Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wielrennen

Gestart door poelie-lwd, januari 19, 2013, 12:52:01

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 12:24:01
Belkin doet hetzelfde wat Evans jarenlang deed. Nooit aanvallen, laf rijden.
Ik denk dat Ten Dam tijd gaat verliezen en dat Mollema lekker op de derde plaats blijft in het algemeen klassement.

Galdiano

Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 12:24:01
Belkin doet hetzelfde wat Evans jarenlang deed. Nooit aanvallen, laf rijden.

Ik kan zo genieten van Belkin! Het heeft niks met laf te maken maar met slimheid!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Belkin blablabla :O
Altijd dat negatieve gelul, ze zitten in de belangrijkste ritten tot nu toe wel altijd van voren en dat is LANG geleden! Ben benieuwd hoe het vanaf zaterdag gaat.

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op juli 10, 2013, 13:46:20
Belkin blablabla :O
Altijd dat negatieve gelul, ze zitten in de belangrijkste ritten tot nu toe wel altijd van voren en dat is LANG geleden! Ben benieuwd hoe het vanaf zaterdag gaat.

:O  l0l

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 14:39:17
:O  l0l
Jawel... Never argue with an idiot, I will drag you down to my level and beat you on experience :devil

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op juli 10, 2013, 14:54:32
Jawel... Never argue with an idiot, I will drag you down to my level and beat you on experience :devil

Make that the cat wise
Area 58


Cambuur058

Citaat van: Cambuur058 op juli 10, 2013, 12:41:19
Ik denk dat Ten Dam tijd gaat verliezen en dat Mollema lekker op de derde plaats blijft in het algemeen klassement.
Goh.. Wat ben ik toch een voorspelkoning..

GerardSCCLWD

John Hiatt jij hebt er wel kijk op he..

Yellow Army

Citaat van: Yellow Army op juli 10, 2013, 10:10:01
Dat ze wat tijd gaan verliezen ben ik met je eens, maar ze blijven beide zeker in de top tien. En ik denk dat Mollema wel eens kan verrassen.

Wat ben ik goed hè
Area 58

John Hiatt


gobo

As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

denistel

#192
Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 12:24:01
Belkin doet hetzelfde wat Evans jarenlang deed. Nooit aanvallen, laf rijden.

boom en gesink binne toch al inde aanval weest en als mollema top 5 wil rijden hoeft ie niet aan te vallen he

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op juli 10, 2013, 18:04:48
Wat ben ik goed hè
Bijna... Mollema verloor alleen op Froome wat, op de rest won hij gewoon ;) Wederom keurig gedaan. Ook Ten Dam viel me niet eens tegen, zakt wel een paar plaatsjes, maar is ook geen tijdrijder. Geen schande.

Cambuur058

Citaat van: Dokkumer op juli 10, 2013, 22:15:41
Bijna... Mollema verloor alleen op Froome wat, op de rest won hij gewoon ;) Wederom keurig gedaan. Ook Ten Dam viel me niet eens tegen, zakt wel een paar plaatsjes, maar is ook geen tijdrijder. Geen schande.
Als Ten Dam zo door gaat pakt hij die plaatsjes wel weer terug.