Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wielrennen

Gestart door poelie-lwd, januari 19, 2013, 12:52:01

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Citaat van: Sonnema op juni 23, 2013, 14:58:46
Jij denkt ook onder hand overal verstand van te hebben. Dus jij wilt zeggen dat hij geen echte renner is, ga maar eens in een peloton rijden je bent altijd afhankelijk van de scherpte van de andere renners en je hoeft niet altijd voorin te rijden. Dat kost een hoop kracht en energie waardoor veel mensen ook tijdens de tour achterin gaan rijden. maar jij zal het allemaal wel weer weten.

Blanco is een flutploeg. Slechte ploegleiding, matige renners. Alleen Sanchez is een er in die ploeg. Gesink zou een goede knecht kunnen zijn voor Sky. Heeft hij ook geen druk.

poelie-lwd

Johnny in de kampioenstrui de tour in!

Het is hem gegund!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

gobo

Citaat van: Galdiano op juni 23, 2013, 13:14:14
Gesink loopt altijd te klagen! Of het ligt hier aan of het ligt daar aan! Heb je hem ooit horen zeggen "ik was vandaag niet goed genoeg"

Altijd een ander de schuld geven.
En kom niet aan met excuses als "ik had pech dat ze voor me vielen"
Een echt renner koerst van voren, en stuurt vaak (soms niet) om val partijen heen!

Tuurlijk. Wat een nonsens. Ga zelf maar eens in een peloton fietsen en probeer je dan maar eens te handhaven op een plek waar iedereen om dringt. En nee, Gesink is niet de renner waarvan we hoopten dat hij een ronde ging winnen. Jammer. Verwachtingen bijstellen. Sommigen verwachten dat nog steeds van hem en dan valt het idd tegen.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

pvanbuijtene

Kan me nog herrineren tijdens de tour dat ze expres van voor gingen rijden om de grote valpartijen te ontwijken... viel er iemand voorin waren ze nog de klos...
Dat je er zo vaak bij betrokken bent zegt wel iets maar hoevaak is het gebeurd dat hij diegene was die daadwerkelijk viel als eerste?

kgscc


poelie-lwd

Ik ben klaar voor de tour!  :devil

Succes mannen!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

gobo

Citaat van: poelie-lwd op juni 27, 2013, 06:21:41
Ik ben klaar voor de tour!  :devil

Succes mannen!

Ik ook! Zit al klaar voor de tv in mijn bolletjes trui
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

denistel

nog ff anderhalve dag wachten en dan los op Corsica,,,,,

Yellow Army

Citaat van: gobo op juni 27, 2013, 11:12:47
Ik ook! Zit al klaar voor de tv in mijn bolletjes trui

ik oek, hef de epo spuit al klaar leggen
Area 58

Galdiano

Mijn tourploeg klaar! Laat de tour maar beginnen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Su oek maar even inskreven
Area 58

Nightmarelwd

180 drugskoeriers gaan vandaag starten in de Tour de France.

Mart Smeets hadden het gisteren over de "nieuwe" wielrenner.

Ik kijk idg geen minuut van de Tour. Jarenlang heeft men de kijker voor de gek gehouden. Ook dit jaar zullen er weer lui betrapt worden in de Tour. Over drie jaar weten we weer wie de echte winnaar is.
MI-Sider for Life

richard

Ga wel kijken maar als ze die oortjes er nu eens uit flikkeren dan is het veel interessanter!!

denistel

Citaat van: Nightmarelwd op juni 29, 2013, 11:29:13
180 drugskoeriers gaan vandaag starten in de Tour de France.

Mart Smeets hadden het gisteren over de "nieuwe" wielrenner.

Ik kijk idg geen minuut van de Tour. Jarenlang heeft men de kijker voor de gek gehouden. Ook dit jaar zullen er weer lui betrapt worden in de Tour. Over drie jaar weten we weer wie de echte winnaar is.

omdat er idd oek nog renners van de oude generatie mee doe ja

denistel

1 OTTO  VROEM VROEM  leeuwarden  0 A   
2 Otto van der Ga...  Millonarios  Leeuwarden  0 delete     
3 Henk Albers  Met het hol open  Leeuwarden  0 delete     
4 Johan de Vries  TI-Raleigh  Leeuwarden  0 delete     
5 Emko Vogelzang  Dirty Rat's  Bergum  0 delete     
6 Jelmer Bloembergen  Bloempies  Leeuwarden  0 delete     
7 Sjonny Poelstra  Torpedo-cycling...  wytgaard  0 delete     
8 Jelle Kromhout  YellowArmy  Leeuwarden  0 delete     
9 Harry  Pelle de Baroudeur  Akkrum  0 delete     
10 gobo  doortrappers  Leeuwarden  0 delete     
11 Arman Postma  Prikkeldraad  Scharnegoutum  0 delete     
12 Michel de Vries  De Snelheidsdui...  Haren  0 delete     
13 Arjan van der Wal  équipe équilibrée  Harlingen  0 delete     
14 Stephan Dijkstra  SC CAMBUUR  Leeuwarden  0 delete     
15 Jan Faber  Cycling Lions'66  Leeuwarden  0 delete     
16 J.Hulst  AFC Hulstje  Leeuwarden  0 delete     
17 Drs. Hoekstra  team fietsie  Minnertsga  0 delete     
18 Sjaak Afhaak  Yellow Army  Leeuwarden  0 delete     
19 Erik Paauw  Il Cobra Peacock  Leeuwarden  0 delete     
20 ER Land  Rollin' wheels  Wartena  0 delete     
? Edwin zwerver  Millar  Leeuwarden  0 delete     

mooie league hebben we weer suc,,,,winnaar ken een kratje bier verwachten of een fles bb