Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wielrennen

Gestart door poelie-lwd, januari 19, 2013, 12:52:01

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Volgens de verslaggevers waren alle campers daar te vinden... Heb helaas geen Hiatt gespot in beeld.

Galdiano

Leuk om het van zo dicht bij mee te maken, lijkt me!
Woensdag nog naar de Alpe d'huez?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Citaat van: Galdiano op juli 15, 2013, 11:05:11
Leuk om het van zo dicht bij mee te maken, lijkt me!
Woensdag nog naar de Alpe d'huez?

Zeker niet naar Alpe d'Huez. Te ver voor mij. Misschien morgen nog naar Gap, beetje afhankelijk van het weer. Was vandaag hier 35 graden, lekker met teentjes in afwasteiltje met glaasje rosé bij de hand.

richard

Citaat van: John Hiatt op juli 15, 2013, 20:42:35
Zeker niet naar Alpe d'Huez. Te ver voor mij. Misschien morgen nog naar Gap, beetje afhankelijk van het weer. Was vandaag hier 35 graden, lekker met teentjes in afwasteiltje met glaasje rosé bij de hand.

Afwasteiltje _O_ _O_

poelie-lwd

Citaat van: John Hiatt op juli 15, 2013, 20:42:35
Zeker niet naar Alpe d'Huez. Te ver voor mij. Misschien morgen nog naar Gap, beetje afhankelijk van het weer. Was vandaag hier 35 graden, lekker met teentjes in afwasteiltje met glaasje rosé bij de hand.

:_schater :_schater

Zijn daar ook foto's van?

:0= CABARET!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cambuur058

Spannend, vandaag is erg belangrijk voor 't klassement

:0= HUP MOLLEMA

Cambuur058

Verdomme Mollema.. Ook nog tegen de hekken aan.
Bye bye Bauke

denistel

staat nog steeds 4e hoor......2 weken geleden wist half nederland amper wie mollema was

Cambuur058

Citaat van: denistel op juli 18, 2013, 13:16:22
staat nog steeds 4e hoor......2 weken geleden wist half nederland amper wie mollema was
nu 6e, mollemwah

nee grapje, natuurlijk hardstikke goed wat hij gepresteerd heeft, hoe oud is die jongen?

John Hiatt

Mollema stapt waarschijnlijk uit Tour. Heeft koutje gevat. Weer een verloren Tour dus. Uiteindelijk heeft Nederland op dit moment geen renners die een grote ronde aankunnen. Kelderman heeft m.i. De meeste potentie, die kan tijdrijden en ook aardig bergop.

Bernardo

Gaat 2 dagen minder en dan misschien meteen de handdoek in de ring gooien. Zuurtje.

denistel

ast mooi min bist en de must morgen 5 cols over dan schiet het niet echt op.

evans schleck en nog vele anderen laten helemaal niks zien deze tour.

mollema en ten dam staan nog steeds top 10 en dat is gewoon goed.

dumoulin is goed bezig deze tour.de mannen bij argos hebben Kittel al
3 zege,s bezorgd.

vacansoleil valt een beetje tegen maar is ook geen ploeg met een klassements renner
al zou poels dat moeten kunnen maar die komt van ver terug.

Galdiano

Citaat van: John Hiatt op juli 18, 2013, 21:27:03
Mollema stapt waarschijnlijk uit Tour. Heeft koutje gevat. Weer een verloren Tour dus. Uiteindelijk heeft Nederland op dit moment geen renners die een grote ronde aankunnen. Kelderman heeft m.i. De meeste potentie, die kan tijdrijden en ook aardig bergop.

Ook jij moet toegeven dat Mollema het op karakter heeft gehaald vandaag! Ik vind het top, en we gaan zeker in de toekomst meer van hem horen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Citaat van: Galdiano op juli 19, 2013, 22:41:40
Ook jij moet toegeven dat Mollema het op karakter heeft gehaald vandaag! Ik vind het top, en we gaan zeker in de toekomst meer van hem horen!

Ja, karakter heeft hij wel.

Nightmarelwd

Citaat van: Galdiano op juli 15, 2013, 11:05:11
Leuk om het van zo dicht bij mee te maken, lijkt me!
Woensdag nog naar de Alpe d'huez?

Bocht 7 is net Thialf, wat een debielen lopen daar.
MI-Sider for Life