Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Matthias Nartey

Gestart door el haj, januari 26, 2024, 14:28:18

Vorige topic - Volgende topic

R058

Citaat van: SCC op augustus 18, 2025, 13:52:34
Natuurlijk voor zowel hem als de club voor een goed bedrag verkopen, maar anders zie ik hem erg graag blijven.
Gevoelsmatig itt velen hier, zie ik in hem een enorm potentieel. Als hij dwingender gaat spelen (opeisen), dan heeft hij alle (fysieke)voorwaarden van een moderne middenvelder.
Bij hem zie ik nog zat potentie voor in de KKD en bij promotie ook iemand die in de Eredivisie nog kan meegroeien met Cambuur, om vervolgens de club te ontgroeien en een mooie stap te maken. Allemaal rooskleurige scenario's, dat weet ik, maar ik zie kortom dus wel echt potentie in Nartey.

Maar nogmaals; voor een mooie club die er goed voor wil betalen, moet je iemand zo'n kans niet ontnemen. Als ze dan maar wel al een basisspeler terughalen.
Helemaal mee eens. Eigenlijk de perfecte opvolger voor Diemers, maar het komt qua leeftijden dan net niet goed uit.
Basisspeler voor die positie is trouwens denk ik niet nodig met Van de Sande en Rolke.

sunderland

Denk niet dat hij zelf zomaar uit Leeuwarden zal vertrekken. Hij heeft alles wel maar zijn tempo moet zeker omhoog en moet denk ik meer op zijn eigen gevoel spelen maar daar hebben hier meer last van. Is soms ook wel wat dromerig.. Zou het hem zeker gunnen want hij krijgt een moeilijk seizoen met concurrentie.

Oud Cambuur

Die zie ik niet uit Leeuwarden denk als er serieuze interesse komt uit Nederland wel  maar na het Buitenland niet

Jandehulk


Voor alles boven de ?250.000 euro snel een strik erom ..

Noordcambuur

Citaat van: Jandehulk op augustus 18, 2025, 14:25:33
Voor alles boven de ?250.000 euro snel een strik erom ..
tuurlijk niet je dan kun je hem ook wel gratis bij de boodschappen weg doen.

R058

Citaat van: Jandehulk op augustus 18, 2025, 14:25:33
Voor alles boven de ?250.000 euro snel een strik erom ..
Ik vind dit zulke respectloze reacties altijd. En dat ook nog bij een jongen die uit Leeuwarden komt en zijn best doet voor de club. Krijg je dit terug van je zogenaamde supporters.

Vlampiep

Nartey is een jongen waar volgens mij nog veel meer in zit dan dat hij tot heden heeft laten zien.
Om verder te kunnen groeien zou het voor hem beter zijn dat een eredivisie club hem oppikt.
Is een jongen uit eigen stad en hoop  voor hem een prachtige  carri?re te krijgen op hoger nivo.

Trainert!

Citaat van: Mp op augustus 18, 2025, 12:40:37
Volgens OF interesse voor Nartey van een buitenlandse club..


strikje erom

Noordcambuur

Citaat van: R058 op augustus 18, 2025, 14:42:50
Ik vind dit zulke respectloze reacties altijd. En dat ook nog bij een jongen die uit Leeuwarden komt en zijn best doet voor de club. Krijg je dit terug van je zogenaamde supporters.
zo zit het  :thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op augustus 18, 2025, 14:47:26

strikje erom
waar moet bij jouw g??n strikje om vraag ik mij wel eens af.

Johan-12

Citaat van: R058 op augustus 18, 2025, 14:42:50
Ik vind dit zulke respectloze reacties altijd. En dat ook nog bij een jongen die uit Leeuwarden komt en zijn best doet voor de club. Krijg je dit terug van je zogenaamde supporters.
100% eens!

Korezev

Citaat van: Trainert! op augustus 18, 2025, 14:47:26

strikje erom
Kunnen ze jou er dan ook gelijk bij inpakken, respectloze zielepoot

Trainert!

Citaat van: Korezev op augustus 18, 2025, 15:11:32
Kunnen ze jou er dan ook gelijk bij inpakken, respectloze zielepoot


Ik ga het ze vragen, wie weet kan het. Je hoort van me  l8l

Trainert!

Citaat van: Trainert! op augustus 18, 2025, 15:41:03

Ik ga het ze vragen, wie weet kan het. Je hoort van me  l8l

Helaas, dus blijf ik nog even mijn vrije mening geven.

Jandehulk

Citaat van: Trainert! op augustus 18, 2025, 15:47:58
Helaas, dus blijf ik nog even mijn vrije mening geven.
goed zo...dat kan toch ook gewoon ?..en als jou mening dat strikje is ,dan mag je dat ook gewoon vermelden natuurlijk.