Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wielrennen

Gestart door poelie-lwd, januari 19, 2013, 12:52:01

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Mooi, kunnen we weer 9 jaar wat anders doen :devil

Nee echt prachtig deze zege, goede week voor de Nederlandse teams met de 3 zeges voor Giant-Shimano en nu Belkin.

gobo

Een prachtige rit in barre omstandigheden. En een verdiende winnaar. Was wel weer eens tijd.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

poelie-lwd

Citaat van: pvanbuijtene op juli 09, 2014, 17:23:17
Prachtige overwinning voor Boom en Belkin :)

Zeker! Kom er maar in Hiatt!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

gobo

Lotto waarschijnlijk nieuwe hoofdsponsor wielerploeg Belkin
Lotto wordt waarschijnlijk de nieuwe hoofdsponsor van Belkin, de wielerploeg van onder anderen Bauke Mollema, Laurens ten Dam, Lars Boom en Robert Gesink.
Lotto waarschijnlijk nieuwe hoofdsponsor wielerploeg Belkin Foto:  ANP

"Er wordt nu nog gewerkt aan de laatste details", laat algemeen manager Richard Plugge van Belkin weten aan De Telegraaf. "Met dit plan waren we al deels bezig voordat bekend werd dat Belkin stopte, maar het is pas half juni echt concreet geworden."

"Wanneer de handtekeningen definitief gezet zijn, en dat ziet er nu heel goed uit, dan is dat zeker heel goed nieuws voor onze wielerploeg maar ook voor het Nederlandse wielrennen."

Lotto wordt ook geldschieter van de schaatsformatie BrandLoyalty, waar onder anderen Sven Kramer en Stefan Groothuis onder contract staan. BrandLoyalty wordt eveneens betrokken bij het project en zal dus ook bijdragen aan het voortbestaan van Belkin.

Desondanks is het budget voor komend seizoen nog niet helemaal rond. Plugge is nog op zoek naar een derde sponsor.

Identiteit

Het wieler- en schaatsteam zullen vanaf komende winter eenzelfde uitstraling en identiteit krijgen.

"Eigenlijk wordt het een gecombineerde ploeg die op logistiek en organisatorisch vlak, maar ook op sporttechnisch gebied de handen ineen slaat", legt Robert van der Wallen, de CEO van BrandLoyalty, uit.

"Je kunt het zien als twee ploegen, namelijk een schaatsploeg en een wielerploeg, met één en dezelfde uitstraling."

Partner

Voor de Nederlandse Lotto is het voor het eerst dat het een professioneel sportteam gaat sponsoren. Tot nu toe staat het bedrijf vooral bekend als partner van sportkoepel NOC*NSF. Met de verkoop van loten draagt Lotto bovendien geld af aan de Nederlandse sport.

Belkin kondigde medio juni aan na dit seizoen uit de wielersport te stappen. Het Amerikaanse bedrijf ging vlak voor de Tour de France van 2013 de samenwerking aan met Plugge.

De afgelopen weken werden verschillende renners in verband gebracht met een transfer. Zo zou Mollema in de belangstelling staan van Trek en wil Team Sky zich versterken met Boom.

Mogelijk wordt er maandag tijdens de rustdag in de Tour al meer bekend over de deal.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Dokkumer

Goed nieuws. Is tenminste de toekomst van de Nederlandse ploeg gewaarborgd.

denistel

nog een maandje dan de tour mooi ff heen dagje utrecht tijdrit kijken en een biertje er bij.

Galdiano

Jaja het is al bijna weer zover. De Tour de France staat alweer bijna voor de deur.
Ik heb een poule aangemaakt:

https://wielerspel.telesport.nl/swf/?leaguetoken=bdf0fd67c2d99162fcf4927062f9d843

POULE: Cambuur Online

Schrijf je in!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets


poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

ja meld je aan en ik accepteer je wel

Bernardo

Gesink top vandaag :thumbsup

maikcambuur

Echt wel, genoten van Gesink. Hopen dat hij deze vorm vast kan houden!

Galdiano

Dat Gesink toch nog eens laat zien dat hij kan fietsen.
Heb helemaal niets met Gesink.
Het ligt altijd aan iets of iemand.

Maar mooi dat hij als beste Nederlander in top 10 staat.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Mollema sluipt heel sneaky de top 10 binnen, Gesink hield goed stand en ook ten Dam was weer redelijk van voren te vinden. Prima dagje weer vandaag!

JurjenS7

Citaat van: Galdiano op juli 14, 2015, 21:36:46
Dat Gesink toch nog eens laat zien dat hij kan fietsen.
Heb helemaal niets met Gesink.
Het ligt altijd aan iets of iemand.

Maar mooi dat hij als beste Nederlander in top 10 staat.
Gesink is echt niet iemand die het op andere dingen afschuift :p , heeft gewoon aardig wat tegenslagen gehad in zijn leven. Bovenbeen breuk, hartproblemen, zwangerschap vrouw etc etc
Een operatie aan je hart doe je niet zo maar als topsporter.. daar gaat veel aan vooraf.
+ met zwangerschap en geboorte kind moest zijn vrouw tijdens  grote rondes steeds geopereerd worden etc.. logisch dat je daarom afstapt.
Denk eerder dat mensen met Gesink afgelopen jaren gehoopt hadden op NL succes in grote rondes en hij dit niet waar heeft gemaakt.. onder andere door zijn hartproblemen.
Nu zijn de verwachtingen wat lager en zit hij lekker te fietsen. Prima toch. Als Gesink een watje was, had hij al meerdere keren in zijn leven de fiets aan de wilgen gehangen, maar hij blijft gaan, wat er ook op zijn pad komt