Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Matthias Nartey

Gestart door el haj, januari 26, 2024, 14:28:18

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: sunderland op augustus 18, 2025, 18:21:11
mooi om te lezen. Ook dat je zegt dat hij niet meer op zijn eigen intu?tie speelt. Zo zie ik dat ook. Eigenlijk is dat bij Souren ook zo op dit moment, niet lekker voetballen maar veel te veel aan opdrachten houden en denken

zo is het maar net en dat gebeurd te veel is ook mijn mening,,maar ja alles wordt gemeten
enz maar voetbal kwaliteiten kun je niet meten.Al vaker gezegd wat heb je liever een speler
die 30 maakt in een seizoen maar 8 km loop per wedstrijd of 1 die 12 maakt en 13 km loopt
per wedstrijd voor mij is de keuze niet zo moeilijk.

Bankzitter

Soms moet ik iets echt 2x lezen om te zien of het gemeend is of satire als het bijvoorbeeld over Diemers of De Jong gaat.

Het betoog van oscarsielstra vind ik wel erg interessant. Je kan niet zeggen dat de jeugdopleiding een verkeerde aanpak heeft, daarvoor stroomt er te veel door en hebben we nu ook al mooie transfersommen verdiend. Het zal ook zo zijn dat die aanpak bij de ene speler veel beter werkt dan bij de ander, Bij Nartey kan het zeker zo zijn dat hij overal en nergens werd neergezet omdat hij zo veelzijdig is en dat zijn ontwikkeling als spits niet heeft doorgezet. Wel heel interessant dat hij eigenlijk een 9 was... toch de belangrijkste positie om op te leiden. Spelers die op intu?tie spelen moet inderdaad niet te veel vermoeien met looplijntjes en metingen.

zeewolde

#122
Citaat van: Korezev op augustus 18, 2025, 18:54:36
nu in goed nederlands
Heerlijke autocorrect.

Speciaal voor jou gewijzigd ;).

En Nederlands is met een hoofdletter. Zinnen eindig je met een punt.

Noordcambuur

Wat de belangstelling van Nartey los maakt hier??.. :y

Bens

Als er een mooi bedrag voor Nartey wordt geboden dan hem mooi verkopen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Korezev op augustus 18, 2025, 19:02:51
Je moet minimaal 28 jaar zijn om in het eerste van Cambuur te mogen spelen

Juust. We hebben veel te veel spelers van boven de 28 in het veld staan :thumbsup :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bens op augustus 18, 2025, 19:27:06
Als er een mooi bedrag voor Nartey wordt geboden dan hem mooi verkopen.

Maar dat geldt voor letterlijk elke speler, toch?!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Galdiano

Citaat van: zeewolde op augustus 18, 2025, 18:52:21
Wat heeft Diemers je toch misdaan?

Helemaal niets. Als supporter zie ik graag een middenveld excelleren, wat opvalt is dat het veel te veel om Diemers draait. Terwijl je met bijvoorbeeld een middenveld als Ritzmaier-Makrini-Bakker of later een Jacobs-Hoedemakers-Maulun een hecht collectief had die complementair aan elkaar waren.

Zie eens naar een PSG. Jarenlang was het net niet vanwege spelers als Messi, Mbappe en Neymar. Er is nu gekeken naar een team. En kijk waar ze nu staan.

Dat is het punt wat ik steeds maak. Er is niets persoonlijks richting Diemers. Maar een speler van dat caliber en salaris stelt mij behoorlijk teleur.
Ja hij krijgt veel vrije trappen mee, maar vertraagd hierdoor eindeloos het spel. Weinig assists en amper goals voor een speler die in de top van de KKD speelt.

Ik zie liever 3 spelers die elkaar aanvullen dan een one man show.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: Noordcambuur op augustus 18, 2025, 19:18:31
Wat de belangstelling van Nartey los maakt hier??.. :y

Ben al druk strikken aan het regelen!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Citaat van: oscarsielstra op augustus 18, 2025, 18:50:33
Ook mijn mening over Matthias .. Henk heeft weinig spelers beter gemaakt.

Wij breken nu al drie jaar oo rij onze transferrecord waar van twee keer op rij in 1 transferperiode, maar niemand wordt beter gemaakt?

zeewolde

Citaat van: Galdiano op augustus 18, 2025, 20:09:28
Helemaal niets. Als supporter zie ik graag een middenveld excelleren, wat opvalt is dat het veel te veel om Diemers draait. Terwijl je met bijvoorbeeld een middenveld als Ritzmaier-Makrini-Bakker of later een Jacobs-Hoedemakers-Maulun een hecht collectief had die complementair aan elkaar waren.

Zie eens naar een PSG. Jarenlang was het net niet vanwege spelers als Messi, Mbappe en Neymar. Er is nu gekeken naar een team. En kijk waar ze nu staan.

Dat is het punt wat ik steeds maak. Er is niets persoonlijks richting Diemers. Maar een speler van dat caliber en salaris stelt mij behoorlijk teleur.
Ja hij krijgt veel vrije trappen mee, maar vertraagd hierdoor eindeloos het spel. Weinig assists en amper goals voor een speler die in de top van de KKD speelt.

Ik zie liever 3 spelers die elkaar aanvullen dan een one man show.
assists ben ik helemaal met je eens. Maar voor de rest moest hij vorig jaar teveel doen door een zwak voetballende verdediging.

Nu zie je met Baouf en Amofa al dat Diemers dieper staat en niet alles via hem gaat. De combi R?lke/vd Sanden met Diemers moet ingespeeld raken, dan gaan daar vast goals uit komen.

De selectie is nu meer in balans en dat zal spel, en ook assists Diemers ten goede komen.

Galdiano

Citaat van: zeewolde op augustus 18, 2025, 20:32:49

Nu zie je met Baouf en Amofa al dat Diemers dieper staat en niet alles via hem gaat. De combi R?lke/vd Sanden met Diemers moet ingespeeld raken, dan gaan daar vast goals uit komen.

De selectie is nu meer in balans en dat zal spel, en ook assists Diemers ten goede komen.

Laat mij graag verrassen.  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Harry L.

Citaat van: oscarsielstra op augustus 18, 2025, 18:50:33
Ook mijn mening over Matthias .. Henk heeft weinig spelers beter gemaakt.

Heeft inderdaad geen spelers beter gemaakt. Pauwels is goed verkocht, maar is niet beter geworden afgelopen seizoen, zelfde geldt voor Nieling.

Noordcambuur


Lore

Citaat van: Harry L. op augustus 18, 2025, 20:49:51
Heeft inderdaad geen spelers beter gemaakt. Pauwels is goed verkocht, maar is niet beter geworden afgelopen seizoen, zelfde geldt voor Nieling.

Dan moet lambooij echt briljant zijn of de kopende clubs extreem dom