Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Matthias Nartey

Gestart door el haj, januari 26, 2024, 14:28:18

Vorige topic - Volgende topic

el haj

De volgende speler uit de jeugdopleiding biedt zich aan!

(Foto snel ff gejat van Dijks Media)

Naam: Matthias Nartey
Leeftijd: 19
Vorige club: Eigen jeugd
Contract: ?
Wedstrijden: 1
Doelpunten: 1


Noordcambuur

Jaaaaa prachtig Matthias en een geweldig doelpunt en wat een klasse straalt er vanaf.
Ga zo door  |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik stond precies in het verlengde van zijn schot en kon zien dat de bal via de paal er uit zou gaan. Door de stuit pakte die net wat effect waardoor hij er in draaide. Maakt het doelunt nog mooier voor mij.  _O_
Henk, held, bedankt

Leovardia

Werkelijk skitterend, en een jongen van de stad bovendien :proost 8)
Mooi al die jonkies. De toekomst gloort.
Kent skele juh.

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2024, 21:47:33
Ik stond precies in het verlengde van zijn schot en kon zien dat de bal via de paal er uit zou gaan. Door de stuit pakte die net wat effect waardoor hij er in draaide. Maakt het doelunt nog mooier voor mij.  _O_
:thumbsup dat is zeker genieten prachtig die supporters van Cambuur door dolle heen |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op januari 26, 2024, 22:23:31
:thumbsup dat is zeker genieten prachtig die supporters van Cambuur door dolle heen |:)

Nog nooit zo leuk een goal gevierd, even geknuffeld met Minnema en Milan even over zijn bolletje geaaid. Was geweldig _O_
Henk, held, bedankt

beam

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2024, 23:06:24
Nog nooit zo leuk een goal gevierd, even geknuffeld met Minnema en Milan even over zijn bolletje geaaid. Was geweldig _O_
Gaaf zeg!

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2024, 23:06:24
Nog nooit zo leuk een goal gevierd, even geknuffeld met Minnema en Milan even over zijn bolletje geaaid. Was geweldig _O_
haha dat maak je niet vaak mee bij het vieren van een doelpunt  :P

Specuveter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2024, 23:06:24
Nog nooit zo leuk een goal gevierd, even geknuffeld met Minnema en Milan even over zijn bolletje geaaid. Was geweldig _O_
Had je een wintermuts op??

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op januari 27, 2024, 17:30:44
Dus oek geen zomermuts? 8P
Geen enkele muts gewoon een authentieke kale kop
Henk, held, bedankt

denistel

hoort gewoon in de basis wat een bal op balk zeg

michello

Citaat van: denistel op maart 23, 2024, 22:43:00
hoort gewoon in de basis wat een bal op balk zeg

Eens. Kwam gelijk meer dreiging voorin toen hij inviel. Valt eigenlijk altijd verdienstelijk in.

denistel

Citaat van: michello op maart 24, 2024, 07:25:39
Eens. Kwam gelijk meer dreiging voorin toen hij inviel. Valt eigenlijk altijd verdienstelijk in.

speelt met pit en flair dat wat de anderen missen op het middenveld