Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Matthias Nartey

Gestart door el haj, januari 26, 2024, 14:28:18

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: ChantiSCC op augustus 26, 2025, 00:10:48
Dat is voor een (aanvallende) middenvelder van ondergeschikt belang. Goals en assist. Dat is belangrijk voor een ploeg die wil promoveren. En 3 om 3 is te weinig. Prima transfer dus voor dat bedrag. +3M in 1 window is niet mis voor Cambuur.

Zal allemaal wel maar wat Galdiano al aan geeft is dat clubs tegenwoordig naar meer kijken dan alleen goals en assists. Spelers als Nartey worden gehaald op basis van potentie (daar gebruiken ze andere data voor) en niet per se op de goals en assists van het seizoen er voor

Derkx R.H.

Citaat van: justremco op augustus 26, 2025, 08:09:42
Zal allemaal wel maar wat Galdiano al aan geeft is dat clubs tegenwoordig naar meer kijken dan alleen goals en assists. Spelers als Nartey worden gehaald op basis van potentie (daar gebruiken ze andere data voor) en niet per se op de goals en assists van het seizoen er voor
Zo scouten wij ook... :thumbsup

Bankzitter

Wat ik al eerder zei: een speler scouten die veel scoort is erg simpel. Daar heb je alleen een grote zal met held voor nodig.

De kunst is een relatief goedkope speler scouten die een team beter maakt en zich ontwikkeld en doorverkocht kan worden. Of nog beter, die zelf opleiden.

Gasgeve

Citaat van: Bankzitter op augustus 26, 2025, 09:29:16
Wat ik al eerder zei: een speler scouten die veel scoort is erg simpel. Daar heb je alleen een grote zal met held voor nodig.

De kunst is een relatief goedkope speler scouten die een team beter maakt en zich ontwikkeld en doorverkocht kan worden. Of nog beter, die zelf opleiden.
Zelfs een speler scouten die veel scoort is lastig, zie United met Sesko en Hojlund. Hoeft niet te zeggen dat zo'n speler ook direct gaat renderen bij een andere club. Daarom zijn de data naast goals/asissts zo belangrijk. Zo kan je veel beter inschatten of een speler bij jouw club/dna/speelwijze past.

Noordcambuur

Vandaag Nartey nieuws  :y

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 09:53:40
Vandaag Nartey nieuws  :y
Dat hij naar IK Sirius FK gaat was toch al bekend...


Derkx R.H.

Is de 18e speler die dit seizoen vertrokken is...

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 27, 2025, 10:14:04
Dat hij naar IK Sirius FK gaat was toch al bekend...
nu is het officieel?.Derkx  :y

Huizen

Eerlijk is eerlijk ben er totaal niet rouwig om. Gefeliciteerd Matthias met de mooie transfer en tof dat je voor 5 jaar hebt mogen tekenen. Misschien transfervrij terugkomen op je 25e, spelen we mooi Eredivisie in het Kooi stadion!  8)

Proppie

Trots op onze opleiding! En op het feit dat we zoveel geld hebben binnen gekregen met de verkopen deze transferperiode. Voorwaarde voor een stap omhoog is volgens mij een goede financi?le basis en een top scouting en opleiding. En geweldige supporters trouwens.
Iemand iets gehoord over de transfersom voor Matthias?

Specuveter

Citaat van: Proppie op augustus 27, 2025, 13:35:10
Trots op onze opleiding! En op het feit dat we zoveel geld hebben binnen gekregen met de verkopen deze transferperiode. Voorwaarde voor een stap omhoog is volgens mij een goede financi?le basis en een top scouting en opleiding. En geweldige supporters trouwens.
Iemand iets gehoord over de transfersom voor Matthias?
ik heb gehoord dat het rond de 4 ton zit.

Galdiano

Citaat van: justremco op augustus 26, 2025, 08:09:42
Zal allemaal wel maar wat Galdiano al aan geeft is dat clubs tegenwoordig naar meer kijken dan alleen goals en assists. Spelers als Nartey worden gehaald op basis van potentie (daar gebruiken ze andere data voor) en niet per se op de goals en assists van het seizoen er voor

De data waar ze onder andere naar kijken.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op augustus 27, 2025, 13:39:26
ik heb gehoord dat het rond de 4 ton zit.
mooi bedrag ik had rond de 5 verwacht  :y

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 13:54:56
mooi bedrag ik had rond de 5 verwacht  :y
Wat ik hoorde is ruim 550K(een ton minder dan Mercera waren de letterlijke woorden) en daarnaast bonussen en een doorverkooppercentage van 15%.