Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Matthias Nartey

Gestart door el haj, januari 26, 2024, 14:28:18

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Moet veel meer de oplossing vooruit zoeken en meer diepgang hebben
Area 58

Bankzitter

In potentie heeft hij veel wat een middenvelder nodig heeft, creativiteit en fysiek.
Maar zo heel veel beter is hij nou ook weer niet geworden dit seizoen.

Er zijn echt oud-voetballers in de staf nodig als je jonge spelers wilt ontwikkelen.

De Gast

Mag volgend jaar weer op de bank beginnen. 3 assists en 3 doelpunten is veel te weinig. Heeft het niet laten zien dit jaar.

Bernardo

Vond hem vandaag wel een van zijn betere wedstrijden spelen.

R058

Citaat van: Bernardo op mei 17, 2025, 00:37:45
Vond hem vandaag wel een van zijn betere wedstrijden spelen.
Begon wat onzeker, maar ging steeds met meer vertrouwen spelen. Hij lijkt soms wat bang, maar als hij lef begint te tonen is het echt een goede voetballer. Mag van mij ook wel wat vaker gewoon eens van afstand schieten, want hij heeft een goed schot.

Bankzitter

Ik zie de potentie maar het is (nog) niet goed genoeg voor een basisplek en samen met Diemers /Balk niet complimentair aan elkaar.

Achteraf moet ik mijn ongelijk toegeven: we hadden Breij moeten halen ipv Hilterman ook al hadden we Nartey , Rolke en De Jong al.

De Gast

Nartey al reserve aanvoerder afgelopen zaterdag.

Ik heb het gevoel dat ze met man en macht de eventuele potentie die er nog in hem zit eruit proberen te persen maar heb zelf niet het idee dat dat gaat lukken. Henk heeft het erover dat ze hem wakker willen maken. Komt in mijn ogen wat geforceerd over.

Mp

Volgens OF interesse voor Nartey van een buitenlandse club..

Sonnema

Zou hem die kans gunnen, met de juiste doorverkoop percentage afscheid nemen. Blijft nu wat hangen in zijn ontwikkeling, door blessures en het niet goed spelen.

666

Citaat van: Mp op augustus 18, 2025, 12:40:37
Volgens OF interesse voor Nartey van een buitenlandse club..

Staat ook in dat hij weg mag als er maar genoeg geld tegenover staat.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Huizen

Verrassend wel. Ligt vast tot 2027 dus kunnen we hopelijk mooi bedrag voor vangen.

666

Citaat van: Bussum op augustus 18, 2025, 12:48:51
Verrassend wel. Ligt vast tot 2027 dus kunnen we hopelijk mooi bedrag voor vangen.

Dat hoop ik ook, toch wel verrassend.. Ik had eerder Balk verwacht. 
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bankzitter

Het is niet een echte 10 en op 8 staat Diemers, dus een basisplaats wordt moeilijk dit seizoen. Niet onmisbaar dus cashen als dat kan.

SCC

Natuurlijk voor zowel hem als de club voor een goed bedrag verkopen, maar anders zie ik hem erg graag blijven.
Gevoelsmatig itt velen hier, zie ik in hem een enorm potentieel. Als hij dwingender gaat spelen (opeisen), dan heeft hij alle (fysieke)voorwaarden van een moderne middenvelder.
Bij hem zie ik nog zat potentie voor in de KKD en bij promotie ook iemand die in de Eredivisie nog kan meegroeien met Cambuur, om vervolgens de club te ontgroeien en een mooie stap te maken. Allemaal rooskleurige scenario's, dat weet ik, maar ik zie kortom dus wel echt potentie in Nartey.

Maar nogmaals; voor een mooie club die er goed voor wil betalen, moet je iemand zo'n kans niet ontnemen. Als ze dan maar wel al een basisspeler terughalen.

Noordcambuur

Citaat van: Bussum op augustus 18, 2025, 12:48:51
Verrassend wel. Ligt vast tot 2027 dus kunnen we hopelijk mooi bedrag voor vangen.
en in buitenland betalen ze meer dan in binnenland.
Gokje rond de 5 ton.