Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wielrennen

Gestart door poelie-lwd, januari 19, 2013, 12:52:01

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Wanneer vallen Wiggins en co door de mand?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Over een jaar of 8  :_schater

John Hiatt

Eerst Boonen en Gilbert.

poelie-lwd

Mis.

Danny komt uit de kast  l8l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

John Hiatt

Citaat van: poelie-lwd op januari 20, 2013, 10:29:47
Mis.

Danny komt uit de kast  l8l

Tsja. En op tv maar preken over dat hij altijd clean was.

denistel

morgen gaan we weer lekker los in argentinie en paar uurtjes later in australie :proost

John Hiatt

Cav wint eerste etappe in Argentiniƫ.

denistel

jep voor modolo en petacchi

John Hiatt

Greipel wint in Down Under.

denistel

ja hev er even naar keken via de stream makkie voor hem.

Chipke

Kiek er niet meer naar. Wut alleen maar doping bruukt.

Lwdscc

En opeens gaat Thomas Dekker praten...

John Hiatt

Citaat van: Lwdscc op januari 23, 2013, 10:28:41
En opeens gaat Thomas Dekker praten...

En reken er maar op dat er binnenkort nog veel meer renners gaan praten.

poelie-lwd

Gelukkig maar. Kunnen Boogerd, Dekker en Kroon nog een voorbeeld aan nemen!

Dekker die er patent op had om een jagend peleton voor te blijven......

Jazeker!  l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

Citaat van: Chipke op januari 22, 2013, 15:43:35
Kiek er niet meer naar. Wut alleen maar doping bruukt.

door deze lichting niet denk ik..zal vast nog wel eens een dom oor zijn
maar ik blijf gewoon kijken.in alle sporten wut vast gebruikt al1
wielrennen wordt vet gecontroleerd en terecht zoals blijkt.