Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Matthias Nartey

Gestart door el haj, januari 26, 2024, 14:28:18

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Jandehulk op augustus 18, 2025, 17:19:21
nee jij snapt het hahaha....

Ik denk dat R058 het niet alleen over de opmerking van het strikje heeft. Maar over het patroon van denigrerende opmerkingen van een aantal forumleden over spelers en de club.

En eerlijk gezegd, dat ben ik echt helemaal met hem eens. Wat een droevenis is dat!

hobbes

Citaat van: Lore op augustus 18, 2025, 17:30:07
Ik denk dat R058 het niet alleen over de opmerking van het strikje heeft. Maar over het patroon van denigrerende opmerkingen van een aantal forumleden over spelers en de club.

En eerlijk gezegd, dat ben ik echt helemaal met hem eens. Wat een droevenis is dat!

Vooral omdat zelf nooit enig niveau gehaald is.

Inferno-058

#107
Ik vind de opmerking van Jandehulk reuze meevallen, wat een tere zieltjes hier... Hem (lees Nartey) uitmaken voor mongool, dwaas, sukkel etc. Dat vind ik respectloos

Nartey, sympathieke degelijke jongen maar hij is zeker vervangbaar. Dus bij elk redelijk aanbod (? 250k vind ik wel te weinig) verkopen!

Specuveter

Citaat van: Inferno-058 op augustus 18, 2025, 17:41:44
Ik vind de opmerking van Jandehulk reuze meevallen, wat een tere zieltjes hier... Hem uitmaken voor mongool, dwaas, sukkel etc. Dat vind ik respectloos
ik hoop niet voor hun dat ze Jan op hun nek krijgen
Dan heb je bijna de sterkste man van Nederland op je dak :_schater

Bankzitter

Citaat van: Galdiano op augustus 18, 2025, 16:16:14
Wat heeft Nartey nou laten zien?
Hij heeft talent, maar wat is zijn positie?
Niemand lijkt het te wete , hij zelf volgens mij ook niet.
Het is mist de duelkracht van een 6. Als 8 komt hij veel te weinig in de 16, en als 10 zorgt hij niet voor keypasses.

Als je hier ook maar iets aan kan verdienen zeg ik gelijk doen. Ja hij heeft een contract tot 2027, maar heeft nog weinig laten zien en dat telt ook mee. Ik zou allang blij zijn met een 250k.

De echt goede scouts zoeken juist spelers  die het nog niet helemaal hebben laten zien.Maar die zien wel de potentie waar een speler over 2 of 3 jaar kan staan. De topscoorder van een club voor ergens weghalen, dat kan iedere club wel... daar heb geen scouts voor nodig alleen een grote zak met geld.
Dat doen wij zlef ook regelmatig.

Maar van mij mag hij ook weg, al heeft dat meer met de samenstelling van de selectie en minder met zijn prestaties.
Ik zou zeggen 4/5 ton, wel zullen zien.

oscarsielstra

#110
Citaat van: Galdiano op augustus 18, 2025, 16:16:14
Wat heeft Nartey nou laten zien?
Hij heeft talent, maar wat is zijn positie?
Niemand lijkt het te wete , hij zelf volgens mij ook niet.
Het is mist de duelkracht van een 6. Als 8 komt hij veel te weinig in de 16, en als 10 zorgt hij niet voor keypasses.

Als je hier ook maar iets aan kan verdienen zeg ik gelijk doen. Ja hij heeft een contract tot 2027, maar heeft nog weinig laten zien en dat telt ook mee. Ik zou allang blij zijn met een 250k.

Ik heb Matthias van de kabouters tot de overstap naar Cambuur (jeugd) van dichtbij meegemaakt bij Frisia.
In deze jaren bij Frisia voetbalde hij samen met mijn zoon.
In de jeugd was Matthias een enorm getalenteerde spits, die vanuit alle hoeken scoorde (en veel).
Hij had in die tijd iets braziliaans... zo gemakkelijk ging het hem af.

In de jeugd bij Cambuur heb ik hem gevolgd, en ik vind dat Cambuur zijn natuurlijke intu?tie en gogme voor het voetballen heeft vernield.
Dit is wat ik meer binnen de jeugdopleidingen zie .. spelers die niet op hun natuurlijke plaats worden door ontwikkeld.
Veel worden omgeturnd in wat ze niet van nature zijn .. omwille om maar bij een bvo te blijven voetballen .... gaan spelers dan akkoord.

Dit zag ik ook in de wedstrijden van Matthias in de KKD. Eigenlijk een speler die niet lekker past op de plek waar hij voetbalt.
Erg onwennig, onzorgvuldig, driest soms ... veel balverlies .. en Henk die er soms raar in om wisselt qua positie.
Het scorende vermogen is echt helemaal weg toz van vroeger .. erg jammer.
Verder is Matthias enorm blessuregevoelig.

Ik denk dat Matthias bij Cambuur aan zijn plafond zit qua verdere ontwikkeling.
Ik denk dat hij daarom de stap wil maken.


sunderland

Citaat van: oscarsielstra op augustus 18, 2025, 18:07:06
Ik heb Matthias van de kabouters tot de overstap naar Cambuur (jeugd) van dichtbij meegemaakt bij Frisia.
In deze jaren bij Frisia voetbalde hij samen met mijn zoon.
In de jeugd was Matthias een enorm getalenteerde spits, die vanuit alle hoeken scoorde (en veel).
Hij had in die tijd iets braziliaans... zo gemakkelijk ging het hem af.

In de jeugd bij Cambuur heb ik hem gevolgd, en ik vind dat Cambuur zijn natuurlijke intu?tie en gogme voor het voetballen heeft vernield.
Dit is wat ik meer binnen de jeugdopleidingen zie .. spelers die niet op hun natuurlijke plaats worden door ontwikkeld.
Veel worden omgeturnd in wat ze niet van nature zijn .. omwille om maar bij een bvo te blijven voetballen .... gaan spelers dan akkoord.

Dit zag ik ook in de wedstrijden van Matthias in de KKD. Eigenlijk een speler die niet lekker past op de plek waar hij voetbalt.
Erg onwennig, onzorgvuldig, driest soms ... veel balverlies .. en Henk die er soms raar in om wisselt qua positie.
Het scorende vermogen is echt helemaal weg toz van vroeger .. erg jammer.
Verder is Matthias enorm blessuregevoelig.

Ik denk dat Matthias bij Cambuur aan zijn plafond zit qua verdere ontwikkeling.
Ik denk dat hij daarom de stap wil maken.
mooi om te lezen. Ook dat je zegt dat hij niet meer op zijn eigen intu?tie speelt. Zo zie ik dat ook. Eigenlijk is dat bij Souren ook zo op dit moment, niet lekker voetballen maar veel te veel aan opdrachten houden en denken

Galdiano

Citaat van: sunderland op augustus 18, 2025, 18:21:11
mooi om te lezen. Ook dat je zegt dat hij niet meer op zijn eigen intu?tie speelt. Zo zie ik dat ook. Eigenlijk is dat bij Souren ook zo op dit moment, niet lekker voetballen maar veel te veel aan opdrachten houden en denken

Dat heeft maar met ??n iemand te maken.
Diemers.  :y
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore


Korezev

Citaat van: Galdiano op augustus 18, 2025, 18:43:13
Dat heeft maar met ??n iemand te maken.
Diemers.  :y
Je vergeet de knuffelcoach die niemand beter maakt

oscarsielstra

Citaat van: Korezev op augustus 18, 2025, 18:49:03
Je vergeet de knuffelcoach die niemand beter maakt

Ook mijn mening over Matthias .. Henk heeft weinig spelers beter gemaakt.

zeewolde

#116
Citaat van: Korezev op augustus 18, 2025, 18:49:03
Je vergeet de knuffelcoach die niemand beter maakt
je speelt weer aardig op de man Koos, iets wat je anderen graag verwijt.

zeewolde

Citaat van: Galdiano op augustus 18, 2025, 18:43:13
Dat heeft maar met ??n iemand te maken.
Diemers.  :y
Wat heeft Diemers je toch misdaan?

Korezev

Citaat van: zeewolde op augustus 18, 2025, 18:51:49
je speelt weer aardig op de man zkoos, iets wat je nieren graag verwijt.
nu in goed nederlands

Korezev

Als je hier het niet eens bent met iemand dan mag je daar geen commentaar opgeven.
Hier wordt bijna niet anders gedaan dan op de man spelen.
Ik ben geen fan van Diemers en al helemaal niet van knuffelbeer Henk.
Je moet minimaal 28 jaar zijn om in het eerste van Cambuur te mogen spelen, de jonge jongens krijgen bijna geen kans, hoe moeten ze dan beter worden, niet om nog 5 minuutjes mee te mogen spelen.
Verder wordt iedereen al veroordeeld voordat hij getekend heeft.
Ik heb zaterdagavond genoten van de groene brigade uit Groningen, daar wordt niet naar leeftijd gekeken.
Maar ga allemaal lekker door met het afbranden van de jonge spelers