Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wielrennen

Gestart door poelie-lwd, januari 19, 2013, 12:52:01

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Al 4 keer een Cambuur shirtje gezien bij Tour du Jour nu ook weer  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Citaat van: Galdiano op juli 24, 2015, 21:03:44
Al 4 keer een Cambuur shirtje gezien bij Tour du Jour nu ook weer  |:)

Vanmiddag de col de la croix ook nog een paar
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op juli 24, 2015, 22:27:30
Vanmiddag de col de la croix ook nog een paar
Vanmiddag thuis voor de tv ook minstens 3 8P

waldkip

Zag net een Cambuur vlag hangen

denistel

sommigen waren 3 weken met de tour mee en op verschillende plaatsen een vlag.

denistel

#305
over 10 dagen gaan we weer los met een nieuw wielerjaar.

eens kijken wat Dumoulin kan dit jaar hoe doen Boom en Westra
het dit seizoen bij Astana enz enz

Ik zeg let op Gaviria dit jaar in de sprints

Gasgeve

Citaat van: denistel op januari 04, 2016, 17:50:59
over 10 dagen gaan we weer los met een nieuw wielerjaar.

eens kijken wat Dumoulin kan dit jaar hoe doen Boom en Westra
het dit seizoen bij Astana enz enz

Ik zeg let op Gaviria dit jaar in de sprints
Jammer genoeg is Kittel erbij gekomen en zal nummer 1 zijn in de sprints daar.
Hij zal het dus moeten laten zien in kleinere koersen.

Dumoulin heeft er wel wat goeie talenten bij gekregen om hem te steunen.

denistel

#307
daar is zijn 1e van dit jaar al

Fernando Gaviria heeft de tweede etappe van de Tour de San Luis gewonnen. Het is, na de ploegentijdrit, de tweede zege voor Etixx-Quick-Step in evenveel ritten. In Villa Mercedes, waar de 21-jarige Colombiaan vorig jaar ook al won, maakte het peloton het nog spannend. Pas in de laatste lijn haalde het de laatste vluchter terug.

flag-ar Tour de San Luis 2016 (2.1)
Uitslag etappe 2: San Luis – Villa Mercedes (181,9 km)
1. flag-co Fernando Gaviria (Etixx-Quick-Step) in 4u23m54s
2. flag-sk Peter Sagan (Tinkoff) allen z.t.
3. flag-it Elia Viviani (Italië)
4. flag-ro Eduard Grosu (Nippo-Vini Fantini)
5. flag-ar Lucas Haedo (Jamis)

denistel


Vedetski

:koffie

denistel

dit ken de week wudde dat er voor de 3e keer een Nederlander een grote ronde wint.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op mei 23, 2016, 22:56:22
dit ken de week wudde dat er voor de 3e keer een Nederlander een grote ronde wint.

Volgens mij heeft of Jansen of Zoetemelk ook de Vuelta gewonnen, maar het kan wel de derde Nederlander worden  _O_ _O_
Henk, held, bedankt

denistel

klopt beide de vuelta in het jaar voor dat ze de tour wonnen,,

denistel

los vandaag met de tour,,,hopen op een mooie ronde

Hendrikscc

Ik gok op een schitterende ronde van froome en sagan  :thumbsup