Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-De Graafschap vrijdag 28 maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 11, 2025, 14:02:30

Vorige topic - Volgende topic

michello

Moet echt wel iets te regelen zijn wat afzetten betreft. Kiss & Ride o.i.d. Idd even Cambuur contacten of Ard.

papier

Ben pas een keer met de auto geweest, toen kon ik gewoon langs het stadion rijden? (althans langs de noordzijde, kwam via centrumzijde). Mocht er gewoon langs van de verkeersregelaars?

Poetser

Citaat van: papier op maart 20, 2025, 15:47:14
Ben pas een keer met de auto geweest, toen kon ik gewoon langs het stadion rijden? (althans langs de noordzijde, kwam via centrumzijde). Mocht er gewoon langs van de verkeersregelaars?

Ik zie veel mensen daar afgezet worden. Volgens mij is dat ook niet het probleem. Het probleem is als mensen die slecht ter been zijn willen parkeren dichtbij het stadion. Daar is geen ruimte voor.

Overigens is ?10,- natuurlijk een volslagen belachelijk bedrag. Op vertoon van je mindervaliden pas moet het gewoon gratis zijn, lijkt mij.

papier

Citaat van: Poetser op maart 20, 2025, 16:00:13
Ik zie veel mensen daar afgezet worden. Volgens mij is dat ook niet het probleem. Het probleem is als mensen die slecht ter been zijn willen parkeren dichtbij het stadion. Daar is geen ruimte voor.

Overigens is ?10,- natuurlijk een volslagen belachelijk bedrag. Op vertoon van je mindervaliden pas moet het gewoon gratis zijn, lijkt mij.

Snap ik best, maar goed daar is dit dan toch voor? Ik vind 10 euro overigens helemaal niet veel geld voor pak hem beet 2 uur (minimaal) parkeren. Niet lang zoeken naar een plekje, niet lang lopen. Perfect.

Poetser

Citaat van: papier op maart 20, 2025, 16:05:21
Snap ik best, maar goed daar is dit dan toch voor? Ik vind 10 euro overigens helemaal niet veel geld voor pak hem beet 2 uur (minimaal) parkeren. Niet lang zoeken naar een plekje, niet lang lopen. Perfect.

Dat moet een service zijn. Even ?190,- per jaar erbovenop h?.

papier

Citaat van: Poetser op maart 20, 2025, 16:15:12
Dat moet een service zijn. Even ?190,- per jaar erbovenop h?.

Nou ja het moet niet. Je moet echter wel een fatsoenlijk alternatief bieden met een Kiss/Ride. Prijs is een beetje in lijn met andere clubs heb ik het idee, dus ik verbaas me er zeker niet over.

fred

Citaat van: papier op maart 20, 2025, 15:47:14
Ben pas een keer met de auto geweest, toen kon ik gewoon langs het stadion rijden? (althans langs de noordzijde, kwam via centrumzijde). Mocht er gewoon langs van de verkeersregelaars?

Ik had thv de Aldi verkeersregelaars. Alleen met de fiets of lopend zei hij.
Via de andere kant geprobeerd en op de rotonde tegengehouden omdat ik geen bobo ben met plek voor de deur.

Rechtsomkeert naar huis.

#onsideaal  :_schater

oost

Citaat van: papier op maart 20, 2025, 16:05:21
Snap ik best, maar goed daar is dit dan toch voor? Ik vind 10 euro overigens helemaal niet veel geld voor pak hem beet 2 uur (minimaal) parkeren. Niet lang zoeken naar een plekje, niet lang lopen. Perfect.

Wanneer je van zo'n plek gebruik maakt is dat niet voor de lol. Wanneer je eenmalig gebruikt maakt van die plek is het te overzien.
Mocht je afhankelijk van zo'n plek zijn en dat elke 2 weken moeten betalen is het echt veel te veel :zucht

Helemaal als je bedenkt dat sponsoren straks gewoon voor de hoofdingang kan parkeren.

Vlampiep

Citaat van: oost op maart 20, 2025, 19:41:38
Wanneer je van zo'n plek gebruik maakt is dat niet voor de lol. Wanneer je eenmalig gebruikt maakt van die plek is het te overzien.
Mocht je afhankelijk van zo'n plek zijn en dat elke 2 weken moeten betalen is het echt veel te veel :zucht
Helemaal als je bedenkt dat sponsoren straks gewoon voor de hoofdingang kan parkeren.
Ik bin wel sun bitsje klaar met dit elitaire bestuurluk soatsje.
As su de prima beriekhaarhied voor de sponsoren regele kenne, hadden se oek bedenke kennen dat dur meensen binne die niet se ver lope kenne.
Nee de sluuproute bij Suud fut hale su dat dur nog sun 500 meer verder lopen wudden mut. ?10, 00 durve te vragen voor minder validen om toch in ut stadion komme te kennen.
Gewoan missluk makend en hopeluk dondert dur un bestuurslid van sien sokkel en regelt ut su ast hoort.

bok



Het bedrag van de kaart is bepaald aan de kosten die deze met zich meebrengt. Om dit aan te kunnen en mogen bieden moeten we hier een gecertificeerde verkeersregelaar inzetten omdat hier de auto s het fietsverkeer heer kruizen.

Met het bedrag van ? 10,- dekken we slechts de kosten mits alle 20 plaatsen bezet zijn. Dit is verre van de realiteit dus er moet nu eerst geld achteraan tot alle plaatsten bezet zijn.

Zoals dit zijn er tal van zaken die we supporters het liefste kosteloos aan zouden bieden maar als we dit zouden doen kunnen we de tent straks sluiten. Geen enkele intentie om hier geld aan te verdienen maar de realiteit van deze maatschappij. Geld slurpende regelgeving.

Met vriendelijke groet,

Zuid1991

Citaat van: bok op maart 20, 2025, 20:30:03

Het bedrag van de kaart is bepaald aan de kosten die deze met zich meebrengt. Om dit aan te kunnen en mogen bieden moeten we hier een gecertificeerde verkeersregelaar inzetten omdat hier de auto s het fietsverkeer heer kruizen.

Met het bedrag van ? 10,- dekken we slechts de kosten mits alle 20 plaatsen bezet zijn. Dit is verre van de realiteit dus er moet nu eerst geld achteraan tot alle plaatsten bezet zijn.

Zoals dit zijn er tal van zaken die we supporters het liefste kosteloos aan zouden bieden maar als we dit zouden doen kunnen we de tent straks sluiten. Geen enkele intentie om hier geld aan te verdienen maar de realiteit van deze maatschappij. Geld slurpende regelgeving.

Met vriendelijke groet,
Dit land gaat naar de knoppen met dit soort dingen.
Wat mij betreft komen er collectebussen waar supporters klein geld in kunnen doen, ten behoeve van deze 20 plekken.

sunderland

Kotsmisselijk word je hiervan. Er gaat zoveel geld naar andere dingen in de maatschappij en dan kan dit niet worden geregeld. Mooie maatschappij. Er kan wel 5 ton extra naar dat bouwwerk bij de Oldehove ( hadden bouwkosten niet berekend) :_spank maar hier kan niks voor worden geregeld door de gemeente want die kunnen samen met Cambuur ook een klein plan bedenken.

Galdiano

De Graafschap heeft de primeur om als eerste het uitvak uit te verkopen.
750 verkocht nog 36 te koop.

Alle ingredi?nten zijn aanwezig voor een mooi voetbal spektakel.
Op naar de 3 punten  |:)

:0= Nu gewoon alle kaarten op west nog in de verkoop knallen! Gas!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: bok op maart 20, 2025, 20:30:03

Het bedrag van de kaart is bepaald aan de kosten die deze met zich meebrengt. Om dit aan te kunnen en mogen bieden moeten we hier een gecertificeerde verkeersregelaar inzetten omdat hier de auto s het fietsverkeer heer kruizen.

Met het bedrag van ? 10,- dekken we slechts de kosten mits alle 20 plaatsen bezet zijn. Dit is verre van de realiteit dus er moet nu eerst geld achteraan tot alle plaatsten bezet zijn.

Zoals dit zijn er tal van zaken die we supporters het liefste kosteloos aan zouden bieden maar als we dit zouden doen kunnen we de tent straks sluiten. Geen enkele intentie om hier geld aan te verdienen maar de realiteit van deze maatschappij. Geld slurpende regelgeving.

Met vriendelijke groet,

Jah ook met vriendelijke groet, beste meneer de Bok hoe geweldig en serieus je het ook hier neerzet, het blijft diep triest. Vehaal van de verkeersregelaar geloof ik verder wel, die staan overal rond het stadion en deze beste man hoeft niet bekostigd te worden uit die 20 plekjes. Zon groot stadion  zoveel supporters meer als in het oude stadion en dan zitten te melken over dit soort dingen. Een club als Cambuur (volksclub pur sang) moet beter denken aan oudere en minder valide bezoekers. En deze categorie zeker niet op kosten jagen.
Delfzijl/Cambuur.

bok

#44
Ik weet dat wie mij dat antwoord heeft geschreven een serieus persoon is voor ons als cambuursupporters.
Ik heb zelf ook een gehandicaptenparkeerkaart, zodoende de vraag gesteld.

Omdat ik zonder problemen mijn auto aan de zijkant van de aldi parkeer (wel vroeg zijn) en daarna voor mij in ieder geval eerst nog even een zware klim moet maken voordat ik bij het stadion ben.
Verder is er een perfecte regeling dat ik dan ook nog geen trappen hoeft te lopen.
Het kan er wel op neer komen dat ik na ca 60 jaar straks niet meer xou kunnen komen.
Dus moet ik het positieve ook vermelden.!!