Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wielrennen

Gestart door poelie-lwd, januari 19, 2013, 12:52:01

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: poelie-lwd op mei 13, 2013, 20:21:10
Duidelijk gevalletje EPO, 6e generatie :devil

must zelf ff 200 km gaan rijden met 40 graden whoeaaaaaaaaaaa

Dokkumer

Elfstedentocht maandag? :devil

denistel

17 graden en geen 40 he :_schater

SCC-J

Boogerd nieuwe commentator Eurosport ... en dan Nelissen ontslaan... 8P

Yellow Army

Gesink is afgestapt in de giro. Voelde zich niet lekker ofzo.
Area 58

denistel

wat een etappe vandaag,,25 mei en een pak sneeuw

denistel

weer een 30 tiger die tegen de lamp loopt samtembrogio och och

Yellow Army

Het houdt maar niet op. Jammer voor de sport
Area 58

denistel

zeker weten maar dezen weten niet beter ik hoop dat we renners van 25 jaar en jonger nou eens wijzer krijgen

Dokkumer

Of die anti "doping" instanties die wat wijzer worden... Die verbieden ook meer en meer. Laat ze eens kijken welke middelen niet schadelijk zijn voor de gezondheid en laat die toe. Op een banaan en een blikje energy drink kun je de Tour/Giro/Vuelta ook niet fietsen..

kgscc

Citaat van: denistel op juni 03, 2013, 21:16:10
zeker weten maar dezen weten niet beter ik hoop dat we renners van 25 jaar en jonger nou eens wijzer krijgen

Santambrogio is van oktober 1984, is dus van de 'tussen' generatie. Maar hoe dom kan je zijn om epo te gebruiken, dat is inmiddels bijna het eenvoudigst om op te sporen.

denistel

ploegleider bij bij lc is weer op voor de tour 2013 heb al een sub league aangemaakt voor cambuur supporters

John Hiatt

Ook weer dopinggeval vandaag. Een Rus van Vacansoleil is gepakt. Wielrenner wist uiteraard weer nergens van.

Yellow Army

Citaat van: John Hiatt op juni 07, 2013, 17:41:53
Ook weer dopinggeval vandaag. Een Rus van Vacansoleil is gepakt. Wielrenner wist uiteraard weer nergens van.

Dan het ie aardig wat had.
Area 58

John Hiatt

En weer dopinggeval, nu bij Europcar. Rolland is de boosdoener.