Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wielrennen

Gestart door poelie-lwd, januari 19, 2013, 12:52:01

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

"Het lage gehalte cortisol van Rolland wil niet zeggen dat hij doping heeft gebruikt."
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

Citaat van: John Hiatt op juni 11, 2013, 18:43:10
En weer dopinggeval, nu bij Europcar. Rolland is de boosdoener.

geen doping toch

John Hiatt

Citaat van: denistel op juni 11, 2013, 22:53:51
geen doping toch

Tsja, dat gelooft toch geen enkel weldenkend mens.

veroen

De telegraaf heeft weer een tourspel.
Heb even subleague aangemaakt die hier te vinden is.
https://tourspel.telesport.nl/swf/?leaguetoken=7e735c497487fc0d2312b1578086cadd

Westerpark

Prachtspel, ook dit jaar weer present.
Zin in de Tour!

denistel

vandaag heerlijk nk tijdrijden gezien in Winsum Westra met 4 sec voor op Terpstra.

John Hiatt

Citaat van: denistel op juni 19, 2013, 22:37:22
vandaag heerlijk nk tijdrijden gezien in Winsum Westra met 4 sec voor op Terpstra.

Dopingvrij?

denistel

1 biertje mocht wel toch

John Hiatt

En de eerste die weer viel vandaag? Zelfbenoemde topper Robert 'jankerd' Gesink!

Galdiano

Citaat van: John Hiatt op juni 23, 2013, 11:53:44
En de eerste die weer viel vandaag? Zelfbenoemde topper Robert 'jankerd' Gesink!
Ik geef je helemaal gelijk! Wat een pritser is het toch!
Mollema gaat veel meer presteren!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op juni 23, 2013, 11:53:44
En de eerste die weer viel vandaag? Zelfbenoemde topper Robert 'jankerd' Gesink!
Voortaan écht toch met zijwieltjes fietsen Robert :devil

Sonnema

ga eerst zelf maar eens op een racefiets zitten. Jum kenne niet echt zien wat er is gebeurd dus oordelen binne jum weer goed in.

Galdiano

Citaat van: Sonnema op juni 23, 2013, 13:08:23
ga eerst zelf maar eens op een racefiets zitten. Jum kenne niet echt zien wat er is gebeurd dus oordelen binne jum weer goed in.

Gesink loopt altijd te klagen! Of het ligt hier aan of het ligt daar aan! Heb je hem ooit horen zeggen "ik was vandaag niet goed genoeg"

Altijd een ander de schuld geven.
En kom niet aan met excuses als "ik had pech dat ze voor me vielen"
Een echt renner koerst van voren, en stuurt vaak (soms niet) om val partijen heen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Citaat van: Sonnema op juni 23, 2013, 13:08:23
ga eerst zelf maar eens op een racefiets zitten. Jum kenne niet echt zien wat er is gebeurd dus oordelen binne jum weer goed in.

Je moet doen waar je goed in bent toch
Area 58

Sonnema

Citaat van: Galdiano op juni 23, 2013, 13:14:14
Gesink loopt altijd te klagen! Of het ligt hier aan of het ligt daar aan! Heb je hem ooit horen zeggen "ik was vandaag niet goed genoeg"

Altijd een ander de schuld geven.
En kom niet aan met excuses als "ik had pech dat ze voor me vielen"
Een echt renner koerst van voren, en stuurt vaak (soms niet) om val partijen heen!

Jij denkt ook onder hand overal verstand van te hebben. Dus jij wilt zeggen dat hij geen echte renner is, ga maar eens in een peloton rijden je bent altijd afhankelijk van de scherpte van de andere renners en je hoeft niet altijd voorin te rijden. Dat kost een hoop kracht en energie waardoor veel mensen ook tijdens de tour achterin gaan rijden. maar jij zal het allemaal wel weer weten.