Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-De Graafschap vrijdag 28 maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 11, 2025, 14:02:30

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Ach er is toch geen  sprake van een vijandige sfeer tussen Cambuur en De Graafschap ... het een groot voetbalfeest.
Dan moet je toch even aanvoelen als scheidsrechter.

fred

Beter een x harder gaan zingen en minder gooien.

Arno A


Bankzitter

Doe Kieftenbelt er maar op voor Souren.

sunderland

Wat een kutwissel gvd . De beste eraf!!!

Trainert!

die fucking duitser in de punt, vragen on ellende

sunderland

Narthy veel te lang laten staan en Galvez de beste van het veld eruit.

fred


fred


Bankzitter

Citaat van: fred op maart 28, 2025, 20:43:04
Ottesen bakt er ook weinig van.
En die Pauwels man o man

3 assists van Pauwels...  |:)

fred

Citaat van: Bankzitter op maart 28, 2025, 21:52:43
3 assists van Pauwels...  |:)

Haha ja op het moment van schrijven veel missers.

Die de Leeuw toch  |:)

fred

Na weer billenknijpen opnieuw 3 mooie punten  |:)

Bankzitter

Ach buietenspelers... het mag 100x mislukken als het ook maar 3 x wel lukt.

Heerlijke wedstrijd , mooie overwinning.

sunderland


sunderland

Citaat van: fred op maart 28, 2025, 20:43:04
Ottesen bakt er ook weinig van.
En die Pauwels man o man
hest de ogen dicht had zeker