Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Matthias Nartey

Gestart door el haj, januari 26, 2024, 14:28:18

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Lore op augustus 28, 2025, 13:36:05
Waar zeg ik dat wij nu het grootste budget zouden hebben?  :proost
zouden krijgen ook niet

Lore

Citaat van: sunderland op augustus 28, 2025, 13:54:39
zouden krijgen ook niet

Spelersbudget? Tussen de 3 en 4 miljoen? Dan denk ik dat ik andere inschattingen maak van de spelersbudgetten in de KKD

sunderland

Citaat van: Lore op augustus 28, 2025, 15:57:50
Spelersbudget? Tussen de 3 en 4 miljoen? Dan denk ik dat ik andere inschattingen maak van de spelersbudgetten in de KKD
ja . Miljoen erbij dan misschien 3 e of 4 e

mark1989

Bron: Betcity.nl

Club                    Begroting
1. ADO Den Haag  ?15,5 miljoen
2. Willem II          ?15 miljoen
3. De Graafschap   ?11 miljoen
4. SC Cambuur      ?10 miljoen
5. Almere City       ?9 miljoen
6. FC Emmen        ?8 miljoen
7. RKC Waalwijk    ?7 miljoen
8. FC Eindhoven    ?5,5 miljoen
9. Roda JC            ?5,5 miljoen
10. FC Dordrecht    ?4,5 miljoen
11. VVV-Venlo       ?4,5 miljoen
12. Helmond Sport ?3,5 miljoen
13. MVV Maastricht ?3,5 miljoen
14. FC Den Bosch   ?2,9 miljoen
15. TOP Oss          ?2,5 miljoen

Mijn inschatting is dat het spelersbudget van Cambuur iets lager is dan van Almere en FC Emmen

Yellow Army

Willem 2 heeft een spelersbudget van over de 5 miljoen...
Area 58

Lore

Citaat van: mark1989 op augustus 28, 2025, 17:12:12
Bron: Betcity.nl

Club                    Begroting
1. ADO Den Haag  ?15,5 miljoen
2. Willem II          ?15 miljoen
3. De Graafschap   ?11 miljoen
4. SC Cambuur      ?10 miljoen
5. Almere City       ?9 miljoen
6. FC Emmen        ?8 miljoen
7. RKC Waalwijk    ?7 miljoen
8. FC Eindhoven    ?5,5 miljoen
9. Roda JC            ?5,5 miljoen
10. FC Dordrecht    ?4,5 miljoen
11. VVV-Venlo       ?4,5 miljoen
12. Helmond Sport ?3,5 miljoen
13. MVV Maastricht ?3,5 miljoen
14. FC Den Bosch   ?2,9 miljoen
15. TOP Oss          ?2,5 miljoen

Mijn inschatting is dat het spelersbudget van Cambuur iets lager is dan van Almere en FC Emmen

Emmen heeft wel een jasje uitgedaan hoor

Lore

Citaat van: Yellow Army op augustus 28, 2025, 17:46:21
Willem 2 heeft een spelersbudget van over de 5 miljoen...

Willem II heeft dat niet bekend gemaakt, maar 5 miljoen lijkt mij een te hoge inschatting. Hun totale salarislasten on de eredivisie waren rond de 6.5 miljoen. Daar moet alle kosten van het indersteundende personeel en de directie vanaf. Daarnaast is hun begroting naar beneden gegaan. (Bron is trouwens hun laatste jaarverslag)

Yellow Army

Mijn bron is Ard de Graaf die dit zei tijdens 1 van zijn interviews, alleen geen idee meer welke
Area 58

Lore

Citaat van: Yellow Army op augustus 28, 2025, 18:18:26
Mijn bron is Ard de Graaf die dit zei tijdens 1 van zijn interviews, alleen geen idee meer welke

Okay, qua percentage zou het ook prima kunnen. Maar de begroting van Willem II is ook fors voor KKD, alhoewel wij er geeneens zo ver vanaf zitten. Alleen onze kapitaalkosten zijn echt veel te hoog

Yellow Army

Citaat van: Lore op augustus 28, 2025, 18:19:48
Okay, qua percentage zou het ook prima kunnen. Maar de begroting van Willem II is ook fors voor KKD, alhoewel wij er geeneens zo ver vanaf zitten. Alleen onze kapitaalkosten zijn echt veel te hoog

Jep, en die moeten zsm naar beneden. Niet leuk, maar wel verstandig
Area 58

mark1989

Willem II zit nog met eredivisie salarissen met een team dat niet genoeg was voor de ED. Kijkend naar het spelersmateriaal zitten er een aantal spelers tussen die amper beter zijn dan KKD spelers, maar wel veel meer verdienen.  Dus een groot deel van hun budget gaat daar al aan op.
Als Willem II dit jaar niet promoveert hebben ze volgend jaar een probleem en zal er forst gesneden moeten worden. Transferwaarde van spelers gaat ook flink achteruit als je degradeert. Dus de druk bij WIllem II zit er flink op.

Lore

Citaat van: mark1989 op augustus 28, 2025, 17:12:12
Bron: Betcity.nl

Club                    Begroting
1. ADO Den Haag  ?15,5 miljoen
2. Willem II          ?15 miljoen
3. De Graafschap   ?11 miljoen
4. SC Cambuur      ?10 miljoen
5. Almere City       ?9 miljoen
6. FC Emmen        ?8 miljoen
7. RKC Waalwijk    ?7 miljoen
8. FC Eindhoven    ?5,5 miljoen
9. Roda JC            ?5,5 miljoen
10. FC Dordrecht    ?4,5 miljoen
11. VVV-Venlo       ?4,5 miljoen
12. Helmond Sport ?3,5 miljoen
13. MVV Maastricht ?3,5 miljoen
14. FC Den Bosch   ?2,9 miljoen
15. TOP Oss          ?2,5 miljoen

Mijn inschatting is dat het spelersbudget van Cambuur iets lager is dan van Almere en FC Emmen


Ard de graaf heeft zelf tijdens een interview voor de westrijd een hogere begroting gecommuniceerd, namelijk 12,5 miljoen

Arno A

De ploeg van Nartey staat al acht punten voor op de nr twee in de Zweedse competitie. Helaas speelt hij nog erg weinig. Never change .... zal die coach misschien wel denken. Tien gespeeld negen gewonnen en ??n keer gelijk.

Dus wellicht de allereerste titel voor Sirius eind dit jaar.




Galdiano

Citaat van: Arno A op juni 01, 2026, 12:02:41
De ploeg van Nartey staat al acht punten voor op de nr twee in de Zweedse competitie. Helaas speelt hij nog erg weinig. Never change .... zal die coach misschien wel denken. Tien gespeeld negen gewonnen en ??n keer gelijk.

Dus wellicht de allereerste titel voor Sirius eind dit jaar.

Ze zijn enige tijd geleden de weg ingeslagen van data.
Zo zijn ze ook bij Nartey uitgekomen.

Het lijkt goed uit te pakken.

Wij gaan ook steeds meer die kant op.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Gasgeve

Citaat van: Galdiano op juni 01, 2026, 12:58:50
Ze zijn enige tijd geleden de weg ingeslagen van data.
Zo zijn ze ook bij Nartey uitgekomen.

Het lijkt goed uit te pakken.

Wij gaan ook steeds meer die kant op.
Brighton en Union Sint-Gillis doen dit ook met goede prestaties. En Hearts natuurlijk.