Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wielrennen

Gestart door poelie-lwd, januari 19, 2013, 12:52:01

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Denk dat Froome ''gewoon'' de tour gaat winnen. Dit gaat ie echt niet weggeven.

SCC-J

Sky is indd een geoliede machine  :| Kan nog van alles gebeuren.

Bernardo

Sky niet idd, maar Froome is gewoon de beste bergop. Maar laten we hopen dat ik ongelijk heb.  :thumbsup

SCC-J

Dacht dat we nog een week moesten?

Dokkumer

#214
De beslissingen zullen morgen nog niet vallen, alhoewel ik wel denk dat er ploegen gaan aanvallen omdat maandag de rustdag is en dinsdag een relatief gemakkelijke etappe,
Froome is wel sterk, maar zit geïsoleerd omdat Sky blijkbaar niet kan. Daarvan moeten Belkin en Saxo profiteren door hem stuk te gaan rijden.

Yellow Army

Idd Froome gaat gewoon de tour winnen. Er komt immers ook nog een tijdrit aan en Froome gaat normaal gesproken geen minuten verliezen in de bergen tenzij hij pech krijgt oid.
Area 58

Yellow Army

Misschien dat John Hiatt ervoor kan zorgen dat Froome "pech" krijgt  :zweep
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op juli 13, 2013, 12:43:19
Misschien dat John Hiatt ervoor kan zorgen dat Froome "pech" krijgt  :zweep
En Contador, Kreuzinger, Fugelsang etc. :devil

Galdiano

Had Bakelants in de top 3 vandaag, helaas er net buiten. Leuke rit!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Heerlijke etappe weer. Morgen het echte werk, nu al zin in.
Area 58

John Hiatt

Hoop dat we morgen nog de berg opkomen. Nooit geweten dat er zo veel campers in de wereld zijn.

poelie-lwd

Citaat van: John Hiatt op juli 13, 2013, 18:34:46
Hoop dat we morgen nog de berg opkomen. Nooit geweten dat er zo veel campers in de wereld zijn.

In jou geval zou ik nu alvast maar beginnen met trappen   :_schater

Have fun john, hoop alleen niet dat je vol voor de camera's in je blote reet voor mollema gaat uitrennen  l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

froome stat meer dan 2 minuten voor ik zie ook niemand zo ver bij hem weg rijden en zie het eerder anders om gebeuren.

voorstuuk van sun 210 km voordat er echt gekoerst gaat worden. op deze col hebben al vaker de vluchters gewonnen hoor.

Galdiano

Denk dat Saxo de boel gaat controleren, en de Sky zich gaat sparen tot aan de klim en dan volle bak zal gaan rijden.

Belkin zit met Ten Dam en Mollema voorin, al vind ik het slecht dat ze zich niet hebben voorbereid op deze berg!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

movistar gaat vol in de aanval heb ik het op