Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wielrennen

Gestart door poelie-lwd, januari 19, 2013, 12:52:01

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Citaat van: poelie-lwd op januari 30, 2013, 12:39:51
Die heb ik niet op het achterwiel hoge collen zien opvliegen waarde J.
Ik ga er vooralsnog vanuit dat die schoon zijn.

Had je toch beter moeten kijken. De Gendt in Giro, Westra in Parijs-Nice.

poelie-lwd

Dat heb ik wel gezien. Op karakter i.m.o.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

John Hiatt


John Hiatt

Vandaag komt er waarschijnlijk een dopingbekentenis van Rasmussen. Dan heb 3 renners van Rabo die de tour van 2007 reden bekend.

John Hiatt

Rasmussen heeft doping gebruikt tussen 1998 en 2010. Epo, groeihormonen etc. Wat zag hij er gruwelijk slecht uit.

Clint

Citaat van: John Hiatt op januari 31, 2013, 14:18:45
Rasmussen heeft doping gebruikt tussen 1998 en 2010. Epo, groeihormonen etc. Wat zag hij er gruwelijk slecht uit.

Tja, dat lijkt mij nou niet echt troep waar je er beter van uit gaat zien. 8P

Dokkumer

Mooi, wie is de volgende? Als ze nu allemaal tegelijk eens opstaan en een groepsinterview geven, dan zijn we van die ellende af. Kunnen we ons concentreren op de volgende lichting dopingsnoepers...

John Hiatt

Luiz Leon Sanchez op non actief bij team Blanco. Hij wordt gelinkt aan Fuentes.

poelie-lwd

Citaat van: John Hiatt op januari 31, 2013, 10:28:07
Citaat van: poelie-lwd op januari 31, 2013, 06:19:09
Dat heb ik wel gezien. Op karakter i.m.o.

Dream on...

Na Rabo heb je nu je pijlen gericht op vacansoleil waarde J?  :devil

Vooralsnog is dat niet bewezen, net zomin als mijn beschuldigingen richting de Sky ploeg.

De tijd zal het leren.   l0l

:0= Vos weer superieur in het veld....   :X
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op februari 02, 2013, 20:34:27

:0= Vos weer superieur in het veld....   :X

Met of zonder doping? :devil

denistel

maakt niet uit ze wint met en zonder ,,trouwens 3x goud voor nederland in Louisville
oek nog zilver en brons.

MORGEN DE RONDE VAN QUATAR,,HOPHOP

Dokkumer

 :thumbsup Het is wel eens stukken minder geweest met het Nederlandse veldrijden.

John Hiatt

Citaat van: poelie-lwd op februari 02, 2013, 20:34:27
Citaat van: John Hiatt op januari 31, 2013, 10:28:07
Citaat van: poelie-lwd op januari 31, 2013, 06:19:09
Dat heb ik wel gezien. Op karakter i.m.o.

Dream on...

Na Rabo heb je nu je pijlen gericht op vacansoleil waarde J?  :devil

Vooralsnog is dat niet bewezen, net zomin als mijn beschuldigingen richting de Sky ploeg.

De tijd zal het leren.   l0l

:0= Vos weer superieur in het veld....   :X

Heb mijn pijlen nergens op gericht. Zijn gewoon constateringen. Ook LL Sanchez is niet veroordeeld nog. Gewoon voorzorgsmaatregel van Blanco.

John Hiatt

Johnny Hoogerland ligt ernstig gewond op de intensive care van een ziekenhuis in Spanje. Hij werd geschept door een auto toen hij aan het trainen was. Die heeft ook vaak pech.

denistel

hoor het net man mooi klote weer voor hem