Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: el haj op januari 26, 2024, 14:28:18

Titel: Matthias Nartey
Bericht door: el haj op januari 26, 2024, 14:28:18
De volgende speler uit de jeugdopleiding biedt zich aan!
(https://i.imgur.com/3XdXOue.jpeg)
(Foto snel ff gejat van Dijks Media (https://www.dijksmedia.nl/search.pp?eventid=1269))

Naam: Matthias Nartey
Leeftijd: 19
Vorige club: Eigen jeugd
Contract: ?
Wedstrijden: 1
Doelpunten: 1

Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op januari 26, 2024, 14:39:18
Jaaaaa prachtig Matthias en een geweldig doelpunt en wat een klasse straalt er vanaf.
Ga zo door  |:)
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2024, 21:47:33
Ik stond precies in het verlengde van zijn schot en kon zien dat de bal via de paal er uit zou gaan. Door de stuit pakte die net wat effect waardoor hij er in draaide. Maakt het doelunt nog mooier voor mij.  _O_
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Leovardia op januari 26, 2024, 22:20:43
Werkelijk skitterend, en een jongen van de stad bovendien :proost 8)
Mooi al die jonkies. De toekomst gloort.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op januari 26, 2024, 22:23:31
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2024, 21:47:33
Ik stond precies in het verlengde van zijn schot en kon zien dat de bal via de paal er uit zou gaan. Door de stuit pakte die net wat effect waardoor hij er in draaide. Maakt het doelunt nog mooier voor mij.  _O_
:thumbsup dat is zeker genieten prachtig die supporters van Cambuur door dolle heen |:)
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2024, 23:06:24
Citaat van: Noordcambuur op januari 26, 2024, 22:23:31
:thumbsup dat is zeker genieten prachtig die supporters van Cambuur door dolle heen |:)

Nog nooit zo leuk een goal gevierd, even geknuffeld met Minnema en Milan even over zijn bolletje geaaid. Was geweldig _O_
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: beam op januari 27, 2024, 09:20:55
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2024, 23:06:24
Nog nooit zo leuk een goal gevierd, even geknuffeld met Minnema en Milan even over zijn bolletje geaaid. Was geweldig _O_
Gaaf zeg!
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op januari 27, 2024, 10:37:01
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2024, 23:06:24
Nog nooit zo leuk een goal gevierd, even geknuffeld met Minnema en Milan even over zijn bolletje geaaid. Was geweldig _O_
haha dat maak je niet vaak mee bij het vieren van een doelpunt  :P
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Specuveter op januari 27, 2024, 13:54:27
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2024, 23:06:24
Nog nooit zo leuk een goal gevierd, even geknuffeld met Minnema en Milan even over zijn bolletje geaaid. Was geweldig _O_
Had je een wintermuts op??
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 27, 2024, 16:43:05
Citaat van: Specuveter op januari 27, 2024, 13:54:27
Had je een wintermuts op??
Ben geen koukleum  :_schater
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Grijskijkert op januari 27, 2024, 17:30:44
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 27, 2024, 16:43:05
Ben geen koukleum  :_schater
Dus oek geen zomermuts? 8P
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 27, 2024, 17:42:05
Citaat van: Grijskijkert op januari 27, 2024, 17:30:44
Dus oek geen zomermuts? 8P
Geen enkele muts gewoon een authentieke kale kop
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: denistel op maart 23, 2024, 22:43:00
hoort gewoon in de basis wat een bal op balk zeg
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: michello op maart 24, 2024, 07:25:39
Citaat van: denistel op maart 23, 2024, 22:43:00
hoort gewoon in de basis wat een bal op balk zeg

Eens. Kwam gelijk meer dreiging voorin toen hij inviel. Valt eigenlijk altijd verdienstelijk in.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: denistel op maart 24, 2024, 07:30:17
Citaat van: michello op maart 24, 2024, 07:25:39
Eens. Kwam gelijk meer dreiging voorin toen hij inviel. Valt eigenlijk altijd verdienstelijk in.

speelt met pit en flair dat wat de anderen missen op het middenveld
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op maart 24, 2024, 07:49:27
Citaat van: denistel op maart 23, 2024, 22:43:00
hoort gewoon in de basis wat een bal op balk zeg
klopt heerlijk  :thumbsup
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: YellowBlue op maart 24, 2024, 16:25:50
Klasbak!
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Leovardia op maart 25, 2024, 20:27:04
Geweldige vent! Mooi om zijn interview te zien op het youtube kanaal van Cambuur. Komt intelligent over, juiste instelling, mooie gast. Trots op deze gozer en op de rest van oanse jeugd!!!
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: wiekie1969 op maart 30, 2024, 05:40:45
In jaren niet zo'n goede speler gezien. Wat een topper die jongen .Die levert mooi wat centjes op over een paar jaar  _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Bankzitter op maart 30, 2024, 08:08:06
Groot en atletisch, daar hebben we er ook niet zoveel van.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op maart 30, 2024, 08:52:51
Citaat van: Bankzitter op maart 30, 2024, 08:08:06
Groot en atletisch, daar hebben we er ook niet zoveel van.
wat heeft deze jongen een drive niet normaal en ziet het spelletje goed hoor.
En nog zo jong ik weet niet wat zijn kontrakt is misschien weet denistel dat.
Heerlijk om naar deze jongen te kijken.
Ga zo door Matthias :thumbsup
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: papier op maart 30, 2024, 09:15:01
Citaat van: Noordcambuur op maart 30, 2024, 08:52:51
wat heeft deze jongen een drive niet normaal en ziet het spelletje goed hoor.
En nog zo jong ik weet niet wat zijn kontrakt is misschien weet denistel dat.
Heerlijk om naar deze jongen te kijken.
Ga zo door Matthias :thumbsup

Heeft onlangs een 3 jarig contract getekend:
https://cambuur.nl/nieuws/matthias-nartey-volgende-jeugdspeler-met-profcontract/
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op maart 30, 2024, 10:04:01
Bedankt :thumbsup
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Specuveter op maart 30, 2024, 11:32:47
Die pass gezien op laatst van de wedstrijd?
Volgens mij op Pichel.
Daarna kwam de kans voor de Koe.
Daaruit zie je zoveel Klasse....
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: denistel op maart 30, 2024, 11:36:48
ziet het spelletje heel goed en goed loopvermorgen en pittig in duels
lekker zo doorgaan komend seizoen vaste waarde lijkt mij
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: oost op maart 30, 2024, 11:43:05
Citaat van: Specuveter op maart 30, 2024, 11:32:47
Die pass gezien op laatst van de wedstrijd?
Volgens mij op Pichel.
Daarna kwam de kans voor de Koe.
Daaruit zie je zoveel Klasse....

Zonder te overdrijven, hij is de enige speler in de selectie die zoiets ziet en kan uitvoeren.
In potentie is hij miss wel de beste speler van Cambuur. Vorige week soort gelijke pass op balk en die rond hem wel af. Ik denk dat we nog heel erg veel plezier aan hem gaan beleven  |:)
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Galdiano op maart 30, 2024, 11:44:31
Citaat van: Specuveter op maart 30, 2024, 11:32:47
Die pass gezien op laatst van de wedstrijd?
Volgens mij op Pichel.
Daarna kwam de kans voor de Koe.
Daaruit zie je zoveel Klasse....

Gewoon een balletje langs de lijn in de diepte? Als we zo snel al tevreden zijn...

Het is een talent die zeker wat heeft, maar nu niet elke bal die naar voren wordt gespeeld benoemen alsof de nieuwe Messi is geboren.  :_schater
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: oost op maart 30, 2024, 11:48:08
Citaat van: Galdiano op maart 30, 2024, 11:44:31
Gewoon een balletje langs de lijn in de diepte? Als we zo snel al tevreden zijn...

Het is een talent die zeker wat heeft, maar nu niet elke bal die naar voren wordt gespeeld benoemen alsof de nieuwe Messi is geboren.  :_schater

Tsja we hebben in de selectie op dit moment geen speler die zo (simpel) een diepte bal op maat kunnen geven
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op maart 30, 2024, 12:23:56
Citaat van: Galdiano link=topic=2548.msg354462#msg354462 date= 1711795471
Gewoon een balletje langs de lijn in de diepte? Als we zo snel al tevreden zijn...

Het is een talent die zeker wat heeft, maar nu niet elke bal die naar voren wordt gespeeld benoemen alsof de nieuwe Messi is geboren.  :_schater
hij heeft veel meer kwaliteiten dan Messi   :D
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: sk13 op april 01, 2024, 12:14:10
De rust die hij aan de bal heeft. Heeft oog voor de bewegende spelers om hem heen. Doet me wel wat aan veerman denken qua stijl op middenveld.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op april 01, 2024, 13:11:05
Dit seizoen zoveel mogelijk minuten maken en volgend seizoen voor de basis  :y
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: wiekie1969 op juli 26, 2024, 17:22:28
Elke keer als ik dei zie voetballen, dan geniet ik. Topper.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op juli 26, 2024, 18:55:22
Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2024, 17:22:28
Elke keer als ik dei zie voetballen, dan geniet ik. Topper.
wiekie hier ben ik het volledig met jouw eens deze speler heeft alles .
Sterk aan de bal
Snelheid en inzicht
Lengte en je krijgt hem bijna niet van de bal
Zit een goede kop op
?..

Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: anderszchristian op juli 26, 2024, 19:04:12
Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2024, 17:22:28
Elke keer als ik dei zie voetballen, dan geniet ik. Topper.
Mooi om ook eens iets positiefs te lezen! Verwachten jullie dat hij tot de basiself zal behoren?
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op juli 26, 2024, 19:27:50
Citaat van: anderszchristian op juli 26, 2024, 19:04:12
Mooi om ook eens iets positiefs te lezen! Verwachten jullie dat hij tot de basiself zal behoren?
ik denk zelf dat Nartey in basiself staat maar het hangt er weer vanaf wat ze gaan halen spelers met ervaring.
We hebben zoveel keus op het middenveld ik ben heel benieuwd.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: sunderland op juli 26, 2024, 19:42:40
Citaat van: anderszchristian op juli 26, 2024, 19:04:12
Mooi om ook eens iets positiefs te lezen! Verwachten jullie dat hij tot de basiself zal behoren?
met wat er nu is hoort hij zeker basis. Zijn eerste balaanname is altijd vooruit. Hij draait altijd naar voren open. Hij probeert altijd vooruit te spelen en geen tikkie terug
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Bankzitter op juli 26, 2024, 20:10:21
En hij is stevig in de duels , kan een pass geven maar ook zelf diepgaan.
Voor zijn leeftijd al heel compleet en kan alleen maar beter worden.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op oktober 04, 2024, 22:31:20
Ook een toppertje aan het worden hoor phoeeee  :D
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Bankzitter op oktober 04, 2024, 22:34:23
Ja, denk een hele mooie combi met Diemers. Diemers is de bliksem afleider waar de tegenstander extra op let maar Nartey kan ook wel een balletje diep leggen. Veel inzicht en een mooi trap.

Bij Mercera en Nartey maakt het ook minder uit dat ze onervaren en jong zijn omdat ze fysiek zo sterk zijn en daarom minder snel in de problemen komen.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op oktober 04, 2024, 22:51:14
Citaat van: Bankzitter op oktober 04, 2024, 22:34:23
Ja, denk een hele mooie combi met Diemers. Diemers is de bliksem afleider waar de tegenstander extra op let maar Nartey kan ook wel een balletje diep leggen. Veel inzicht en een mooi trap.

Bij Mercera en Nartey maakt het ook minder uit dat ze onervaren en jong zijn omdat ze fysiek zo sterk zijn en daarom minder snel in de problemen komen.
ja wat moet ik hier op zeggen?..Amen.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: wiekie1969 op oktober 05, 2024, 08:41:08
Laat deze knaap nou eens wat langer op de rechtshalf staan. Deze jongen kan ballen. Loopvermogen, fysiek sterk, technisch goed en inzicht. 1 vd betere spelers vd selectie.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: KlinkHamer op oktober 05, 2024, 13:07:23
Citaat van: wiekie1969 op oktober 05, 2024, 08:41:08
Laat deze knaap nou eens wat langer op de rechtshalf staan. Deze jongen kan ballen. Loopvermogen, fysiek sterk, technisch goed en inzicht. 1 vd betere spelers vd selectie.
Gaat ook gebeuren, kan niet anders.
Als hij nog leert om verschillende tempo's te spelen helemaal.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: sunderland op oktober 05, 2024, 13:20:43
Citaat van: wiekie1969 op oktober 05, 2024, 08:41:08
Laat deze knaap nou eens wat langer op de rechtshalf staan. Deze jongen kan ballen. Loopvermogen, fysiek sterk, technisch goed en inzicht. 1 vd betere spelers vd selectie.
zag hem bij de training laatste weken wat sneller stoppen dus dan was ie niet fit. Daardoor speelde hij laatste weken niet veel. Ben grote fan van hem. Soms moet hij eerder afspelen maar soms speelt hij zichzelf in 1 beweging vrij.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Bankzitter op oktober 05, 2024, 13:26:34
Hij kan ook een diepe bal geven op maat. Wissel was waarschijnlijk weer uit voorzorg, maar had hem eigenlijk laten staan als die zelf niks aangaf.
De volgende wedstrijd is pas over 2 weken weer.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Teun Seun op oktober 05, 2024, 16:25:01
Vastleggen voor de komende 5 jaar. Wordt onze belangrijkste speler..

Gaat het transferrecord breken...
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Vlampiep op oktober 05, 2024, 16:50:05
Nartey zal denk ik niet zo lang ons hier gaan vermaken, Weer een geweldig talent uit onze jeugd die snel grote stappen zal gaan maken.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Bankzitter op oktober 05, 2024, 17:25:19
Dat ligt eraan hoe hard de club groeit, sportief en financieel. Het mooiste is al dat ongeveer met hetzelfde tempo is.
En het is een Leeuwarder, dus denk dat hij ook wel graag hier speelt voor 13.000 man met nog een Leeuwarder ernaast.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Trainert! op oktober 05, 2024, 18:33:44
Citaat van: Vlampiep op oktober 05, 2024, 16:50:05
Nartey zal denk ik niet zo lang ons hier gaan vermaken, Weer een geweldig talent uit onze jeugd die snel grote stappen zal gaan maken.


je kunt ook overdrijven. de minuten die hij tot nu toe heeft meegedaan heeft hij weinig geimponeerd.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Vlampiep op oktober 05, 2024, 18:48:51
Citaat van: Trainert! op oktober 05, 2024, 18:33:44

je kunt ook overdrijven. de minuten die hij tot nu toe heeft meegedaan heeft hij weinig geimponeerd.
Wat is ut oek wat met dei. Kreist self niet un keer un hekel an die self met dien swat Gallige opmerkingen.
Nartey straalt alles uit wat je van een groot talent mag verwachten of hij dat ook daadwerkelijk zal worden  is afhankelijk van meerdere factoren. Staat nu al op de radar van eredivisie clubs en niet de minsten.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: YellowBlue op oktober 05, 2024, 21:54:57
Citaat van: Trainert! op oktober 05, 2024, 18:33:44

je kunt ook overdrijven. de minuten die hij tot nu toe heeft meegedaan heeft hij weinig geimponeerd.
???? Ik hoop dat dit een grap is. Als je niet ziet dat Narty een enorme klasbak in de dop is, heb je er geen kijk op. Sorry.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op oktober 05, 2024, 22:30:13
Citaat van: Trainert! op oktober 05, 2024, 18:33:44

je kunt ook overdrijven. de minuten die hij tot nu toe heeft meegedaan heeft hij weinig geimponeerd.
hij kan alleen maar beter deze jongen zit een goed kop op.
Ik hoop dat hij nog ff blijft bij Cambuur een toppertje hoor  :thumbsup
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Tanjajeah op november 09, 2024, 10:43:59

Ging er af met een op het oog zware blessure. Knie of enkel?
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 09, 2024, 10:49:45
Citaat van: Tanjajeah op november 09, 2024, 10:43:59
Ging er af met een op het oog zware blessure. Knie of enkel?

Kwam later wel weer lopend de catacombe uit en ging in de dugout zitten. Dat biedt hoop.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Bankzitter op november 09, 2024, 10:59:58
Nog maar net 20 jaar. Ik vond de eerste helft wel indrukwekkend, de potentie kwam eruit die al een tijd zichtbaar was.

Fysiek sterk in duels, loopvermogen, technisch begaafd, inzicht. Hij kan een pass geven maar ook zelf diepgaan.
Een hele complete voetballer. Met Diemers en Kieftenbelt als mentors kan het wel eens snel gaan met zijn ontwikkeling.

De enige zorg is de belastbaarheid en mentale weerbaarheid ... hij mist toch wel vaak minuten door pijntjes.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Trainert! op november 09, 2024, 11:38:45
ik vind hem anders maar heel traag overkomen. herkent momenten van diepte niet.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: roepieh op november 09, 2024, 11:46:09
Citaat van: YellowBlue op oktober 05, 2024, 21:54:57
???? Ik hoop dat dit een grap is. Als je niet ziet dat Narty een enorme klasbak in de dop is, heb je er geen kijk op. Sorry.

Maar het mag allemaal wel een beetje steviger ofzo. Het oogt zo lief en zachtaardig
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Oud Cambuur op november 09, 2024, 16:01:48
Citaat van: Trainert! op november 09, 2024, 11:38:45
ik vind hem anders maar heel traag overkomen. herkent momenten van diepte niet.

Dou hest te diep in het glaasje keken zeker. Want verstand van voetbal hest niet dou kraamst alleen onzin uut
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: YellowBlue op november 09, 2024, 17:41:13
Citaat van: roepieh op november 09, 2024, 11:46:09
Maar het mag allemaal wel een beetje steviger ofzo. Het oogt zo lief en zachtaardig
ja hij moet zeker door ontwikkelen. Maar is nog maar 20 jaar en geboren Leeuwarder,  deze jongen moet gewoon een seizoen de kans krijgen om te groeien.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: De Gast op april 18, 2025, 22:27:33
Zit toch ook heel weinig in. Prachtig die jongens uit eigen jeugd maar verder dan elftal opvulling is hij op dit moment niet. Deze plek als ??n van de eerste plekken versterken en dan maar weer vanuit de bank verder kijken of hij nog stappen gaat maken.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: michello op april 18, 2025, 22:31:49
Jep. Komt te weinig uit. Daar is niks mis mee hij kan misschien nog wel wat groeien maar op zo?n positie moet een speler staan die bepalender is. Meer goals en assists.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Yellow Army op april 18, 2025, 23:04:52
Moet veel meer de oplossing vooruit zoeken en meer diepgang hebben
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Bankzitter op april 19, 2025, 08:03:29
In potentie heeft hij veel wat een middenvelder nodig heeft, creativiteit en fysiek.
Maar zo heel veel beter is hij nou ook weer niet geworden dit seizoen.

Er zijn echt oud-voetballers in de staf nodig als je jonge spelers wilt ontwikkelen.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: De Gast op mei 17, 2025, 00:26:22
Mag volgend jaar weer op de bank beginnen. 3 assists en 3 doelpunten is veel te weinig. Heeft het niet laten zien dit jaar.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Bernardo op mei 17, 2025, 00:37:45
Vond hem vandaag wel een van zijn betere wedstrijden spelen.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: R058 op mei 17, 2025, 00:48:32
Citaat van: Bernardo op mei 17, 2025, 00:37:45
Vond hem vandaag wel een van zijn betere wedstrijden spelen.
Begon wat onzeker, maar ging steeds met meer vertrouwen spelen. Hij lijkt soms wat bang, maar als hij lef begint te tonen is het echt een goede voetballer. Mag van mij ook wel wat vaker gewoon eens van afstand schieten, want hij heeft een goed schot.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Bankzitter op mei 17, 2025, 08:19:29
Ik zie de potentie maar het is (nog) niet goed genoeg voor een basisplek en samen met Diemers /Balk niet complimentair aan elkaar.

Achteraf moet ik mijn ongelijk toegeven: we hadden Breij moeten halen ipv Hilterman ook al hadden we Nartey , Rolke en De Jong al.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: De Gast op juli 08, 2025, 06:20:29
Nartey al reserve aanvoerder afgelopen zaterdag.

Ik heb het gevoel dat ze met man en macht de eventuele potentie die er nog in hem zit eruit proberen te persen maar heb zelf niet het idee dat dat gaat lukken. Henk heeft het erover dat ze hem wakker willen maken. Komt in mijn ogen wat geforceerd over.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Mp op augustus 18, 2025, 12:40:37
Volgens OF interesse voor Nartey van een buitenlandse club..
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Sonnema op augustus 18, 2025, 12:43:58
Zou hem die kans gunnen, met de juiste doorverkoop percentage afscheid nemen. Blijft nu wat hangen in zijn ontwikkeling, door blessures en het niet goed spelen.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: 666 op augustus 18, 2025, 12:47:34
Citaat van: Mp op augustus 18, 2025, 12:40:37
Volgens OF interesse voor Nartey van een buitenlandse club..

Staat ook in dat hij weg mag als er maar genoeg geld tegenover staat.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Huizen op augustus 18, 2025, 12:48:51
Verrassend wel. Ligt vast tot 2027 dus kunnen we hopelijk mooi bedrag voor vangen.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: 666 op augustus 18, 2025, 12:54:44
Citaat van: Bussum op augustus 18, 2025, 12:48:51
Verrassend wel. Ligt vast tot 2027 dus kunnen we hopelijk mooi bedrag voor vangen.

Dat hoop ik ook, toch wel verrassend.. Ik had eerder Balk verwacht. 
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Bankzitter op augustus 18, 2025, 13:50:53
Het is niet een echte 10 en op 8 staat Diemers, dus een basisplaats wordt moeilijk dit seizoen. Niet onmisbaar dus cashen als dat kan.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: SCC op augustus 18, 2025, 13:52:34
Natuurlijk voor zowel hem als de club voor een goed bedrag verkopen, maar anders zie ik hem erg graag blijven.
Gevoelsmatig itt velen hier, zie ik in hem een enorm potentieel. Als hij dwingender gaat spelen (opeisen), dan heeft hij alle (fysieke)voorwaarden van een moderne middenvelder.
Bij hem zie ik nog zat potentie voor in de KKD en bij promotie ook iemand die in de Eredivisie nog kan meegroeien met Cambuur, om vervolgens de club te ontgroeien en een mooie stap te maken. Allemaal rooskleurige scenario's, dat weet ik, maar ik zie kortom dus wel echt potentie in Nartey.

Maar nogmaals; voor een mooie club die er goed voor wil betalen, moet je iemand zo'n kans niet ontnemen. Als ze dan maar wel al een basisspeler terughalen.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 18, 2025, 14:05:00
Citaat van: Bussum op augustus 18, 2025, 12:48:51
Verrassend wel. Ligt vast tot 2027 dus kunnen we hopelijk mooi bedrag voor vangen.
en in buitenland betalen ze meer dan in binnenland.
Gokje rond de 5 ton.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: R058 op augustus 18, 2025, 14:08:26
Citaat van: SCC op augustus 18, 2025, 13:52:34
Natuurlijk voor zowel hem als de club voor een goed bedrag verkopen, maar anders zie ik hem erg graag blijven.
Gevoelsmatig itt velen hier, zie ik in hem een enorm potentieel. Als hij dwingender gaat spelen (opeisen), dan heeft hij alle (fysieke)voorwaarden van een moderne middenvelder.
Bij hem zie ik nog zat potentie voor in de KKD en bij promotie ook iemand die in de Eredivisie nog kan meegroeien met Cambuur, om vervolgens de club te ontgroeien en een mooie stap te maken. Allemaal rooskleurige scenario's, dat weet ik, maar ik zie kortom dus wel echt potentie in Nartey.

Maar nogmaals; voor een mooie club die er goed voor wil betalen, moet je iemand zo'n kans niet ontnemen. Als ze dan maar wel al een basisspeler terughalen.
Helemaal mee eens. Eigenlijk de perfecte opvolger voor Diemers, maar het komt qua leeftijden dan net niet goed uit.
Basisspeler voor die positie is trouwens denk ik niet nodig met Van de Sande en Rolke.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: sunderland op augustus 18, 2025, 14:14:30
Denk niet dat hij zelf zomaar uit Leeuwarden zal vertrekken. Hij heeft alles wel maar zijn tempo moet zeker omhoog en moet denk ik meer op zijn eigen gevoel spelen maar daar hebben hier meer last van. Is soms ook wel wat dromerig.. Zou het hem zeker gunnen want hij krijgt een moeilijk seizoen met concurrentie.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 18, 2025, 14:16:40
Die zie ik niet uit Leeuwarden denk als er serieuze interesse komt uit Nederland wel  maar na het Buitenland niet
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Jandehulk op augustus 18, 2025, 14:25:33

Voor alles boven de ?250.000 euro snel een strik erom ..
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 18, 2025, 14:28:52
Citaat van: Jandehulk op augustus 18, 2025, 14:25:33
Voor alles boven de ?250.000 euro snel een strik erom ..
tuurlijk niet je dan kun je hem ook wel gratis bij de boodschappen weg doen.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: R058 op augustus 18, 2025, 14:42:50
Citaat van: Jandehulk op augustus 18, 2025, 14:25:33
Voor alles boven de ?250.000 euro snel een strik erom ..
Ik vind dit zulke respectloze reacties altijd. En dat ook nog bij een jongen die uit Leeuwarden komt en zijn best doet voor de club. Krijg je dit terug van je zogenaamde supporters.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Vlampiep op augustus 18, 2025, 14:46:35
Nartey is een jongen waar volgens mij nog veel meer in zit dan dat hij tot heden heeft laten zien.
Om verder te kunnen groeien zou het voor hem beter zijn dat een eredivisie club hem oppikt.
Is een jongen uit eigen stad en hoop  voor hem een prachtige  carri?re te krijgen op hoger nivo.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Trainert! op augustus 18, 2025, 14:47:26
Citaat van: Mp op augustus 18, 2025, 12:40:37
Volgens OF interesse voor Nartey van een buitenlandse club..


strikje erom
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 18, 2025, 14:47:51
Citaat van: R058 op augustus 18, 2025, 14:42:50
Ik vind dit zulke respectloze reacties altijd. En dat ook nog bij een jongen die uit Leeuwarden komt en zijn best doet voor de club. Krijg je dit terug van je zogenaamde supporters.
zo zit het  :thumbsup
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 18, 2025, 14:48:57
Citaat van: Trainert! op augustus 18, 2025, 14:47:26

strikje erom
waar moet bij jouw g??n strikje om vraag ik mij wel eens af.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Johan-12 op augustus 18, 2025, 14:51:13
Citaat van: R058 op augustus 18, 2025, 14:42:50
Ik vind dit zulke respectloze reacties altijd. En dat ook nog bij een jongen die uit Leeuwarden komt en zijn best doet voor de club. Krijg je dit terug van je zogenaamde supporters.
100% eens!
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Korezev op augustus 18, 2025, 15:11:32
Citaat van: Trainert! op augustus 18, 2025, 14:47:26

strikje erom
Kunnen ze jou er dan ook gelijk bij inpakken, respectloze zielepoot
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Trainert! op augustus 18, 2025, 15:41:03
Citaat van: Korezev op augustus 18, 2025, 15:11:32
Kunnen ze jou er dan ook gelijk bij inpakken, respectloze zielepoot


Ik ga het ze vragen, wie weet kan het. Je hoort van me  l8l
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Trainert! op augustus 18, 2025, 15:47:58
Citaat van: Trainert! op augustus 18, 2025, 15:41:03

Ik ga het ze vragen, wie weet kan het. Je hoort van me  l8l

Helaas, dus blijf ik nog even mijn vrije mening geven.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Jandehulk op augustus 18, 2025, 15:57:40
Citaat van: Trainert! op augustus 18, 2025, 15:47:58
Helaas, dus blijf ik nog even mijn vrije mening geven.
goed zo...dat kan toch ook gewoon ?..en als jou mening dat strikje is ,dan mag je dat ook gewoon vermelden natuurlijk.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Jandehulk op augustus 18, 2025, 15:58:40
Citaat van: Korezev op augustus 18, 2025, 15:11:32
Kunnen ze jou er dan ook gelijk bij inpakken, respectloze zielepoot
gelijk maar weer schelden ...man man man.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Jandehulk op augustus 18, 2025, 15:59:52
Citaat van: Noordcambuur op augustus 18, 2025, 14:28:52
tuurlijk niet je dan kun je hem ook wel gratis bij de boodschappen weg doen.
dat vind jij...ik vind ?250.000 nogal wat voor een speler die nog niet veel heeft laten zien
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Jandehulk op augustus 18, 2025, 16:02:17
Citaat van: R058 op augustus 18, 2025, 14:42:50
Ik vind dit zulke respectloze reacties altijd. En dat ook nog bij een jongen die uit Leeuwarden komt en zijn best doet voor de club. Krijg je dit terug van je zogenaamde supporters.
Hahahaha....meningen mag je hebben, heeft niks met respect te maken, vind het alleen een van de slechtere spelers dan dan is dat een bak geld ...en boeiend waar die weg komt.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Jandehulk op augustus 18, 2025, 16:05:36
Nee , we moeten het allemaal een geweldige voetballer vinden en zonde dat ie weg zou gaan eventueel...nou helaas lieve kinderen en ideale schoonzonen dat is niet altijd zo...
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Galdiano op augustus 18, 2025, 16:16:14
Wat heeft Nartey nou laten zien?
Hij heeft talent, maar wat is zijn positie?
Niemand lijkt het te wete , hij zelf volgens mij ook niet.
Het is mist de duelkracht van een 6. Als 8 komt hij veel te weinig in de 16, en als 10 zorgt hij niet voor keypasses.

Als je hier ook maar iets aan kan verdienen zeg ik gelijk doen. Ja hij heeft een contract tot 2027, maar heeft nog weinig laten zien en dat telt ook mee. Ik zou allang blij zijn met een 250k.

Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Fish!!! op augustus 18, 2025, 16:27:31
Allemaal trainers op dit forum, die fitnesscoaches zijn, psychologen en scouts ;)
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 18, 2025, 16:34:13
Citaat van: Jandehulk op augustus 18, 2025, 15:59:52
dat vind jij...ik vind ?250.000 nogal wat voor een speler die nog niet veel heeft laten zien
en toch is er belangstelling voor en heeft nog een kontrakt van 2 jaar.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: R058 op augustus 18, 2025, 16:35:49
Citaat van: Jandehulk op augustus 18, 2025, 16:02:17
Hahahaha....meningen mag je hebben, heeft niks met respect te maken, vind het alleen een van de slechtere spelers dan dan is dat een bak geld ...en boeiend waar die weg komt.
Tuurlijk mag je een mening hebben en hem niet een goede speler vinden; het gaat om de manier van formuleren van die mening. Voetballers zijn ook mensen en dan mag je ze best normaal behandelen ipv alsof ze objecten zijn.
Maar volgens mij begrijp jij dat verschil niet echt.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Scc0511 op augustus 18, 2025, 16:42:13
Voor een bedrag met 6 nullen laten vertrekken en anders niet. Zit potentie in maar moet op meerdere vlakken echt nog wel stappen maken. Goals/assist en alles in een versnelling hoger.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Jandehulk op augustus 18, 2025, 16:42:43
Citaat van: R058 op augustus 18, 2025, 16:35:49
Tuurlijk mag je een mening hebben en hem niet een goede speler vinden; het gaat om de manier van formuleren van die mening. Voetballers zijn ook mensen en dan mag je ze best normaal behandelen ipv alsof ze objecten zijn.
Maar volgens mij begrijp jij dat verschil niet echt.
hahahahaha.....omdat er een strikje om mag ?..man man man maak je druk om andere dingen..
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 18, 2025, 16:43:47
Citaat van: Jandehulk op augustus 18, 2025, 15:59:52
dat vind jij...ik vind ?250.000 nogal wat voor een speler die nog niet veel heeft laten zien
Hoe kom jij bij dit fictieve bedrag je denkt ik roep maar wat
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: R058 op augustus 18, 2025, 16:48:24
Citaat van: Jandehulk op augustus 18, 2025, 16:42:43
hahahahaha.....omdat er een strikje om mag ?..man man man maak je druk om andere dingen..
Je snapt het dus niet nee.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Jandehulk op augustus 18, 2025, 17:18:25
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 18, 2025, 16:43:47
Hoe kom jij bij dit fictieve bedrag je denkt ik roep maar wat
hahaha...nog zo'n mannetje die wat wil zeggen...lees eens terug en typ dan wat.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Jandehulk op augustus 18, 2025, 17:19:21
Citaat van: R058 op augustus 18, 2025, 16:48:24
Je snapt het dus niet nee.
nee jij snapt het hahaha....
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Lore op augustus 18, 2025, 17:28:08
Hij wordt volgende week 21 en heeft al 42 wedstrijden gespeeld in de KKD. Die club maakt blijkbaar een inschatting dat hij nog flinke stappen kan maken. Zat voorbeelden van spelers die minder bij ons presteerden en uiteindelijk heel erg ver kwamen in hun carri?re.

Als hij vertrekt zou daar in principe een nieuw iemand voor moeten komen, alhoewel ik denk dat Cambuur hem niet als basisspeler ziet op dit moment. De kans dat die nieuwe duurder is dan een voormalig jeugdspeler is heel groot. Dus alleen lagen vertrekken als er serieus betaalt wordt.

Maar wat heerlijk dat Cambuur de laatste jaren steeds beter in staat is om geld te verdienen met (jeugd)spelers. Dat moet een aantrekkende werking hebben op nieuwe talenten.

Heel erg trots op onze club!
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Lore op augustus 18, 2025, 17:30:07
Citaat van: Jandehulk op augustus 18, 2025, 17:19:21
nee jij snapt het hahaha....

Ik denk dat R058 het niet alleen over de opmerking van het strikje heeft. Maar over het patroon van denigrerende opmerkingen van een aantal forumleden over spelers en de club.

En eerlijk gezegd, dat ben ik echt helemaal met hem eens. Wat een droevenis is dat!
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: hobbes op augustus 18, 2025, 17:31:34
Citaat van: Lore op augustus 18, 2025, 17:30:07
Ik denk dat R058 het niet alleen over de opmerking van het strikje heeft. Maar over het patroon van denigrerende opmerkingen van een aantal forumleden over spelers en de club.

En eerlijk gezegd, dat ben ik echt helemaal met hem eens. Wat een droevenis is dat!

Vooral omdat zelf nooit enig niveau gehaald is.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Inferno-058 op augustus 18, 2025, 17:41:44
Ik vind de opmerking van Jandehulk reuze meevallen, wat een tere zieltjes hier... Hem (lees Nartey) uitmaken voor mongool, dwaas, sukkel etc. Dat vind ik respectloos

Nartey, sympathieke degelijke jongen maar hij is zeker vervangbaar. Dus bij elk redelijk aanbod (? 250k vind ik wel te weinig) verkopen!
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Specuveter op augustus 18, 2025, 17:44:33
Citaat van: Inferno-058 op augustus 18, 2025, 17:41:44
Ik vind de opmerking van Jandehulk reuze meevallen, wat een tere zieltjes hier... Hem uitmaken voor mongool, dwaas, sukkel etc. Dat vind ik respectloos
ik hoop niet voor hun dat ze Jan op hun nek krijgen
Dan heb je bijna de sterkste man van Nederland op je dak :_schater
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Bankzitter op augustus 18, 2025, 17:55:24
Citaat van: Galdiano op augustus 18, 2025, 16:16:14
Wat heeft Nartey nou laten zien?
Hij heeft talent, maar wat is zijn positie?
Niemand lijkt het te wete , hij zelf volgens mij ook niet.
Het is mist de duelkracht van een 6. Als 8 komt hij veel te weinig in de 16, en als 10 zorgt hij niet voor keypasses.

Als je hier ook maar iets aan kan verdienen zeg ik gelijk doen. Ja hij heeft een contract tot 2027, maar heeft nog weinig laten zien en dat telt ook mee. Ik zou allang blij zijn met een 250k.

De echt goede scouts zoeken juist spelers  die het nog niet helemaal hebben laten zien.Maar die zien wel de potentie waar een speler over 2 of 3 jaar kan staan. De topscoorder van een club voor ergens weghalen, dat kan iedere club wel... daar heb geen scouts voor nodig alleen een grote zak met geld.
Dat doen wij zlef ook regelmatig.

Maar van mij mag hij ook weg, al heeft dat meer met de samenstelling van de selectie en minder met zijn prestaties.
Ik zou zeggen 4/5 ton, wel zullen zien.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: oscarsielstra op augustus 18, 2025, 18:07:06
Citaat van: Galdiano op augustus 18, 2025, 16:16:14
Wat heeft Nartey nou laten zien?
Hij heeft talent, maar wat is zijn positie?
Niemand lijkt het te wete , hij zelf volgens mij ook niet.
Het is mist de duelkracht van een 6. Als 8 komt hij veel te weinig in de 16, en als 10 zorgt hij niet voor keypasses.

Als je hier ook maar iets aan kan verdienen zeg ik gelijk doen. Ja hij heeft een contract tot 2027, maar heeft nog weinig laten zien en dat telt ook mee. Ik zou allang blij zijn met een 250k.

Ik heb Matthias van de kabouters tot de overstap naar Cambuur (jeugd) van dichtbij meegemaakt bij Frisia.
In deze jaren bij Frisia voetbalde hij samen met mijn zoon.
In de jeugd was Matthias een enorm getalenteerde spits, die vanuit alle hoeken scoorde (en veel).
Hij had in die tijd iets braziliaans... zo gemakkelijk ging het hem af.

In de jeugd bij Cambuur heb ik hem gevolgd, en ik vind dat Cambuur zijn natuurlijke intu?tie en gogme voor het voetballen heeft vernield.
Dit is wat ik meer binnen de jeugdopleidingen zie .. spelers die niet op hun natuurlijke plaats worden door ontwikkeld.
Veel worden omgeturnd in wat ze niet van nature zijn .. omwille om maar bij een bvo te blijven voetballen .... gaan spelers dan akkoord.

Dit zag ik ook in de wedstrijden van Matthias in de KKD. Eigenlijk een speler die niet lekker past op de plek waar hij voetbalt.
Erg onwennig, onzorgvuldig, driest soms ... veel balverlies .. en Henk die er soms raar in om wisselt qua positie.
Het scorende vermogen is echt helemaal weg toz van vroeger .. erg jammer.
Verder is Matthias enorm blessuregevoelig.

Ik denk dat Matthias bij Cambuur aan zijn plafond zit qua verdere ontwikkeling.
Ik denk dat hij daarom de stap wil maken.

Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: sunderland op augustus 18, 2025, 18:21:11
Citaat van: oscarsielstra op augustus 18, 2025, 18:07:06
Ik heb Matthias van de kabouters tot de overstap naar Cambuur (jeugd) van dichtbij meegemaakt bij Frisia.
In deze jaren bij Frisia voetbalde hij samen met mijn zoon.
In de jeugd was Matthias een enorm getalenteerde spits, die vanuit alle hoeken scoorde (en veel).
Hij had in die tijd iets braziliaans... zo gemakkelijk ging het hem af.

In de jeugd bij Cambuur heb ik hem gevolgd, en ik vind dat Cambuur zijn natuurlijke intu?tie en gogme voor het voetballen heeft vernield.
Dit is wat ik meer binnen de jeugdopleidingen zie .. spelers die niet op hun natuurlijke plaats worden door ontwikkeld.
Veel worden omgeturnd in wat ze niet van nature zijn .. omwille om maar bij een bvo te blijven voetballen .... gaan spelers dan akkoord.

Dit zag ik ook in de wedstrijden van Matthias in de KKD. Eigenlijk een speler die niet lekker past op de plek waar hij voetbalt.
Erg onwennig, onzorgvuldig, driest soms ... veel balverlies .. en Henk die er soms raar in om wisselt qua positie.
Het scorende vermogen is echt helemaal weg toz van vroeger .. erg jammer.
Verder is Matthias enorm blessuregevoelig.

Ik denk dat Matthias bij Cambuur aan zijn plafond zit qua verdere ontwikkeling.
Ik denk dat hij daarom de stap wil maken.
mooi om te lezen. Ook dat je zegt dat hij niet meer op zijn eigen intu?tie speelt. Zo zie ik dat ook. Eigenlijk is dat bij Souren ook zo op dit moment, niet lekker voetballen maar veel te veel aan opdrachten houden en denken
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Galdiano op augustus 18, 2025, 18:43:13
Citaat van: sunderland op augustus 18, 2025, 18:21:11
mooi om te lezen. Ook dat je zegt dat hij niet meer op zijn eigen intu?tie speelt. Zo zie ik dat ook. Eigenlijk is dat bij Souren ook zo op dit moment, niet lekker voetballen maar veel te veel aan opdrachten houden en denken

Dat heeft maar met ??n iemand te maken.
Diemers.  :y
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Lore op augustus 18, 2025, 18:43:44
Citaat van: Galdiano op augustus 18, 2025, 18:43:13
Dat heeft maar met ??n iemand te maken.
Diemers.  :y

:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Korezev op augustus 18, 2025, 18:49:03
Citaat van: Galdiano op augustus 18, 2025, 18:43:13
Dat heeft maar met ??n iemand te maken.
Diemers.  :y
Je vergeet de knuffelcoach die niemand beter maakt
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: oscarsielstra op augustus 18, 2025, 18:50:33
Citaat van: Korezev op augustus 18, 2025, 18:49:03
Je vergeet de knuffelcoach die niemand beter maakt

Ook mijn mening over Matthias .. Henk heeft weinig spelers beter gemaakt.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: zeewolde op augustus 18, 2025, 18:51:49
Citaat van: Korezev op augustus 18, 2025, 18:49:03
Je vergeet de knuffelcoach die niemand beter maakt
je speelt weer aardig op de man Koos, iets wat je anderen graag verwijt.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: zeewolde op augustus 18, 2025, 18:52:21
Citaat van: Galdiano op augustus 18, 2025, 18:43:13
Dat heeft maar met ??n iemand te maken.
Diemers.  :y
Wat heeft Diemers je toch misdaan?
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Korezev op augustus 18, 2025, 18:54:36
Citaat van: zeewolde op augustus 18, 2025, 18:51:49
je speelt weer aardig op de man zkoos, iets wat je nieren graag verwijt.
nu in goed nederlands
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Korezev op augustus 18, 2025, 19:02:51
Als je hier het niet eens bent met iemand dan mag je daar geen commentaar opgeven.
Hier wordt bijna niet anders gedaan dan op de man spelen.
Ik ben geen fan van Diemers en al helemaal niet van knuffelbeer Henk.
Je moet minimaal 28 jaar zijn om in het eerste van Cambuur te mogen spelen, de jonge jongens krijgen bijna geen kans, hoe moeten ze dan beter worden, niet om nog 5 minuutjes mee te mogen spelen.
Verder wordt iedereen al veroordeeld voordat hij getekend heeft.
Ik heb zaterdagavond genoten van de groene brigade uit Groningen, daar wordt niet naar leeftijd gekeken.
Maar ga allemaal lekker door met het afbranden van de jonge spelers
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: denistel op augustus 18, 2025, 19:05:13
Citaat van: sunderland op augustus 18, 2025, 18:21:11
mooi om te lezen. Ook dat je zegt dat hij niet meer op zijn eigen intu?tie speelt. Zo zie ik dat ook. Eigenlijk is dat bij Souren ook zo op dit moment, niet lekker voetballen maar veel te veel aan opdrachten houden en denken

zo is het maar net en dat gebeurd te veel is ook mijn mening,,maar ja alles wordt gemeten
enz maar voetbal kwaliteiten kun je niet meten.Al vaker gezegd wat heb je liever een speler
die 30 maakt in een seizoen maar 8 km loop per wedstrijd of 1 die 12 maakt en 13 km loopt
per wedstrijd voor mij is de keuze niet zo moeilijk.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Bankzitter op augustus 18, 2025, 19:12:20
Soms moet ik iets echt 2x lezen om te zien of het gemeend is of satire als het bijvoorbeeld over Diemers of De Jong gaat.

Het betoog van oscarsielstra vind ik wel erg interessant. Je kan niet zeggen dat de jeugdopleiding een verkeerde aanpak heeft, daarvoor stroomt er te veel door en hebben we nu ook al mooie transfersommen verdiend. Het zal ook zo zijn dat die aanpak bij de ene speler veel beter werkt dan bij de ander, Bij Nartey kan het zeker zo zijn dat hij overal en nergens werd neergezet omdat hij zo veelzijdig is en dat zijn ontwikkeling als spits niet heeft doorgezet. Wel heel interessant dat hij eigenlijk een 9 was... toch de belangrijkste positie om op te leiden. Spelers die op intu?tie spelen moet inderdaad niet te veel vermoeien met looplijntjes en metingen.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: zeewolde op augustus 18, 2025, 19:13:45
Citaat van: Korezev op augustus 18, 2025, 18:54:36
nu in goed nederlands
Heerlijke autocorrect.

Speciaal voor jou gewijzigd ;).

En Nederlands is met een hoofdletter. Zinnen eindig je met een punt.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 18, 2025, 19:18:31
Wat de belangstelling van Nartey los maakt hier??.. :y
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Bens op augustus 18, 2025, 19:27:06
Als er een mooi bedrag voor Nartey wordt geboden dan hem mooi verkopen.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 18, 2025, 20:02:25
Citaat van: Korezev op augustus 18, 2025, 19:02:51
Je moet minimaal 28 jaar zijn om in het eerste van Cambuur te mogen spelen

Juust. We hebben veel te veel spelers van boven de 28 in het veld staan :thumbsup :thumbsup
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 18, 2025, 20:03:04
Citaat van: Bens op augustus 18, 2025, 19:27:06
Als er een mooi bedrag voor Nartey wordt geboden dan hem mooi verkopen.

Maar dat geldt voor letterlijk elke speler, toch?!
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Galdiano op augustus 18, 2025, 20:09:28
Citaat van: zeewolde op augustus 18, 2025, 18:52:21
Wat heeft Diemers je toch misdaan?

Helemaal niets. Als supporter zie ik graag een middenveld excelleren, wat opvalt is dat het veel te veel om Diemers draait. Terwijl je met bijvoorbeeld een middenveld als Ritzmaier-Makrini-Bakker of later een Jacobs-Hoedemakers-Maulun een hecht collectief had die complementair aan elkaar waren.

Zie eens naar een PSG. Jarenlang was het net niet vanwege spelers als Messi, Mbappe en Neymar. Er is nu gekeken naar een team. En kijk waar ze nu staan.

Dat is het punt wat ik steeds maak. Er is niets persoonlijks richting Diemers. Maar een speler van dat caliber en salaris stelt mij behoorlijk teleur.
Ja hij krijgt veel vrije trappen mee, maar vertraagd hierdoor eindeloos het spel. Weinig assists en amper goals voor een speler die in de top van de KKD speelt.

Ik zie liever 3 spelers die elkaar aanvullen dan een one man show.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Destroyer op augustus 18, 2025, 20:15:05
Citaat van: Noordcambuur op augustus 18, 2025, 19:18:31
Wat de belangstelling van Nartey los maakt hier??.. :y

Ben al druk strikken aan het regelen!
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Lore op augustus 18, 2025, 20:25:29
Citaat van: oscarsielstra op augustus 18, 2025, 18:50:33
Ook mijn mening over Matthias .. Henk heeft weinig spelers beter gemaakt.

Wij breken nu al drie jaar oo rij onze transferrecord waar van twee keer op rij in 1 transferperiode, maar niemand wordt beter gemaakt?
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: zeewolde op augustus 18, 2025, 20:32:49
Citaat van: Galdiano op augustus 18, 2025, 20:09:28
Helemaal niets. Als supporter zie ik graag een middenveld excelleren, wat opvalt is dat het veel te veel om Diemers draait. Terwijl je met bijvoorbeeld een middenveld als Ritzmaier-Makrini-Bakker of later een Jacobs-Hoedemakers-Maulun een hecht collectief had die complementair aan elkaar waren.

Zie eens naar een PSG. Jarenlang was het net niet vanwege spelers als Messi, Mbappe en Neymar. Er is nu gekeken naar een team. En kijk waar ze nu staan.

Dat is het punt wat ik steeds maak. Er is niets persoonlijks richting Diemers. Maar een speler van dat caliber en salaris stelt mij behoorlijk teleur.
Ja hij krijgt veel vrije trappen mee, maar vertraagd hierdoor eindeloos het spel. Weinig assists en amper goals voor een speler die in de top van de KKD speelt.

Ik zie liever 3 spelers die elkaar aanvullen dan een one man show.
assists ben ik helemaal met je eens. Maar voor de rest moest hij vorig jaar teveel doen door een zwak voetballende verdediging.

Nu zie je met Baouf en Amofa al dat Diemers dieper staat en niet alles via hem gaat. De combi R?lke/vd Sanden met Diemers moet ingespeeld raken, dan gaan daar vast goals uit komen.

De selectie is nu meer in balans en dat zal spel, en ook assists Diemers ten goede komen.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Galdiano op augustus 18, 2025, 20:39:52
Citaat van: zeewolde op augustus 18, 2025, 20:32:49

Nu zie je met Baouf en Amofa al dat Diemers dieper staat en niet alles via hem gaat. De combi R?lke/vd Sanden met Diemers moet ingespeeld raken, dan gaan daar vast goals uit komen.

De selectie is nu meer in balans en dat zal spel, en ook assists Diemers ten goede komen.

Laat mij graag verrassen.  :thumbsup
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Harry L. op augustus 18, 2025, 20:49:51
Citaat van: oscarsielstra op augustus 18, 2025, 18:50:33
Ook mijn mening over Matthias .. Henk heeft weinig spelers beter gemaakt.

Heeft inderdaad geen spelers beter gemaakt. Pauwels is goed verkocht, maar is niet beter geworden afgelopen seizoen, zelfde geldt voor Nieling.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 18, 2025, 21:01:11
Citaat van: Destroyer op augustus 18, 2025, 20:15:05
Ben al druk strikken aan het regelen!
:y
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Lore op augustus 18, 2025, 22:31:47
Citaat van: Harry L. op augustus 18, 2025, 20:49:51
Heeft inderdaad geen spelers beter gemaakt. Pauwels is goed verkocht, maar is niet beter geworden afgelopen seizoen, zelfde geldt voor Nieling.

Dan moet lambooij echt briljant zijn of de kopende clubs extreem dom
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Galdiano op augustus 18, 2025, 23:00:49
Citaat van: Lore op augustus 18, 2025, 22:31:47
Dan moet lambooij echt briljant zijn of de kopende clubs extreem dom

Tuurlijk niet.

Als je als speler talent hebt, maar niet altijd speelt en nu opeens wel en je laat het nu ook zien dan ben je interessesant. Dat heeft niks met ontwikkelen te maken.

Nieling deed zijn ding zoals hij bij MVV ook deed. Echter nu in de top van de KKD.
Ook die heb ik weinig zien groeien.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Lore op augustus 18, 2025, 23:37:24
Citaat van: Galdiano op augustus 18, 2025, 23:00:49
Tuurlijk niet.

Als je als speler talent hebt, maar niet altijd speelt en nu opeens wel en je laat het nu ook zien dan ben je interessesant. Dat heeft niks met ontwikkelen te maken.

Nieling deed zijn ding zoals hij bij MVV ook deed. Echter nu in de top van de KKD.
Ook die heb ik weinig zien groeien.

Tsjah, er gaat echt heel weinig goed bij Cambuur he.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: mark1989 op augustus 18, 2025, 23:59:29
Nartey is een talentvolle speler en nog erg jong. Hij heeft al behoorlijk wat stappen gemaakt. Maar kan nog veel beter worden.
Het is erg vroeg om nu al een stap te maken. Maar als een club het juiste bedrag bied dan snap ik wel dat Cambuur meewerkt. Ik zie hem graag nog dit seizoen hier spelen.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Bankzitter op augustus 19, 2025, 00:43:22
De Jong is toch ook een presatietrainer. OK, hij wil leuk voetbal maar vooral omdat hij de overtuiging heeft dat het punten oplevert.
Een opleider is hij niet,  daar mag je hem ook niet op afrekenen.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: diekhuzen op augustus 19, 2025, 07:30:20
Citaat van: R058 op augustus 18, 2025, 14:42:50
Ik vind dit zulke respectloze reacties altijd. En dat ook nog bij een jongen die uit Leeuwarden komt en zijn best doet voor de club. Krijg je dit terug van je zogenaamde supporters.

Ach, je weet wie het zegt.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Jandehulk op augustus 19, 2025, 12:27:42
Citaat van: diekhuzen op augustus 19, 2025, 07:30:20
Ach, je weet wie het zegt.
hahahaha...slijm slijm
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: SCC op augustus 19, 2025, 17:13:05
Citaat van: oscarsielstra op augustus 18, 2025, 18:07:06
Ik heb Matthias van de kabouters tot de overstap naar Cambuur (jeugd) van dichtbij meegemaakt bij Frisia.
In deze jaren bij Frisia voetbalde hij samen met mijn zoon.
In de jeugd was Matthias een enorm getalenteerde spits, die vanuit alle hoeken scoorde (en veel).
Hij had in die tijd iets braziliaans... zo gemakkelijk ging het hem af.

In de jeugd bij Cambuur heb ik hem gevolgd, en ik vind dat Cambuur zijn natuurlijke intu?tie en gogme voor het voetballen heeft vernield.
Dit is wat ik meer binnen de jeugdopleidingen zie .. spelers die niet op hun natuurlijke plaats worden door ontwikkeld.
Veel worden omgeturnd in wat ze niet van nature zijn .. omwille om maar bij een bvo te blijven voetballen .... gaan spelers dan akkoord.

Dit zag ik ook in de wedstrijden van Matthias in de KKD. Eigenlijk een speler die niet lekker past op de plek waar hij voetbalt.
Erg onwennig, onzorgvuldig, driest soms ... veel balverlies .. en Henk die er soms raar in om wisselt qua positie.
Het scorende vermogen is echt helemaal weg toz van vroeger .. erg jammer.
Verder is Matthias enorm blessuregevoelig.

Ik denk dat Matthias bij Cambuur aan zijn plafond zit qua verdere ontwikkeling.
Ik denk dat hij daarom de stap wil maken.

Dit zie ik ook wel wat terug bij de jeugdteams van ons (Cambuur). Er wordt ingezet op breed ontwikkelen, dat kun je op 2 manier uitleggen.
Sommige spelers die meer in teambelang denken (vaak verdedigers) worden dan wel minder belangrijk gemaakt en moeten ook op een voor hen onnatuurlijke positie spelen.
Anderzijds: Nartey kwam al heel jong bij Cambuur en bij de (mini)pupillen komt het zelden voor dat een dragende/ uitblinkende speler in de spits speelt: over het algemeen zijn dit jongens die over het hele veld rennen om maar aan de bal te komen. Ik kan me niet voorstellen dat hij 12 jaar terug bij Frisia al spits was, hij zal toen toch ook wel meer op het middenveld gespeeld hebben?
Jij had je zoon erbij, dus jij weet dat natuurlijk beter, begrijp me niet verkeerd. Nogmaals, ik onderschrijf je punt dat er bij de jeugd van Cambuur (zal vast ook bij andere BVO's zijn, daar heb ik minder kijk op) vaak gerouleerd wordt om ze maar breed op te leiden.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 20, 2025, 12:36:52
Geen Nartey bij de training van vandaag...
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 20, 2025, 13:17:08
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 20, 2025, 12:36:52
Geen Nartey bij de training van vandaag...
dus ??gaat hij weg :?
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: oscarsielstra op augustus 20, 2025, 14:19:24
Citaat van: SCC op augustus 19, 2025, 17:13:05
Dit zie ik ook wel wat terug bij de jeugdteams van ons (Cambuur). Er wordt ingezet op breed ontwikkelen, dat kun je op 2 manier uitleggen.
Sommige spelers die meer in teambelang denken (vaak verdedigers) worden dan wel minder belangrijk gemaakt en moeten ook op een voor hen onnatuurlijke positie spelen.
Anderzijds: Nartey kwam al heel jong bij Cambuur en bij de (mini)pupillen komt het zelden voor dat een dragende/ uitblinkende speler in de spits speelt: over het algemeen zijn dit jongens die over het hele veld rennen om maar aan de bal te komen. Ik kan me niet voorstellen dat hij 12 jaar terug bij Frisia al spits was, hij zal toen toch ook wel meer op het middenveld gespeeld hebben?
Jij had je zoon erbij, dus jij weet dat natuurlijk beter, begrijp me niet verkeerd. Nogmaals, ik onderschrijf je punt dat er bij de jeugd van Cambuur (zal vast ook bij andere BVO's zijn, daar heb ik minder kijk op) vaak gerouleerd wordt om ze maar breed op te leiden.

Opleiden
Ik snap het breed opleiden, maar ik zie over de jaren dat er veel spelers vernield worden.
Omwille van : wat de BVO nodig is op bepaalde posities, speler die geen nee durft te zeggen (anders vertrek bvo),
fysieke tekortkomingen, een bepaalde trend van opleiden die men volgt etc. etc.

Ik vind dat als je te veel aan een speler sleutelt qua natuurlijke positie, je de natuurlijke basis (en ook plezier) van een speler weghaalt.
De natuurlijke basis uit zich ook in intu?tie en gogme van het voetbalspel.

Over Matthias
Matthias en mijn zoon zaten toentertijd in een team met Timo Zaal (Heerenveen/Feyenoord), Maurits Bouwer (Blauw Wit/ONS) etc.
Dit team is toentertijd op diverse nationale toernooien en competities enorm hoog ge?indigd, veelal voetballend tegen BVO jeugd.
Enorm veel voetbal en talent in dat team toentertijd, met al een goed uitgedacht systeem van voetballen.

Hier was Matthias altijd de spits. Uitzonderlijk talent toen in de spits.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: YellowBlue op augustus 20, 2025, 14:34:20
De beste backs ter wereld speelden in de jeugd nog in de aanval...
Op een gegeven moment gaat het lichaam groeien en verliezen spelers soms hun snelheid, doelgerichtheid en dergelijke en worden ze geschikter voor andere posities.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 20, 2025, 15:48:06
Citaat van: oscarsielstra op augustus 20, 2025, 14:19:24
Opleiden
Ik snap het breed opleiden, maar ik zie over de jaren dat er veel spelers vernield worden.
Omwille van : wat de BVO nodig is op bepaalde posities, speler die geen nee durft te zeggen (anders vertrek bvo),
fysieke tekortkomingen, een bepaalde trend van opleiden die men volgt etc. etc.

Ik vind dat als je te veel aan een speler sleutelt qua natuurlijke positie, je de natuurlijke basis (en ook plezier) van een speler weghaalt.
De natuurlijke basis uit zich ook in intu?tie en gogme van het voetbalspel.

Over Matthias
Matthias en mijn zoon zaten toentertijd in een team met Timo Zaal (Heerenveen/Feyenoord), Maurits Bouwer (Blauw Wit/ONS) etc.
Dit team is toentertijd op diverse nationale toernooien en competities enorm hoog ge?indigd, veelal voetballend tegen BVO jeugd.
Enorm veel voetbal en talent in dat team toentertijd, met al een goed uitgedacht systeem van voetballen.

Hier was Matthias altijd de spits. Uitzonderlijk talent toen in de spits.
Is clubloos momenteel...(just saying)
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: oscarsielstra op augustus 20, 2025, 16:03:39
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 20, 2025, 15:48:06
Is clubloos momenteel...(just saying)

Ja, en ... ?
Timo blijft een prima jongen en voetballer  :O ;)
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: justremco op augustus 20, 2025, 16:22:33
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 20, 2025, 15:48:06
Is clubloos momenteel...(just saying)

In Emmen vonden ze m niet goed genoeg
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 20, 2025, 17:08:39
Citaat van: oscarsielstra op augustus 20, 2025, 16:03:39
Ja, en ... ?
Timo blijft een prima jongen en voetballer  :O ;)
Dat zal zeker zo zijn..
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 20, 2025, 17:09:19
Citaat van: justremco op augustus 20, 2025, 16:22:33
In Emmen vonden ze m niet goed genoeg
Dat is geen graadmeter voor mij...
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Bens op augustus 21, 2025, 10:46:28
Is er al iets bekend of Nartey vertrekt bij Cambuur. Ook omdat hij gisteren ontbrak op de training.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: mark1989 op augustus 21, 2025, 10:50:25
Ik mag hopen dat ze hem niet voor minder dan 850k wegdoen met 30% doorverkoop.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Sonnema op augustus 21, 2025, 10:55:58
Citaat van: oscarsielstra op augustus 20, 2025, 14:19:24
Opleiden
Ik snap het breed opleiden, maar ik zie over de jaren dat er veel spelers vernield worden.
Omwille van : wat de BVO nodig is op bepaalde posities, speler die geen nee durft te zeggen (anders vertrek bvo),
fysieke tekortkomingen, een bepaalde trend van opleiden die men volgt etc. etc.

Ik vind dat als je te veel aan een speler sleutelt qua natuurlijke positie, je de natuurlijke basis (en ook plezier) van een speler weghaalt.
De natuurlijke basis uit zich ook in intu?tie en gogme van het voetbalspel.

Over Matthias
Matthias en mijn zoon zaten toentertijd in een team met Timo Zaal (Heerenveen/Feyenoord), Maurits Bouwer (Blauw Wit/ONS) etc.
Dit team is toentertijd op diverse nationale toernooien en competities enorm hoog ge?indigd, veelal voetballend tegen BVO jeugd.
Enorm veel voetbal en talent in dat team toentertijd, met al een goed uitgedacht systeem van voetballen.

Hier was Matthias altijd de spits. Uitzonderlijk talent toen in de spits.

Het zit in de familie, zijn broertje David is dat ook en speelt nu vaak op 10 bij Lac Frisia. Matthias heeft meer discipline en is een betere voetballer, alleen zal hij iets brutaler moeten worden. Iets waar ze bij Cambuur erg mee bezig zijn en op hameren om hem de stap te laten maken. Misschien verhuren, want ja hij is wel bruikbaar. Indien er een bedrag van boven de 400.000 dan laten ze hem wel gaan.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: TheDutchman op augustus 21, 2025, 11:07:16
Citaat van: Bens op augustus 21, 2025, 10:46:28
Is er al iets bekend of Nartey vertrekt bij Cambuur. Ook omdat hij gisteren ontbrak op de training.

Van wat ik begrepen had hing de transfer van Ichem af van het vertrek van Nartey, dus er zal spoedig wel iets naar buiten komen over dat Nartey vertrekt.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 21, 2025, 11:16:09
Citaat van: TheDutchman op augustus 21, 2025, 11:07:16
Van wat ik begrepen had hing de transfer van Ichem af van het vertrek van Nartey, dus er zal spoedig wel iets naar buiten komen over dat Nartey vertrekt.
Had niets met elkaar te maken, maar wel met een nieuw aan te trekken middenvelder...
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 21, 2025, 11:20:36
Citaat van: mark1989 op augustus 21, 2025, 10:50:25
Ik mag hopen dat ze hem niet voor minder dan 850k wegdoen met 30% doorverkoop.
ik moet je teleurstellen wordt minder?.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Lore op augustus 21, 2025, 11:48:11
Hebben wij ooit eerder vier spelers verkocht in 1 transferperiode? Echt heel bijzonder voor ons
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: zeewolde op augustus 21, 2025, 11:58:21
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 21, 2025, 11:16:09
Had niets met elkaar te maken, maar wel met een nieuw aan te trekken middenvelder...
nog een middenvelder?
Een routinier op 6?
Henk misschien niet tevreden over de 6 positie?
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: zeewolde op augustus 21, 2025, 11:59:22
Citaat van: Lore op augustus 21, 2025, 11:48:11
Hebben wij ooit eerder vier spelers verkocht in 1 transferperiode? Echt heel bijzonder voor ons
Misschien wel 5.
Niks gelezen over Cadas?
Is die transfervrij weg of ook kleine vergoeding?
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Lore op augustus 21, 2025, 14:05:06
Citaat van: zeewolde op augustus 21, 2025, 11:59:22
Misschien wel 5.
Niks gelezen over Cadas?
Is die transfervrij weg of ook kleine vergoeding?

Oh, shit. Helemaal vergeten. Je hebt gelijk  :koffie
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 21, 2025, 14:29:12
Citaat van: zeewolde op augustus 21, 2025, 11:58:21
nog een middenvelder?
Een routinier op 6?
Henk misschien niet tevreden over de 6 positie?
Wat ik hier al eerder schreef, we zijn nog niet klaar... ;)
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 21, 2025, 15:05:55
Citaat van: zeewolde op augustus 21, 2025, 11:59:22
Misschien wel 5.
Niks gelezen over Cadas?
Is die transfervrij weg of ook kleine vergoeding?
Cassas?
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: zeewolde op augustus 21, 2025, 15:48:46
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 21, 2025, 15:05:55
Cassas?
Casus ja
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 21, 2025, 17:10:47
= nog niet weg?
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Specuveter op augustus 21, 2025, 22:09:36
Mocht Narthy nog weggaan
Zou ik eens bij Feijenoord gaan praten
Van t Zand mag daar weg
Was prima middenvelder bij Dordrecht
En mag verhuurd worden.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 22, 2025, 08:10:40
Citaat van: Specuveter op augustus 21, 2025, 22:09:36
Mocht Narthy nog weggaan
Zou ik eens bij Feijenoord gaan praten
Van t Zand mag daar weg
Was prima middenvelder bij Dordrecht
En mag verhuurd worden.
Een goede speler hoor, maar nog een aanvallende middenvelder er bij? Terwijl een verdedigende middenvelder er bij nodig is...
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 22, 2025, 08:26:21
Citaat van: Specuveter op augustus 21, 2025, 22:09:36
Mocht Narthy nog weggaan
Zou ik eens bij Feijenoord gaan praten
Van t Zand mag daar weg
Was prima middenvelder bij Dordrecht
En mag verhuurd worden.
niet teveel huur spelers graag.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: sunderland op augustus 22, 2025, 08:29:36
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 22, 2025, 08:10:40
Een goede speler hoor, maar nog een aanvallende middenvelder er bij? Terwijl een verdedigende middenvelder er bij nodig is...
waarom ?  2 is genoeg
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: sunderland op augustus 22, 2025, 08:30:53
Citaat van: Noordcambuur op augustus 22, 2025, 08:26:21
niet teveel huur spelers graag.
beter dan geen, wel meenemen dat je evt mag kopen
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 22, 2025, 08:35:31
Citaat van: sunderland op augustus 22, 2025, 08:29:36
waarom ?  2 is genoeg
Welke 2? Souren en ?, Visser, Rolke, Diemers en v/d Sande zijn allemaal aanvallende middenvelders..
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 22, 2025, 09:21:45
Citaat van: sunderland op augustus 22, 2025, 08:30:53
beter dan geen, wel meenemen dat je evt mag kopen
klopt met een optie tot koop .
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Sonnema op augustus 22, 2025, 11:09:45
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 22, 2025, 08:10:40
Een goede speler hoor, maar nog een aanvallende middenvelder er bij? Terwijl een verdedigende middenvelder er bij nodig is...

Amen
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: mark1989 op augustus 22, 2025, 11:22:46
Citaat van: Noordcambuur op augustus 22, 2025, 09:21:45
klopt met een optie tot koop .

Dat is eigenlijk nooit een optie. De spelers die cambuur zou willen huren en die een club zoals bijvoorbeeld Feyenoord zou willen verhuren krijg je nooit met optie tot koop. Niet voor een prijs die cambuur kan betalen.
Ik ben ook helemaal niet voor huren van clubs zoals Feyenoord. Levert cambuur niks op. Wij zijn dan de opleider en mogen het salaris even betalen.
Zo weinig mogelijk huren.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Specuveter op augustus 22, 2025, 15:55:32
In nadrukkelijke belangstelling van club uit Zweden.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 22, 2025, 16:47:42
Citaat van: Specuveter op augustus 22, 2025, 15:55:32
In nadrukkelijke belangstelling van club uit Zweden.
is nog steeds in Leeuwarden dus het is nog niet rond.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Stiens op augustus 22, 2025, 16:53:02
Citaat van: mark1989 op augustus 22, 2025, 11:22:46
Dat is eigenlijk nooit een optie. De spelers die cambuur zou willen huren en die een club zoals bijvoorbeeld Feyenoord zou willen verhuren krijg je nooit met optie tot koop. Niet voor een prijs die cambuur kan betalen.
Ik ben ook helemaal niet voor huren van clubs zoals Feyenoord. Levert cambuur niks op. Wij zijn dan de opleider en mogen het salaris even betalen.
Zo weinig mogelijk huren.

Een speler huren moet je alleen doen als deze het elftal direct beter maakt. Spelers als Ritzmaier, Rusnak, Lukoki. Dan zie ik een huurspeler graag komen, het levert Cambuur dan geen centen op maar wel een sterker elftal, en dat is ook wat waard.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Bankzitter op augustus 22, 2025, 16:56:52
Galvez  |:)
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Galdiano op augustus 22, 2025, 16:59:15
Citaat van: Noordcambuur op augustus 22, 2025, 16:47:42
is nog steeds in Leeuwarden dus het is nog niet rond.

Maar traint wel apart van de groep daardoor. Dat zegt genoeg
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 22, 2025, 17:00:26
Citaat van: Noordcambuur op augustus 22, 2025, 16:47:42
is nog steeds in Leeuwarden dus het is nog niet rond.
Op een paar details na, is het rond...
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: EdsjeSCC op augustus 22, 2025, 17:06:48
Ik zie een hoop potentie in deze jongen, een stap naar Zweden zou ik best een vreemde vinden of het moet echt een (sub)topclub zijn die Europees speelt.
Voor ons acht ik hem zeker niet onmisbaar en denk zelfs dat het een geschenk voor Henk is om met Souren, Diemers en Van der Sande te gaan spelen. Een "controleur", spelverdeler en lopende/scorende speler.
Voor een mooi bedrag en doorverkoopclausule, zet 'm op Nartey!
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: sunderland op augustus 22, 2025, 17:47:14
Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2025, 16:59:15
Maar traint wel apart van de groep daardoor. Dat zegt genoeg
waarom dat nu weer? Voelt een beetje als dat Timber zijn aanvoerders band moest inleveren
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: EdsjeSCC op augustus 22, 2025, 17:57:24
Citaat van: sunderland op augustus 22, 2025, 17:47:14
waarom dat nu weer? Voelt een beetje als dat Timber zijn aanvoerders band moest inleveren

Misschien omdat de onderhandelingen al zover zijn dat ze geen enkel risico op een blessure nemen?
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 22, 2025, 18:48:59
Citaat van: EdsjeSCC op augustus 22, 2025, 17:57:24
Misschien omdat de onderhandelingen al zover zijn dat ze geen enkel risico op een blessure nemen?
klopt helemaal daarom dus.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 22, 2025, 19:10:42
Kan ook gewoon dat hij nog steeds niet fit is na zijn blessure
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 22, 2025, 19:30:23
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 22, 2025, 19:10:42
Kan ook gewoon dat hij nog steeds niet fit is na zijn blessure
dat hij niet ?fit? is dit heb ik vaker gehoord afgelopen maanden  :_schater
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 23, 2025, 08:26:07
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 22, 2025, 19:10:42
Kan ook gewoon dat hij nog steeds niet fit is na zijn blessure
Hij is fit, ze willen geen risico nemen met hem i.v.m. zijn a.s. transfer, waar veel centjes mee gemoeid zijn...
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Lore op augustus 23, 2025, 08:57:26
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 23, 2025, 08:26:07
Hij is fit, ze willen geen risico nemen met hem i.v.m. zijn a.s. transfer, waar veel centjes mee gemoeid zijn...

Wat vind jij veel?
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 23, 2025, 09:08:25
Citaat van: Lore op augustus 23, 2025, 08:57:26
Wat vind jij veel?
Bedragen van omstreeks 500K, vinden ze bij Cambuur veel...(ik ook trouwens)
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Lore op augustus 23, 2025, 10:08:06
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 23, 2025, 09:08:25
Bedragen van omstreeks 500K, vinden ze bij Cambuur veel...(ik ook trouwens)

Ja, voor Nartey lijkt mij dat ook een keurig bedrag
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Galdiano op augustus 23, 2025, 10:48:33
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 23, 2025, 09:08:25
Bedragen van omstreeks 500K, vinden ze bij Cambuur veel...(ik ook trouwens)

Dan breng ik hem hoogstpersoonlijk naar Zweden!
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Teun Seun op augustus 23, 2025, 11:02:41
500k is toch veel te weinig? Puur door de huidige markt.. Als een andere club hem zoveel potentie vindt hebben dan is 500k een schijntje..

Mooi hier houden, die jongen is fysiek een beest en kan alleen maar beter worden.. Die laat je toch niet voor zo'n fooi vertrekken?
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2025, 11:07:00
Citaat van: Galdiano op augustus 23, 2025, 10:48:33
Dan breng ik hem hoogstpersoonlijk naar Zweden!

Poh dat zijn mooie bedragen hoor, voor een niet-onmisbare speler met pas een wedstrijd of 50 ? achter zijn naam?

Wel m?t dik doorverkooppercentage natuurlijk. Dan ga ik met je mee! :proost
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2025, 11:08:29
Citaat van: Teun Seun op augustus 23, 2025, 11:02:41
500k is toch veel te weinig? Puur door de huidige markt.. Als een andere club hem zoveel potentie vindt hebben dan is 500k een schijntje..

Mooi hier houden, die jongen is fysiek een beest en kan alleen maar beter worden.. Die laat je toch niet voor zo'n fooi vertrekken?

Hij kan ook dit seizoen op de bank belanden en die kans acht ik helemaal niet zo klein. Dan kun je fluiten naar een dergelijk bedrag.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 23, 2025, 11:12:03
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2025, 11:07:00
Poh dat zijn mooie bedragen hoor, voor een niet-onmisbare speler met pas een wedstrijd of 50 ? achter zijn naam?

Wel m?t dik doorverkooppercentage natuurlijk. Dan ga ik met je mee! :proost
bij de meeste transfers rekenen ze een doorverkoop percentage maar hoeveel :?
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Teun Seun op augustus 23, 2025, 12:26:57
Ik ga er vanuit dat je hier vrij je mening mag geven. Als je kijkt hoe hij en andere spelers (jonge spelers) voetballen als Diemers niet meedoet, dan heb je echt goud in handen.
En ja Diemers is qua alles een speler die eigenlijk te goed is voor Cambuur, en toch werkt hij verlammend op de rest.

Een jongen als Nartey is echt meer waard dan 500k, maar als de rest dat een prima bedrag vindt dan pas ik mij aan natuurlijk.. zo ben ik ook
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Lore op augustus 23, 2025, 12:48:43
Citaat van: Teun Seun op augustus 23, 2025, 12:26:57
Ik ga er vanuit dat je hier vrij je mening mag geven. Als je kijkt hoe hij en andere spelers (jonge spelers) voetballen als Diemers niet meedoet, dan heb je echt goud in handen.
En ja Diemers is qua alles een speler die eigenlijk te goed is voor Cambuur, en toch werkt hij verlammend op de rest.

Een jongen als Nartey is echt meer waard dan 500k, maar als de rest dat een prima bedrag vindt dan pas ik mij aan natuurlijk.. zo ben ik ook

Je hoeft je niet aan te passen hoor. Iedereen lukt hier maar wat uit zijn nek. Maar als ik uit mijn nek lul dan  zou ik hem voor die bedragen ook laten gaan. Vooral omdat, zoals jij ook zegt, de veronderstelde waarde van Nartey zijn potentie is. Die potentie zie ik ook wel, maar er zijn ook duidelijke verbeterpunten. Onder andere natuurlijk zijn scorende vermogen. Er is geen garantie dat hij die punten ook daadwerkelijk verbetert, maar hij zal sowieso veel moeten spelen om zich te verbeteren. En gezien de komst van Van den Sande zou hij ook zo maar veel minder kunnen spelen.

Dus eigenlijk heb je dan twee keuzes:

1. Volledig voor Nartey gaan en dus ook opstellen, ook als hij een tijd het niet laat zien
2. Verkopen en van der  (of iemand anders) opstellen
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 23, 2025, 12:52:20
Nartey vandaag niet aanwezig op de training....
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: mark1989 op augustus 23, 2025, 13:38:29
Citaat van: Teun Seun op augustus 23, 2025, 12:26:57
Ik ga er vanuit dat je hier vrij je mening mag geven. Als je kijkt hoe hij en andere spelers (jonge spelers) voetballen als Diemers niet meedoet, dan heb je echt goud in handen.
En ja Diemers is qua alles een speler die eigenlijk te goed is voor Cambuur, en toch werkt hij verlammend op de rest.

Een jongen als Nartey is echt meer waard dan 500k, maar als de rest dat een prima bedrag vindt dan pas ik mij aan natuurlijk.. zo ben ik ook

Ik ben het wel met je eens. 500k is veel te weinig. Ik vind Nartey ook echt een groot talent wat er nog lang niet uitgekomen is. Maar het probleem is dat Cambuur KKD speelt en het is veel moeilijker om spelers daar voor 1 mln te verkopen. Veel clubs willen dat niet betalen, omdat ze dan veel andere opties hebben. Dus dan loop je het risico dat je uiteindelijk weinig verkoopt. Cambuur kiest er duidelijk om dan maar sneller voor lager te verkopen. Zodat het sneller doorstroomt.  Het voordeel hiervan is wel dat je veel doorverkoop percentages hebt uitstaan. Dat gaat een keer iets opleveren.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: De Gast op augustus 23, 2025, 13:48:12
Citaat van: Teun Seun op augustus 23, 2025, 12:26:57
Ik ga er vanuit dat je hier vrij je mening mag geven. Als je kijkt hoe hij en andere spelers (jonge spelers) voetballen als Diemers niet meedoet, dan heb je echt goud in handen.
En ja Diemers is qua alles een speler die eigenlijk te goed is voor Cambuur, en toch werkt hij verlammend op de rest.

Een jongen als Nartey is echt meer waard dan 500k, maar als de rest dat een prima bedrag vindt dan pas ik mij aan natuurlijk.. zo ben ik ook

Aan Pauwels zag je het af, aan Nieling zag je het af, aan Mercera zag je het af.. ik zie het eigenlijk niet bij deze jongen.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: sunderland op augustus 23, 2025, 13:59:20
Citaat van: Teun Seun op augustus 23, 2025, 12:26:57
Ik ga er vanuit dat je hier vrij je mening mag geven. Als je kijkt hoe hij en andere spelers (jonge spelers) voetballen als Diemers niet meedoet, dan heb je echt goud in handen.
En ja Diemers is qua alles een speler die eigenlijk te goed is voor Cambuur, en toch werkt hij verlammend op de rest.

Een jongen als Nartey is echt meer waard dan 500k, maar als de rest dat een prima bedrag vindt dan pas ik mij aan natuurlijk.. zo ben ik ook
dat is wel heel makkelijk :devil
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: sunderland op augustus 23, 2025, 14:03:21
Citaat van: mark1989 op augustus 23, 2025, 13:38:29
Ik ben het wel met je eens. 500k is veel te weinig. Ik vind Nartey ook echt een groot talent wat er nog lang niet uitgekomen is. Maar het probleem is dat Cambuur KKD speelt en het is veel moeilijker om spelers daar voor 1 mln te verkopen. Veel clubs willen dat niet betalen, omdat ze dan veel andere opties hebben. Dus dan loop je het risico dat je uiteindelijk weinig verkoopt. Cambuur kiest er duidelijk om dan maar sneller voor lager te verkopen. Zodat het sneller doorstroomt.  Het voordeel hiervan is wel dat je veel doorverkoop percentages hebt uitstaan. Dat gaat een keer iets opleveren.
vond dat stuk van Oscar sielstra wel goed. Die heeft hem van jongsaf gevolgd. Narthy was niet meer die vrije voetballer die hij in het begin wel was. Doodzonde vind ik dat. Hij zou de komende tijd hier wel op de bank zitten. Misschien had dat hem sterker gemaakt
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: sunderland op augustus 23, 2025, 14:04:34
Doorverkoop is op dit moment altijd 15-20 %
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: sunderland op augustus 23, 2025, 14:06:46
Citaat van: Lore op augustus 23, 2025, 12:48:43
Je hoeft je niet aan te passen hoor. Iedereen lukt hier maar wat uit zijn nek. Maar als ik uit mijn nek lul dan  zou ik hem voor die bedragen ook laten gaan. Vooral omdat, zoals jij ook zegt, de veronderstelde waarde van Nartey zijn potentie is. Die potentie zie ik ook wel, maar er zijn ook duidelijke verbeterpunten. Onder andere natuurlijk zijn scorende vermogen. Er is geen garantie dat hij die punten ook daadwerkelijk verbetert, maar hij zal sowieso veel moeten spelen om zich te verbeteren. En gezien de komst van Van den Sande zou hij ook zo maar veel minder kunnen spelen.

Dus eigenlijk heb je dan twee keuzes:

1. Volledig voor Nartey gaan en dus ook opstellen, ook als hij een tijd het niet laat zien
2. Verkopen en van der  (of iemand anders) opstellen
h? dat 1 e ; hij heeft al heel lang een basis plaats gehad en bracht daarin niks extra?s. Dus dat is al voorbij
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 23, 2025, 15:02:45
Citaat van: sunderland op augustus 23, 2025, 14:04:34
Doorverkoop is op dit moment altijd 15-20 %
:thumbsup bedankt
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 23, 2025, 15:03:30
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 23, 2025, 12:52:20
Nartey vandaag niet aanwezig op de training....
hoorde dat hij vandaag gekeurd werd bij zijn nieuwe werkgever.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: oost op augustus 23, 2025, 15:21:46
Dat hij kan voetballen staat buiten kijf.
Alleen mis ik bij hem echt net dat beetje extra's om er alles uit te halen. Sjokt over het veld en trekt net wat te vaak zijn been terug. Ik hoop voor hem dat die bij een hele mooie club komt en dat die daar wel het gras opvreet. Maar als je rond de 5 ton kan ontvangen plus doorverkoop percentage is dat voor iedereen denk ik wel beter. Zeker omdat hij en rolke echt niet met zijn twee?n in 1 team kunnen spelen (bieden missen het vuur)
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Zuid1991 op augustus 24, 2025, 15:24:59
Als ik Henk zo beluister op de omroep,
Komt er geen speler als Narty verkocht wordt en gaat dit geld naar de club?
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Bens op augustus 24, 2025, 15:28:18
Citaat van: Zuid1991 op augustus 24, 2025, 15:24:59
Als ik Henk zo beluister op de omroep,
Komt er geen speler als Narty verkocht wordt en gaat dit geld naar de club?
ook ik heb geluisterd en je heb gelijk er komt na het vertrek van Nartey niets meer bij. Alleen de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: sunderland op augustus 24, 2025, 18:26:20
Citaat van: Bens op augustus 24, 2025, 15:28:18
ook ik heb geluisterd en je heb gelijk er komt na het vertrek van Nartey niets meer bij. Alleen de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
en toch, als er iets vrijkomt waar ze al een tijdje een oog op hebben zullen ze het doen. Zal voor ons wel weer onbekend zijn maar maakt niks uit als het maar goed is.
Henk zegt dat die nieuwe eerst moet zien hoe wij voetballen, ja je kunt het ook overdrijven en te ingewikkeld maken..
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 24, 2025, 18:33:58
Citaat van: sunderland op augustus 24, 2025, 18:26:20
en toch, als er iets vrijkomt waar ze al een tijdje een oog op hebben zullen ze het doen. Zal voor ons wel weer onbekend zijn maar maakt niks uit als het maar goed is.
Henk zegt dat die nieuwe eerst moet zien hoe wij voetballen, ja je kunt het ook overdrijven en te ingewikkeld maken..
Ze laten in de pers niet het achterste van hun tong zien ;)
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Lore op augustus 24, 2025, 22:14:04
SC Cambuur verkoopt Matthias Nartey (20) aan Zweedse club, Henk de Jong heeft gemengde gevoelens

Jonathan Ploeg ? Vandaag, 18:28 ? SC Cambuur
Deel dit artikel
Matthias Nartey, jeugdproduct van SC Cambuur, gaat zijn geluk beproeven in Zweden.
Matthias Nartey, jeugdproduct van SC Cambuur, gaat zijn geluk beproeven in Zweden. Foto: Dijks Media/Jan Jaap de Boer
Met het sluiten van de transfermarkt in zicht, ziet SC Cambuur jeugdproduct Matthias Nartey (20) naar Zweden vertrekken. En dat zorgt bij trainer Henk de Jong voor gemengde gevoelens.
Lees meer over
SC Cambuur
Het was een veelzeggend beeld, vrijdagochtend. Terwijl zijn teamgenoten zich op het trainingsveld voorbereidden op het duel met Jong AZ, werkte Matthias Nartey even verderop een individuele training af. Voor de zekerheid, om geen onnodige risico?s op blessureleed te lopen. Toen al wist de talentvolle middenvelder dat het hoogstwaarschijnlijk zijn laatste training in het shirt van Cambuur zou zijn. De dagen die volgden schitterde hij in afwezigheid.
?E?n en ??n is twee?, zei Henk de Jong zondagmiddag. Daarmee bevestigde de hoofdtrainer van Cambuur de vermoedens dat de geboren en getogen Leeuwarder op weg is naar de uitgang. Inhoudelijk wilde De Jong niets kwijt over de aanstaande deal. Inmiddels is evenwel duidelijk geworden dat Nartey in Zweden is om een transfer af te ronden. Om welke Zweedse club het gaat is niet bekend. De diverse betrokken partijen houden de kaken stijf op elkaar.
Uit comfortzone
Hoewel het een en ander onder meer nog afhankelijk is van een medische keuring, is het de verwachting dat Nartey officieel geen speler van Cambuur meer is als de eerstedivisionist maandagavond in Wijdewormer het veld betreedt. Daarmee raakt de club dus zo goed als zeker een speler kwijt die zowel binnen als buiten de muren van het Kooi Stadion geliefd is. ?Het is een fantastische jongen?, aldus De Jong. ?We gunnen hem allemaal een mooie stap.?
Matthias Nartey (r) achtervolgt Joshua Nisbet in de dubbele oefenwedstrijd van SC Cambuur tegen Roda JC.
Matthias Nartey (r) achtervolgt Joshua Nisbet in de dubbele oefenwedstrijd van SC Cambuur tegen Roda JC. Foto: Dijks Media
Het is een stap die enerzijds wordt ingegeven door zijn prestaties. Zo speelde Nartey vorig seizoen 31 wedstrijden in het shirt van Cambuur, waarin hij drie keer scoorde en drie keer een doelpunt voorbereidde. Ja, te weinig voor een aanvallende middenvelder. Tegelijkertijd werd hij binnen de club meer beschouwd als een ?acht?, oftewel een verbindingsspeler, dan een ?tien?. Zo bezien vielen de voor die positie magere statistieken te rijmen met zijn kwaliteiten.
Anderzijds wordt de stap naar Zweden ingegeven door de beperkte mogelijkheden op het middenveld. Waar Nartey vorig seizoen veel speelde, waren de kansen op speeltijd dit seizoen een stuk troebeler. Zo zou hij op ?tien? onder meer concurrentie hebben van Jort der Sande en Tony R?lke, en zou hij op de ?acht? in ieder geval Mark Diemers voor zich moeten dulden. En dat terwijl een speler op zijn leeftijd elke week moet spelen om zich verder te ontwikkelen.
?Ik had hem er graag bij willen houden?, benadrukte De Jong. ?Ik vind Matthias een groot talent. De club waar hij mogelijk naartoe gaat, doet veel met statistieken, en wil hem niet voor niets hebben. Maar ik denk dat het goed voor hem is dat hij naar een andere omgeving toegaat. Even uit zijn comfortzone. Kijk, Matthias is van nature een rustige en lieve jongen, laat zich snel ondersneeuwen. Daar, in het buitenland, m??t hij wel voor zichzelf gaan opkomen.?
Plan in duigen
In het geval van Nartey leidt de weg naar volwassenheid dus via Scandinavi?. Al zei hij vorige maand tijdens de voorbereiding nog zijn kansen bij Cambuur te willen beproeven. ?Van een speler op mijn positie mag meer worden verwacht?, aldus de talentvolle middenvelder. ?Nu moet ik belangrijker worden voor het team. Enerzijds door me, zeker als ik vrij loop, verbaal meer te laten gelden. Anderzijds via het maken van doelpunten en het geven van assists.?
Matthias Nartey viert zijn doelpunt namens SC Cambuur tegen Excelsior (17 januari 2025). Op de achtergrond balt Fedde de Jong zijn vuisten.
Matthias Nartey viert zijn doelpunt namens SC Cambuur tegen Excelsior (17 januari 2025). Op de achtergrond balt Fedde de Jong zijn vuisten. Foto: Dijks Media / Henk Jan Dijks
Het moet gezegd: De Jong zag zijn pupil in dat opzicht al de nodige stappen zetten. Vorig seizoen, maar ook daarvoor. ?Matthias was in de jeugd al een bescheiden, introverte jongen, die zich in de loop der jaren steeds meer begon te uiten?, blikte de trainer zondagmiddag terug. ?Dat moet natuurlijk ook. Nogmaals: daarom is de stap die hij naar alle waarschijnlijkheid gaat zetten een goede. Zowel voor zijn ontwikkeling als voetballer en als mens.?
In zijn hoofd werkt De Jong inmiddels al met een selectie zonder Nartey. ?Ik heb als trainer het liefst zoveel mogelijk puzzelstukjes, maar je moet nou eenmaal verder.? Andersom betreurt hij het aanstaande vertrek van de rasechte Leeuwarder. ?Ik had graag eens met vier Leeuwarders in de basis willen spelen. Met Toni Jonker, Kian Visser, Mark Diemers en Nartey. Dat was prachtig geweest, niet normaal joh. Maar dat zit er nu hoogstwaarschijnlijk niet meer in.?
Nicolas Binder mist duel met Jong AZ
Henk de Jong kan maandagavond tegen Jong AZ niet beschikken over Nicolas Binder. De spits van Cambuur heeft een blessure aan zijn bovenbeen opgelopen. Een logische vervanger zou Kian Visser zijn, maar de Drachtster trainer lijkt voor een andere optie te kiezen.
?Je moet ook een wapen hebben om een wedstrijd om te kunnen draaien?, zegt De Jong. ?Kian is daar heel geschikt voor, eventueel met Jort van der Sande.? Van der Sande, nagenoeg hersteld van een spierblessure, zit tegen Jong AZ voor het eerst bij de wedstrijdselectie.
Mogelijk krijgt Yoram van der Veen door de blessure van Binder de kans zich vanaf het beginsignaal te laten zien. Volgens De Jong heeft de 20-jarige Sneker een stap gezet in zijn ontwikkeling. Over de exacte invulling van zijn basiself wenste De Jong evenwel niets te zeggen.
Duidelijk is wel dat Isma?l Baouf net als vorige week weer in het centrum van de verdediging zal staan en Jorn Berkhout na zijn schorsing voorlopig zijn basisplaats kwijt is. LOSC-huurling Ichem Ferrah zit voor het eerst dit seizoen bij de wedstrijdselectie
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: denistel op augustus 25, 2025, 14:11:51
de club doet veel met statistieken en dus haal je een speler met 3 goals en 3 assists?
de logica ontbreekt totaal bij mij hoor.

ik wens hem veel succes toe daar in zweden erg jammer dat ie weg is hier.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Galdiano op augustus 25, 2025, 14:30:42
Citaat van: denistel op augustus 25, 2025, 14:11:51
de club doet veel met statistieken en dus haal je een speler met 3 goals en 3 assists?
de logica ontbreekt totaal bij mij hoor.

ik wens hem veel succes toe daar in zweden erg jammer dat ie weg is hier.

Doelpunten en assists is allang achtergehaald. Het heeft met veel meer data te maken. Sprint meters, bal contacten, pass zuiverheid. Alles is tegenwoordig bijna terug te vinden voor clubs.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 25, 2025, 14:38:06
Citaat van: denistel op augustus 25, 2025, 14:11:51
de club doet veel met statistieken en dus haal je een speler met 3 goals en 3 assists?
de logica ontbreekt totaal bij mij hoor.

ik wens hem veel succes toe daar in zweden erg jammer dat ie weg is hier.
ik snap je helemaal denistel maar het slaat soms helemaal door?. 8P
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: sunderland op augustus 25, 2025, 15:21:37
Citaat van: denistel op augustus 25, 2025, 14:11:51
de club doet veel met statistieken en dus haal je een speler met 3 goals en 3 assists?
de logica ontbreekt totaal bij mij hoor.

ik wens hem veel succes toe daar in zweden erg jammer dat ie weg is hier.
gaat nergens meer over tegenwoordig. Een huppel trainer is ook zo tenenkrommend
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Stille Genieter op augustus 25, 2025, 15:39:45
Middenvelder dicht bij Sirius ? verschijnt bij Studenternas Sirius is zeer dicht bij een nieuwe aanwinst. De Nederlandse middenvelder Matthias Nartey was aanwezig bij Studenternas tijdens de wedstrijd tegen Hammarby.

https://www.unt.se/sport/fotboll/artikel/ryktas-till-sirius-fangas-pa-bild-mitt-under-matchen/l68wd3vr
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Lore op augustus 25, 2025, 15:58:09
Begroting van 10 miljoen, maar wel voor veel geld wat spelers verkocht vorig seizoen.

Wel een eigenvermogen van 4 miljoen. Gezonde club dus, maar niet groter dan Cambuur
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Bernardo op augustus 25, 2025, 16:18:56
Wel op het hoogste niveau van Zweden. Hopelijk gaat hij net daar heel goed doen en hebben we een doorverkoop percentage.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 25, 2025, 17:15:03
Citaat van: Stille Genieter op augustus 25, 2025, 15:39:45
Middenvelder dicht bij Sirius ? verschijnt bij Studenternas Sirius is zeer dicht bij een nieuwe aanwinst. De Nederlandse middenvelder Matthias Nartey was aanwezig bij Studenternas tijdens de wedstrijd tegen Hammarby.

https://www.unt.se/sport/fotboll/artikel/ryktas-till-sirius-fangas-pa-bild-mitt-under-matchen/l68wd3vr
ben heel benieuwd wat het Cambuur oplevert deze transfer  :?
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: denistel op augustus 25, 2025, 20:58:46
Citaat van: Galdiano op augustus 25, 2025, 14:30:42
Doelpunten en assists is allang achtergehaald. Het heeft met veel meer data te maken. Sprint meters, bal contacten, pass zuiverheid. Alles is tegenwoordig bijna terug te vinden voor clubs.

sorry maar daar was hij afgelopen seizoen nou oek niet heel sterk in toch
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Yellow Army op augustus 25, 2025, 21:03:30
Citaat van: denistel op augustus 25, 2025, 20:58:46
sorry maar daar was hij afgelopen seizoen nou oek niet heel sterk in toch

Geen idee. Heb jij die statistieken?
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: ChantiSCC op augustus 25, 2025, 22:47:29
Citaat van: Yellow Army op augustus 25, 2025, 21:03:30
Geen idee. Heb jij die statistieken?

3 goals 3 assists in 34 wedstrijden
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 25, 2025, 23:03:37
Citaat van: ChantiSCC op augustus 25, 2025, 22:47:29
3 goals 3 assists in 34 wedstrijden
Dat weten we allemaal maar gaat meer om statistieken van fitheid aantal afgelegde km en balcontacten
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: ChantiSCC op augustus 26, 2025, 00:10:48
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 25, 2025, 23:03:37
Dat weten we allemaal maar gaat meer om statistieken van fitheid aantal afgelegde km en balcontacten

Dat is voor een (aanvallende) middenvelder van ondergeschikt belang. Goals en assist. Dat is belangrijk voor een ploeg die wil promoveren. En 3 om 3 is te weinig. Prima transfer dus voor dat bedrag. +3M in 1 window is niet mis voor Cambuur.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: justremco op augustus 26, 2025, 08:09:42
Citaat van: ChantiSCC op augustus 26, 2025, 00:10:48
Dat is voor een (aanvallende) middenvelder van ondergeschikt belang. Goals en assist. Dat is belangrijk voor een ploeg die wil promoveren. En 3 om 3 is te weinig. Prima transfer dus voor dat bedrag. +3M in 1 window is niet mis voor Cambuur.

Zal allemaal wel maar wat Galdiano al aan geeft is dat clubs tegenwoordig naar meer kijken dan alleen goals en assists. Spelers als Nartey worden gehaald op basis van potentie (daar gebruiken ze andere data voor) en niet per se op de goals en assists van het seizoen er voor
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 08:36:08
Citaat van: justremco op augustus 26, 2025, 08:09:42
Zal allemaal wel maar wat Galdiano al aan geeft is dat clubs tegenwoordig naar meer kijken dan alleen goals en assists. Spelers als Nartey worden gehaald op basis van potentie (daar gebruiken ze andere data voor) en niet per se op de goals en assists van het seizoen er voor
Zo scouten wij ook... :thumbsup
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Bankzitter op augustus 26, 2025, 09:29:16
Wat ik al eerder zei: een speler scouten die veel scoort is erg simpel. Daar heb je alleen een grote zal met held voor nodig.

De kunst is een relatief goedkope speler scouten die een team beter maakt en zich ontwikkeld en doorverkocht kan worden. Of nog beter, die zelf opleiden.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Gasgeve op augustus 26, 2025, 11:21:25
Citaat van: Bankzitter op augustus 26, 2025, 09:29:16
Wat ik al eerder zei: een speler scouten die veel scoort is erg simpel. Daar heb je alleen een grote zal met held voor nodig.

De kunst is een relatief goedkope speler scouten die een team beter maakt en zich ontwikkeld en doorverkocht kan worden. Of nog beter, die zelf opleiden.
Zelfs een speler scouten die veel scoort is lastig, zie United met Sesko en Hojlund. Hoeft niet te zeggen dat zo'n speler ook direct gaat renderen bij een andere club. Daarom zijn de data naast goals/asissts zo belangrijk. Zo kan je veel beter inschatten of een speler bij jouw club/dna/speelwijze past.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 09:53:40
Vandaag Nartey nieuws  :y
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 27, 2025, 10:14:04
Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 09:53:40
Vandaag Nartey nieuws  :y
Dat hij naar IK Sirius FK gaat was toch al bekend...
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 27, 2025, 11:02:34
https://cambuur.nl/nieuws/transfer-matthias-nartey-vertrekt-naar-zweden/   :zweep
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 27, 2025, 12:08:55
Is de 18e speler die dit seizoen vertrokken is...
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 12:11:59
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 27, 2025, 10:14:04
Dat hij naar IK Sirius FK gaat was toch al bekend...
nu is het officieel?.Derkx  :y
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Huizen op augustus 27, 2025, 12:29:56
Eerlijk is eerlijk ben er totaal niet rouwig om. Gefeliciteerd Matthias met de mooie transfer en tof dat je voor 5 jaar hebt mogen tekenen. Misschien transfervrij terugkomen op je 25e, spelen we mooi Eredivisie in het Kooi stadion!  8)
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Proppie op augustus 27, 2025, 13:35:10
Trots op onze opleiding! En op het feit dat we zoveel geld hebben binnen gekregen met de verkopen deze transferperiode. Voorwaarde voor een stap omhoog is volgens mij een goede financi?le basis en een top scouting en opleiding. En geweldige supporters trouwens.
Iemand iets gehoord over de transfersom voor Matthias?
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Specuveter op augustus 27, 2025, 13:39:26
Citaat van: Proppie op augustus 27, 2025, 13:35:10
Trots op onze opleiding! En op het feit dat we zoveel geld hebben binnen gekregen met de verkopen deze transferperiode. Voorwaarde voor een stap omhoog is volgens mij een goede financi?le basis en een top scouting en opleiding. En geweldige supporters trouwens.
Iemand iets gehoord over de transfersom voor Matthias?
ik heb gehoord dat het rond de 4 ton zit.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Galdiano op augustus 27, 2025, 13:46:47
Citaat van: justremco op augustus 26, 2025, 08:09:42
Zal allemaal wel maar wat Galdiano al aan geeft is dat clubs tegenwoordig naar meer kijken dan alleen goals en assists. Spelers als Nartey worden gehaald op basis van potentie (daar gebruiken ze andere data voor) en niet per se op de goals en assists van het seizoen er voor

De data waar ze onder andere naar kijken.

(https://i.ibb.co/hxzqqkLw/20250827-134351.jpg) (https://ibb.co/8nZhhJNt)
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 13:54:56
Citaat van: Specuveter op augustus 27, 2025, 13:39:26
ik heb gehoord dat het rond de 4 ton zit.
mooi bedrag ik had rond de 5 verwacht  :y
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 27, 2025, 14:04:55
Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 13:54:56
mooi bedrag ik had rond de 5 verwacht  :y
Wat ik hoorde is ruim 550K(een ton minder dan Mercera waren de letterlijke woorden) en daarnaast bonussen en een doorverkooppercentage van 15%.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 14:19:20
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 27, 2025, 14:04:55
Wat ik hoorde is ruim 550K(een ton minder dan Mercera waren de letterlijke woorden) en daarnaast bonussen en een doorverkooppercentage van 15%.
dan heeft Cambuur rond de 3 miljoen gekregen deze transfer ronde dat is nog nooit eerder gebeurd top hoor :thumbsup
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 27, 2025, 14:21:03
Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 14:19:20
dan heeft Cambuur rond de 3 miljoen gekregen deze transfer ronde dat is nog nooit eerder gebeurd top hoor :thumbsup
Ja inderdaad, en als dit elk jaar kan, dan zijn we zo uit de schulden...
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Lore op augustus 27, 2025, 14:22:46
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 27, 2025, 14:21:03
Ja inderdaad, en als dit elk jaar kan, dan zijn we zo uit de schulden...

Prachtig en wat een stimulans om door te gaan met het beleidsplan. Dat betaalt zich een stuk eerder uit dan iedereen verwacht had. Volgende stap is het combineren met beter voetbal en promotie.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: PePe op augustus 27, 2025, 21:42:10
Door selecteren is op zich goed om het elftal sterker te maken. Maar nu worden de sterken steeds
Verkocht. Er komt wel geld binnen, maar in mijn ogen wordt het elftal zo niet sterker.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: oost op augustus 27, 2025, 21:52:13
Citaat van: PePe op augustus 27, 2025, 21:42:10
Door selecteren is op zich goed om het elftal sterker te maken. Maar nu worden de sterken steeds
Verkocht. Er komt wel geld binnen, maar in mijn ogen wordt het elftal zo niet sterker.

Oh vind je?

Ik heb juist het idee dat we er betere spelers voor terug hebben gekregen. Helemaal achterin. Als van der sande als vervanger van Nartey wordt gezien ga je er ook op vooruit
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: PePe op augustus 27, 2025, 21:54:41
Citaat van: oost op augustus 27, 2025, 21:52:13
Oh vind je?

Ik heb juist het idee dat we er betere spelers voor terug hebben gekregen. Helemaal achterin. Als van der sande als vervanger van Nartey wordt gezien ga je er ook op vooruit

En als die volgend jaar weer worden verkocht? Dan begint het circus weer opnieuw.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: el haj op augustus 27, 2025, 22:06:28
Citaat van: PePe op augustus 27, 2025, 21:54:41
En als die volgend jaar weer worden verkocht? Dan begint het circus weer opnieuw.

Ik zou per direct tekenen voor n?g zo?n transferzomer. Dan shop je zelf ook met een v??l vollere portemonnee en kun je potenti?le aanwinsten een n?g beter verhaal vertellen; Cambuur is een club waar jonge talentvolle spelers stappen kunnen zetten in hun carri?re.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: douwelwd op augustus 27, 2025, 22:18:49
Citaat van: PePe op augustus 27, 2025, 21:54:41
En als die volgend jaar weer worden verkocht? Dan begint het circus weer opnieuw.

dat is nu eenmaal inherent aan het betaalde voetbal.
Real Madrid shopt bij Liverpool, Liverpool bij PSV, PSV bij Utrecht en Utrecht bij Cambuur ( clubs zijn puur als voorbeeld gekozen)
Ik persoonlijk ben blij dat ons Cambuur nu eindelijk eens spelers verkoopt voor fatsoenlijke transfersommen ipv een schamele fooi

Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 22:23:18
Citaat van: douwelwd op augustus 27, 2025, 22:18:49
dat is nu eenmaal inherent aan het betaalde voetbal.
Real Madrid shopt bij Liverpool, Liverpool bij PSV, PSV bij Utrecht en Utrecht bij Cambuur ( clubs zijn puur als voorbeeld gekozen)
Ik persoonlijk ben blij dat ons Cambuur nu eindelijk eens spelers verkoopt voor fatsoenlijke transfersommen ipv een schamele fooi
klopt helemaal wat je zegt douwelwd misschien moeten we de eerste paar jaar wel verkopen om een gedeelte van het geld in het stadion steken.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Specuveter op augustus 27, 2025, 22:37:58
Citaat van: PePe op augustus 27, 2025, 21:54:41
En als die volgend jaar weer worden verkocht? Dan begint het circus weer opnieuw.
Als het seizoen zo blijft ben je Jansen Amofa en Baouf weer kwijt volgend jaar
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: mark1989 op augustus 27, 2025, 22:46:50
Citaat van: Specuveter op augustus 27, 2025, 22:37:58
Als het seizoen zo blijft ben je Jansen Amofa en Baouf weer kwijt volgend jaar

Dat is de keerzijde van succesvol zijn. Het voordeel is nu wel dat Cambuur in de positie komt om de keuze maken om spelers te houden of te verkopen. Zeker omdat een aantal voor meerdere jaren vastliggen.
Ik denk wel dat er straks een tijd komt waarbij Cambuur meer kan bouwen aan een team voor langer. Maar nu is het goed en noodzakelijk dat er geld binnen rolt. Voorheen had Cambuur de status dat alle spelers voor niks op te halen waren. En wilden clubs ook geen hoge bedragen betalen. Nu al een aantal spelers verkocht zijn aan het buitenland is dat ook een signaal naar de clubs in Nederland dat gratis shoppen bij Cambuur geen optie meer is.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Bankzitter op augustus 28, 2025, 00:17:30
We moeten eerst zoveel mogelijk aflossen om de rentelast omlaag te krijgen.
Maar er komt dan een kantelpunt waarbij we de transfersom kunnen gebruiken om andere contracten open te breken en spelers langer te binden.

Jansen en Baouf gaan nieuwe records worden. Richting 2 miljoen zo best eens kunnen.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Lore op augustus 28, 2025, 06:52:57
Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 22:23:18
klopt helemaal wat je zegt douwelwd misschien moeten we de eerste paar jaar wel verkopen om een gedeelte van het geld in het stadion steken.

Zeker, maar van elke euro aflossingen komt er structureel 10% vrij op de begroting!
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 28, 2025, 08:18:13
Citaat van: Lore op augustus 28, 2025, 06:52:57
Zeker, maar van elke euro aflossingen komt er structureel 10% vrij op de begroting!
dat klopt daarom is het zo belangrijk dat je jonge spelers haalt waar je op kan verdienen.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 28, 2025, 08:20:57
Citaat van: Lore op augustus 28, 2025, 06:52:57
Zeker, maar van elke euro aflossingen komt er structureel 10% vrij op de begroting!
10%? Er wordt bij mijn weten steeds gesproken over 30%. Of is dit veranderd?
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: sunderland op augustus 28, 2025, 10:33:50
Citaat van: Bankzitter op augustus 28, 2025, 00:17:30
We moeten eerst zoveel mogelijk aflossen om de rentelast omlaag te krijgen.
Maar er komt dan een kantelpunt waarbij we de transfersom kunnen gebruiken om andere contracten open te breken en spelers langer te binden.

Jansen en Baouf gaan nieuwe records worden. Richting 2 miljoen zo best eens kunnen.
als dat zo doorgaat komt er ook een kantelpunt in toeschouwers aantallen. Men wil promoveren en als je iedere x verkoopt en dat niet in nieuwe mag steken blijf je hangen.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: YellowBlue op augustus 28, 2025, 10:50:13
Citaat van: sunderland op augustus 28, 2025, 10:33:50
als dat zo doorgaat komt er ook een kantelpunt in toeschouwers aantallen. Men wil promoveren en als je iedere x verkoopt en dat niet in nieuwe mag steken blijf je hangen.
Als je er mindere spelers voor terug krijgt wel. Maar het is toch veel te vroeg om dat te concluderen? Ik vind zelfs dat we er op vooruit zijn gegaan ten opzichte van vorig seizoen. We blijken ook steeds interessanter te worden voor jong buitenlands talent, dat gaat alleen maar meer geld op leveren.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Stanley op augustus 28, 2025, 10:51:25
Citaat van: sunderland op augustus 28, 2025, 10:33:50
als dat zo doorgaat komt er ook een kantelpunt in toeschouwers aantallen. Men wil promoveren en als je iedere x verkoopt en dat niet in nieuwe mag steken blijf je hangen.
Staat dat in jouw glazen bol? Cambuur fan ben je voor altijd en laat zijn club in de steek. Onder in de eredivisie bungelen is ook niet alles. Geduld is een schone zaak. komt wel goed.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Huizen op augustus 28, 2025, 10:52:45
Baouf 2 duels gespeeld en nu al miljoenen waard. Mooi  |:)
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Arno A op augustus 28, 2025, 11:15:26
Het lijkt een apart moment om nu naar Zweden te gaan. Competitie daar duurt nog maar twee maanden. Maar ja dan heb wel een mooie lange aanloop naar het nieuwe seizoen. Zal toch wennen worden allemaal. Maar mooi dat hij het avontuur aangaat.

Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: diekhuzen op augustus 28, 2025, 11:16:52
Citaat van: YellowBlue op augustus 28, 2025, 10:50:13
Als je er mindere spelers voor terug krijgt wel. Maar het is toch veel te vroeg om dat te concluderen? Ik vind zelfs dat we er op vooruit zijn gegaan ten opzichte van vorig seizoen. We blijken ook steeds interessanter te worden voor jong buitenlands talent, dat gaat alleen maar meer geld op leveren.

Te vroeg om te concluderen, maar jij vind wel dat we er op vooruit zijn gegaan?  Aanvallend is het vrij matig en vorig seizoen cre?erde we nog kansen en dat is nu wel anders.
De driepunter tegen AZ zijn zwaar geflatteerd en bij een gelijkspel ziet alles er anders uit.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Lore op augustus 28, 2025, 11:25:02
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 28, 2025, 08:20:57
10%? Er wordt bij mijn weten steeds gesproken over 30%. Of is dit veranderd?

Jij hebt het over herinvestering? Ik heb het over het effect van de aflossingen op de cashflow. Uit de publicaties van de gemeente Leeuwarden blijkt dat de lening is afgegeven tegen 5% rente en een aflossingstermijn kent van 20 jaar. Dat leidt tot extra beschikbare cashflow van 10% op alle aflossingen aan de gemeente. Aangezien de organisatie staat, kan ik mij voorstellen dat het direct beschikbaar komt voor het spelersbudget.

Daarom zou het ook zo fantastisch zijn als het plan van ome Pieter door gaat. 10miljoen extra aflossing geeft een ruimte van 1 miljoen op het spelersbudget. Daarmee zouden wij verreweg het grootste spelersbudget krijgen en dus elke jaar in de KDD titelkandidaat zijn. Ik denk dat wij in september/oktober de belangrijkste wedstrijd spelen, in de gemeenteraad van Leeuwarden.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Bankzitter op augustus 28, 2025, 11:53:09
Citaat van: sunderland op augustus 28, 2025, 10:33:50
als dat zo doorgaat komt er ook een kantelpunt in toeschouwers aantallen. Men wil promoveren en als je iedere x verkoopt en dat niet in nieuwe mag steken blijf je hangen.

Beleidsplan is goed maar inderdaad ook niet zonder risico's. Er moet ook een deel naar de selectie gaan, meen dat een procent of 10% was. De vervangers moeten wel beter zijn en bij ons spelletje passen anders kan het inderdaad ook een neerwaartse spiraal worden met veel verkopen/aankopen.

Dit seizoen is er nog best aardig wat investeert (transfersommen) alleen niet in goals/spits of in ervaring.
Ik ben heel positief over de achterhoede (Jansen en Amofa zijn buitencategorie voor KKD), middenveld goede spelers maar (nog?) niet in balans. De voorhoede heb ik mijn twijfels over ... Binder en Sj?strand zie ik niks bijzonders aan. Kan zo maar anders zijn als vd Sande en Ferrah wel voltreffers blijken... nog te vroeg om te zeggen of we vooruit zijn gegaan tov vorig seizoen.

Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 28, 2025, 12:19:57
Citaat van: Bussum op augustus 28, 2025, 10:52:45
Baouf 2 duels gespeeld en nu al miljoenen waard. Mooi  |:)
gaat hij weg voor 1 september  :y
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: sunderland op augustus 28, 2025, 12:41:07
Citaat van: Stanley op augustus 28, 2025, 10:51:25
Staat dat in jouw glazen bol? Cambuur fan ben je voor altijd en laat zijn club in de steek. Onder in de eredivisie bungelen is ook niet alles. Geduld is een schone zaak. komt wel goed.
ja jong komt wel goed. Van de 12000 zijn er 5000 succes supporters en veel die er bij willen horen en dat is straks voorbij.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: sunderland op augustus 28, 2025, 12:42:17
Citaat van: diekhuzen op augustus 28, 2025, 11:16:52
Te vroeg om te concluderen, maar jij vind wel dat we er op vooruit zijn gegaan?  Aanvallend is het vrij matig en vorig seizoen cre?erde we nog kansen en dat is nu wel anders.
De driepunter tegen AZ zijn zwaar geflatteerd en bij een gelijkspel ziet alles er anders uit.
ik vind ook dat we vooruit zijn gegaan. We hadden geen Amofa en Baoef en Berkenhout. Dat is duidelijk beter. Voorin is het nog afwachten, van de Zande is een topper voor ons
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: sunderland op augustus 28, 2025, 12:46:59
Citaat van: Lore op augustus 28, 2025, 11:25:02
Jij hebt het over herinvestering? Ik heb het over het effect van de aflossingen op de cashflow. Uit de publicaties van de gemeente Leeuwarden blijkt dat de lening is afgegeven tegen 5% rente en een aflossingstermijn kent van 20 jaar. Dat leidt tot extra beschikbare cashflow van 10% op alle aflossingen aan de gemeente. Aangezien de organisatie staat, kan ik mij voorstellen dat het direct beschikbaar komt voor het spelersbudget.

Daarom zou het ook zo fantastisch zijn als het plan van ome Pieter door gaat. 10miljoen extra aflossing geeft een ruimte van 1 miljoen op het spelersbudget. Daarmee zouden wij verreweg het grootste spelersbudget krijgen en dus elke jaar in de KDD titelkandidaat zijn. Ik denk dat wij in september/oktober de belangrijkste wedstrijd spelen, in de gemeenteraad van Leeuwarden.
dat wij verreweg het hoogste budget zouden hebben is onzin. Willem 2 heeft op dit moment 3 x ons budget. Op dit moment staan we 6 e .
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: SCC op augustus 28, 2025, 13:08:56
Citaat van: Arno A op augustus 28, 2025, 11:15:26
Het lijkt een apart moment om nu naar Zweden te gaan. Competitie daar duurt nog maar twee maanden. Maar ja dan heb wel een mooie lange aanloop naar het nieuwe seizoen. Zal toch wennen worden allemaal. Maar mooi dat hij het avontuur aangaat.
Inderdaad en bovendien staat zijn nieuwe club er ook niet heel florissant voor. 2x verliezen en ongunstige uitslagen elders en je komt in de degradatiestress. Dan is het de vraag hoe een trainer met "flegmatieke" spelers omgaat.
Maar het is Matthias ontzettend gegund, ik hoop dat dit een mooie opstap is naar meer! Vind het wel geschikt voor de Spaanse competitie. En als hij zijn potentie optimaal benut/ als het hem gegund is, zouden Bundesliga en de Engelse Championship hem ook zo maar eens kunnen passen. 
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Noordcambuur op augustus 28, 2025, 13:29:18
Dit is topic van Nartey  :y
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Lore op augustus 28, 2025, 13:36:05
Citaat van: sunderland op augustus 28, 2025, 12:46:59
dat wij verreweg het hoogste budget zouden hebben is onzin. Willem 2 heeft op dit moment 3 x ons budget. Op dit moment staan we 6 e .

Waar zeg ik dat wij nu het grootste budget zouden hebben?  :proost
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: sunderland op augustus 28, 2025, 13:54:39
Citaat van: Lore op augustus 28, 2025, 13:36:05
Waar zeg ik dat wij nu het grootste budget zouden hebben?  :proost
zouden krijgen ook niet
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Lore op augustus 28, 2025, 15:57:50
Citaat van: sunderland op augustus 28, 2025, 13:54:39
zouden krijgen ook niet

Spelersbudget? Tussen de 3 en 4 miljoen? Dan denk ik dat ik andere inschattingen maak van de spelersbudgetten in de KKD
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: sunderland op augustus 28, 2025, 16:15:23
Citaat van: Lore op augustus 28, 2025, 15:57:50
Spelersbudget? Tussen de 3 en 4 miljoen? Dan denk ik dat ik andere inschattingen maak van de spelersbudgetten in de KKD
ja . Miljoen erbij dan misschien 3 e of 4 e
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: mark1989 op augustus 28, 2025, 17:12:12
Bron: Betcity.nl

Club                    Begroting
1. ADO Den Haag  ?15,5 miljoen
2. Willem II          ?15 miljoen
3. De Graafschap   ?11 miljoen
4. SC Cambuur      ?10 miljoen
5. Almere City       ?9 miljoen
6. FC Emmen        ?8 miljoen
7. RKC Waalwijk    ?7 miljoen
8. FC Eindhoven    ?5,5 miljoen
9. Roda JC            ?5,5 miljoen
10. FC Dordrecht    ?4,5 miljoen
11. VVV-Venlo       ?4,5 miljoen
12. Helmond Sport ?3,5 miljoen
13. MVV Maastricht ?3,5 miljoen
14. FC Den Bosch   ?2,9 miljoen
15. TOP Oss          ?2,5 miljoen

Mijn inschatting is dat het spelersbudget van Cambuur iets lager is dan van Almere en FC Emmen
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Yellow Army op augustus 28, 2025, 17:46:21
Willem 2 heeft een spelersbudget van over de 5 miljoen...
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Lore op augustus 28, 2025, 18:03:22
Citaat van: mark1989 op augustus 28, 2025, 17:12:12
Bron: Betcity.nl

Club                    Begroting
1. ADO Den Haag  ?15,5 miljoen
2. Willem II          ?15 miljoen
3. De Graafschap   ?11 miljoen
4. SC Cambuur      ?10 miljoen
5. Almere City       ?9 miljoen
6. FC Emmen        ?8 miljoen
7. RKC Waalwijk    ?7 miljoen
8. FC Eindhoven    ?5,5 miljoen
9. Roda JC            ?5,5 miljoen
10. FC Dordrecht    ?4,5 miljoen
11. VVV-Venlo       ?4,5 miljoen
12. Helmond Sport ?3,5 miljoen
13. MVV Maastricht ?3,5 miljoen
14. FC Den Bosch   ?2,9 miljoen
15. TOP Oss          ?2,5 miljoen

Mijn inschatting is dat het spelersbudget van Cambuur iets lager is dan van Almere en FC Emmen

Emmen heeft wel een jasje uitgedaan hoor
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Lore op augustus 28, 2025, 18:15:25
Citaat van: Yellow Army op augustus 28, 2025, 17:46:21
Willem 2 heeft een spelersbudget van over de 5 miljoen...

Willem II heeft dat niet bekend gemaakt, maar 5 miljoen lijkt mij een te hoge inschatting. Hun totale salarislasten on de eredivisie waren rond de 6.5 miljoen. Daar moet alle kosten van het indersteundende personeel en de directie vanaf. Daarnaast is hun begroting naar beneden gegaan. (Bron is trouwens hun laatste jaarverslag)
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Yellow Army op augustus 28, 2025, 18:18:26
Mijn bron is Ard de Graaf die dit zei tijdens 1 van zijn interviews, alleen geen idee meer welke
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Lore op augustus 28, 2025, 18:19:48
Citaat van: Yellow Army op augustus 28, 2025, 18:18:26
Mijn bron is Ard de Graaf die dit zei tijdens 1 van zijn interviews, alleen geen idee meer welke

Okay, qua percentage zou het ook prima kunnen. Maar de begroting van Willem II is ook fors voor KKD, alhoewel wij er geeneens zo ver vanaf zitten. Alleen onze kapitaalkosten zijn echt veel te hoog
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Yellow Army op augustus 28, 2025, 18:33:53
Citaat van: Lore op augustus 28, 2025, 18:19:48
Okay, qua percentage zou het ook prima kunnen. Maar de begroting van Willem II is ook fors voor KKD, alhoewel wij er geeneens zo ver vanaf zitten. Alleen onze kapitaalkosten zijn echt veel te hoog

Jep, en die moeten zsm naar beneden. Niet leuk, maar wel verstandig
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: mark1989 op augustus 28, 2025, 18:46:48
Willem II zit nog met eredivisie salarissen met een team dat niet genoeg was voor de ED. Kijkend naar het spelersmateriaal zitten er een aantal spelers tussen die amper beter zijn dan KKD spelers, maar wel veel meer verdienen.  Dus een groot deel van hun budget gaat daar al aan op.
Als Willem II dit jaar niet promoveert hebben ze volgend jaar een probleem en zal er forst gesneden moeten worden. Transferwaarde van spelers gaat ook flink achteruit als je degradeert. Dus de druk bij WIllem II zit er flink op.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Lore op augustus 28, 2025, 19:59:26
Citaat van: mark1989 op augustus 28, 2025, 17:12:12
Bron: Betcity.nl

Club                    Begroting
1. ADO Den Haag  ?15,5 miljoen
2. Willem II          ?15 miljoen
3. De Graafschap   ?11 miljoen
4. SC Cambuur      ?10 miljoen
5. Almere City       ?9 miljoen
6. FC Emmen        ?8 miljoen
7. RKC Waalwijk    ?7 miljoen
8. FC Eindhoven    ?5,5 miljoen
9. Roda JC            ?5,5 miljoen
10. FC Dordrecht    ?4,5 miljoen
11. VVV-Venlo       ?4,5 miljoen
12. Helmond Sport ?3,5 miljoen
13. MVV Maastricht ?3,5 miljoen
14. FC Den Bosch   ?2,9 miljoen
15. TOP Oss          ?2,5 miljoen

Mijn inschatting is dat het spelersbudget van Cambuur iets lager is dan van Almere en FC Emmen


Ard de graaf heeft zelf tijdens een interview voor de westrijd een hogere begroting gecommuniceerd, namelijk 12,5 miljoen
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Arno A op juni 01, 2026, 12:02:41
De ploeg van Nartey staat al acht punten voor op de nr twee in de Zweedse competitie. Helaas speelt hij nog erg weinig. Never change .... zal die coach misschien wel denken. Tien gespeeld negen gewonnen en ??n keer gelijk.

Dus wellicht de allereerste titel voor Sirius eind dit jaar.



Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Galdiano op juni 01, 2026, 12:58:50
Citaat van: Arno A op juni 01, 2026, 12:02:41
De ploeg van Nartey staat al acht punten voor op de nr twee in de Zweedse competitie. Helaas speelt hij nog erg weinig. Never change .... zal die coach misschien wel denken. Tien gespeeld negen gewonnen en ??n keer gelijk.

Dus wellicht de allereerste titel voor Sirius eind dit jaar.

Ze zijn enige tijd geleden de weg ingeslagen van data.
Zo zijn ze ook bij Nartey uitgekomen.

Het lijkt goed uit te pakken.

Wij gaan ook steeds meer die kant op.
Titel: Re: Matthias Nartey
Bericht door: Gasgeve op juni 01, 2026, 13:55:45
Citaat van: Galdiano op juni 01, 2026, 12:58:50
Ze zijn enige tijd geleden de weg ingeslagen van data.
Zo zijn ze ook bij Nartey uitgekomen.

Het lijkt goed uit te pakken.

Wij gaan ook steeds meer die kant op.
Brighton en Union Sint-Gillis doen dit ook met goede prestaties. En Hearts natuurlijk.