Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wielrennen

Gestart door poelie-lwd, januari 19, 2013, 12:52:01

Vorige topic - Volgende topic

misideoldskool


Cambuur058

Ik vind die Johnny Hoogerland zo'n held.  :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: misideoldskool op juli 08, 2013, 20:32:44
F.S. :thumbsup

Raar, SCC LWD op de weg geschreven door Fortuna Sittard :insane :insane
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Yellow Army

Area 58

John Hiatt

Tot en met zaterdag weer de saaiheid terug. Hopelijk vandaag beetje wind, dan is t nog iets. Massasprints zijn leuk, maar 4 in een Tour zijn meer dan genoeg.


gobo

Citaat van: John Hiatt op juli 09, 2013, 06:36:30
Tot en met zaterdag weer de saaiheid terug. Hopelijk vandaag beetje wind, dan is t nog iets. Massasprints zijn leuk, maar 4 in een Tour zijn meer dan genoeg.

Mee eens. Kan de hele week alleen maar uitkijken naar volgende week. Benieuwd wat er gaat gebeuren op de mont ventoux
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Cambuur058

Citaat van: John Hiatt op juli 09, 2013, 06:36:30
Tot en met zaterdag weer de saaiheid terug. Hopelijk vandaag beetje wind, dan is t nog iets. Massasprints zijn leuk, maar 4 in een Tour zijn meer dan genoeg.
Woensdag tijdrit?? Toch belangrijk voor het klassement.

Cambuur058

Gaan we weer..  |:) |:)


[verwijderd door de beheerder]

John Hiatt

Citaat van: Cambuur058 op juli 09, 2013, 13:30:20
Woensdag tijdrit?? Toch belangrijk voor het klassement.

Dat wel, maar daarom niet minder saai.

Cambuur058

Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 00:24:13
Dat wel, maar daarom niet minder saai.
Hmm, als het om 't klassement gaat vind ik het altijd boeiend :P

John Hiatt

Citaat van: Cambuur058 op juli 10, 2013, 01:34:43
Hmm, als het om 't klassement gaat vind ik het altijd boeiend :P

Martin wint vandaag helaas, Froome pakt behoorlijk tijd op Contador, Valverde en Evans. Mollema en Ten Dam verliezen minuten en zakken buiten top tien.

richard

Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 09:09:59
Martin wint vandaag helaas, Froome pakt behoorlijk tijd op Contador, Valverde en Evans. Mollema en Ten Dam verliezen minuten en zakken buiten top tien.

_O_ _O_daar was onze belkin vriend alweer _O_ _O_

Yellow Army

Citaat van: John Hiatt op juli 10, 2013, 09:09:59
Martin wint vandaag helaas, Froome pakt behoorlijk tijd op Contador, Valverde en Evans. Mollema en Ten Dam verliezen minuten en zakken buiten top tien.

Dat ze wat tijd gaan verliezen ben ik met je eens, maar ze blijven beide zeker in de top tien. En ik denk dat Mollema wel eens kan verrassen.
Area 58

John Hiatt

Citaat van: richard op juli 10, 2013, 09:58:32
_O_ _O_daar was onze belkin vriend alweer _O_ _O_

Belkin doet hetzelfde wat Evans jarenlang deed. Nooit aanvallen, laf rijden.