Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Matthias Nartey

Gestart door el haj, januari 26, 2024, 14:28:18

Vorige topic - Volgende topic

Teun Seun

Ik ga er vanuit dat je hier vrij je mening mag geven. Als je kijkt hoe hij en andere spelers (jonge spelers) voetballen als Diemers niet meedoet, dan heb je echt goud in handen.
En ja Diemers is qua alles een speler die eigenlijk te goed is voor Cambuur, en toch werkt hij verlammend op de rest.

Een jongen als Nartey is echt meer waard dan 500k, maar als de rest dat een prima bedrag vindt dan pas ik mij aan natuurlijk.. zo ben ik ook

Lore

Citaat van: Teun Seun op augustus 23, 2025, 12:26:57
Ik ga er vanuit dat je hier vrij je mening mag geven. Als je kijkt hoe hij en andere spelers (jonge spelers) voetballen als Diemers niet meedoet, dan heb je echt goud in handen.
En ja Diemers is qua alles een speler die eigenlijk te goed is voor Cambuur, en toch werkt hij verlammend op de rest.

Een jongen als Nartey is echt meer waard dan 500k, maar als de rest dat een prima bedrag vindt dan pas ik mij aan natuurlijk.. zo ben ik ook

Je hoeft je niet aan te passen hoor. Iedereen lukt hier maar wat uit zijn nek. Maar als ik uit mijn nek lul dan  zou ik hem voor die bedragen ook laten gaan. Vooral omdat, zoals jij ook zegt, de veronderstelde waarde van Nartey zijn potentie is. Die potentie zie ik ook wel, maar er zijn ook duidelijke verbeterpunten. Onder andere natuurlijk zijn scorende vermogen. Er is geen garantie dat hij die punten ook daadwerkelijk verbetert, maar hij zal sowieso veel moeten spelen om zich te verbeteren. En gezien de komst van Van den Sande zou hij ook zo maar veel minder kunnen spelen.

Dus eigenlijk heb je dan twee keuzes:

1. Volledig voor Nartey gaan en dus ook opstellen, ook als hij een tijd het niet laat zien
2. Verkopen en van der  (of iemand anders) opstellen

Derkx R.H.

#197
Nartey vandaag niet aanwezig op de training....

mark1989

Citaat van: Teun Seun op augustus 23, 2025, 12:26:57
Ik ga er vanuit dat je hier vrij je mening mag geven. Als je kijkt hoe hij en andere spelers (jonge spelers) voetballen als Diemers niet meedoet, dan heb je echt goud in handen.
En ja Diemers is qua alles een speler die eigenlijk te goed is voor Cambuur, en toch werkt hij verlammend op de rest.

Een jongen als Nartey is echt meer waard dan 500k, maar als de rest dat een prima bedrag vindt dan pas ik mij aan natuurlijk.. zo ben ik ook

Ik ben het wel met je eens. 500k is veel te weinig. Ik vind Nartey ook echt een groot talent wat er nog lang niet uitgekomen is. Maar het probleem is dat Cambuur KKD speelt en het is veel moeilijker om spelers daar voor 1 mln te verkopen. Veel clubs willen dat niet betalen, omdat ze dan veel andere opties hebben. Dus dan loop je het risico dat je uiteindelijk weinig verkoopt. Cambuur kiest er duidelijk om dan maar sneller voor lager te verkopen. Zodat het sneller doorstroomt.  Het voordeel hiervan is wel dat je veel doorverkoop percentages hebt uitstaan. Dat gaat een keer iets opleveren.

De Gast

Citaat van: Teun Seun op augustus 23, 2025, 12:26:57
Ik ga er vanuit dat je hier vrij je mening mag geven. Als je kijkt hoe hij en andere spelers (jonge spelers) voetballen als Diemers niet meedoet, dan heb je echt goud in handen.
En ja Diemers is qua alles een speler die eigenlijk te goed is voor Cambuur, en toch werkt hij verlammend op de rest.

Een jongen als Nartey is echt meer waard dan 500k, maar als de rest dat een prima bedrag vindt dan pas ik mij aan natuurlijk.. zo ben ik ook

Aan Pauwels zag je het af, aan Nieling zag je het af, aan Mercera zag je het af.. ik zie het eigenlijk niet bij deze jongen.

sunderland

Citaat van: Teun Seun op augustus 23, 2025, 12:26:57
Ik ga er vanuit dat je hier vrij je mening mag geven. Als je kijkt hoe hij en andere spelers (jonge spelers) voetballen als Diemers niet meedoet, dan heb je echt goud in handen.
En ja Diemers is qua alles een speler die eigenlijk te goed is voor Cambuur, en toch werkt hij verlammend op de rest.

Een jongen als Nartey is echt meer waard dan 500k, maar als de rest dat een prima bedrag vindt dan pas ik mij aan natuurlijk.. zo ben ik ook
dat is wel heel makkelijk :devil

sunderland

Citaat van: mark1989 op augustus 23, 2025, 13:38:29
Ik ben het wel met je eens. 500k is veel te weinig. Ik vind Nartey ook echt een groot talent wat er nog lang niet uitgekomen is. Maar het probleem is dat Cambuur KKD speelt en het is veel moeilijker om spelers daar voor 1 mln te verkopen. Veel clubs willen dat niet betalen, omdat ze dan veel andere opties hebben. Dus dan loop je het risico dat je uiteindelijk weinig verkoopt. Cambuur kiest er duidelijk om dan maar sneller voor lager te verkopen. Zodat het sneller doorstroomt.  Het voordeel hiervan is wel dat je veel doorverkoop percentages hebt uitstaan. Dat gaat een keer iets opleveren.
vond dat stuk van Oscar sielstra wel goed. Die heeft hem van jongsaf gevolgd. Narthy was niet meer die vrije voetballer die hij in het begin wel was. Doodzonde vind ik dat. Hij zou de komende tijd hier wel op de bank zitten. Misschien had dat hem sterker gemaakt

sunderland

Doorverkoop is op dit moment altijd 15-20 %

sunderland

Citaat van: Lore op augustus 23, 2025, 12:48:43
Je hoeft je niet aan te passen hoor. Iedereen lukt hier maar wat uit zijn nek. Maar als ik uit mijn nek lul dan  zou ik hem voor die bedragen ook laten gaan. Vooral omdat, zoals jij ook zegt, de veronderstelde waarde van Nartey zijn potentie is. Die potentie zie ik ook wel, maar er zijn ook duidelijke verbeterpunten. Onder andere natuurlijk zijn scorende vermogen. Er is geen garantie dat hij die punten ook daadwerkelijk verbetert, maar hij zal sowieso veel moeten spelen om zich te verbeteren. En gezien de komst van Van den Sande zou hij ook zo maar veel minder kunnen spelen.

Dus eigenlijk heb je dan twee keuzes:

1. Volledig voor Nartey gaan en dus ook opstellen, ook als hij een tijd het niet laat zien
2. Verkopen en van der  (of iemand anders) opstellen
h? dat 1 e ; hij heeft al heel lang een basis plaats gehad en bracht daarin niks extra?s. Dus dat is al voorbij

Noordcambuur


Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 23, 2025, 12:52:20
Nartey vandaag niet aanwezig op de training....
hoorde dat hij vandaag gekeurd werd bij zijn nieuwe werkgever.

oost

Dat hij kan voetballen staat buiten kijf.
Alleen mis ik bij hem echt net dat beetje extra's om er alles uit te halen. Sjokt over het veld en trekt net wat te vaak zijn been terug. Ik hoop voor hem dat die bij een hele mooie club komt en dat die daar wel het gras opvreet. Maar als je rond de 5 ton kan ontvangen plus doorverkoop percentage is dat voor iedereen denk ik wel beter. Zeker omdat hij en rolke echt niet met zijn twee?n in 1 team kunnen spelen (bieden missen het vuur)

Zuid1991

Als ik Henk zo beluister op de omroep,
Komt er geen speler als Narty verkocht wordt en gaat dit geld naar de club?

Bens

Citaat van: Zuid1991 op augustus 24, 2025, 15:24:59
Als ik Henk zo beluister op de omroep,
Komt er geen speler als Narty verkocht wordt en gaat dit geld naar de club?
ook ik heb geluisterd en je heb gelijk er komt na het vertrek van Nartey niets meer bij. Alleen de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

sunderland

Citaat van: Bens op augustus 24, 2025, 15:28:18
ook ik heb geluisterd en je heb gelijk er komt na het vertrek van Nartey niets meer bij. Alleen de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
en toch, als er iets vrijkomt waar ze al een tijdje een oog op hebben zullen ze het doen. Zal voor ons wel weer onbekend zijn maar maakt niks uit als het maar goed is.
Henk zegt dat die nieuwe eerst moet zien hoe wij voetballen, ja je kunt het ook overdrijven en te ingewikkeld maken..