Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wielrennen

Gestart door poelie-lwd, januari 19, 2013, 12:52:01

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Zijn gelukkig geen inwendige verwondingen. Maar voor de zomer fietst hij niet in wedstrijden. Erg triest voor hem.

veroen

Voor de liefhebbers weer even een kunststukje van Sagan zo vroeg in het seizoen
http://www.youtube.com/watch?v=Flys5ZiynLE&feature=youtu.be
vanaf ongeveer minuut of 20 zijn sprintje bergop

denistel

team blanco wint vandaag in de Algarve met martens en bos 3.

j.rodriguez voor froome in de tour of oman.

John Hiatt

Gisteren won Bos, opnieuw overwinning voor Blanco. Vanmarcke, ook Blanco, werd 5 kilometer voor de finish de verkeerde kant opgestuurd. Hij had toen bijna 40 seconden voorsprong. Vanmarcke tip ik voor de Omloop.

John Hiatt

Boonen al uit Ronde van Vlaanderen. Gevallen en opgegeven.

Galdiano

Vanmarcke heeft wel een pech!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

komende zaterdag begint de giro,,,,voor de liefhebbers-gokker-kenner kun je op

www.zweeler.com weer mee spelen om beste geld prijzen.

zijn al 900 teams van 7 euro ingeschreven.


gobo

Citaat van: denistel op april 29, 2013, 22:10:29
komende zaterdag begint de giro,,,,voor de liefhebbers-gokker-kenner kun je op

www.zweeler.com weer mee spelen om beste geld prijzen.

zijn al 900 teams van 7 euro ingeschreven.

Ik heb er in ieder geval weer zin in. Meerdere kanshebbers, maar ga toch voor wiggans.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

denistel

het is wiggins lol...ik denk toch nibali omdat de giro zwaarder is dan de tour.

gobo

Morgen de eerste echte bergrit in de Giro. benieuwd wat de mannen van blanco kunnen laten zien.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

michello


poelie-lwd

Duidelijk gevalletje EPO, 6e generatie :devil
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Sonnema

Hij wud onder zien ballen kietelt _O_

gobo

Citaat van: poelie-lwd op mei 13, 2013, 20:21:10
Duidelijk gevalletje EPO, 6e generatie :devil

EPO? Ik heb zelfs onder de liefhebbers van doping bij onze mooie club nog nooit zo'n rampzalige gezichtsuitdrukking gezien!
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Dokkumer

Citaat van: gobo op mei 13, 2013, 21:28:14
EPO? Ik heb zelfs onder de liefhebbers van doping bij onze mooie club nog nooit zo'n rampzalige gezichtsuitdrukking gezien!
Het is dat je op dat moment niet in staat was om in een spiegel te kijken gobo, anders zou je die woorden rap terugnemen :devil