Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Matthias Nartey

Gestart door el haj, januari 26, 2024, 14:28:18

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Dit seizoen zoveel mogelijk minuten maken en volgend seizoen voor de basis  :y

wiekie1969

Elke keer als ik dei zie voetballen, dan geniet ik. Topper.

Noordcambuur

Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2024, 17:22:28
wiekie hier ben ik het volledig met jouw eens deze speler heeft alles .
Sterk aan de bal
Snelheid en inzicht
Lengte en je krijgt hem bijna niet van de bal
Zit een goede kop op
?..

anderszchristian

Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2024, 17:22:28
Mooi om ook eens iets positiefs te lezen! Verwachten jullie dat hij tot de basiself zal behoren?

Noordcambuur

Citaat van: anderszchristian op juli 26, 2024, 19:04:12
Mooi om ook eens iets positiefs te lezen! Verwachten jullie dat hij tot de basiself zal behoren?
ik denk zelf dat Nartey in basiself staat maar het hangt er weer vanaf wat ze gaan halen spelers met ervaring.
We hebben zoveel keus op het middenveld ik ben heel benieuwd.

sunderland

Citaat van: anderszchristian op juli 26, 2024, 19:04:12
met wat er nu is hoort hij zeker basis. Zijn eerste balaanname is altijd vooruit. Hij draait altijd naar voren open. Hij probeert altijd vooruit te spelen en geen tikkie terug

Bankzitter

En hij is stevig in de duels , kan een pass geven maar ook zelf diepgaan.
Voor zijn leeftijd al heel compleet en kan alleen maar beter worden.

Noordcambuur

Ook een toppertje aan het worden hoor phoeeee  :D

Bankzitter

Ja, denk een hele mooie combi met Diemers. Diemers is de bliksem afleider waar de tegenstander extra op let maar Nartey kan ook wel een balletje diep leggen. Veel inzicht en een mooi trap.

Bij Mercera en Nartey maakt het ook minder uit dat ze onervaren en jong zijn omdat ze fysiek zo sterk zijn en daarom minder snel in de problemen komen.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op oktober 04, 2024, 22:34:23
Ja, denk een hele mooie combi met Diemers. Diemers is de bliksem afleider waar de tegenstander extra op let maar Nartey kan ook wel een balletje diep leggen. Veel inzicht en een mooi trap.

Bij Mercera en Nartey maakt het ook minder uit dat ze onervaren en jong zijn omdat ze fysiek zo sterk zijn en daarom minder snel in de problemen komen.
ja wat moet ik hier op zeggen?..Amen.

wiekie1969

Laat deze knaap nou eens wat langer op de rechtshalf staan. Deze jongen kan ballen. Loopvermogen, fysiek sterk, technisch goed en inzicht. 1 vd betere spelers vd selectie.

KlinkHamer

Citaat van: wiekie1969 op oktober 05, 2024, 08:41:08
Laat deze knaap nou eens wat langer op de rechtshalf staan. Deze jongen kan ballen. Loopvermogen, fysiek sterk, technisch goed en inzicht. 1 vd betere spelers vd selectie.
Gaat ook gebeuren, kan niet anders.
Als hij nog leert om verschillende tempo's te spelen helemaal.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op oktober 05, 2024, 08:41:08
zag hem bij de training laatste weken wat sneller stoppen dus dan was ie niet fit. Daardoor speelde hij laatste weken niet veel. Ben grote fan van hem. Soms moet hij eerder afspelen maar soms speelt hij zichzelf in 1 beweging vrij.

Bankzitter

Hij kan ook een diepe bal geven op maat. Wissel was waarschijnlijk weer uit voorzorg, maar had hem eigenlijk laten staan als die zelf niks aangaf.
De volgende wedstrijd is pas over 2 weken weer.

Teun Seun

Vastleggen voor de komende 5 jaar. Wordt onze belangrijkste speler..

Gaat het transferrecord breken...