Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wielrennen

Gestart door poelie-lwd, januari 19, 2013, 12:52:01

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

De naïviteit, denistel...
De sjoemelaars zijn altijd een of twee stappen voor de dopingcontroleurs, dus verbaas je niet wanneer er op termijn weer een vracht doping gevallen komen.

Overigens vind ik dat de dopingautoriteiten met een kanon op een mug jagen. Wanneer er middelen zijn die de gezondheid niet negatief beïnvloeden zou je ze wat mij betreft best kunnen gebruiken. 10-15 jaar topsport op dit niveau is volgens mij zonder hulp ook niet zo gezond.

John Hiatt

Aicar is de nieuwste epo. Je alt af en je uithoudingsvermogen gaat er op vooruit. Het schijnt dat dit middel grote gezondheidsrisico's met zich meebrengt. De uci werkt hard aan een test die dit middel kan traceren.

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op januari 24, 2013, 07:18:27
Aicar is de nieuwste epo. Je alt af en je uithoudingsvermogen gaat er op vooruit. Het schijnt dat dit middel grote gezondheidsrisico's met zich meebrengt. De uci werkt hard aan een test die dit middel kan traceren.
Dit soort middelen mogen wat mij betreft direct verboden worden.

John Hiatt

Beste overwinning van Slagter van Team Blanco in Down Under. Versloeg in sprint heuvelop Gilbert en Goss.

denistel

knappe zeg idd heeft zeker talent die slagter gaan we nog leuke dingen
van zien en kelderman doet het ook goed.

John Hiatt

Slagter nu zelfs aan de leiding. Gaat deze ronde gewoon winnen, dat is wel een hele beste prestatie.

poelie-lwd

En daar was Griescha Niermann al met een bekentenis. Wie is de volgende, Marc Wauters, Freire, Menchov of toch 1 van de twee schijterds Boogerd of Dekker...

En wanneer gaat Breukink bekennen wat hij allemaal voor Jamin snoepgoed aanzag tijdens zijn carriëre als renner en als ploegleider...
Iedereen heeft recht op mijn mening.

John Hiatt

Citaat van: poelie-lwd op januari 28, 2013, 19:53:55
En daar was Griescha Niermann al met een bekentenis. Wie is de volgende, Marc Wauters, Freire, Menchov of toch 1 van de twee schijterds Boogerd of Dekker...

En wanneer gaat Breukink bekennen wat hij allemaal voor Jamin snoepgoed aanzag tijdens zijn carriëre als renner en als ploegleider...

Wat denk je van huidige renners?

Dokkumer

Daar hebben we het over een x aantal jaren wel over. Jij weet net zo goed als ik dat de dopingontwikkelaars altijd 2 stappen voorlopen op de bestrijders.

John Hiatt

Denk niet dat het al te lang duurt voordat aicar opgespoord kan worden. Dan hebben we nieuwe namen.

denistel

zondag lekker de tour of qatar kijken  :proost

John Hiatt

Citaat van: denistel op januari 28, 2013, 23:39:26
zondag lekker de tour of qatar kijken  :proost

Omloop het Nieuwsblad! Dan begint het pas echt. Elke weekend en elke woensdag weer live koersen op de Belg. Heerlijk!

poelie-lwd

Citaat van: John Hiatt op januari 28, 2013, 20:17:40
Citaat van: poelie-lwd op januari 28, 2013, 19:53:55
En daar was Griescha Niermann al met een bekentenis. Wie is de volgende, Marc Wauters, Freire, Menchov of toch 1 van de twee schijterds Boogerd of Dekker...

En wanneer gaat Breukink bekennen wat hij allemaal voor Jamin snoepgoed aanzag tijdens zijn carriëre als renner en als ploegleider...

Wat denk je van huidige renners?

De hele Sky ploeg hangt van doping aan elkaar. Het kan een maand duren of voor mijn part 10 jaar, maar het komt een keer uit!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

John Hiatt

Citaat van: poelie-lwd op januari 29, 2013, 16:01:16
Citaat van: John Hiatt op januari 28, 2013, 20:17:40
Citaat van: poelie-lwd op januari 28, 2013, 19:53:55
En daar was Griescha Niermann al met een bekentenis. Wie is de volgende, Marc Wauters, Freire, Menchov of toch 1 van de twee schijterds Boogerd of Dekker...

En wanneer gaat Breukink bekennen wat hij allemaal voor Jamin snoepgoed aanzag tijdens zijn carriëre als renner en als ploegleider...

Wat denk je van huidige renners?

De hele Sky ploeg hangt van doping aan elkaar. Het kan een maand duren of voor mijn part 10 jaar, maar het komt een keer uit!

En wat denk je van Vacansoleil?

poelie-lwd

Die heb ik niet op het achterwiel hoge collen zien opvliegen waarde J.
Ik ga er vooralsnog vanuit dat die schoon zijn.
Iedereen heeft recht op mijn mening.