Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Matthias Nartey

Gestart door el haj, januari 26, 2024, 14:28:18

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Mocht Narthy nog weggaan
Zou ik eens bij Feijenoord gaan praten
Van t Zand mag daar weg
Was prima middenvelder bij Dordrecht
En mag verhuurd worden.

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op augustus 21, 2025, 22:09:36
Mocht Narthy nog weggaan
Zou ik eens bij Feijenoord gaan praten
Van t Zand mag daar weg
Was prima middenvelder bij Dordrecht
En mag verhuurd worden.
Een goede speler hoor, maar nog een aanvallende middenvelder er bij? Terwijl een verdedigende middenvelder er bij nodig is...

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op augustus 21, 2025, 22:09:36
Mocht Narthy nog weggaan
Zou ik eens bij Feijenoord gaan praten
Van t Zand mag daar weg
Was prima middenvelder bij Dordrecht
En mag verhuurd worden.
niet teveel huur spelers graag.

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 22, 2025, 08:10:40
Een goede speler hoor, maar nog een aanvallende middenvelder er bij? Terwijl een verdedigende middenvelder er bij nodig is...
waarom ?  2 is genoeg

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op augustus 22, 2025, 08:26:21
niet teveel huur spelers graag.
beter dan geen, wel meenemen dat je evt mag kopen

Derkx R.H.

#170
Citaat van: sunderland op augustus 22, 2025, 08:29:36
waarom ?  2 is genoeg
Welke 2? Souren en ?, Visser, Rolke, Diemers en v/d Sande zijn allemaal aanvallende middenvelders..

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op augustus 22, 2025, 08:30:53
beter dan geen, wel meenemen dat je evt mag kopen
klopt met een optie tot koop .

Sonnema

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 22, 2025, 08:10:40
Een goede speler hoor, maar nog een aanvallende middenvelder er bij? Terwijl een verdedigende middenvelder er bij nodig is...

Amen

mark1989

Citaat van: Noordcambuur op augustus 22, 2025, 09:21:45
klopt met een optie tot koop .

Dat is eigenlijk nooit een optie. De spelers die cambuur zou willen huren en die een club zoals bijvoorbeeld Feyenoord zou willen verhuren krijg je nooit met optie tot koop. Niet voor een prijs die cambuur kan betalen.
Ik ben ook helemaal niet voor huren van clubs zoals Feyenoord. Levert cambuur niks op. Wij zijn dan de opleider en mogen het salaris even betalen.
Zo weinig mogelijk huren.

Specuveter

In nadrukkelijke belangstelling van club uit Zweden.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op augustus 22, 2025, 15:55:32
In nadrukkelijke belangstelling van club uit Zweden.
is nog steeds in Leeuwarden dus het is nog niet rond.

Stiens

Citaat van: mark1989 op augustus 22, 2025, 11:22:46
Dat is eigenlijk nooit een optie. De spelers die cambuur zou willen huren en die een club zoals bijvoorbeeld Feyenoord zou willen verhuren krijg je nooit met optie tot koop. Niet voor een prijs die cambuur kan betalen.
Ik ben ook helemaal niet voor huren van clubs zoals Feyenoord. Levert cambuur niks op. Wij zijn dan de opleider en mogen het salaris even betalen.
Zo weinig mogelijk huren.

Een speler huren moet je alleen doen als deze het elftal direct beter maakt. Spelers als Ritzmaier, Rusnak, Lukoki. Dan zie ik een huurspeler graag komen, het levert Cambuur dan geen centen op maar wel een sterker elftal, en dat is ook wat waard.

Bankzitter


Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op augustus 22, 2025, 16:47:42
is nog steeds in Leeuwarden dus het is nog niet rond.

Maar traint wel apart van de groep daardoor. Dat zegt genoeg
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op augustus 22, 2025, 16:47:42
is nog steeds in Leeuwarden dus het is nog niet rond.
Op een paar details na, is het rond...