Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wielrennen

Gestart door poelie-lwd, januari 19, 2013, 12:52:01

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Citaat van: denistel op juni 29, 2013, 14:29:16
omdat er idd oek nog renners van de oude generatie mee doe ja

Dat zegt men iedere keer. De oude generatie. Maar wat nu blijkt is dat de nieuwe generatie van toen nu de oude generatie in het wielrennen is. Die sport krijg je niet meer schoon.

Vorig jaar een topjaar voor Wiggins, dit jaar is hij ziek, zwak en misselijk.


MI-Sider for Life

SCC-J

Citaat van: Nightmarelwd op juni 29, 2013, 11:29:13
. Jarenlang heeft men de kijker voor de gek gehouden.

Valt wel mee. Iedereen (heeft) gebruikt.

Yellow Army

Ondanks alle perikelen blijft het mooi om naar te kijken
Area 58

Galdiano

Heb ik weer! Sagan en greipel beide in mijn ploeg en in de top 3. Beide bij val partij betrokken :(
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Yellow Army op juni 29, 2013, 17:04:33
Ondanks alle perikelen blijft het mooi om naar te kijken

Inderdaad! :proost

Gaaf eilandje lijkt me dat trouwens
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op juni 29, 2013, 17:38:31
Heb ik weer! Sagan en greipel beide in mijn ploeg en in de top 3. Beide bij val partij betrokken :(
Sagan hoefde je vandaag niet veel van te verwachten. Ik heb hem ook maar had hem niet genoteerd voor vandaag in een vlakke sprint. Greipel is jammer, die had mee kunnen doen om de zege.

Hoe dan ook, Kittel en Kristoff pakken de eerste punten voor mij  :y
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: Nightmarelwd op juni 29, 2013, 11:29:13
180 drugskoeriers gaan vandaag starten in de Tour de France.

Mart Smeets hadden het gisteren over de "nieuwe" wielrenner.

Ik kijk idg geen minuut van de Tour. Jarenlang heeft men de kijker voor de gek gehouden. Ook dit jaar zullen er weer lui betrapt worden in de Tour. Over drie jaar weten we weer wie de echte winnaar is.

Denk je dat doping alleen wordt gebruikt in het wielrennen? Dan kun je bijna alle sporten wel links laten liggen.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2013, 19:05:35
Sagan hoefde je vandaag niet veel van te verwachten. Ik heb hem ook maar had hem niet genoteerd voor vandaag in een vlakke sprint. Greipel is jammer, die had mee kunnen doen om de zege.

Hoe dan ook, Kittel en Kristoff pakken de eerste punten voor mij  :y

Cavendish en Contador ook van mijn team gevallen.
Kittel en Kristoff hebben mazzel ehad. vVan Poppel deed goed mee en heeft mij positief verrast!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

morgen gaan we al knallen hoppatee

Nightmarelwd

Citaat van: poelie-lwd op juni 29, 2013, 19:08:25
Denk je dat doping alleen wordt gebruikt in het wielrennen? Dan kun je bijna alle sporten wel links laten liggen.

In iedere sport wordt doping gebruikt, maar ieder jaar hoor je weer mensen roepen dat de sport schoon is en dat er een nieuwe generatie is, die geen doping gebruikt.

Wielrennen kan je vergelijken met iemand die je constant leugens verteld.
MI-Sider for Life

zeewolde

Citaat van: Nightmarelwd op juni 30, 2013, 15:29:47
In iedere sport wordt doping gebruikt, maar ieder jaar hoor je weer mensen roepen dat de sport schoon is en dat er een nieuwe generatie is, die geen doping gebruikt.

Wielrennen kan je vergelijken met iemand die je constant leugens verteld.

Voetbal = omkoping
Wielrennen, worstelen, atletiek, boksen, gewichtheffen =  doping

Veel sporten die je door al deze vooroordelenniet meer kunt kijken.

Komt nog bij de corruptie van FIFA en UEFA bij voetbal en IOC bij Olympische spelen.

denistel

ja en formule wagens en motoren die die veel sneller binnen dan die van de lui die altijd 20e wudde............omdat er meer geld inpomt
wut su is overal wel wat te bedenken.

ik vind wielrennen geweldig om te zien en dat zal ook zo blijven,,vandaag oek mannen als boom-voeckler-rolland enz
en dan bakelants als winnaar nota bene zien 1e zege bij de profs.


Holwerd voor Cambuur

2 prachtige winnaars in de 1e 2 dagen!

En ik zeg het maar weer: wat een eiland! Een ik denk voor velen vrij onbekend eiland die door deze Tour volgens mij wel erg op de kaart wordt gezet. Het is voor hun die miljoenen wel waard denk ik :thumbsup

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Citaat van: denistel op juni 30, 2013, 23:44:18
ja en formule wagens en motoren die die veel sneller binnen dan die van de lui die altijd 20e wudde............omdat er meer geld inpomt
wut su is overal wel wat te bedenken.


Dat argument geldt ook voor voetbalclubs.. Wij zullen op deze manier nooit kampioen worden omdat er te weinig geld in de club zit...

denistel

ja klopt toch oek laat ieder1 maar met een zelfde budget voetballen en dan zien wie het meeste uit zijn team kan halen.

mooie etappe,s gezien op Corsica trouwens,,vandaga ploegentijdrit voor de meesten misschien niet de leukste
rit maar ik vind het super om naar te kijken,puur hardrijden over 25 km