Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wielrennen

Gestart door poelie-lwd, januari 19, 2013, 12:52:01

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

 :_schater

Ik denk dat Belkin niet in beeld komt vandaag  :X
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Citaat van: poelie-lwd op juli 06, 2013, 10:00:13
:_schater

Ik denk dat Belkin niet in beeld komt vandaag  :X


Let maar op! Mollena gaf gister duidelijk aan dat hij zijn benen een beetje getest had op de klimmetje en dat het zeer goed voelde! Hij is in vorm dat hebben we in de ronde van Zwitserland wel kunnen zien.

Gesink was laatste dagen redelijk tam, maar gaf gister duidelijk aan dat zijn benen goed aanvoelden en dat deze klim van vandaag goed ligt!

Ik ga er vanuit dat Gesink Mollema gaat helpen, maardat Mollema net wat sterker is!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: poelie-lwd op juli 06, 2013, 10:00:13
:_schater

Ik denk dat Belkin niet in beeld komt vandaag  :X

Daar was die al!! Gesink gaat er vandoor!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Belkin op kop rijden met sky en CSC.... En nu zit Mollema alleen in het peloton  :wall

Galdiano

Citaat van: SCC-J op juli 06, 2013, 15:45:14
Belkin op kop rijden met sky en CSC.... En nu zit Mollema alleen in het peloton  :wall

Ten Dam zit er nog bij!

Waarom is Ten Dam nooit eens kopman? Altijd top in de bergen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Dikke punten in de poule!  _O_

Froome 1 en Valverde 3!

Jahaaaaaaa Belkin fantastisch  8)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

iedereen het froom

Galdiano

Citaat van: SCC-J op juli 06, 2013, 17:47:28
iedereen het froom

Veel hebben Contador en van garderen ook of evans. ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op juli 06, 2013, 15:31:30
Daar was die al!! Gesink gaat er vandoor!

Is hij al binnen?  :_schater

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Citaat van: poelie-lwd op juli 06, 2013, 19:13:06
Is hij al binnen?  :_schater

Ik had het idee dat er wel meer in zat, maar dat hij weer een mentale klap kreeg, door die snelle colombiaan voorbij reed. Die had behoorlijke snelheid, maar tegen de trein van sky kon vandaag niemand op!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Wat froome laat zien is niet normaal.  Ik kan mij niet voorstellen dat dit op spaghetti en isostar mogelijk is maar goed, zolang er niets wordt bewezen is hij schoon...
Iedereen heeft recht op mijn mening.

gobo

Citaat van: poelie-lwd op juli 06, 2013, 10:00:13
:_schater

Ik denk dat Belkin niet in beeld komt vandaag  :X

4e en 5e. focus jij je nou maar eens gewoon op voetbal! ;)

Mooie prestatie toch? 4e vandaag in het ploegenklassement. Waar niemand het over het heeft is dat er vandaag gewoon een inwoner van de mooiste stad van de wereld eindigt in de top van de tour. Is dat ooit al eens gebeurd?
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Yellow Army

Citaat van: gobo op juli 06, 2013, 22:43:52
4e en 5e. focus jij je nou maar eens gewoon op voetbal! ;)

Mooie prestatie toch? 4e vandaag in het ploegenklassement. Waar niemand het over het heeft is dat er vandaag gewoon een inwoner van de mooiste stad van de wereld eindigt in de top van de tour. Is dat ooit al eens gebeurd?

Ja toppertje hoor die Mollema. Uiteraard ook onderdeel van mijn team.
Area 58

Cambuur058

Onze gekke Leeuwarder is weer mee hoor.

denistel

Citaat van: gobo op juli 06, 2013, 22:43:52
4e en 5e. focus jij je nou maar eens gewoon op voetbal! ;)

Mooie prestatie toch? 4e vandaag in het ploegenklassement. Waar niemand het over het heeft is dat er vandaag gewoon een inwoner van de mooiste stad van de wereld eindigt in de top van de tour. Is dat ooit al eens gebeurd?

hij het de pt trui al eens wonnen in de vuelta hoor.en bedoel je of er een nederlander inde top is eindigt of een leeuwarder??
Beste leeuwarder renner die we ooit had hevve is Anne Koster toch