Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Matthias Nartey

Gestart door el haj, januari 26, 2024, 14:28:18

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Nartey zal denk ik niet zo lang ons hier gaan vermaken, Weer een geweldig talent uit onze jeugd die snel grote stappen zal gaan maken.

Bankzitter

Dat ligt eraan hoe hard de club groeit, sportief en financieel. Het mooiste is al dat ongeveer met hetzelfde tempo is.
En het is een Leeuwarder, dus denk dat hij ook wel graag hier speelt voor 13.000 man met nog een Leeuwarder ernaast.

Trainert!

Citaat van: Vlampiep op oktober 05, 2024, 16:50:05
Nartey zal denk ik niet zo lang ons hier gaan vermaken, Weer een geweldig talent uit onze jeugd die snel grote stappen zal gaan maken.

je kunt ook overdrijven. de minuten die hij tot nu toe heeft meegedaan heeft hij weinig geimponeerd.

Vlampiep

Citaat van: Trainert! op oktober 05, 2024, 18:33:44

je kunt ook overdrijven. de minuten die hij tot nu toe heeft meegedaan heeft hij weinig geimponeerd.
Wat is ut oek wat met dei. Kreist self niet un keer un hekel an die self met dien swat Gallige opmerkingen.
Nartey straalt alles uit wat je van een groot talent mag verwachten of hij dat ook daadwerkelijk zal worden  is afhankelijk van meerdere factoren. Staat nu al op de radar van eredivisie clubs en niet de minsten.

YellowBlue

???? Ik hoop dat dit een grap is. Als je niet ziet dat Narty een enorme klasbak in de dop is, heb je er geen kijk op. Sorry.

Noordcambuur

hij kan alleen maar beter deze jongen zit een goed kop op.
Ik hoop dat hij nog ff blijft bij Cambuur een toppertje hoor  :thumbsup

Tanjajeah

Ging er af met een op het oog zware blessure. Knie of enkel?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Tanjajeah op november 09, 2024, 10:43:59
Ging er af met een op het oog zware blessure. Knie of enkel?

Kwam later wel weer lopend de catacombe uit en ging in de dugout zitten. Dat biedt hoop.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Nog maar net 20 jaar. Ik vond de eerste helft wel indrukwekkend, de potentie kwam eruit die al een tijd zichtbaar was.

Fysiek sterk in duels, loopvermogen, technisch begaafd, inzicht. Hij kan een pass geven maar ook zelf diepgaan.
Een hele complete voetballer. Met Diemers en Kieftenbelt als mentors kan het wel eens snel gaan met zijn ontwikkeling.

De enige zorg is de belastbaarheid en mentale weerbaarheid ... hij mist toch wel vaak minuten door pijntjes.

Trainert!

ik vind hem anders maar heel traag overkomen. herkent momenten van diepte niet.

roepieh

Citaat van: YellowBlue op oktober 05, 2024, 21:54:57
???? Ik hoop dat dit een grap is. Als je niet ziet dat Narty een enorme klasbak in de dop is, heb je er geen kijk op. Sorry.

Maar het mag allemaal wel een beetje steviger ofzo. Het oogt zo lief en zachtaardig

Oud Cambuur

Citaat van: Trainert! op november 09, 2024, 11:38:45
ik vind hem anders maar heel traag overkomen. herkent momenten van diepte niet.

Dou hest te diep in het glaasje keken zeker. Want verstand van voetbal hest niet dou kraamst alleen onzin uut

YellowBlue

Citaat van: roepieh op november 09, 2024, 11:46:09
Maar het mag allemaal wel een beetje steviger ofzo. Het oogt zo lief en zachtaardig
ja hij moet zeker door ontwikkelen. Maar is nog maar 20 jaar en geboren Leeuwarder,  deze jongen moet gewoon een seizoen de kans krijgen om te groeien.

De Gast

Zit toch ook heel weinig in. Prachtig die jongens uit eigen jeugd maar verder dan elftal opvulling is hij op dit moment niet. Deze plek als ??n van de eerste plekken versterken en dan maar weer vanuit de bank verder kijken of hij nog stappen gaat maken.

michello

Jep. Komt te weinig uit. Daar is niks mis mee hij kan misschien nog wel wat groeien maar op zo?n positie moet een speler staan die bepalender is. Meer goals en assists.