Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wielrennen

Gestart door poelie-lwd, januari 19, 2013, 12:52:01

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: poelie-lwd op juli 06, 2013, 10:00:13
:_schater

Ik denk dat Belkin niet in beeld komt vandaag  :X

hast em niet aan zeker  l0l

Cambuur058

Mollema 3e in algemeen klassement!!

Oh Leeuwarden haha

pvanbuijtene

Poels
Ten dam
Mollema
Gesink

Knappe dag van de nederlanderd |:)

Bernardo

Geweldige etappe!!

Cambuur058

Mooi dit

[verwijderd door de beheerder]

denistel

wat een mooie etappe vandaag en Nederlanders goed mee voorin.rustdag is meer dan verdiend

thankyou

Gisteren tijdens de TDF  :scc |:)

[verwijderd door de beheerder]
Cambuur, Beer & Loyal Mates

thankyou

sorry het is al geplaatst ... de nieuwe berichten werden niet vernieuwt bij mij
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Cambuur058

Rustdagje vandaag,  jammer

pvanbuijtene

Citaat van: thankyou op juli 08, 2013, 11:31:52
sorry het is al geplaatst ... de nieuwe berichten werden niet vernieuwt bij mij
Kan niet vaak genoeg |:)

Cambuur058

Citaat van: pvanbuijtene op juli 08, 2013, 13:02:44
Kan niet vaak genoeg |:)
Haha inderdaad,  weet ook iemand wie achter deze actie zat?  :thumbsup

marrumer


Dokkumer

Citaat van: Cambuur058 op juli 08, 2013, 14:54:25
Haha inderdaad,  weet ook iemand wie achter deze actie zat?  :thumbsup
Jawel...

Cambuur058


DMS78

#164
Citaat van: Cambuur058 op juli 07, 2013, 16:17:09
Mollema 3e in algemeen klassement!!

Oh Leeuwarden haha

Groninger die in Leeuwarden woont.. snap em...  8P