Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Matthias Nartey

Gestart door el haj, januari 26, 2024, 14:28:18

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 28, 2025, 00:17:30
We moeten eerst zoveel mogelijk aflossen om de rentelast omlaag te krijgen.
Maar er komt dan een kantelpunt waarbij we de transfersom kunnen gebruiken om andere contracten open te breken en spelers langer te binden.

Jansen en Baouf gaan nieuwe records worden. Richting 2 miljoen zo best eens kunnen.
als dat zo doorgaat komt er ook een kantelpunt in toeschouwers aantallen. Men wil promoveren en als je iedere x verkoopt en dat niet in nieuwe mag steken blijf je hangen.

YellowBlue

Citaat van: sunderland op augustus 28, 2025, 10:33:50
als dat zo doorgaat komt er ook een kantelpunt in toeschouwers aantallen. Men wil promoveren en als je iedere x verkoopt en dat niet in nieuwe mag steken blijf je hangen.
Als je er mindere spelers voor terug krijgt wel. Maar het is toch veel te vroeg om dat te concluderen? Ik vind zelfs dat we er op vooruit zijn gegaan ten opzichte van vorig seizoen. We blijken ook steeds interessanter te worden voor jong buitenlands talent, dat gaat alleen maar meer geld op leveren.

Stanley

Citaat van: sunderland op augustus 28, 2025, 10:33:50
als dat zo doorgaat komt er ook een kantelpunt in toeschouwers aantallen. Men wil promoveren en als je iedere x verkoopt en dat niet in nieuwe mag steken blijf je hangen.
Staat dat in jouw glazen bol? Cambuur fan ben je voor altijd en laat zijn club in de steek. Onder in de eredivisie bungelen is ook niet alles. Geduld is een schone zaak. komt wel goed.

Huizen

Baouf 2 duels gespeeld en nu al miljoenen waard. Mooi  |:)

Arno A

Het lijkt een apart moment om nu naar Zweden te gaan. Competitie daar duurt nog maar twee maanden. Maar ja dan heb wel een mooie lange aanloop naar het nieuwe seizoen. Zal toch wennen worden allemaal. Maar mooi dat hij het avontuur aangaat.


diekhuzen

Citaat van: YellowBlue op augustus 28, 2025, 10:50:13
Als je er mindere spelers voor terug krijgt wel. Maar het is toch veel te vroeg om dat te concluderen? Ik vind zelfs dat we er op vooruit zijn gegaan ten opzichte van vorig seizoen. We blijken ook steeds interessanter te worden voor jong buitenlands talent, dat gaat alleen maar meer geld op leveren.

Te vroeg om te concluderen, maar jij vind wel dat we er op vooruit zijn gegaan?  Aanvallend is het vrij matig en vorig seizoen cre?erde we nog kansen en dat is nu wel anders.
De driepunter tegen AZ zijn zwaar geflatteerd en bij een gelijkspel ziet alles er anders uit.

Lore

#261
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 28, 2025, 08:20:57
10%? Er wordt bij mijn weten steeds gesproken over 30%. Of is dit veranderd?

Jij hebt het over herinvestering? Ik heb het over het effect van de aflossingen op de cashflow. Uit de publicaties van de gemeente Leeuwarden blijkt dat de lening is afgegeven tegen 5% rente en een aflossingstermijn kent van 20 jaar. Dat leidt tot extra beschikbare cashflow van 10% op alle aflossingen aan de gemeente. Aangezien de organisatie staat, kan ik mij voorstellen dat het direct beschikbaar komt voor het spelersbudget.

Daarom zou het ook zo fantastisch zijn als het plan van ome Pieter door gaat. 10miljoen extra aflossing geeft een ruimte van 1 miljoen op het spelersbudget. Daarmee zouden wij verreweg het grootste spelersbudget krijgen en dus elke jaar in de KDD titelkandidaat zijn. Ik denk dat wij in september/oktober de belangrijkste wedstrijd spelen, in de gemeenteraad van Leeuwarden.

Bankzitter

Citaat van: sunderland op augustus 28, 2025, 10:33:50
als dat zo doorgaat komt er ook een kantelpunt in toeschouwers aantallen. Men wil promoveren en als je iedere x verkoopt en dat niet in nieuwe mag steken blijf je hangen.

Beleidsplan is goed maar inderdaad ook niet zonder risico's. Er moet ook een deel naar de selectie gaan, meen dat een procent of 10% was. De vervangers moeten wel beter zijn en bij ons spelletje passen anders kan het inderdaad ook een neerwaartse spiraal worden met veel verkopen/aankopen.

Dit seizoen is er nog best aardig wat investeert (transfersommen) alleen niet in goals/spits of in ervaring.
Ik ben heel positief over de achterhoede (Jansen en Amofa zijn buitencategorie voor KKD), middenveld goede spelers maar (nog?) niet in balans. De voorhoede heb ik mijn twijfels over ... Binder en Sj?strand zie ik niks bijzonders aan. Kan zo maar anders zijn als vd Sande en Ferrah wel voltreffers blijken... nog te vroeg om te zeggen of we vooruit zijn gegaan tov vorig seizoen.


Noordcambuur

Citaat van: Bussum op augustus 28, 2025, 10:52:45
Baouf 2 duels gespeeld en nu al miljoenen waard. Mooi  |:)
gaat hij weg voor 1 september  :y

sunderland

Citaat van: Stanley op augustus 28, 2025, 10:51:25
Staat dat in jouw glazen bol? Cambuur fan ben je voor altijd en laat zijn club in de steek. Onder in de eredivisie bungelen is ook niet alles. Geduld is een schone zaak. komt wel goed.
ja jong komt wel goed. Van de 12000 zijn er 5000 succes supporters en veel die er bij willen horen en dat is straks voorbij.

sunderland

#265
Citaat van: diekhuzen op augustus 28, 2025, 11:16:52
Te vroeg om te concluderen, maar jij vind wel dat we er op vooruit zijn gegaan?  Aanvallend is het vrij matig en vorig seizoen cre?erde we nog kansen en dat is nu wel anders.
De driepunter tegen AZ zijn zwaar geflatteerd en bij een gelijkspel ziet alles er anders uit.
ik vind ook dat we vooruit zijn gegaan. We hadden geen Amofa en Baoef en Berkenhout. Dat is duidelijk beter. Voorin is het nog afwachten, van de Zande is een topper voor ons

sunderland

Citaat van: Lore op augustus 28, 2025, 11:25:02
Jij hebt het over herinvestering? Ik heb het over het effect van de aflossingen op de cashflow. Uit de publicaties van de gemeente Leeuwarden blijkt dat de lening is afgegeven tegen 5% rente en een aflossingstermijn kent van 20 jaar. Dat leidt tot extra beschikbare cashflow van 10% op alle aflossingen aan de gemeente. Aangezien de organisatie staat, kan ik mij voorstellen dat het direct beschikbaar komt voor het spelersbudget.

Daarom zou het ook zo fantastisch zijn als het plan van ome Pieter door gaat. 10miljoen extra aflossing geeft een ruimte van 1 miljoen op het spelersbudget. Daarmee zouden wij verreweg het grootste spelersbudget krijgen en dus elke jaar in de KDD titelkandidaat zijn. Ik denk dat wij in september/oktober de belangrijkste wedstrijd spelen, in de gemeenteraad van Leeuwarden.
dat wij verreweg het hoogste budget zouden hebben is onzin. Willem 2 heeft op dit moment 3 x ons budget. Op dit moment staan we 6 e .

SCC

Citaat van: Arno A op augustus 28, 2025, 11:15:26
Het lijkt een apart moment om nu naar Zweden te gaan. Competitie daar duurt nog maar twee maanden. Maar ja dan heb wel een mooie lange aanloop naar het nieuwe seizoen. Zal toch wennen worden allemaal. Maar mooi dat hij het avontuur aangaat.
Inderdaad en bovendien staat zijn nieuwe club er ook niet heel florissant voor. 2x verliezen en ongunstige uitslagen elders en je komt in de degradatiestress. Dan is het de vraag hoe een trainer met "flegmatieke" spelers omgaat.
Maar het is Matthias ontzettend gegund, ik hoop dat dit een mooie opstap is naar meer! Vind het wel geschikt voor de Spaanse competitie. En als hij zijn potentie optimaal benut/ als het hem gegund is, zouden Bundesliga en de Engelse Championship hem ook zo maar eens kunnen passen. 

Noordcambuur

Dit is topic van Nartey  :y

Lore

Citaat van: sunderland op augustus 28, 2025, 12:46:59
dat wij verreweg het hoogste budget zouden hebben is onzin. Willem 2 heeft op dit moment 3 x ons budget. Op dit moment staan we 6 e .

Waar zeg ik dat wij nu het grootste budget zouden hebben?  :proost