Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Matthias Nartey

Gestart door el haj, januari 26, 2024, 14:28:18

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

Ik zie een hoop potentie in deze jongen, een stap naar Zweden zou ik best een vreemde vinden of het moet echt een (sub)topclub zijn die Europees speelt.
Voor ons acht ik hem zeker niet onmisbaar en denk zelfs dat het een geschenk voor Henk is om met Souren, Diemers en Van der Sande te gaan spelen. Een "controleur", spelverdeler en lopende/scorende speler.
Voor een mooi bedrag en doorverkoopclausule, zet 'm op Nartey!

sunderland

Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2025, 16:59:15
Maar traint wel apart van de groep daardoor. Dat zegt genoeg
waarom dat nu weer? Voelt een beetje als dat Timber zijn aanvoerders band moest inleveren

EdsjeSCC

Citaat van: sunderland op augustus 22, 2025, 17:47:14
waarom dat nu weer? Voelt een beetje als dat Timber zijn aanvoerders band moest inleveren

Misschien omdat de onderhandelingen al zover zijn dat ze geen enkel risico op een blessure nemen?

Noordcambuur

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 22, 2025, 17:57:24
Misschien omdat de onderhandelingen al zover zijn dat ze geen enkel risico op een blessure nemen?
klopt helemaal daarom dus.

Oud Cambuur

Kan ook gewoon dat hij nog steeds niet fit is na zijn blessure

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 22, 2025, 19:10:42
Kan ook gewoon dat hij nog steeds niet fit is na zijn blessure
dat hij niet ?fit? is dit heb ik vaker gehoord afgelopen maanden  :_schater

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 22, 2025, 19:10:42
Kan ook gewoon dat hij nog steeds niet fit is na zijn blessure
Hij is fit, ze willen geen risico nemen met hem i.v.m. zijn a.s. transfer, waar veel centjes mee gemoeid zijn...

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 23, 2025, 08:26:07
Hij is fit, ze willen geen risico nemen met hem i.v.m. zijn a.s. transfer, waar veel centjes mee gemoeid zijn...

Wat vind jij veel?

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op augustus 23, 2025, 08:57:26
Wat vind jij veel?
Bedragen van omstreeks 500K, vinden ze bij Cambuur veel...(ik ook trouwens)

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 23, 2025, 09:08:25
Bedragen van omstreeks 500K, vinden ze bij Cambuur veel...(ik ook trouwens)

Ja, voor Nartey lijkt mij dat ook een keurig bedrag

Galdiano

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 23, 2025, 09:08:25
Bedragen van omstreeks 500K, vinden ze bij Cambuur veel...(ik ook trouwens)

Dan breng ik hem hoogstpersoonlijk naar Zweden!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Teun Seun

500k is toch veel te weinig? Puur door de huidige markt.. Als een andere club hem zoveel potentie vindt hebben dan is 500k een schijntje..

Mooi hier houden, die jongen is fysiek een beest en kan alleen maar beter worden.. Die laat je toch niet voor zo'n fooi vertrekken?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op augustus 23, 2025, 10:48:33
Dan breng ik hem hoogstpersoonlijk naar Zweden!

Poh dat zijn mooie bedragen hoor, voor een niet-onmisbare speler met pas een wedstrijd of 50 ? achter zijn naam?

Wel m?t dik doorverkooppercentage natuurlijk. Dan ga ik met je mee! :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Teun Seun op augustus 23, 2025, 11:02:41
500k is toch veel te weinig? Puur door de huidige markt.. Als een andere club hem zoveel potentie vindt hebben dan is 500k een schijntje..

Mooi hier houden, die jongen is fysiek een beest en kan alleen maar beter worden.. Die laat je toch niet voor zo'n fooi vertrekken?

Hij kan ook dit seizoen op de bank belanden en die kans acht ik helemaal niet zo klein. Dan kun je fluiten naar een dergelijk bedrag.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2025, 11:07:00
Poh dat zijn mooie bedragen hoor, voor een niet-onmisbare speler met pas een wedstrijd of 50 ? achter zijn naam?

Wel m?t dik doorverkooppercentage natuurlijk. Dan ga ik met je mee! :proost
bij de meeste transfers rekenen ze een doorverkoop percentage maar hoeveel :?