Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wielrennen

Gestart door poelie-lwd, januari 19, 2013, 12:52:01

Vorige topic - Volgende topic

Thieske

Vandaag gok ik op een gebrande Cavendish! Nu al zin in zondag, Mont-Ventoux!

denistel

ik hou het gewoon weer op kittel vandaag. zondag ventoux is prachtig maar een lange aanloop dus
ben benieuwd

GerardSCCLWD

Wat een machtige etappe. Go BELKIN!

Cambuur058

Citaat van: GerardSCCLWD op juli 12, 2013, 16:54:39
Wat een machtige etappe. Go BELKIN!
Mollema naar plaats 2. :D

Dokkumer

Skitterend, vandaag 3 man bij de eerste 10 en dan oek nog us 2e en 6e in het Algemeen Klassement.

Bernardo


poelie-lwd

Geweldige actie van saxo!

Wat valt de sky ploeg door de mand. Froome is volledig geisoleerd.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

pvanbuijtene

Citaat van: poelie-lwd op juli 12, 2013, 19:20:22
Geweldige actie van saxo!

Wat valt de sky ploeg door de mand. Froome is volledig geisoleerd.
Voorlopig nog wel ruim 1... ik zeg heel sky in de bergen naar de klote rijden..  aanvallen!! |:)

poelie-lwd

Sky is al ontmanteld. Froome moet alles alleen doen nu. Porte heeft geen moraal meer en kirijenka is naar huis. De overige helpers worden er op de eerste beste klim afgereden.

Ik verwacht echt nog wel wat van contador en ons kleine colombiaantje. Mollema en ten dam zijn geweldig maar vind het moeilijk inschatten of zij zo sterk zijn om froome aan te vallen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Gesink maar mee als meesterknecht ;)
Wat Mollema en ten Dam nu presteren is geweldig en ik zou een Top 10 klassering van 1 van beide al heel mooi vinden... Maar nu je zo kort erop staat hoop je natuurlijk op consolidatie of zelfs meer.

John Hiatt

Gearriveerd aan de voet van de Mont Ventoux. Nu al erg druk hier. Quintana, schrijf die vast maar op voor morgen.

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op juli 13, 2013, 10:05:49
Gearriveerd aan de voet van de Mont Ventoux. Nu al erg druk hier. Quintana, schrijf die vast maar op voor morgen.
Genoteerd. Fijne dagen toegewenst Hiatt. Verwacht je minimaal met SCC shirt en gespoten spandoek vol in beeld :P

Nightmarelwd

Citaat van: John Hiatt op juli 13, 2013, 10:05:49
Gearriveerd aan de voet van de Mont Ventoux. Nu al erg druk hier. Quintana, schrijf die vast maar op voor morgen.

Contador of Mollema zondag na de Mont Ventoux in het geel
MI-Sider for Life

Dokkumer

Citaat van: Nightmarelwd op juli 13, 2013, 11:34:48
Contador of Mollema zondag na de Mont Ventoux in het geel
Hoop op Mollema maar ga uit van Contador. Vandaag verwacht ik niks van Belkin, denk dat die zich sparen voor morgen.

GerardSCCLWD

Mooi dat iedereen hier zo positief is over de kansen van Mollema, maar als iemand gaat demarreren op de Mont Ventoux zal Froome pareren en al dan niet zelf aanvallen. Dan is er niemand meer die kan volgen en wint Froome de Mont Ventoux etappe en de tour. Hoger dan plaats 2 gaat 'm niet worden voor Mollema helaas.