Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-De Graafschap vrijdag 28 maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 11, 2025, 14:02:30

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: Galdiano op maart 28, 2025, 18:56:56
Dat heeft niks te maken dat het niet uitverkocht is.

Eens. Maar het liekt nergens op.

fred

Citaat van: De Gast op maart 28, 2025, 18:57:48
Eens. Maar het liekt nergens op.

Of er klopt iets niet met de kaart verkoop, of er kunnen ineens heel veel mensen niet....

fred


fred


Bankzitter


fred

Noord dagje atv ofzo ?
Totaal overstemd door het uitvak  :?

Leovardiascc

Van Mullem :zucht slechtste speler van de selectie. Staat te spelen alsof ie gister aan de zuip heeft gezeten

fred

Citaat van: Leovardiascc op maart 28, 2025, 20:38:12
Van Mullem :zucht slechtste speler van de selectie. Staat te spelen alsof ie gister aan de zuip heeft gezeten

Ottesen bakt er ook weinig van.
En die Pauwels man o man

Trainert!

we staan erbij en kijken erna. totaal geen diepte in het spel op de goal na.

fantastisch uitvak. respect!

fred


fred


fred

Netten voor Noord in 3..2..1...
Vooral doorgaan met gooien  :wall

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: fred op maart 28, 2025, 21:12:36
Netten voor Noord in 3..2..1...
Vooral doorgaan met gooien  :wall
Je naait je eigen club, en je eigen supporters weer. Bedankt.
Ongeloofelijk. weer :(

Trainert!


Trainert!

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 28, 2025, 21:18:07
Je naait je eigen club, en je eigen supporters weer. Bedankt.
Ongeloofelijk. weer :(


scheids moet niet miepen. waar praten we over. 1 beker? trieste kut knjb