Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Matthias Nartey

Gestart door el haj, januari 26, 2024, 14:28:18

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 27, 2025, 14:04:55
Wat ik hoorde is ruim 550K(een ton minder dan Mercera waren de letterlijke woorden) en daarnaast bonussen en een doorverkooppercentage van 15%.
dan heeft Cambuur rond de 3 miljoen gekregen deze transfer ronde dat is nog nooit eerder gebeurd top hoor :thumbsup

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 14:19:20
dan heeft Cambuur rond de 3 miljoen gekregen deze transfer ronde dat is nog nooit eerder gebeurd top hoor :thumbsup
Ja inderdaad, en als dit elk jaar kan, dan zijn we zo uit de schulden...

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 27, 2025, 14:21:03
Ja inderdaad, en als dit elk jaar kan, dan zijn we zo uit de schulden...

Prachtig en wat een stimulans om door te gaan met het beleidsplan. Dat betaalt zich een stuk eerder uit dan iedereen verwacht had. Volgende stap is het combineren met beter voetbal en promotie.

PePe

Door selecteren is op zich goed om het elftal sterker te maken. Maar nu worden de sterken steeds
Verkocht. Er komt wel geld binnen, maar in mijn ogen wordt het elftal zo niet sterker.

oost

Citaat van: PePe op augustus 27, 2025, 21:42:10
Door selecteren is op zich goed om het elftal sterker te maken. Maar nu worden de sterken steeds
Verkocht. Er komt wel geld binnen, maar in mijn ogen wordt het elftal zo niet sterker.

Oh vind je?

Ik heb juist het idee dat we er betere spelers voor terug hebben gekregen. Helemaal achterin. Als van der sande als vervanger van Nartey wordt gezien ga je er ook op vooruit

PePe

Citaat van: oost op augustus 27, 2025, 21:52:13
Oh vind je?

Ik heb juist het idee dat we er betere spelers voor terug hebben gekregen. Helemaal achterin. Als van der sande als vervanger van Nartey wordt gezien ga je er ook op vooruit

En als die volgend jaar weer worden verkocht? Dan begint het circus weer opnieuw.

el haj

Citaat van: PePe op augustus 27, 2025, 21:54:41
En als die volgend jaar weer worden verkocht? Dan begint het circus weer opnieuw.

Ik zou per direct tekenen voor n?g zo?n transferzomer. Dan shop je zelf ook met een v??l vollere portemonnee en kun je potenti?le aanwinsten een n?g beter verhaal vertellen; Cambuur is een club waar jonge talentvolle spelers stappen kunnen zetten in hun carri?re.

douwelwd

dat is nu eenmaal inherent aan het betaalde voetbal.
Real Madrid shopt bij Liverpool, Liverpool bij PSV, PSV bij Utrecht en Utrecht bij Cambuur ( clubs zijn puur als voorbeeld gekozen)
Ik persoonlijk ben blij dat ons Cambuur nu eindelijk eens spelers verkoopt voor fatsoenlijke transfersommen ipv een schamele fooi

wat god er niet in gestopt heeft, haalt de fotograaf er niet uit

Noordcambuur

Citaat van: douwelwd op augustus 27, 2025, 22:18:49
dat is nu eenmaal inherent aan het betaalde voetbal.
Real Madrid shopt bij Liverpool, Liverpool bij PSV, PSV bij Utrecht en Utrecht bij Cambuur ( clubs zijn puur als voorbeeld gekozen)
Ik persoonlijk ben blij dat ons Cambuur nu eindelijk eens spelers verkoopt voor fatsoenlijke transfersommen ipv een schamele fooi
klopt helemaal wat je zegt douwelwd misschien moeten we de eerste paar jaar wel verkopen om een gedeelte van het geld in het stadion steken.

Specuveter

Als het seizoen zo blijft ben je Jansen Amofa en Baouf weer kwijt volgend jaar

mark1989

Citaat van: Specuveter op augustus 27, 2025, 22:37:58
Als het seizoen zo blijft ben je Jansen Amofa en Baouf weer kwijt volgend jaar

Dat is de keerzijde van succesvol zijn. Het voordeel is nu wel dat Cambuur in de positie komt om de keuze maken om spelers te houden of te verkopen. Zeker omdat een aantal voor meerdere jaren vastliggen.
Ik denk wel dat er straks een tijd komt waarbij Cambuur meer kan bouwen aan een team voor langer. Maar nu is het goed en noodzakelijk dat er geld binnen rolt. Voorheen had Cambuur de status dat alle spelers voor niks op te halen waren. En wilden clubs ook geen hoge bedragen betalen. Nu al een aantal spelers verkocht zijn aan het buitenland is dat ook een signaal naar de clubs in Nederland dat gratis shoppen bij Cambuur geen optie meer is.

Bankzitter

We moeten eerst zoveel mogelijk aflossen om de rentelast omlaag te krijgen.
Maar er komt dan een kantelpunt waarbij we de transfersom kunnen gebruiken om andere contracten open te breken en spelers langer te binden.

Jansen en Baouf gaan nieuwe records worden. Richting 2 miljoen zo best eens kunnen.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 22:23:18
klopt helemaal wat je zegt douwelwd misschien moeten we de eerste paar jaar wel verkopen om een gedeelte van het geld in het stadion steken.

Zeker, maar van elke euro aflossingen komt er structureel 10% vrij op de begroting!

Noordcambuur

Citaat van: Lore op augustus 28, 2025, 06:52:57
Zeker, maar van elke euro aflossingen komt er structureel 10% vrij op de begroting!
dat klopt daarom is het zo belangrijk dat je jonge spelers haalt waar je op kan verdienen.

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op augustus 28, 2025, 06:52:57
10%? Er wordt bij mijn weten steeds gesproken over 30%. Of is dit veranderd?