Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Matthias Nartey

Gestart door el haj, januari 26, 2024, 14:28:18

Vorige topic - Volgende topic

Jandehulk

Citaat van: Korezev op augustus 18, 2025, 15:11:32
Kunnen ze jou er dan ook gelijk bij inpakken, respectloze zielepoot
gelijk maar weer schelden ...man man man.

Jandehulk

Citaat van: Noordcambuur op augustus 18, 2025, 14:28:52
tuurlijk niet je dan kun je hem ook wel gratis bij de boodschappen weg doen.
dat vind jij...ik vind ?250.000 nogal wat voor een speler die nog niet veel heeft laten zien

Jandehulk

Citaat van: R058 op augustus 18, 2025, 14:42:50
Ik vind dit zulke respectloze reacties altijd. En dat ook nog bij een jongen die uit Leeuwarden komt en zijn best doet voor de club. Krijg je dit terug van je zogenaamde supporters.
Hahahaha....meningen mag je hebben, heeft niks met respect te maken, vind het alleen een van de slechtere spelers dan dan is dat een bak geld ...en boeiend waar die weg komt.

Jandehulk

Nee , we moeten het allemaal een geweldige voetballer vinden en zonde dat ie weg zou gaan eventueel...nou helaas lieve kinderen en ideale schoonzonen dat is niet altijd zo...

Galdiano

Wat heeft Nartey nou laten zien?
Hij heeft talent, maar wat is zijn positie?
Niemand lijkt het te wete , hij zelf volgens mij ook niet.
Het is mist de duelkracht van een 6. Als 8 komt hij veel te weinig in de 16, en als 10 zorgt hij niet voor keypasses.

Als je hier ook maar iets aan kan verdienen zeg ik gelijk doen. Ja hij heeft een contract tot 2027, maar heeft nog weinig laten zien en dat telt ook mee. Ik zou allang blij zijn met een 250k.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Fish!!!

Allemaal trainers op dit forum, die fitnesscoaches zijn, psychologen en scouts ;)

Noordcambuur

Citaat van: Jandehulk op augustus 18, 2025, 15:59:52
dat vind jij...ik vind ?250.000 nogal wat voor een speler die nog niet veel heeft laten zien
en toch is er belangstelling voor en heeft nog een kontrakt van 2 jaar.

R058

Citaat van: Jandehulk op augustus 18, 2025, 16:02:17
Hahahaha....meningen mag je hebben, heeft niks met respect te maken, vind het alleen een van de slechtere spelers dan dan is dat een bak geld ...en boeiend waar die weg komt.
Tuurlijk mag je een mening hebben en hem niet een goede speler vinden; het gaat om de manier van formuleren van die mening. Voetballers zijn ook mensen en dan mag je ze best normaal behandelen ipv alsof ze objecten zijn.
Maar volgens mij begrijp jij dat verschil niet echt.

Scc0511

Voor een bedrag met 6 nullen laten vertrekken en anders niet. Zit potentie in maar moet op meerdere vlakken echt nog wel stappen maken. Goals/assist en alles in een versnelling hoger.

Jandehulk

Citaat van: R058 op augustus 18, 2025, 16:35:49
Tuurlijk mag je een mening hebben en hem niet een goede speler vinden; het gaat om de manier van formuleren van die mening. Voetballers zijn ook mensen en dan mag je ze best normaal behandelen ipv alsof ze objecten zijn.
Maar volgens mij begrijp jij dat verschil niet echt.
hahahahaha.....omdat er een strikje om mag ?..man man man maak je druk om andere dingen..

Oud Cambuur

Citaat van: Jandehulk op augustus 18, 2025, 15:59:52
dat vind jij...ik vind ?250.000 nogal wat voor een speler die nog niet veel heeft laten zien
Hoe kom jij bij dit fictieve bedrag je denkt ik roep maar wat

R058

Citaat van: Jandehulk op augustus 18, 2025, 16:42:43
hahahahaha.....omdat er een strikje om mag ?..man man man maak je druk om andere dingen..
Je snapt het dus niet nee.

Jandehulk

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 18, 2025, 16:43:47
Hoe kom jij bij dit fictieve bedrag je denkt ik roep maar wat
hahaha...nog zo'n mannetje die wat wil zeggen...lees eens terug en typ dan wat.

Jandehulk

Citaat van: R058 op augustus 18, 2025, 16:48:24
Je snapt het dus niet nee.
nee jij snapt het hahaha....

Lore

Hij wordt volgende week 21 en heeft al 42 wedstrijden gespeeld in de KKD. Die club maakt blijkbaar een inschatting dat hij nog flinke stappen kan maken. Zat voorbeelden van spelers die minder bij ons presteerden en uiteindelijk heel erg ver kwamen in hun carri?re.

Als hij vertrekt zou daar in principe een nieuw iemand voor moeten komen, alhoewel ik denk dat Cambuur hem niet als basisspeler ziet op dit moment. De kans dat die nieuwe duurder is dan een voormalig jeugdspeler is heel groot. Dus alleen lagen vertrekken als er serieus betaalt wordt.

Maar wat heerlijk dat Cambuur de laatste jaren steeds beter in staat is om geld te verdienen met (jeugd)spelers. Dat moet een aantrekkende werking hebben op nieuwe talenten.

Heel erg trots op onze club!