Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wielrennen

Gestart door poelie-lwd, januari 19, 2013, 12:52:01

Vorige topic - Volgende topic

denistel

hiatt op 6 lm van de top gekken boel daar

Cambuur058

Mollema gelost.. ;(

Laat maar, NOS vind het leuk om me te laten schrikken.

pvanbuijtene

Respect voor froome..... verreweg de beste bergop... nog knap geconsolideerd door de nederlanders....

Galdiano

Mollema was nergens zonder Ten Dam vandaag! Top gereden!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Froome veruit de beste bergop, zoals verwacht.

Dokkumer

Diepe buiging voor Froome.. Niks afwachten en anderen laten aanvallen, maar zelf vol gaan! Een échte gele trui drager!

Ten Dam ook prima, schade op Contador toch nog beperkt voor Mollema.. Die had zeker een mindere dag?

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op juli 14, 2013, 17:12:21
Diepe buiging voor Froome.. Niks afwachten en anderen laten aanvallen, maar zelf vol gaan! Een échte gele trui drager!

Ten Dam ook prima, schade op Contador toch nog beperkt voor Mollema.. Die had zeker een mindere dag?

Of dit is gewoon het maximale wat hij in zich heeft.
Area 58

Dokkumer

Dat kan inderdaad ook nog... Het is allang mooi dat hij redelijk kort rijdt, een tourwinst zit er toch nog niet in :P

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op juli 14, 2013, 17:24:05
Dat kan inderdaad ook nog... Het is allang mooi dat hij redelijk kort rijdt, een tourwinst zit er toch nog niet in :P

Dat komt nog wel als hij deze lijn doorzet. Hij is nog maar 26 dus dan zouden zijn beste jaren nog moeten komen.
Area 58

denistel

mollema is niet 1 van de tempo versnellingen rijdt in 1 tempo met steun van ten dam.kun je wel zeggen dat
ie nergens is zonder ten dan maar als froome geen porte heeft wordt het ook minder.

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op juli 14, 2013, 17:55:17
Dat komt nog wel als hij deze lijn doorzet. Hij is nog maar 26 dus dan zouden zijn beste jaren nog moeten komen.
Als er 1 Nederlander is die ik binnen nu en 5 jaar een Tour zie winnen is het Mollema wel, daarom tikte ik ook NOG niet ;) Het is ook fantastisch wat hij en Ten Dam presteren, trouwens Gesink doet het ook niet onaardig als knecht...

Podiumplek houdt hij niet vast ben ik bang, of hij moet weer kort gaan rijden in de tijdrit.

poelie-lwd

Hou toch op man! Ik gun froome echt de gele trui maar bij zijn eerste demarage vloog hij zowat uit de bocht   :_schater

We worden belazerd!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op juli 14, 2013, 20:53:18
Hou toch op man! Ik gun froome echt de gele trui maar bij zijn eerste demarage vloog hij zowat uit de bocht   :_schater

We worden belazerd!!
Het er een vibrator in sien fiets? :devil

Belazerd worden we al jaren, dus eigenlijk nooit meer kijken...

denistel

Citaat van: Dokkumer op juli 14, 2013, 20:32:06
Als er 1 Nederlander is die ik binnen nu en 5 jaar een Tour zie winnen is het Mollema wel, daarom tikte ik ook NOG niet ;) Het is ook fantastisch wat hij en Ten Dam presteren, trouwens Gesink doet het ook niet onaardig als knecht...

Podiumplek houdt hij niet vast ben ik bang, of hij moet weer kort gaan rijden in de tijdrit.

denk dat mollema indie tijdrit zeker inde top gaat rijden hoor.

John Hiatt

Gisteren mooi dagje Mont Ventoux meegemaakt. Om acht uur vertrokken uit vakantiehuisje, om half 12 op de berg. Prachtig plekje gevonden op 6 km van de top bij chalet Reynard. Groot scherm voor onze neus en zicht op meer dan een kilometer van het parcours. Froome klasse apart, maar dat is hij al 3 jaar. Wat opviel was dat Evans werd uitgefloten door het publiek, Voeckler als een held omhoog reed. Die reed bewust alleen om het gejuich in ontvangst te nemen, zo leek het. Ook Lars Boom werd behoorlijk toegejuicht. Sagan is ook populair en zelfs Schleck kreeg veel applaus. Terugweg drie uren stilgestaan op de berg vanwege een ernstig ongeluk. Was een gekkenboel daar, volgens een krant hier waren er meer dan een miljoen mensen. En volgens mij ook minimaal een miljoen campers...