Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wielrennen

Gestart door poelie-lwd, januari 19, 2013, 12:52:01

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Citaat van: denistel op juli 02, 2013, 09:04:39
ja klopt toch oek laat ieder1 maar met een zelfde budget voetballen en dan zien wie het meeste uit zijn team kan halen.

mooie etappe,s gezien op Corsica trouwens,,vandaga ploegentijdrit voor de meesten misschien niet de leukste
rit maar ik vind het super om naar te kijken,puur hardrijden over 25 km

Alleen zondag was een aardige etappe. Gisteren weer oersaai. Hopelijk vandaag beetje spektakel in de tijdrit. Hopelijk verrast Movistar!

denistel

gister waren er genoeg aanvallen hoor van de mindere goden misschien maar dat maakt niet ui toch.

Galdiano

Kun je bij de telegraaf renners wisselen? Van den Broeck ligt eruit, en zit in mijn team!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

wisselen niet ja of must 1 kopen bouhanni is er oek uit trouwens en kessiakof

Sonnema

Het wordt tijd voor de bergen, morgen nog een kans voor de sprinters, greipel en cavendisch,sagan

John Hiatt

Tot nu toe weer een oersaaie Tour. Echt onbegrijpelijk dat nos zoveel geld uittrekt om dit uit te zenden. Aan de klassiekers besteedden ze veel minder aandacht.  Het wordt idd tijd voor wat bergjes. Maar ik kijk nu al uit naar de Anglirou.

Galdiano

Citaat van: John Hiatt op juli 05, 2013, 07:29:01
Tot nu toe weer een oersaaie Tour. Echt onbegrijpelijk dat nos zoveel geld uittrekt om dit uit te zenden. Aan de klassiekers besteedden ze veel minder aandacht.  Het wordt idd tijd voor wat bergjes. Maar ik kijk nu al uit naar de Anglirou.

Het is toch logisch! Alles is vlak, teams laten geen kopgroep rijden want dan krijgt een onbekende geel of groen of bolletjes trui.
Morgen dan gaat het beginnen! En daarna is het tijd voor de aanvallers!

Als je vanaf dag 1 een spannende en leuke tour wil moet je gelijk de bergen in, en pas daarna de vlakke etappes.

Vandaag heb ik het op Sagan en Boason Hagen, in weer een sprint.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Vandaag eindelijk spektakel gezien. Gelukkig dat Sagan het werk van de ploeg afmaakte. Gelukkig dat niemand van de luizenploeg van omega Pharma won.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Sagan je tiez najlepsie na svete
Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 05, 2013, 19:01:46
Sagan je tiez najlepsie na svete

Sagan is niet de beste van de wereld ;)
Qua slimheid wel!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op juli 05, 2013, 19:05:54
Sagan is niet de beste van de wereld ;)
Qua slimheid wel!

Sagan is een alleskunner. Cavendish is rap maar komt nog geen viaduct over.

Sagan is een held!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

gobo

Citaat van: John Hiatt op juli 05, 2013, 17:58:49
Vandaag eindelijk spektakel gezien. Gelukkig dat Sagan het werk van de ploeg afmaakte. Gelukkig dat niemand van de luizenploeg van omega Pharma won.
Qua spektakel heb je gelijk, maar vwb omega lul je uit je nek. Die buffelen niet voor niks bijna naar de eerste plaats in de ploegentijdrit. Of je moet Terpstra en Cavendish onder je luizen willen scharen?
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op juli 05, 2013, 19:05:54
Sagan is niet de beste van de wereld ;)
Qua slimheid wel!

Shit, dat is snel, google translater?

Maar dat hieronder klopt wel toch |:) |:) :y :y
Henk, held, bedankt

poelie-lwd

#133
Vandaag wordt er veel duidelijk. Denk dat Froome alleen op de steun kan rekenen van Porte. Evans, Valverde en Schleck vallen door de mand. Rodriguez en Contador zullen wel wat aanvallen plaatsen om Froome te testen. Overigens zou Froome ook zomaar kunnen demarreren, die is moeilijk in zijn hok te houden. Hoe goed is van Garderen? Idem Quintana.

Ik heb er zin in!  :proost

Prognose:

Rodriguez
Contador
Froome
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano


Froome
Contador
Valverde

Mollema bij eerste 10 en gesink lost net voor de meet!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets