Wanneer vallen Wiggins en co door de mand?
Over een jaar of 8 :_schater
Eerst Boonen en Gilbert.
Mis.
Danny komt uit de kast l8l
Citaat van: poelie-lwd op januari 20, 2013, 10:29:47
Mis.
Danny komt uit de kast l8l
Tsja. En op tv maar preken over dat hij altijd clean was.
morgen gaan we weer lekker los in argentinie en paar uurtjes later in australie :proost
Cav wint eerste etappe in Argentinië.
jep voor modolo en petacchi
Greipel wint in Down Under.
ja hev er even naar keken via de stream makkie voor hem.
Kiek er niet meer naar. Wut alleen maar doping bruukt.
En opeens gaat Thomas Dekker praten...
Citaat van: Lwdscc op januari 23, 2013, 10:28:41
En opeens gaat Thomas Dekker praten...
En reken er maar op dat er binnenkort nog veel meer renners gaan praten.
Gelukkig maar. Kunnen Boogerd, Dekker en Kroon nog een voorbeeld aan nemen!
Dekker die er patent op had om een jagend peleton voor te blijven......
Jazeker! l0l
Citaat van: Chipke op januari 22, 2013, 15:43:35
Kiek er niet meer naar. Wut alleen maar doping bruukt.
door deze lichting niet denk ik..zal vast nog wel eens een dom oor zijn
maar ik blijf gewoon kijken.in alle sporten wut vast gebruikt al1
wielrennen wordt vet gecontroleerd en terecht zoals blijkt.
De naïviteit, denistel...
De sjoemelaars zijn altijd een of twee stappen voor de dopingcontroleurs, dus verbaas je niet wanneer er op termijn weer een vracht doping gevallen komen.
Overigens vind ik dat de dopingautoriteiten met een kanon op een mug jagen. Wanneer er middelen zijn die de gezondheid niet negatief beïnvloeden zou je ze wat mij betreft best kunnen gebruiken. 10-15 jaar topsport op dit niveau is volgens mij zonder hulp ook niet zo gezond.
Aicar is de nieuwste epo. Je alt af en je uithoudingsvermogen gaat er op vooruit. Het schijnt dat dit middel grote gezondheidsrisico's met zich meebrengt. De uci werkt hard aan een test die dit middel kan traceren.
Citaat van: John Hiatt op januari 24, 2013, 07:18:27
Aicar is de nieuwste epo. Je alt af en je uithoudingsvermogen gaat er op vooruit. Het schijnt dat dit middel grote gezondheidsrisico's met zich meebrengt. De uci werkt hard aan een test die dit middel kan traceren.
Dit soort middelen mogen wat mij betreft direct verboden worden.
Beste overwinning van Slagter van Team Blanco in Down Under. Versloeg in sprint heuvelop Gilbert en Goss.
knappe zeg idd heeft zeker talent die slagter gaan we nog leuke dingen
van zien en kelderman doet het ook goed.
Slagter nu zelfs aan de leiding. Gaat deze ronde gewoon winnen, dat is wel een hele beste prestatie.
En daar was Griescha Niermann al met een bekentenis. Wie is de volgende, Marc Wauters, Freire, Menchov of toch 1 van de twee schijterds Boogerd of Dekker...
En wanneer gaat Breukink bekennen wat hij allemaal voor Jamin snoepgoed aanzag tijdens zijn carriëre als renner en als ploegleider...
Citaat van: poelie-lwd op januari 28, 2013, 19:53:55
En daar was Griescha Niermann al met een bekentenis. Wie is de volgende, Marc Wauters, Freire, Menchov of toch 1 van de twee schijterds Boogerd of Dekker...
En wanneer gaat Breukink bekennen wat hij allemaal voor Jamin snoepgoed aanzag tijdens zijn carriëre als renner en als ploegleider...
Wat denk je van huidige renners?
Daar hebben we het over een x aantal jaren wel over. Jij weet net zo goed als ik dat de dopingontwikkelaars altijd 2 stappen voorlopen op de bestrijders.
Denk niet dat het al te lang duurt voordat aicar opgespoord kan worden. Dan hebben we nieuwe namen.
zondag lekker de tour of qatar kijken :proost
Citaat van: denistel op januari 28, 2013, 23:39:26
zondag lekker de tour of qatar kijken :proost
Omloop het Nieuwsblad! Dan begint het pas echt. Elke weekend en elke woensdag weer live koersen op de Belg. Heerlijk!
Citaat van: John Hiatt op januari 28, 2013, 20:17:40
Citaat van: poelie-lwd op januari 28, 2013, 19:53:55
En daar was Griescha Niermann al met een bekentenis. Wie is de volgende, Marc Wauters, Freire, Menchov of toch 1 van de twee schijterds Boogerd of Dekker...
En wanneer gaat Breukink bekennen wat hij allemaal voor Jamin snoepgoed aanzag tijdens zijn carriëre als renner en als ploegleider...
Wat denk je van huidige renners?
De hele Sky ploeg hangt van doping aan elkaar. Het kan een maand duren of voor mijn part 10 jaar, maar het komt een keer uit!
Citaat van: poelie-lwd op januari 29, 2013, 16:01:16
Citaat van: John Hiatt op januari 28, 2013, 20:17:40
Citaat van: poelie-lwd op januari 28, 2013, 19:53:55
En daar was Griescha Niermann al met een bekentenis. Wie is de volgende, Marc Wauters, Freire, Menchov of toch 1 van de twee schijterds Boogerd of Dekker...
En wanneer gaat Breukink bekennen wat hij allemaal voor Jamin snoepgoed aanzag tijdens zijn carriëre als renner en als ploegleider...
Wat denk je van huidige renners?
De hele Sky ploeg hangt van doping aan elkaar. Het kan een maand duren of voor mijn part 10 jaar, maar het komt een keer uit!
En wat denk je van Vacansoleil?
Die heb ik niet op het achterwiel hoge collen zien opvliegen waarde J.
Ik ga er vooralsnog vanuit dat die schoon zijn.
Citaat van: poelie-lwd op januari 30, 2013, 12:39:51
Die heb ik niet op het achterwiel hoge collen zien opvliegen waarde J.
Ik ga er vooralsnog vanuit dat die schoon zijn.
Had je toch beter moeten kijken. De Gendt in Giro, Westra in Parijs-Nice.
Dat heb ik wel gezien. Op karakter i.m.o.
Citaat van: poelie-lwd op januari 31, 2013, 06:19:09
Dat heb ik wel gezien. Op karakter i.m.o.
Dream on...
Vandaag komt er waarschijnlijk een dopingbekentenis van Rasmussen. Dan heb 3 renners van Rabo die de tour van 2007 reden bekend.
Rasmussen heeft doping gebruikt tussen 1998 en 2010. Epo, groeihormonen etc. Wat zag hij er gruwelijk slecht uit.
Citaat van: John Hiatt op januari 31, 2013, 14:18:45
Rasmussen heeft doping gebruikt tussen 1998 en 2010. Epo, groeihormonen etc. Wat zag hij er gruwelijk slecht uit.
Tja, dat lijkt mij nou niet echt troep waar je er beter van uit gaat zien. 8P
Mooi, wie is de volgende? Als ze nu allemaal tegelijk eens opstaan en een groepsinterview geven, dan zijn we van die ellende af. Kunnen we ons concentreren op de volgende lichting dopingsnoepers...
Luiz Leon Sanchez op non actief bij team Blanco. Hij wordt gelinkt aan Fuentes.
Citaat van: John Hiatt op januari 31, 2013, 10:28:07
Citaat van: poelie-lwd op januari 31, 2013, 06:19:09
Dat heb ik wel gezien. Op karakter i.m.o.
Dream on...
Na Rabo heb je nu je pijlen gericht op vacansoleil waarde J? :devil
Vooralsnog is dat niet bewezen, net zomin als mijn beschuldigingen richting de Sky ploeg.
De tijd zal het leren. l0l
:0= Vos weer superieur in het veld.... :X
Citaat van: poelie-lwd op februari 02, 2013, 20:34:27
:0= Vos weer superieur in het veld.... :X
Met of zonder doping? :devil
maakt niet uit ze wint met en zonder ,,trouwens 3x goud voor nederland in Louisville
oek nog zilver en brons.
MORGEN DE RONDE VAN QUATAR,,HOPHOP
:thumbsup Het is wel eens stukken minder geweest met het Nederlandse veldrijden.
Citaat van: poelie-lwd op februari 02, 2013, 20:34:27
Citaat van: John Hiatt op januari 31, 2013, 10:28:07
Citaat van: poelie-lwd op januari 31, 2013, 06:19:09
Dat heb ik wel gezien. Op karakter i.m.o.
Dream on...
Na Rabo heb je nu je pijlen gericht op vacansoleil waarde J? :devil
Vooralsnog is dat niet bewezen, net zomin als mijn beschuldigingen richting de Sky ploeg.
De tijd zal het leren. l0l
:0= Vos weer superieur in het veld.... :X
Heb mijn pijlen nergens op gericht. Zijn gewoon constateringen. Ook LL Sanchez is niet veroordeeld nog. Gewoon voorzorgsmaatregel van Blanco.
Johnny Hoogerland ligt ernstig gewond op de intensive care van een ziekenhuis in Spanje. Hij werd geschept door een auto toen hij aan het trainen was. Die heeft ook vaak pech.
hoor het net man mooi klote weer voor hem
Zijn gelukkig geen inwendige verwondingen. Maar voor de zomer fietst hij niet in wedstrijden. Erg triest voor hem.
Voor de liefhebbers weer even een kunststukje van Sagan zo vroeg in het seizoen
http://www.youtube.com/watch?v=Flys5ZiynLE&feature=youtu.be
vanaf ongeveer minuut of 20 zijn sprintje bergop
team blanco wint vandaag in de Algarve met martens en bos 3.
j.rodriguez voor froome in de tour of oman.
Gisteren won Bos, opnieuw overwinning voor Blanco. Vanmarcke, ook Blanco, werd 5 kilometer voor de finish de verkeerde kant opgestuurd. Hij had toen bijna 40 seconden voorsprong. Vanmarcke tip ik voor de Omloop.
Boonen al uit Ronde van Vlaanderen. Gevallen en opgegeven.
Vanmarcke heeft wel een pech!
komende zaterdag begint de giro,,,,voor de liefhebbers-gokker-kenner kun je op
www.zweeler.com weer mee spelen om beste geld prijzen.
zijn al 900 teams van 7 euro ingeschreven.
Citaat van: denistel op april 29, 2013, 22:10:29
komende zaterdag begint de giro,,,,voor de liefhebbers-gokker-kenner kun je op
www.zweeler.com weer mee spelen om beste geld prijzen.
zijn al 900 teams van 7 euro ingeschreven.
Ik heb er in ieder geval weer zin in. Meerdere kanshebbers, maar ga toch voor wiggans.
het is wiggins lol...ik denk toch nibali omdat de giro zwaarder is dan de tour.
Morgen de eerste echte bergrit in de Giro. benieuwd wat de mannen van blanco kunnen laten zien.
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.gannett-cdn.com%2Fmedia%2FUSATODAY%2FUSATODAY%2F2013%2F05%2F12%2F2013-05-12-tour-of-california-4_3_rx404_c534x401.jpg%3F87cc7ae5b5e3d133be9f113f907a13faa9f8741e&hash=adeea4ad2c290d1b31f222901c4c84b5586f6825)
:_schater :_schater :_schater
Duidelijk gevalletje EPO, 6e generatie :devil
Hij wud onder zien ballen kietelt _O_
Citaat van: poelie-lwd op mei 13, 2013, 20:21:10
Duidelijk gevalletje EPO, 6e generatie :devil
EPO? Ik heb zelfs onder de liefhebbers van doping bij onze mooie club nog nooit zo'n rampzalige gezichtsuitdrukking gezien!
Citaat van: gobo op mei 13, 2013, 21:28:14
EPO? Ik heb zelfs onder de liefhebbers van doping bij onze mooie club nog nooit zo'n rampzalige gezichtsuitdrukking gezien!
Het is dat je op dat moment niet in staat was om in een spiegel te kijken gobo, anders zou je die woorden rap terugnemen :devil
Citaat van: poelie-lwd op mei 13, 2013, 20:21:10
Duidelijk gevalletje EPO, 6e generatie :devil
must zelf ff 200 km gaan rijden met 40 graden whoeaaaaaaaaaaa
Elfstedentocht maandag? :devil
17 graden en geen 40 he :_schater
Boogerd nieuwe commentator Eurosport ... en dan Nelissen ontslaan... 8P
Gesink is afgestapt in de giro. Voelde zich niet lekker ofzo.
wat een etappe vandaag,,25 mei en een pak sneeuw
weer een 30 tiger die tegen de lamp loopt samtembrogio och och
Het houdt maar niet op. Jammer voor de sport
zeker weten maar dezen weten niet beter ik hoop dat we renners van 25 jaar en jonger nou eens wijzer krijgen
Of die anti "doping" instanties die wat wijzer worden... Die verbieden ook meer en meer. Laat ze eens kijken welke middelen niet schadelijk zijn voor de gezondheid en laat die toe. Op een banaan en een blikje energy drink kun je de Tour/Giro/Vuelta ook niet fietsen..
Citaat van: denistel op juni 03, 2013, 21:16:10
zeker weten maar dezen weten niet beter ik hoop dat we renners van 25 jaar en jonger nou eens wijzer krijgen
Santambrogio is van oktober 1984, is dus van de 'tussen' generatie. Maar hoe dom kan je zijn om epo te gebruiken, dat is inmiddels bijna het eenvoudigst om op te sporen.
ploegleider bij bij lc is weer op voor de tour 2013 heb al een sub league aangemaakt voor cambuur supporters
Ook weer dopinggeval vandaag. Een Rus van Vacansoleil is gepakt. Wielrenner wist uiteraard weer nergens van.
Citaat van: John Hiatt op juni 07, 2013, 17:41:53
Ook weer dopinggeval vandaag. Een Rus van Vacansoleil is gepakt. Wielrenner wist uiteraard weer nergens van.
Dan het ie aardig wat had.
En weer dopinggeval, nu bij Europcar. Rolland is de boosdoener.
"Het lage gehalte cortisol van Rolland wil niet zeggen dat hij doping heeft gebruikt."
Citaat van: John Hiatt op juni 11, 2013, 18:43:10
En weer dopinggeval, nu bij Europcar. Rolland is de boosdoener.
geen doping toch
Citaat van: denistel op juni 11, 2013, 22:53:51
geen doping toch
Tsja, dat gelooft toch geen enkel weldenkend mens.
De telegraaf heeft weer een tourspel.
Heb even subleague aangemaakt die hier te vinden is.
https://tourspel.telesport.nl/swf/?leaguetoken=7e735c497487fc0d2312b1578086cadd
Prachtspel, ook dit jaar weer present.
Zin in de Tour!
vandaag heerlijk nk tijdrijden gezien in Winsum Westra met 4 sec voor op Terpstra.
Citaat van: denistel op juni 19, 2013, 22:37:22
vandaag heerlijk nk tijdrijden gezien in Winsum Westra met 4 sec voor op Terpstra.
Dopingvrij?
1 biertje mocht wel toch
En de eerste die weer viel vandaag? Zelfbenoemde topper Robert 'jankerd' Gesink!
Citaat van: John Hiatt op juni 23, 2013, 11:53:44
En de eerste die weer viel vandaag? Zelfbenoemde topper Robert 'jankerd' Gesink!
Ik geef je helemaal gelijk! Wat een pritser is het toch!
Mollema gaat veel meer presteren!
Citaat van: John Hiatt op juni 23, 2013, 11:53:44
En de eerste die weer viel vandaag? Zelfbenoemde topper Robert 'jankerd' Gesink!
Voortaan écht toch met zijwieltjes fietsen Robert :devil
ga eerst zelf maar eens op een racefiets zitten. Jum kenne niet echt zien wat er is gebeurd dus oordelen binne jum weer goed in.
Citaat van: Sonnema op juni 23, 2013, 13:08:23
ga eerst zelf maar eens op een racefiets zitten. Jum kenne niet echt zien wat er is gebeurd dus oordelen binne jum weer goed in.
Gesink loopt altijd te klagen! Of het ligt hier aan of het ligt daar aan! Heb je hem ooit horen zeggen "ik was vandaag niet goed genoeg"
Altijd een ander de schuld geven.
En kom niet aan met excuses als "ik had pech dat ze voor me vielen"
Een echt renner koerst van voren, en stuurt vaak (soms niet) om val partijen heen!
Citaat van: Sonnema op juni 23, 2013, 13:08:23
ga eerst zelf maar eens op een racefiets zitten. Jum kenne niet echt zien wat er is gebeurd dus oordelen binne jum weer goed in.
Je moet doen waar je goed in bent toch
Citaat van: Galdiano op juni 23, 2013, 13:14:14
Gesink loopt altijd te klagen! Of het ligt hier aan of het ligt daar aan! Heb je hem ooit horen zeggen "ik was vandaag niet goed genoeg"
Altijd een ander de schuld geven.
En kom niet aan met excuses als "ik had pech dat ze voor me vielen"
Een echt renner koerst van voren, en stuurt vaak (soms niet) om val partijen heen!
Jij denkt ook onder hand overal verstand van te hebben. Dus jij wilt zeggen dat hij geen echte renner is, ga maar eens in een peloton rijden je bent altijd afhankelijk van de scherpte van de andere renners en je hoeft niet altijd voorin te rijden. Dat kost een hoop kracht en energie waardoor veel mensen ook tijdens de tour achterin gaan rijden. maar jij zal het allemaal wel weer weten.
Citaat van: Sonnema op juni 23, 2013, 14:58:46
Jij denkt ook onder hand overal verstand van te hebben. Dus jij wilt zeggen dat hij geen echte renner is, ga maar eens in een peloton rijden je bent altijd afhankelijk van de scherpte van de andere renners en je hoeft niet altijd voorin te rijden. Dat kost een hoop kracht en energie waardoor veel mensen ook tijdens de tour achterin gaan rijden. maar jij zal het allemaal wel weer weten.
Blanco is een flutploeg. Slechte ploegleiding, matige renners. Alleen Sanchez is een er in die ploeg. Gesink zou een goede knecht kunnen zijn voor Sky. Heeft hij ook geen druk.
Johnny in de kampioenstrui de tour in!
Het is hem gegund!
Citaat van: Galdiano op juni 23, 2013, 13:14:14
Gesink loopt altijd te klagen! Of het ligt hier aan of het ligt daar aan! Heb je hem ooit horen zeggen "ik was vandaag niet goed genoeg"
Altijd een ander de schuld geven.
En kom niet aan met excuses als "ik had pech dat ze voor me vielen"
Een echt renner koerst van voren, en stuurt vaak (soms niet) om val partijen heen!
Tuurlijk. Wat een nonsens. Ga zelf maar eens in een peloton fietsen en probeer je dan maar eens te handhaven op een plek waar iedereen om dringt. En nee, Gesink is niet de renner waarvan we hoopten dat hij een ronde ging winnen. Jammer. Verwachtingen bijstellen. Sommigen verwachten dat nog steeds van hem en dan valt het idd tegen.
Kan me nog herrineren tijdens de tour dat ze expres van voor gingen rijden om de grote valpartijen te ontwijken... viel er iemand voorin waren ze nog de klos...
Dat je er zo vaak bij betrokken bent zegt wel iets maar hoevaak is het gebeurd dat hij diegene was die daadwerkelijk viel als eerste?
http://nos.nl/artikel/521789-blanco-maakt-plaats-voor-belkin.html (http://nos.nl/artikel/521789-blanco-maakt-plaats-voor-belkin.html)
Belkin neemt de Blanco ploeg (definitief) over.
Ik ben klaar voor de tour! :devil
Succes mannen!
Citaat van: poelie-lwd op juni 27, 2013, 06:21:41
Ik ben klaar voor de tour! :devil
Succes mannen!
Ik ook! Zit al klaar voor de tv in mijn bolletjes trui
nog ff anderhalve dag wachten en dan los op Corsica,,,,,
Citaat van: gobo op juni 27, 2013, 11:12:47
Ik ook! Zit al klaar voor de tv in mijn bolletjes trui
ik oek, hef de epo spuit al klaar leggen
Mijn tourploeg klaar! Laat de tour maar beginnen!
Su oek maar even inskreven
180 drugskoeriers gaan vandaag starten in de Tour de France.
Mart Smeets hadden het gisteren over de "nieuwe" wielrenner.
Ik kijk idg geen minuut van de Tour. Jarenlang heeft men de kijker voor de gek gehouden. Ook dit jaar zullen er weer lui betrapt worden in de Tour. Over drie jaar weten we weer wie de echte winnaar is.
Ga wel kijken maar als ze die oortjes er nu eens uit flikkeren dan is het veel interessanter!!
Citaat van: Nightmarelwd op juni 29, 2013, 11:29:13
180 drugskoeriers gaan vandaag starten in de Tour de France.
Mart Smeets hadden het gisteren over de "nieuwe" wielrenner.
Ik kijk idg geen minuut van de Tour. Jarenlang heeft men de kijker voor de gek gehouden. Ook dit jaar zullen er weer lui betrapt worden in de Tour. Over drie jaar weten we weer wie de echte winnaar is.
omdat er idd oek nog renners van de oude generatie mee doe ja
1 OTTO VROEM VROEM leeuwarden 0 A
2 Otto van der Ga... Millonarios Leeuwarden 0 delete
3 Henk Albers Met het hol open Leeuwarden 0 delete
4 Johan de Vries TI-Raleigh Leeuwarden 0 delete
5 Emko Vogelzang Dirty Rat's Bergum 0 delete
6 Jelmer Bloembergen Bloempies Leeuwarden 0 delete
7 Sjonny Poelstra Torpedo-cycling... wytgaard 0 delete
8 Jelle Kromhout YellowArmy Leeuwarden 0 delete
9 Harry Pelle de Baroudeur Akkrum 0 delete
10 gobo doortrappers Leeuwarden 0 delete
11 Arman Postma Prikkeldraad Scharnegoutum 0 delete
12 Michel de Vries De Snelheidsdui... Haren 0 delete
13 Arjan van der Wal équipe équilibrée Harlingen 0 delete
14 Stephan Dijkstra SC CAMBUUR Leeuwarden 0 delete
15 Jan Faber Cycling Lions'66 Leeuwarden 0 delete
16 J.Hulst AFC Hulstje Leeuwarden 0 delete
17 Drs. Hoekstra team fietsie Minnertsga 0 delete
18 Sjaak Afhaak Yellow Army Leeuwarden 0 delete
19 Erik Paauw Il Cobra Peacock Leeuwarden 0 delete
20 ER Land Rollin' wheels Wartena 0 delete
? Edwin zwerver Millar Leeuwarden 0 delete
mooie league hebben we weer suc,,,,winnaar ken een kratje bier verwachten of een fles bb
Citaat van: denistel op juni 29, 2013, 14:29:16
omdat er idd oek nog renners van de oude generatie mee doe ja
Dat zegt men iedere keer. De oude generatie. Maar wat nu blijkt is dat de nieuwe generatie van toen nu de oude generatie in het wielrennen is. Die sport krijg je niet meer schoon.
Vorig jaar een topjaar voor Wiggins, dit jaar is hij ziek, zwak en misselijk.
Citaat van: Nightmarelwd op juni 29, 2013, 11:29:13
. Jarenlang heeft men de kijker voor de gek gehouden.
Valt wel mee. Iedereen (heeft) gebruikt.
Ondanks alle perikelen blijft het mooi om naar te kijken
Heb ik weer! Sagan en greipel beide in mijn ploeg en in de top 3. Beide bij val partij betrokken :(
Citaat van: Yellow Army op juni 29, 2013, 17:04:33
Ondanks alle perikelen blijft het mooi om naar te kijken
Inderdaad! :proost
Gaaf eilandje lijkt me dat trouwens
Citaat van: Galdiano op juni 29, 2013, 17:38:31
Heb ik weer! Sagan en greipel beide in mijn ploeg en in de top 3. Beide bij val partij betrokken :(
Sagan hoefde je vandaag niet veel van te verwachten. Ik heb hem ook maar had hem niet genoteerd voor vandaag in een vlakke sprint. Greipel is jammer, die had mee kunnen doen om de zege.
Hoe dan ook, Kittel en Kristoff pakken de eerste punten voor mij :y
Citaat van: Nightmarelwd op juni 29, 2013, 11:29:13
180 drugskoeriers gaan vandaag starten in de Tour de France.
Mart Smeets hadden het gisteren over de "nieuwe" wielrenner.
Ik kijk idg geen minuut van de Tour. Jarenlang heeft men de kijker voor de gek gehouden. Ook dit jaar zullen er weer lui betrapt worden in de Tour. Over drie jaar weten we weer wie de echte winnaar is.
Denk je dat doping alleen wordt gebruikt in het wielrennen? Dan kun je bijna alle sporten wel links laten liggen.
Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2013, 19:05:35
Sagan hoefde je vandaag niet veel van te verwachten. Ik heb hem ook maar had hem niet genoteerd voor vandaag in een vlakke sprint. Greipel is jammer, die had mee kunnen doen om de zege.
Hoe dan ook, Kittel en Kristoff pakken de eerste punten voor mij :y
Cavendish en Contador ook van mijn team gevallen.
Kittel en Kristoff hebben mazzel ehad. vVan Poppel deed goed mee en heeft mij positief verrast!
morgen gaan we al knallen hoppatee
Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2013, 19:08:25
Denk je dat doping alleen wordt gebruikt in het wielrennen? Dan kun je bijna alle sporten wel links laten liggen.
In iedere sport wordt doping gebruikt, maar ieder jaar hoor je weer mensen roepen dat de sport schoon is en dat er een nieuwe generatie is, die geen doping gebruikt.
Wielrennen kan je vergelijken met iemand die je constant leugens verteld.
Citaat van: Nightmarelwd op juni 30, 2013, 15:29:47
In iedere sport wordt doping gebruikt, maar ieder jaar hoor je weer mensen roepen dat de sport schoon is en dat er een nieuwe generatie is, die geen doping gebruikt.
Wielrennen kan je vergelijken met iemand die je constant leugens verteld.
Voetbal = omkoping
Wielrennen, worstelen, atletiek, boksen, gewichtheffen = doping
Veel sporten die je door al deze vooroordelenniet meer kunt kijken.
Komt nog bij de corruptie van FIFA en UEFA bij voetbal en IOC bij Olympische spelen.
ja en formule wagens en motoren die die veel sneller binnen dan die van de lui die altijd 20e wudde............omdat er meer geld inpomt
wut su is overal wel wat te bedenken.
ik vind wielrennen geweldig om te zien en dat zal ook zo blijven,,vandaag oek mannen als boom-voeckler-rolland enz
en dan bakelants als winnaar nota bene zien 1e zege bij de profs.
2 prachtige winnaars in de 1e 2 dagen!
En ik zeg het maar weer: wat een eiland! Een ik denk voor velen vrij onbekend eiland die door deze Tour volgens mij wel erg op de kaart wordt gezet. Het is voor hun die miljoenen wel waard denk ik :thumbsup
Citaat van: denistel op juni 30, 2013, 23:44:18
ja en formule wagens en motoren die die veel sneller binnen dan die van de lui die altijd 20e wudde............omdat er meer geld inpomt
wut su is overal wel wat te bedenken.
Dat argument geldt ook voor voetbalclubs.. Wij zullen op deze manier nooit kampioen worden omdat er te weinig geld in de club zit...
ja klopt toch oek laat ieder1 maar met een zelfde budget voetballen en dan zien wie het meeste uit zijn team kan halen.
mooie etappe,s gezien op Corsica trouwens,,vandaga ploegentijdrit voor de meesten misschien niet de leukste
rit maar ik vind het super om naar te kijken,puur hardrijden over 25 km
Citaat van: denistel op juli 02, 2013, 09:04:39
ja klopt toch oek laat ieder1 maar met een zelfde budget voetballen en dan zien wie het meeste uit zijn team kan halen.
mooie etappe,s gezien op Corsica trouwens,,vandaga ploegentijdrit voor de meesten misschien niet de leukste
rit maar ik vind het super om naar te kijken,puur hardrijden over 25 km
Alleen zondag was een aardige etappe. Gisteren weer oersaai. Hopelijk vandaag beetje spektakel in de tijdrit. Hopelijk verrast Movistar!
gister waren er genoeg aanvallen hoor van de mindere goden misschien maar dat maakt niet ui toch.
Kun je bij de telegraaf renners wisselen? Van den Broeck ligt eruit, en zit in mijn team!
wisselen niet ja of must 1 kopen bouhanni is er oek uit trouwens en kessiakof
Het wordt tijd voor de bergen, morgen nog een kans voor de sprinters, greipel en cavendisch,sagan
Tot nu toe weer een oersaaie Tour. Echt onbegrijpelijk dat nos zoveel geld uittrekt om dit uit te zenden. Aan de klassiekers besteedden ze veel minder aandacht. Het wordt idd tijd voor wat bergjes. Maar ik kijk nu al uit naar de Anglirou.
Citaat van: John Hiatt op juli 05, 2013, 07:29:01
Tot nu toe weer een oersaaie Tour. Echt onbegrijpelijk dat nos zoveel geld uittrekt om dit uit te zenden. Aan de klassiekers besteedden ze veel minder aandacht. Het wordt idd tijd voor wat bergjes. Maar ik kijk nu al uit naar de Anglirou.
Het is toch logisch! Alles is vlak, teams laten geen kopgroep rijden want dan krijgt een onbekende geel of groen of bolletjes trui.
Morgen dan gaat het beginnen! En daarna is het tijd voor de aanvallers!
Als je vanaf dag 1 een spannende en leuke tour wil moet je gelijk de bergen in, en pas daarna de vlakke etappes.
Vandaag heb ik het op Sagan en Boason Hagen, in weer een sprint.
Vandaag eindelijk spektakel gezien. Gelukkig dat Sagan het werk van de ploeg afmaakte. Gelukkig dat niemand van de luizenploeg van omega Pharma won.
Sagan je tiez najlepsie na svete
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 05, 2013, 19:01:46
Sagan je tiez najlepsie na svete
Sagan is niet de beste van de wereld ;)
Qua slimheid wel!
Citaat van: Galdiano op juli 05, 2013, 19:05:54
Sagan is niet de beste van de wereld ;)
Qua slimheid wel!
Sagan is een alleskunner. Cavendish is rap maar komt nog geen viaduct over.
Sagan is een held!
Citaat van: John Hiatt op juli 05, 2013, 17:58:49
Vandaag eindelijk spektakel gezien. Gelukkig dat Sagan het werk van de ploeg afmaakte. Gelukkig dat niemand van de luizenploeg van omega Pharma won.
Qua spektakel heb je gelijk, maar vwb omega lul je uit je nek. Die buffelen niet voor niks bijna naar de eerste plaats in de ploegentijdrit. Of je moet Terpstra en Cavendish onder je luizen willen scharen?
Citaat van: Galdiano op juli 05, 2013, 19:05:54
Sagan is niet de beste van de wereld ;)
Qua slimheid wel!
Shit, dat is snel, google translater?
Maar dat hieronder klopt wel toch |:) |:) :y :y
Vandaag wordt er veel duidelijk. Denk dat Froome alleen op de steun kan rekenen van Porte. Evans, Valverde en Schleck vallen door de mand. Rodriguez en Contador zullen wel wat aanvallen plaatsen om Froome te testen. Overigens zou Froome ook zomaar kunnen demarreren, die is moeilijk in zijn hok te houden. Hoe goed is van Garderen? Idem Quintana.
Ik heb er zin in! :proost
Prognose:
Rodriguez
Contador
Froome
Froome
Contador
Valverde
Mollema bij eerste 10 en gesink lost net voor de meet!
:_schater
Ik denk dat Belkin niet in beeld komt vandaag :X
Citaat van: poelie-lwd op juli 06, 2013, 10:00:13
:_schater
Ik denk dat Belkin niet in beeld komt vandaag :X
Let maar op! Mollena gaf gister duidelijk aan dat hij zijn benen een beetje getest had op de klimmetje en dat het zeer goed voelde! Hij is in vorm dat hebben we in de ronde van Zwitserland wel kunnen zien.
Gesink was laatste dagen redelijk tam, maar gaf gister duidelijk aan dat zijn benen goed aanvoelden en dat deze klim van vandaag goed ligt!
Ik ga er vanuit dat Gesink Mollema gaat helpen, maardat Mollema net wat sterker is!
Citaat van: poelie-lwd op juli 06, 2013, 10:00:13
:_schater
Ik denk dat Belkin niet in beeld komt vandaag :X
Daar was die al!! Gesink gaat er vandoor!
Belkin op kop rijden met sky en CSC.... En nu zit Mollema alleen in het peloton :wall
Citaat van: SCC-J op juli 06, 2013, 15:45:14
Belkin op kop rijden met sky en CSC.... En nu zit Mollema alleen in het peloton :wall
Ten Dam zit er nog bij!
Waarom is Ten Dam nooit eens kopman? Altijd top in de bergen!
Dikke punten in de poule! _O_
Froome 1 en Valverde 3!
Jahaaaaaaa Belkin fantastisch 8)
iedereen het froom
Citaat van: SCC-J op juli 06, 2013, 17:47:28
iedereen het froom
Veel hebben Contador en van garderen ook of evans. ;)
Citaat van: Galdiano op juli 06, 2013, 15:31:30
Daar was die al!! Gesink gaat er vandoor!
Is hij al binnen? :_schater
Citaat van: poelie-lwd op juli 06, 2013, 19:13:06
Is hij al binnen? :_schater
Ik had het idee dat er wel meer in zat, maar dat hij weer een mentale klap kreeg, door die snelle colombiaan voorbij reed. Die had behoorlijke snelheid, maar tegen de trein van sky kon vandaag niemand op!
Wat froome laat zien is niet normaal. Ik kan mij niet voorstellen dat dit op spaghetti en isostar mogelijk is maar goed, zolang er niets wordt bewezen is hij schoon...
Citaat van: poelie-lwd op juli 06, 2013, 10:00:13
:_schater
Ik denk dat Belkin niet in beeld komt vandaag :X
4e en 5e. focus jij je nou maar eens gewoon op voetbal! ;)
Mooie prestatie toch? 4e vandaag in het ploegenklassement. Waar niemand het over het heeft is dat er vandaag gewoon een inwoner van de mooiste stad van de wereld eindigt in de top van de tour. Is dat ooit al eens gebeurd?
Citaat van: gobo op juli 06, 2013, 22:43:52
4e en 5e. focus jij je nou maar eens gewoon op voetbal! ;)
Mooie prestatie toch? 4e vandaag in het ploegenklassement. Waar niemand het over het heeft is dat er vandaag gewoon een inwoner van de mooiste stad van de wereld eindigt in de top van de tour. Is dat ooit al eens gebeurd?
Ja toppertje hoor die Mollema. Uiteraard ook onderdeel van mijn team.
Onze gekke Leeuwarder is weer mee hoor.
Citaat van: gobo op juli 06, 2013, 22:43:52
4e en 5e. focus jij je nou maar eens gewoon op voetbal! ;)
Mooie prestatie toch? 4e vandaag in het ploegenklassement. Waar niemand het over het heeft is dat er vandaag gewoon een inwoner van de mooiste stad van de wereld eindigt in de top van de tour. Is dat ooit al eens gebeurd?
hij het de pt trui al eens wonnen in de vuelta hoor.en bedoel je of er een nederlander inde top is eindigt of een leeuwarder??
Beste leeuwarder renner die we ooit had hevve is Anne Koster toch
Citaat van: poelie-lwd op juli 06, 2013, 10:00:13
:_schater
Ik denk dat Belkin niet in beeld komt vandaag :X
hast em niet aan zeker l0l
Mollema 3e in algemeen klassement!!
Oh Leeuwarden haha
Poels
Ten dam
Mollema
Gesink
Knappe dag van de nederlanderd |:)
Geweldige etappe!!
Mooi dit
[verwijderd door de beheerder]
wat een mooie etappe vandaag en Nederlanders goed mee voorin.rustdag is meer dan verdiend
Gisteren tijdens de TDF :scc |:)
[verwijderd door de beheerder]
sorry het is al geplaatst ... de nieuwe berichten werden niet vernieuwt bij mij
Rustdagje vandaag, jammer
Citaat van: thankyou op juli 08, 2013, 11:31:52
sorry het is al geplaatst ... de nieuwe berichten werden niet vernieuwt bij mij
Kan niet vaak genoeg |:)
Citaat van: pvanbuijtene op juli 08, 2013, 13:02:44
Kan niet vaak genoeg |:)
Haha inderdaad, weet ook iemand wie achter deze actie zat? :thumbsup
haha geweldig :)
Citaat van: Cambuur058 op juli 08, 2013, 14:54:25
Haha inderdaad, weet ook iemand wie achter deze actie zat? :thumbsup
Jawel...
Citaat van: Cambuur058 op juli 07, 2013, 16:17:09
Mollema 3e in algemeen klassement!!
Oh Leeuwarden haha
Groninger die in Leeuwarden woont.. snap em... 8P
F.S. :thumbsup
Ik vind die Johnny Hoogerland zo'n held. :thumbsup
Citaat van: misideoldskool op juli 08, 2013, 20:32:44
F.S. :thumbsup
Raar, SCC LWD op de weg geschreven door Fortuna Sittard :insane :insane
Tot en met zaterdag weer de saaiheid terug. Hopelijk vandaag beetje wind, dan is t nog iets. Massasprints zijn leuk, maar 4 in een Tour zijn meer dan genoeg.
Citaat van: John Hiatt op juli 09, 2013, 06:36:30
Tot en met zaterdag weer de saaiheid terug. Hopelijk vandaag beetje wind, dan is t nog iets. Massasprints zijn leuk, maar 4 in een Tour zijn meer dan genoeg.
Mee eens. Kan de hele week alleen maar uitkijken naar volgende week. Benieuwd wat er gaat gebeuren op de mont ventoux
Citaat van: John Hiatt op juli 09, 2013, 06:36:30
Tot en met zaterdag weer de saaiheid terug. Hopelijk vandaag beetje wind, dan is t nog iets. Massasprints zijn leuk, maar 4 in een Tour zijn meer dan genoeg.
Woensdag tijdrit?? Toch belangrijk voor het klassement.
Gaan we weer.. |:) |:)
[verwijderd door de beheerder]
Citaat van: Cambuur058 op juli 09, 2013, 13:30:20
Woensdag tijdrit?? Toch belangrijk voor het klassement.
Dat wel, maar daarom niet minder saai.
Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 00:24:13
Dat wel, maar daarom niet minder saai.
Hmm, als het om 't klassement gaat vind ik het altijd boeiend :P
Citaat van: Cambuur058 op juli 10, 2013, 01:34:43
Hmm, als het om 't klassement gaat vind ik het altijd boeiend :P
Martin wint vandaag helaas, Froome pakt behoorlijk tijd op Contador, Valverde en Evans. Mollema en Ten Dam verliezen minuten en zakken buiten top tien.
Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 09:09:59
Martin wint vandaag helaas, Froome pakt behoorlijk tijd op Contador, Valverde en Evans. Mollema en Ten Dam verliezen minuten en zakken buiten top tien.
_O_ _O_daar was onze belkin vriend alweer _O_ _O_
Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 09:09:59
Martin wint vandaag helaas, Froome pakt behoorlijk tijd op Contador, Valverde en Evans. Mollema en Ten Dam verliezen minuten en zakken buiten top tien.
Dat ze wat tijd gaan verliezen ben ik met je eens, maar ze blijven beide zeker in de top tien. En ik denk dat Mollema wel eens kan verrassen.
Citaat van: richard op juli 10, 2013, 09:58:32
_O_ _O_daar was onze belkin vriend alweer _O_ _O_
Belkin doet hetzelfde wat Evans jarenlang deed. Nooit aanvallen, laf rijden.
Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 12:24:01
Belkin doet hetzelfde wat Evans jarenlang deed. Nooit aanvallen, laf rijden.
Ik denk dat Ten Dam tijd gaat verliezen en dat Mollema lekker op de derde plaats blijft in het algemeen klassement.
Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 12:24:01
Belkin doet hetzelfde wat Evans jarenlang deed. Nooit aanvallen, laf rijden.
Ik kan zo genieten van Belkin! Het heeft niks met laf te maken maar met slimheid!
Belkin blablabla :O
Altijd dat negatieve gelul, ze zitten in de belangrijkste ritten tot nu toe wel altijd van voren en dat is LANG geleden! Ben benieuwd hoe het vanaf zaterdag gaat.
Citaat van: Dokkumer op juli 10, 2013, 13:46:20
Belkin blablabla :O
Altijd dat negatieve gelul, ze zitten in de belangrijkste ritten tot nu toe wel altijd van voren en dat is LANG geleden! Ben benieuwd hoe het vanaf zaterdag gaat.
:O l0l
Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 14:39:17
:O l0l
Jawel... Never argue with an idiot, I will drag you down to my level and beat you on experience :devil
Citaat van: Dokkumer op juli 10, 2013, 14:54:32
Jawel... Never argue with an idiot, I will drag you down to my level and beat you on experience :devil
Make that the cat wise
Citaat van: Cambuur058 op juli 10, 2013, 12:41:19
Ik denk dat Ten Dam tijd gaat verliezen en dat Mollema lekker op de derde plaats blijft in het algemeen klassement.
Goh.. Wat ben ik toch een voorspelkoning..
John Hiatt jij hebt er wel kijk op he..
Citaat van: Yellow Army op juli 10, 2013, 10:10:01
Dat ze wat tijd gaan verliezen ben ik met je eens, maar ze blijven beide zeker in de top tien. En ik denk dat Mollema wel eens kan verrassen.
Wat ben ik goed hè
Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 19:14:11
:O
Gheghe. Hou je maar gewoon bij basketbal.... 8) :proost
Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 12:24:01
Belkin doet hetzelfde wat Evans jarenlang deed. Nooit aanvallen, laf rijden.
boom en gesink binne toch al inde aanval weest en als mollema top 5 wil rijden hoeft ie niet aan te vallen he
Citaat van: Yellow Army op juli 10, 2013, 18:04:48
Wat ben ik goed hè
Bijna... Mollema verloor alleen op Froome wat, op de rest won hij gewoon ;) Wederom keurig gedaan. Ook Ten Dam viel me niet eens tegen, zakt wel een paar plaatsjes, maar is ook geen tijdrijder. Geen schande.
Citaat van: Dokkumer op juli 10, 2013, 22:15:41
Bijna... Mollema verloor alleen op Froome wat, op de rest won hij gewoon ;) Wederom keurig gedaan. Ook Ten Dam viel me niet eens tegen, zakt wel een paar plaatsjes, maar is ook geen tijdrijder. Geen schande.
Als Ten Dam zo door gaat pakt hij die plaatsjes wel weer terug.
Vandaag gok ik op een gebrande Cavendish! Nu al zin in zondag, Mont-Ventoux!
ik hou het gewoon weer op kittel vandaag. zondag ventoux is prachtig maar een lange aanloop dus
ben benieuwd
Wat een machtige etappe. Go BELKIN!
Citaat van: GerardSCCLWD op juli 12, 2013, 16:54:39
Wat een machtige etappe. Go BELKIN!
Mollema naar plaats 2. :D
Skitterend, vandaag 3 man bij de eerste 10 en dan oek nog us 2e en 6e in het Algemeen Klassement.
Mollema _O_
Geweldige actie van saxo!
Wat valt de sky ploeg door de mand. Froome is volledig geisoleerd.
Citaat van: poelie-lwd op juli 12, 2013, 19:20:22
Geweldige actie van saxo!
Wat valt de sky ploeg door de mand. Froome is volledig geisoleerd.
Voorlopig nog wel ruim 1... ik zeg heel sky in de bergen naar de klote rijden.. aanvallen!! |:)
Sky is al ontmanteld. Froome moet alles alleen doen nu. Porte heeft geen moraal meer en kirijenka is naar huis. De overige helpers worden er op de eerste beste klim afgereden.
Ik verwacht echt nog wel wat van contador en ons kleine colombiaantje. Mollema en ten dam zijn geweldig maar vind het moeilijk inschatten of zij zo sterk zijn om froome aan te vallen.
Gesink maar mee als meesterknecht ;)
Wat Mollema en ten Dam nu presteren is geweldig en ik zou een Top 10 klassering van 1 van beide al heel mooi vinden... Maar nu je zo kort erop staat hoop je natuurlijk op consolidatie of zelfs meer.
Gearriveerd aan de voet van de Mont Ventoux. Nu al erg druk hier. Quintana, schrijf die vast maar op voor morgen.
Citaat van: John Hiatt op juli 13, 2013, 10:05:49
Gearriveerd aan de voet van de Mont Ventoux. Nu al erg druk hier. Quintana, schrijf die vast maar op voor morgen.
Genoteerd. Fijne dagen toegewenst Hiatt. Verwacht je minimaal met SCC shirt en gespoten spandoek vol in beeld :P
Citaat van: John Hiatt op juli 13, 2013, 10:05:49
Gearriveerd aan de voet van de Mont Ventoux. Nu al erg druk hier. Quintana, schrijf die vast maar op voor morgen.
Contador of Mollema zondag na de Mont Ventoux in het geel
Citaat van: Nightmarelwd op juli 13, 2013, 11:34:48
Contador of Mollema zondag na de Mont Ventoux in het geel
Hoop op Mollema maar ga uit van Contador. Vandaag verwacht ik niks van Belkin, denk dat die zich sparen voor morgen.
Mooi dat iedereen hier zo positief is over de kansen van Mollema, maar als iemand gaat demarreren op de Mont Ventoux zal Froome pareren en al dan niet zelf aanvallen. Dan is er niemand meer die kan volgen en wint Froome de Mont Ventoux etappe en de tour. Hoger dan plaats 2 gaat 'm niet worden voor Mollema helaas.
Denk dat Froome ''gewoon'' de tour gaat winnen. Dit gaat ie echt niet weggeven.
Sky is indd een geoliede machine :| Kan nog van alles gebeuren.
Sky niet idd, maar Froome is gewoon de beste bergop. Maar laten we hopen dat ik ongelijk heb. :thumbsup
Dacht dat we nog een week moesten?
De beslissingen zullen morgen nog niet vallen, alhoewel ik wel denk dat er ploegen gaan aanvallen omdat maandag de rustdag is en dinsdag een relatief gemakkelijke etappe,
Froome is wel sterk, maar zit geïsoleerd omdat Sky blijkbaar niet kan. Daarvan moeten Belkin en Saxo profiteren door hem stuk te gaan rijden.
Idd Froome gaat gewoon de tour winnen. Er komt immers ook nog een tijdrit aan en Froome gaat normaal gesproken geen minuten verliezen in de bergen tenzij hij pech krijgt oid.
Misschien dat John Hiatt ervoor kan zorgen dat Froome "pech" krijgt :zweep
Citaat van: Yellow Army op juli 13, 2013, 12:43:19
Misschien dat John Hiatt ervoor kan zorgen dat Froome "pech" krijgt :zweep
En Contador, Kreuzinger, Fugelsang etc. :devil
Had Bakelants in de top 3 vandaag, helaas er net buiten. Leuke rit!
Heerlijke etappe weer. Morgen het echte werk, nu al zin in.
Hoop dat we morgen nog de berg opkomen. Nooit geweten dat er zo veel campers in de wereld zijn.
Citaat van: John Hiatt op juli 13, 2013, 18:34:46
Hoop dat we morgen nog de berg opkomen. Nooit geweten dat er zo veel campers in de wereld zijn.
In jou geval zou ik nu alvast maar beginnen met trappen :_schater
Have fun john, hoop alleen niet dat je vol voor de camera's in je blote reet voor mollema gaat uitrennen l0l
froome stat meer dan 2 minuten voor ik zie ook niemand zo ver bij hem weg rijden en zie het eerder anders om gebeuren.
voorstuuk van sun 210 km voordat er echt gekoerst gaat worden. op deze col hebben al vaker de vluchters gewonnen hoor.
Denk dat Saxo de boel gaat controleren, en de Sky zich gaat sparen tot aan de klim en dan volle bak zal gaan rijden.
Belkin zit met Ten Dam en Mollema voorin, al vind ik het slecht dat ze zich niet hebben voorbereid op deze berg!
movistar gaat vol in de aanval heb ik het op
hiatt op 6 lm van de top gekken boel daar
Mollema gelost.. ;(
Laat maar, NOS vind het leuk om me te laten schrikken.
Respect voor froome..... verreweg de beste bergop... nog knap geconsolideerd door de nederlanders....
Mollema was nergens zonder Ten Dam vandaag! Top gereden!
Froome veruit de beste bergop, zoals verwacht.
Diepe buiging voor Froome.. Niks afwachten en anderen laten aanvallen, maar zelf vol gaan! Een échte gele trui drager!
Ten Dam ook prima, schade op Contador toch nog beperkt voor Mollema.. Die had zeker een mindere dag?
Citaat van: Dokkumer op juli 14, 2013, 17:12:21
Diepe buiging voor Froome.. Niks afwachten en anderen laten aanvallen, maar zelf vol gaan! Een échte gele trui drager!
Ten Dam ook prima, schade op Contador toch nog beperkt voor Mollema.. Die had zeker een mindere dag?
Of dit is gewoon het maximale wat hij in zich heeft.
Dat kan inderdaad ook nog... Het is allang mooi dat hij redelijk kort rijdt, een tourwinst zit er toch nog niet in :P
Citaat van: Dokkumer op juli 14, 2013, 17:24:05
Dat kan inderdaad ook nog... Het is allang mooi dat hij redelijk kort rijdt, een tourwinst zit er toch nog niet in :P
Dat komt nog wel als hij deze lijn doorzet. Hij is nog maar 26 dus dan zouden zijn beste jaren nog moeten komen.
mollema is niet 1 van de tempo versnellingen rijdt in 1 tempo met steun van ten dam.kun je wel zeggen dat
ie nergens is zonder ten dan maar als froome geen porte heeft wordt het ook minder.
Citaat van: Yellow Army op juli 14, 2013, 17:55:17
Dat komt nog wel als hij deze lijn doorzet. Hij is nog maar 26 dus dan zouden zijn beste jaren nog moeten komen.
Als er 1 Nederlander is die ik binnen nu en 5 jaar een Tour zie winnen is het Mollema wel, daarom tikte ik ook
NOG niet ;) Het is ook fantastisch wat hij en Ten Dam presteren, trouwens Gesink doet het ook niet onaardig als knecht...
Podiumplek houdt hij niet vast ben ik bang, of hij moet weer kort gaan rijden in de tijdrit.
Hou toch op man! Ik gun froome echt de gele trui maar bij zijn eerste demarage vloog hij zowat uit de bocht :_schater
We worden belazerd!!
Citaat van: poelie-lwd op juli 14, 2013, 20:53:18
Hou toch op man! Ik gun froome echt de gele trui maar bij zijn eerste demarage vloog hij zowat uit de bocht :_schater
We worden belazerd!!
Het er een vibrator in sien fiets? :devil
Belazerd worden we al jaren, dus eigenlijk nooit meer kijken...
Citaat van: Dokkumer op juli 14, 2013, 20:32:06
Als er 1 Nederlander is die ik binnen nu en 5 jaar een Tour zie winnen is het Mollema wel, daarom tikte ik ook NOG niet ;) Het is ook fantastisch wat hij en Ten Dam presteren, trouwens Gesink doet het ook niet onaardig als knecht...
Podiumplek houdt hij niet vast ben ik bang, of hij moet weer kort gaan rijden in de tijdrit.
denk dat mollema indie tijdrit zeker inde top gaat rijden hoor.
Gisteren mooi dagje Mont Ventoux meegemaakt. Om acht uur vertrokken uit vakantiehuisje, om half 12 op de berg. Prachtig plekje gevonden op 6 km van de top bij chalet Reynard. Groot scherm voor onze neus en zicht op meer dan een kilometer van het parcours. Froome klasse apart, maar dat is hij al 3 jaar. Wat opviel was dat Evans werd uitgefloten door het publiek, Voeckler als een held omhoog reed. Die reed bewust alleen om het gejuich in ontvangst te nemen, zo leek het. Ook Lars Boom werd behoorlijk toegejuicht. Sagan is ook populair en zelfs Schleck kreeg veel applaus. Terugweg drie uren stilgestaan op de berg vanwege een ernstig ongeluk. Was een gekkenboel daar, volgens een krant hier waren er meer dan een miljoen mensen. En volgens mij ook minimaal een miljoen campers...
Volgens de verslaggevers waren alle campers daar te vinden... Heb helaas geen Hiatt gespot in beeld.
Leuk om het van zo dicht bij mee te maken, lijkt me!
Woensdag nog naar de Alpe d'huez?
Citaat van: Galdiano op juli 15, 2013, 11:05:11
Leuk om het van zo dicht bij mee te maken, lijkt me!
Woensdag nog naar de Alpe d'huez?
Zeker niet naar Alpe d'Huez. Te ver voor mij. Misschien morgen nog naar Gap, beetje afhankelijk van het weer. Was vandaag hier 35 graden, lekker met teentjes in afwasteiltje met glaasje rosé bij de hand.
Citaat van: John Hiatt op juli 15, 2013, 20:42:35
Zeker niet naar Alpe d'Huez. Te ver voor mij. Misschien morgen nog naar Gap, beetje afhankelijk van het weer. Was vandaag hier 35 graden, lekker met teentjes in afwasteiltje met glaasje rosé bij de hand.
Afwasteiltje _O_ _O_
Citaat van: John Hiatt op juli 15, 2013, 20:42:35
Zeker niet naar Alpe d'Huez. Te ver voor mij. Misschien morgen nog naar Gap, beetje afhankelijk van het weer. Was vandaag hier 35 graden, lekker met teentjes in afwasteiltje met glaasje rosé bij de hand.
:_schater :_schater
Zijn daar ook foto's van?
:0= CABARET!
Spannend, vandaag is erg belangrijk voor 't klassement
:0= HUP MOLLEMA
Verdomme Mollema.. Ook nog tegen de hekken aan.
Bye bye Bauke
staat nog steeds 4e hoor......2 weken geleden wist half nederland amper wie mollema was
Citaat van: denistel op juli 18, 2013, 13:16:22
staat nog steeds 4e hoor......2 weken geleden wist half nederland amper wie mollema was
nu 6e, mollemwah
nee grapje, natuurlijk hardstikke goed wat hij gepresteerd heeft, hoe oud is die jongen?
Mollema stapt waarschijnlijk uit Tour. Heeft koutje gevat. Weer een verloren Tour dus. Uiteindelijk heeft Nederland op dit moment geen renners die een grote ronde aankunnen. Kelderman heeft m.i. De meeste potentie, die kan tijdrijden en ook aardig bergop.
Gaat 2 dagen minder en dan misschien meteen de handdoek in de ring gooien. Zuurtje.
ast mooi min bist en de must morgen 5 cols over dan schiet het niet echt op.
evans schleck en nog vele anderen laten helemaal niks zien deze tour.
mollema en ten dam staan nog steeds top 10 en dat is gewoon goed.
dumoulin is goed bezig deze tour.de mannen bij argos hebben Kittel al
3 zege,s bezorgd.
vacansoleil valt een beetje tegen maar is ook geen ploeg met een klassements renner
al zou poels dat moeten kunnen maar die komt van ver terug.
Citaat van: John Hiatt op juli 18, 2013, 21:27:03
Mollema stapt waarschijnlijk uit Tour. Heeft koutje gevat. Weer een verloren Tour dus. Uiteindelijk heeft Nederland op dit moment geen renners die een grote ronde aankunnen. Kelderman heeft m.i. De meeste potentie, die kan tijdrijden en ook aardig bergop.
Ook jij moet toegeven dat Mollema het op karakter heeft gehaald vandaag! Ik vind het top, en we gaan zeker in de toekomst meer van hem horen!
Citaat van: Galdiano op juli 19, 2013, 22:41:40
Ook jij moet toegeven dat Mollema het op karakter heeft gehaald vandaag! Ik vind het top, en we gaan zeker in de toekomst meer van hem horen!
Ja, karakter heeft hij wel.
Citaat van: Galdiano op juli 15, 2013, 11:05:11
Leuk om het van zo dicht bij mee te maken, lijkt me!
Woensdag nog naar de Alpe d'huez?
Bocht 7 is net Thialf, wat een debielen lopen daar.
mollema knap 6e en ten dam 13e ,,dumoulin heeft zich goed laten zien. 1 van de betere ronde,s voor nederland de laatste 10 jaar.
Citaat van: denistel op juli 20, 2013, 19:53:37
mollema knap 6e en ten dam 13e ,,dumoulin heeft zich goed laten zien. 1 van de betere ronde,s voor nederland de laatste 10 jaar.
Vergeet Poels niet! Heb daar nog het meeste respect voor! Johnny veel voorop gefietst en het debuut van Van Poppel wat wel eens een grote sprinter kan gaan worden, en kwam de bergen redelijk goed door!
Citaat van: denistel op juli 20, 2013, 19:53:37
mollema knap 6e en ten dam 13e ,,dumoulin heeft zich goed laten zien. 1 van de betere ronde,s voor nederland de laatste 10 jaar.
Een kinderhand is snel gevuld blijkbaar....
Citaat van: John Hiatt op juli 21, 2013, 08:55:07
Een kinderhand is snel gevuld blijkbaar....
Zat gewoon niet meer in. Het was in ieder geval niet zo kansloze tour als de afgelopen jaren
Tsja, kansloos... Het is maar hoe je het bekijkt. Er is geen enkel moment uitzicht op een etappezege geweest. Keer op keer bij een ontsnapping moesten de Nederlanders vroeg afhaken in de finale. Wat dat betreft toch jammer. Neemt niet weg dat de klassering van Mollema in dit veld zeer knap is.
Citaat van: John Hiatt op juli 21, 2013, 08:55:07
Een kinderhand is snel gevuld blijkbaar....
Pas tevreden met alle truien, 3 podiumplekken voor geel en 21 etappezeges :devil
Voor de toekomst ziet het er mijns inziens eindelijk weer eens wat beter uit, dan is dit een goed begin... Daar mogen we tevreden mee zijn...
Dumoulin is een veel groter talent dan Mollema. Ten Dam kan top 5 tour rijden maar dan moet hij rap verkassen.
Citaat van: poelie-lwd op juli 21, 2013, 20:05:55
Dumoulin is een veel groter talent dan Mollema. Ten Dam kan top 5 tour rijden maar dan moet hij rap verkassen.
Mollema valt al niet meer in de -25 categorie, hoe kun je hem dan vergelijken met Dumoulin?
Citaat van: poelie-lwd op juli 21, 2013, 20:05:55
Dumoulin is een veel groter talent dan Mollema. Ten Dam kan top 5 tour rijden maar dan moet hij rap verkassen.
benieuwd of hij de klimmen de komende jaren aan kan poelie wel 1 van me favorieten geworden die jongen
1 - Tjisse Nagel Nageldo Leeuwarden 2378 delete
2 - gobo doortrappers Leeuwarden 2249 delete
3 - Sjaak Afhaak Yellow Army Leeuwarden 2166 delete
4 - Arman Postma Prikkeldraad Scharnegoutum 2112 delete
5 - Jelmer Bloembergen Bloempies Leeuwarden 2109 delete
6 - OTTO VROEM VROEM leeuwarden 2061 A
7 - Erik Paauw Il Cobra Peacock Leeuwarden 1997 delete
8 - Michel de Vries Snelheidsduivels Haren 1989 delete
9 +1 Otto van der Ga... Millonarios Leeuwarden 1949 delete
10 -1 Stephan Dijkstra SC CAMBUUR Leeuwarden 1903 delete
11 - Kor Roorda Kor Roorda wiel... Leeuwarden 1874 delete
12 - Jelle Kromhout Yellow Jersey Army Leeuwarden 1851 delete
13 +2 Harry Pelle de Baroudeur Akkrum 1746 delete
14 - Arjan van der Wal équipe équilibrée Harlingen 1712 delete
15 -2 Emko Vogelzang Dirty Rat's Bergum 1700 delete
16 +2 Dennis Olde Olthof Graduée Leeuwarden 1651 delete
17 -1 Edwin zwerver Millar Leeuwarden 1619 delete
18 -1 Sjonny Poelstra Torpedo-cycling... wytgaard 1578 delete
19 - J.Hulst AFC Hulstje Leeuwarden 1406 delete
20 +1 Hidde Paterploeg Leeuwarden 1403 delete
21 -1 Drs. Hoekstra team fietsie Minnertsga 1386 delete
22 - Zoltan Szomoru Lionello´s Leeuwarden 1378 delete
23 - ER Land Rollin' wheels Wartena 1353 delete
24 - Johan de Vries TI-Raleigh Leeuwarden 1251 delete
25 - Henk Albers Met het hol open Leeuwarden 1222 delete
tjisse van harte ik weet niet of ik je persoonlijk ken maar je hebt een kratje bier of fles bb gewonnen dus zeg maar]waar
ik het kan afgeven.
Citaat van: denistel op juli 21, 2013, 23:56:54
1 - Tjisse Nagel Nageldo Leeuwarden 2378 delete
2 - gobo doortrappers Leeuwarden 2249 delete
3 - Sjaak Afhaak Yellow Army Leeuwarden 2166 delete
4 - Arman Postma Prikkeldraad Scharnegoutum 2112 delete
5 - Jelmer Bloembergen Bloempies Leeuwarden 2109 delete
6 - OTTO VROEM VROEM leeuwarden 2061 A
7 - Erik Paauw Il Cobra Peacock Leeuwarden 1997 delete
8 - Michel de Vries Snelheidsduivels Haren 1989 delete
9 +1 Otto van der Ga... Millonarios Leeuwarden 1949 delete
10 -1 Stephan Dijkstra SC CAMBUUR Leeuwarden 1903 delete
11 - Kor Roorda Kor Roorda wiel... Leeuwarden 1874 delete
12 - Jelle Kromhout Yellow Jersey Army Leeuwarden 1851 delete
13 +2 Harry Pelle de Baroudeur Akkrum 1746 delete
14 - Arjan van der Wal équipe équilibrée Harlingen 1712 delete
15 -2 Emko Vogelzang Dirty Rat's Bergum 1700 delete
16 +2 Dennis Olde Olthof Graduée Leeuwarden 1651 delete
17 -1 Edwin zwerver Millar Leeuwarden 1619 delete
18 -1 Sjonny Poelstra Torpedo-cycling... wytgaard 1578 delete
19 - J.Hulst AFC Hulstje Leeuwarden 1406 delete
20 +1 Hidde Paterploeg Leeuwarden 1403 delete
21 -1 Drs. Hoekstra team fietsie Minnertsga 1386 delete
22 - Zoltan Szomoru Lionello´s Leeuwarden 1378 delete
23 - ER Land Rollin' wheels Wartena 1353 delete
24 - Johan de Vries TI-Raleigh Leeuwarden 1251 delete
25 - Henk Albers Met het hol open Leeuwarden 1222 delete
tjisse van harte ik weet niet of ik je persoonlijk ken maar je hebt een kratje bier of fles bb gewonnen dus zeg maar]waar
ik het kan afgeven.
Hoppa podium
Citaat van: moodygrunn op juli 21, 2013, 23:18:22
Mollema valt al niet meer in de -25 categorie, hoe kun je hem dan vergelijken met Dumoulin?
Had nog 'op die leeftijd' achter moeten staan. ;)
Citaat van: poelie-lwd op juli 22, 2013, 06:16:31
Had nog 'op die leeftijd' achter moeten staan. ;)
Mollema en Dumoulin kun je niet vergelijken. Mollema is pas heel laat gaan fietsen op wedstrijdniveau. Dumoulin is een veel betere tijdrijder. Denk dat Dumoulin en Kelderman de Nederlandse renners voor de toekomst zijn.
dumoulin is wel een zware knaap dus klimmen wordt lastig voor hem he
Citaat van: denistel op juli 22, 2013, 12:11:48
dumoulin is wel een zware knaap dus klimmen wordt lastig voor hem he
hij is volgensmij evenlang als Froome en maar 2 kilo zwaarder
Citaat van: brambo3004 op juli 22, 2013, 12:21:26
hij is volgensmij evenlang als Froome en maar 2 kilo zwaarder
Idd . Beide 1.86
Froome 69 kilo en dumoulin 71 kilo...
sorry dacht dat ie zwaarder was
zaterdag begint de vuelta
bij zweeler weer een leuk spel en veel te verdienen
www.zweeler.com
Wat is die Hoogerland een stuntel. Nu viel ie weer terwijl er eigenlijk niks aan de hand was en lag hij als enige op de grond. Dikke wond aan de knie, moest tijdens het fietsen gehecht worden.
Mollemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa _O_
dit weekend gaan we weer los
Met motortjes? :_schater
Citaat van: poelie-lwd op januari 25, 2014, 13:28:42
Met motortjes? :_schater
nee moto gp begint in maart he
We zitten nog midden in het WK maar de tour de France staat ook weer voor de deur. Dat betekend ook dat we weer mee kunnen doen aan het LC ploegleider spel.
http://www.ploegleider.nl/lc//subleague/cambuur-online/11.htm
Morgen is het weer zover!!!
http://www.ploegleider.nl/lc//subleague/cambuur-online/11.htm
En we zijn los! Vive Le Tour! |:)
Dagzege Kittel
Eindzege :0= Contador!
l8l SKY
Cavendish maakte een beste val zaterdag. Gisteren mooie etappe met miljoenen Engelsen op het parcours.
Froome afgestapt en uit de tour.
Prachtige overwinning voor Boom en Belkin :)
Mooi, kunnen we weer 9 jaar wat anders doen :devil
Nee echt prachtig deze zege, goede week voor de Nederlandse teams met de 3 zeges voor Giant-Shimano en nu Belkin.
Een prachtige rit in barre omstandigheden. En een verdiende winnaar. Was wel weer eens tijd.
Citaat van: pvanbuijtene op juli 09, 2014, 17:23:17
Prachtige overwinning voor Boom en Belkin :)
Zeker! Kom er maar in Hiatt!
Lotto waarschijnlijk nieuwe hoofdsponsor wielerploeg Belkin
Lotto wordt waarschijnlijk de nieuwe hoofdsponsor van Belkin, de wielerploeg van onder anderen Bauke Mollema, Laurens ten Dam, Lars Boom en Robert Gesink.
Lotto waarschijnlijk nieuwe hoofdsponsor wielerploeg Belkin Foto: ANP
"Er wordt nu nog gewerkt aan de laatste details", laat algemeen manager Richard Plugge van Belkin weten aan De Telegraaf. "Met dit plan waren we al deels bezig voordat bekend werd dat Belkin stopte, maar het is pas half juni echt concreet geworden."
"Wanneer de handtekeningen definitief gezet zijn, en dat ziet er nu heel goed uit, dan is dat zeker heel goed nieuws voor onze wielerploeg maar ook voor het Nederlandse wielrennen."
Lotto wordt ook geldschieter van de schaatsformatie BrandLoyalty, waar onder anderen Sven Kramer en Stefan Groothuis onder contract staan. BrandLoyalty wordt eveneens betrokken bij het project en zal dus ook bijdragen aan het voortbestaan van Belkin.
Desondanks is het budget voor komend seizoen nog niet helemaal rond. Plugge is nog op zoek naar een derde sponsor.
Identiteit
Het wieler- en schaatsteam zullen vanaf komende winter eenzelfde uitstraling en identiteit krijgen.
"Eigenlijk wordt het een gecombineerde ploeg die op logistiek en organisatorisch vlak, maar ook op sporttechnisch gebied de handen ineen slaat", legt Robert van der Wallen, de CEO van BrandLoyalty, uit.
"Je kunt het zien als twee ploegen, namelijk een schaatsploeg en een wielerploeg, met één en dezelfde uitstraling."
Partner
Voor de Nederlandse Lotto is het voor het eerst dat het een professioneel sportteam gaat sponsoren. Tot nu toe staat het bedrijf vooral bekend als partner van sportkoepel NOC*NSF. Met de verkoop van loten draagt Lotto bovendien geld af aan de Nederlandse sport.
Belkin kondigde medio juni aan na dit seizoen uit de wielersport te stappen. Het Amerikaanse bedrijf ging vlak voor de Tour de France van 2013 de samenwerking aan met Plugge.
De afgelopen weken werden verschillende renners in verband gebracht met een transfer. Zo zou Mollema in de belangstelling staan van Trek en wil Team Sky zich versterken met Boom.
Mogelijk wordt er maandag tijdens de rustdag in de Tour al meer bekend over de deal.
Goed nieuws. Is tenminste de toekomst van de Nederlandse ploeg gewaarborgd.
nog een maandje dan de tour mooi ff heen dagje utrecht tijdrit kijken en een biertje er bij.
Jaja het is al bijna weer zover. De Tour de France staat alweer bijna voor de deur.
Ik heb een poule aangemaakt:
https://wielerspel.telesport.nl/swf/?leaguetoken=bdf0fd67c2d99162fcf4927062f9d843
POULE: Cambuur Online
Schrijf je in! |:)
http://www.ploegleider.nl/lc/subleague/cambuur-vrienden/10.htm
Leuk!
ja meld je aan en ik accepteer je wel
Gesink top vandaag :thumbsup
Echt wel, genoten van Gesink. Hopen dat hij deze vorm vast kan houden!
Dat Gesink toch nog eens laat zien dat hij kan fietsen.
Heb helemaal niets met Gesink.
Het ligt altijd aan iets of iemand.
Maar mooi dat hij als beste Nederlander in top 10 staat.
Mollema sluipt heel sneaky de top 10 binnen, Gesink hield goed stand en ook ten Dam was weer redelijk van voren te vinden. Prima dagje weer vandaag!
Citaat van: Galdiano op juli 14, 2015, 21:36:46
Dat Gesink toch nog eens laat zien dat hij kan fietsen.
Heb helemaal niets met Gesink.
Het ligt altijd aan iets of iemand.
Maar mooi dat hij als beste Nederlander in top 10 staat.
Gesink is echt niet iemand die het op andere dingen afschuift :p , heeft gewoon aardig wat tegenslagen gehad in zijn leven. Bovenbeen breuk, hartproblemen, zwangerschap vrouw etc etc
Een operatie aan je hart doe je niet zo maar als topsporter.. daar gaat veel aan vooraf.
+ met zwangerschap en geboorte kind moest zijn vrouw tijdens grote rondes steeds geopereerd worden etc.. logisch dat je daarom afstapt.
Denk eerder dat mensen met Gesink afgelopen jaren gehoopt hadden op NL succes in grote rondes en hij dit niet waar heeft gemaakt.. onder andere door zijn hartproblemen.
Nu zijn de verwachtingen wat lager en zit hij lekker te fietsen. Prima toch. Als Gesink een watje was, had hij al meerdere keren in zijn leven de fiets aan de wilgen gehangen, maar hij blijft gaan, wat er ook op zijn pad komt
Al 4 keer een Cambuur shirtje gezien bij Tour du Jour nu ook weer |:)
Citaat van: Galdiano op juli 24, 2015, 21:03:44
Al 4 keer een Cambuur shirtje gezien bij Tour du Jour nu ook weer |:)
Vanmiddag de col de la croix ook nog een paar
Citaat van: Yellow Army op juli 24, 2015, 22:27:30
Vanmiddag de col de la croix ook nog een paar
Vanmiddag thuis voor de tv ook minstens 3 8P
Zag net een Cambuur vlag hangen
sommigen waren 3 weken met de tour mee en op verschillende plaatsen een vlag.
over 10 dagen gaan we weer los met een nieuw wielerjaar.
eens kijken wat Dumoulin kan dit jaar hoe doen Boom en Westra
het dit seizoen bij Astana enz enz
Ik zeg let op Gaviria dit jaar in de sprints
Citaat van: denistel op januari 04, 2016, 17:50:59
over 10 dagen gaan we weer los met een nieuw wielerjaar.
eens kijken wat Dumoulin kan dit jaar hoe doen Boom en Westra
het dit seizoen bij Astana enz enz
Ik zeg let op Gaviria dit jaar in de sprints
Jammer genoeg is Kittel erbij gekomen en zal nummer 1 zijn in de sprints daar.
Hij zal het dus moeten laten zien in kleinere koersen.
Dumoulin heeft er wel wat goeie talenten bij gekregen om hem te steunen.
daar is zijn 1e van dit jaar al
Fernando Gaviria heeft de tweede etappe van de Tour de San Luis gewonnen. Het is, na de ploegentijdrit, de tweede zege voor Etixx-Quick-Step in evenveel ritten. In Villa Mercedes, waar de 21-jarige Colombiaan vorig jaar ook al won, maakte het peloton het nog spannend. Pas in de laatste lijn haalde het de laatste vluchter terug.
flag-ar Tour de San Luis 2016 (2.1)
Uitslag etappe 2: San Luis – Villa Mercedes (181,9 km)
1. flag-co Fernando Gaviria (Etixx-Quick-Step) in 4u23m54s
2. flag-sk Peter Sagan (Tinkoff) allen z.t.
3. flag-it Elia Viviani (Italië)
4. flag-ro Eduard Grosu (Nippo-Vini Fantini)
5. flag-ar Lucas Haedo (Jamis)
WOUT POELS
dit ken de week wudde dat er voor de 3e keer een Nederlander een grote ronde wint.
Citaat van: denistel op mei 23, 2016, 22:56:22
dit ken de week wudde dat er voor de 3e keer een Nederlander een grote ronde wint.
Volgens mij heeft of Jansen of Zoetemelk ook de Vuelta gewonnen, maar het kan wel de derde Nederlander worden _O_ _O_
klopt beide de vuelta in het jaar voor dat ze de tour wonnen,,
los vandaag met de tour,,,hopen op een mooie ronde
Ik gok op een schitterende ronde van froome en sagan :thumbsup
vandaag gent -wevelgem hopelijk een mooie koers.
Citaat van: denistel op maart 26, 2017, 11:41:27
vandaag gent -wevelgem hopelijk een mooie koers.
Het geweld barst nu los op 75 kilometer van de meet. Hopelijk geen sprint op de meet met een grote groep. Liever een finale zoals die van de E3.
greg is geweldig in vorm
Citaat van: denistel op maart 26, 2017, 22:07:48
greg is geweldig in vorm
Gewaagde uitspraak :koffie
zondag de ronde hopelijk met iets minder mooi weer dan wordt
het al1 maar leuker.
Sagan- V Avermaet- Stybar
Aankomende zondag weer een Nederlander op het podium bij de amstel gold race ??
Ik ga voor Poels, Dumoulin of toch Terpstra (weet niet hoe hij uit die valpartij is gekomen bij parijs-roubaix)
Citaat van: Hendrikscc op april 12, 2017, 16:56:48
Aankomende zondag weer een Nederlander op het podium bij de amstel gold race ??
Ik ga voor Poels, Dumoulin of toch Terpstra (weet niet hoe hij uit die valpartij is gekomen bij parijs-roubaix)
Poels rijdt niet. Dumoulin ook niet en Terpstra heeft nog nooit kans gemaakt in de Gold Race. Laat staan na zo'n val. Daarnaast zal hij met de sterke Quick Step ploeg ook nooit een kans maken, want hij zal nooit geselecteerd worden.
Aha hieruit blijkt maar weer dat ik meer van voerbal weet dan van wielrennen :_schater :_schater
Poels geblesseerd denk ik dan ? Jammer dat hij en dumoulin niet mee fietsen
Citaat van: Hendrikscc op april 12, 2017, 22:18:06
Aha hieruit blijkt maar weer dat ik meer van voerbal weet dan van wielrennen :_schater :_schater
Poels geblesseerd denk ik dan ? Jammer dat hij en dumoulin niet mee fietsen
Ja Poels geblesseerd en Dumoulin gaat vol voor de Giro. Topfavorieten voor de Gold Race zijn: Colbrelli, Gilbert, Matthews en Coquard. Maar de grootste favoriet is
Niki Terpstra
Citaat van: Gasgeve op april 12, 2017, 22:33:37
Ja Poels geblesseerd en Dumoulin gaat vol voor de Giro. Topfavorieten voor de Gold Race zijn: Colbrelli, Gilbert, Matthews en Coquard.
Kom kom zet Terpstra even bij de favorieten man, al is het alleen maar voor Hendikscc :y
ik denk dat v avermaet-vakoc en felinne gevaarlijke klanten worden
je moet goed een heuvel op kunnen en goed kunnen aankomen op het
vlakke.
Citaat van: denistel op april 13, 2017, 18:05:11
ik denk dat v avermaet-vakoc en felinne gevaarlijke klanten worden
je moet goed een heuvel op kunnen en goed kunnen aankomen op het
vlakke.
Ben benieuwd of vAvermaet nog wat over heeft na zo'n voorjaar. Ik denk dat Vakoc en Felline beide net tekort komen tegenover de echte favorieten.
wie zijn de echte favorieten dan?
1 Alberto Bettiol Cannondale - Drapac Pro CT D 101 x (81%)
2 Tiesj Benoot Lotto Soudal D 95 x (77%)
3 Fabio Felline Trek - Segafredo B 93 x (75%)
4 Bryan Coquard Direct Energie B 90 x (73%)
5 Michael Valgren Astana Pro Team C 90 x (73%)
6 Michael Matthews Team Sunweb A 88 x (71%)
7 Jay McCarthy Bora - Hansgrohe C 84 x (68%)
8 Michael Albasini Orica - Scott C 83 x (67%)
9 Daryl Impey Orica - Scott D 78 x (63%)
10 Sean De Bie Lotto Soudal E 69 x (56%)
11 Petr Vakoč Quick-Step Floors C 69 x (56%)
12 Philippe Gilbert Quick-Step Floors A 67 x (54%)
13 Sonny Colbrelli Bahrain - Merida A 55 x (44%)
14 Michal Kwiatkowski Team Sky A 54 x (44%)
15 Alejandro Valverde Movistar Team A 54 x (44%)
De echte favorieten voor mij zijn Colbrelli, Gilbert, Matthews, Kwiatkowski en Coquard.
ik hou het op Felline
Dit is mijn top 5;
Van Avermaet
Gilbert
Naesen
Valverde
Van Baarle
weer Gilbert die belgen rijden een super voor seizoen zeg. woensdag de waalse pijl
daar zullen we denk ik valverde- d martin en kwiatkowski voor aan zien
Geweldige overwinning. En voor het seizoen zei iedereen dat Gilbert op retour was. Die 3 verwacht ik daar ook, maar ook Henao kan dat goed aan.
top 3 bijna goed al1 teuns kwam er tussen door.sterk van valverde hoor.
Citaat van: denistel op april 19, 2017, 22:41:16
top 3 bijna goed al1 teuns kwam er tussen door.sterk van valverde hoor.
Ja met zoveel gemak.
nog 2 dagen te gaan in een zeer spannende giro wordt het tom of nairo of
vicenzo of zelfs pinot of zakarin
Citaat van: denistel op mei 27, 2017, 13:25:59
nog 2 dagen te gaan in een zeer spannende giro wordt het tom of nairo of
vicenzo of zelfs pinot of zakarin
Het is een heerlijke giro iig
:proost :proost :proost :proost :proost :proost
Schitterend hoor!
In de schaduw van de geweldige prestatie van Dumoulin was de schitterende tijdrit van van Emden ietwat onderbelicht. Een geweldige dag voor het Nederlandse wielrennen
Geweldig toch om zo de Giro afgesloten te zien worden 1 en 2 in de tijdrit én het roze mee naar Nederland.
Gas! https://www.ploegleider.nl/join/917/9c40e6
Gas mensen, morgen begint het feest weer.
Morgen spektakel op de Angliru en hopelijk een podiumplek voor Kelderman
De Giro en Vuelta zijn leuker om naar te kijken dan de tour, veel minder voorspelbaar. Ik vind wat Froome nu doet knapper dan wat hij in de tour laat zien.
RIEDE:
https://www.ploegleider.nl/subleagues/917/cambuur-online/