Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Matthias Nartey

Gestart door el haj, januari 26, 2024, 14:28:18

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: denistel op maart 23, 2024, 22:43:00
hoort gewoon in de basis wat een bal op balk zeg
klopt heerlijk  :thumbsup

YellowBlue


Leovardia

Geweldige vent! Mooi om zijn interview te zien op het youtube kanaal van Cambuur. Komt intelligent over, juiste instelling, mooie gast. Trots op deze gozer en op de rest van oanse jeugd!!!
Kent skele juh.

wiekie1969

In jaren niet zo'n goede speler gezien. Wat een topper die jongen .Die levert mooi wat centjes op over een paar jaar  _O_ _O_ _O_

Bankzitter

Groot en atletisch, daar hebben we er ook niet zoveel van.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op maart 30, 2024, 08:08:06
Groot en atletisch, daar hebben we er ook niet zoveel van.
wat heeft deze jongen een drive niet normaal en ziet het spelletje goed hoor.
En nog zo jong ik weet niet wat zijn kontrakt is misschien weet denistel dat.
Heerlijk om naar deze jongen te kijken.
Ga zo door Matthias :thumbsup

papier

Citaat van: Noordcambuur op maart 30, 2024, 08:52:51
wat heeft deze jongen een drive niet normaal en ziet het spelletje goed hoor.
En nog zo jong ik weet niet wat zijn kontrakt is misschien weet denistel dat.
Heerlijk om naar deze jongen te kijken.
Ga zo door Matthias :thumbsup

Heeft onlangs een 3 jarig contract getekend:
https://cambuur.nl/nieuws/matthias-nartey-volgende-jeugdspeler-met-profcontract/

Noordcambuur


Specuveter

Die pass gezien op laatst van de wedstrijd?
Volgens mij op Pichel.
Daarna kwam de kans voor de Koe.
Daaruit zie je zoveel Klasse....

denistel

ziet het spelletje heel goed en goed loopvermorgen en pittig in duels
lekker zo doorgaan komend seizoen vaste waarde lijkt mij

oost

Citaat van: Specuveter op maart 30, 2024, 11:32:47
Die pass gezien op laatst van de wedstrijd?
Volgens mij op Pichel.
Daarna kwam de kans voor de Koe.
Daaruit zie je zoveel Klasse....

Zonder te overdrijven, hij is de enige speler in de selectie die zoiets ziet en kan uitvoeren.
In potentie is hij miss wel de beste speler van Cambuur. Vorige week soort gelijke pass op balk en die rond hem wel af. Ik denk dat we nog heel erg veel plezier aan hem gaan beleven  |:)

Galdiano

Citaat van: Specuveter op maart 30, 2024, 11:32:47
Die pass gezien op laatst van de wedstrijd?
Volgens mij op Pichel.
Daarna kwam de kans voor de Koe.
Daaruit zie je zoveel Klasse....

Gewoon een balletje langs de lijn in de diepte? Als we zo snel al tevreden zijn...

Het is een talent die zeker wat heeft, maar nu niet elke bal die naar voren wordt gespeeld benoemen alsof de nieuwe Messi is geboren.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

oost

Citaat van: Galdiano op maart 30, 2024, 11:44:31
Gewoon een balletje langs de lijn in de diepte? Als we zo snel al tevreden zijn...

Het is een talent die zeker wat heeft, maar nu niet elke bal die naar voren wordt gespeeld benoemen alsof de nieuwe Messi is geboren.  :_schater

Tsja we hebben in de selectie op dit moment geen speler die zo (simpel) een diepte bal op maat kunnen geven

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano link=topic=2548.msg354462#msg354462 date= 1711795471
Gewoon een balletje langs de lijn in de diepte? Als we zo snel al tevreden zijn...

Het is een talent die zeker wat heeft, maar nu niet elke bal die naar voren wordt gespeeld benoemen alsof de nieuwe Messi is geboren.  :_schater
hij heeft veel meer kwaliteiten dan Messi   :D

sk13

De rust die hij aan de bal heeft. Heeft oog voor de bewegende spelers om hem heen. Doet me wel wat aan veerman denken qua stijl op middenveld.