gaat het volgens mij wel goed.

Vanavond weer mooi op de trap staan.  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb er ontzettend veel zin in, geen kaart meer te verkrijgen en er vol op  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

De Gast

Pochen met een uitverkocht stadion maar West en Noord waar veel stoeltjes leeg blijven vanavond  :|

Anyway. Het vertrouwen in de 2de plek is wel wat weg na de afgang tegen Volendam. Hopelijk kunnen ze zich wat herpakken.

Galdiano

Citaat van: De Gast op maart 28, 2025, 16:52:47
Pochen met een uitverkocht stadion maar West en Noord waar veel stoeltjes leeg blijven vanavond  :|


Noord is gewoon uitverkocht. Waarom veel stoelen leeg?

West stoor ik mij wel aan, en ben vam mening dat Cambuur veel meer in oplossingen moet denken dan innproblemen.

Ga in gesprek met de gemeente, klap de buitenste vakken gewoon vol met supporters die via de hoeken prima naar binnen kunnen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: fred op maart 28, 2025, 11:09:47
En doe het geluid eens dempen als we de Nieling-hooligan show krijgen  _O_

Dat was de afgelopen wedstrijd al zo :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

Zeur allemaal niet zo, knallen met de ballen  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

zeewolde


De Gast

Citaat van: Galdiano op maart 28, 2025, 17:24:14
Noord is gewoon uitverkocht. Waarom veel stoelen leeg?

Nou ja dat zie je elke keer toch? Zijkant voor een gedeelte leeg..

De Gast

Citaat van: hobbes op maart 28, 2025, 09:18:00

Toch niet die hard style herrie? Daar wordt niemand vrolijk van.

Eens. Creeer eens een volwassen voetbalsfeertje. De hardstyle versie van het Woanskip? Kom op zeg.. alsof ze dat bij Ajax ook zouden doen.

Galdiano

Citaat van: De Gast op maart 28, 2025, 18:53:33
Nou ja dat zie je elke keer toch? Zijkant voor een gedeelte leeg..

Dat heeft niks te maken dat het niet uitverkocht is.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets