Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Matthias Nartey

Gestart door el haj, januari 26, 2024, 14:28:18

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: justremco op augustus 20, 2025, 16:22:33
In Emmen vonden ze m niet goed genoeg
Dat is geen graadmeter voor mij...

Bens

Is er al iets bekend of Nartey vertrekt bij Cambuur. Ook omdat hij gisteren ontbrak op de training.

mark1989

Ik mag hopen dat ze hem niet voor minder dan 850k wegdoen met 30% doorverkoop.

Sonnema

Citaat van: oscarsielstra op augustus 20, 2025, 14:19:24
Opleiden
Ik snap het breed opleiden, maar ik zie over de jaren dat er veel spelers vernield worden.
Omwille van : wat de BVO nodig is op bepaalde posities, speler die geen nee durft te zeggen (anders vertrek bvo),
fysieke tekortkomingen, een bepaalde trend van opleiden die men volgt etc. etc.

Ik vind dat als je te veel aan een speler sleutelt qua natuurlijke positie, je de natuurlijke basis (en ook plezier) van een speler weghaalt.
De natuurlijke basis uit zich ook in intu?tie en gogme van het voetbalspel.

Over Matthias
Matthias en mijn zoon zaten toentertijd in een team met Timo Zaal (Heerenveen/Feyenoord), Maurits Bouwer (Blauw Wit/ONS) etc.
Dit team is toentertijd op diverse nationale toernooien en competities enorm hoog ge?indigd, veelal voetballend tegen BVO jeugd.
Enorm veel voetbal en talent in dat team toentertijd, met al een goed uitgedacht systeem van voetballen.

Hier was Matthias altijd de spits. Uitzonderlijk talent toen in de spits.

Het zit in de familie, zijn broertje David is dat ook en speelt nu vaak op 10 bij Lac Frisia. Matthias heeft meer discipline en is een betere voetballer, alleen zal hij iets brutaler moeten worden. Iets waar ze bij Cambuur erg mee bezig zijn en op hameren om hem de stap te laten maken. Misschien verhuren, want ja hij is wel bruikbaar. Indien er een bedrag van boven de 400.000 dan laten ze hem wel gaan.

TheDutchman

Citaat van: Bens op augustus 21, 2025, 10:46:28
Is er al iets bekend of Nartey vertrekt bij Cambuur. Ook omdat hij gisteren ontbrak op de training.

Van wat ik begrepen had hing de transfer van Ichem af van het vertrek van Nartey, dus er zal spoedig wel iets naar buiten komen over dat Nartey vertrekt.

Derkx R.H.

Citaat van: TheDutchman op augustus 21, 2025, 11:07:16
Van wat ik begrepen had hing de transfer van Ichem af van het vertrek van Nartey, dus er zal spoedig wel iets naar buiten komen over dat Nartey vertrekt.
Had niets met elkaar te maken, maar wel met een nieuw aan te trekken middenvelder...

Noordcambuur

Citaat van: mark1989 op augustus 21, 2025, 10:50:25
Ik mag hopen dat ze hem niet voor minder dan 850k wegdoen met 30% doorverkoop.
ik moet je teleurstellen wordt minder?.

Lore

Hebben wij ooit eerder vier spelers verkocht in 1 transferperiode? Echt heel bijzonder voor ons

zeewolde

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 21, 2025, 11:16:09
Had niets met elkaar te maken, maar wel met een nieuw aan te trekken middenvelder...
nog een middenvelder?
Een routinier op 6?
Henk misschien niet tevreden over de 6 positie?

zeewolde

Citaat van: Lore op augustus 21, 2025, 11:48:11
Hebben wij ooit eerder vier spelers verkocht in 1 transferperiode? Echt heel bijzonder voor ons
Misschien wel 5.
Niks gelezen over Cadas?
Is die transfervrij weg of ook kleine vergoeding?

Lore

Citaat van: zeewolde op augustus 21, 2025, 11:59:22
Misschien wel 5.
Niks gelezen over Cadas?
Is die transfervrij weg of ook kleine vergoeding?

Oh, shit. Helemaal vergeten. Je hebt gelijk  :koffie

Derkx R.H.

Citaat van: zeewolde op augustus 21, 2025, 11:58:21
nog een middenvelder?
Een routinier op 6?
Henk misschien niet tevreden over de 6 positie?
Wat ik hier al eerder schreef, we zijn nog niet klaar... ;)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op augustus 21, 2025, 11:59:22
Misschien wel 5.
Niks gelezen over Cadas?
Is die transfervrij weg of ook kleine vergoeding?
Cassas?
Henk, held, bedankt


Noordcambuur