Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Arno A op februari 16, 2025, 10:28:11

Titel: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Arno A op februari 16, 2025, 10:28:11
Wordt het een maximaal resultaat in de uitwedstrijden tegen de beloftenteams?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Grijskijkert op februari 16, 2025, 11:17:14
Citaat van: Arno A op februari 16, 2025, 10:28:11
Wordt het een maximaal resultaat in de uitwedstrijden tegen de beloftenteams?
Het is in ieder geval zonder de geschorste Diemers..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Specuveter op februari 16, 2025, 11:18:21
We krijgen dik aan de kont.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: sunderland op februari 16, 2025, 14:10:36
Op dit moment zit heel Ajax in de lift en jong Ajax is na de winterstop ook het best voetballende team. Heb er een heel hard hoofd in.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Leeuwarder94 op februari 16, 2025, 14:22:01
jAjax heeft de afgelopen 5 thuis wedstrijden gewonnen van oa De Graafschap, Excelsior en Roda. Als we spelen zoals vrijdag tegen TOP Oss dan ga je er hier gewoon af.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: De Gast op februari 16, 2025, 14:22:40
Jeredy  |:) heb hoge verwachtingen.

Wordt mooi potje. Alles staat of valt met doelpuntenmakers. En daar hebben we nu in elk geval ??n van.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2025, 14:27:17
Citaat van: Leeuwarder94 op februari 16, 2025, 14:22:01
jAjax heeft de afgelopen 5 thuis wedstrijden gewonnen van oa De Graafschap, Excelsior en Roda. Als we spelen zoals vrijdag tegen TOP Oss dan ga je er hier gewoon af.

Het wordt zeker lastig, maar dit gaat totaal het tegenovergestelde worden van afgelopen vrijdag.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: PePe op februari 16, 2025, 20:34:29
Wie gaat Diemers vervangen, Kieftenbeld?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Bankzitter op februari 16, 2025, 20:49:17
Gabi :zweep

Kieftenbelt is logisch, Souren op de plek van Diemers.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Specuveter op februari 16, 2025, 21:47:05
Maar ??n keer een logische opstelling
                       Jansen
Mercera    Van Mullem   Nieling    Poll
                    Kieftenbeld   Souren
                                Rolke
Balk                       Hilterman         Pauwels.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: denistel op februari 17, 2025, 13:02:46
Citaat van: Specuveter op februari 16, 2025, 21:47:05
Maar ??n keer een logische opstelling
                       Jansen
Mercera    Van Mullem   Nieling    Poll
                    Kieftenbeld   Souren
                                Rolke
Balk                       Hilterman         Pauwels.

Henstra kan ook wel eens een kans krijgen zeker om in te vallen
scoort elke wedstrjd bij de o 21,
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Inferno-058 op februari 17, 2025, 20:58:51
Wordt een lastige pot daar.

Moeten winnen als we nog wat van dit seizoen willen maken!
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Bankzitter op februari 17, 2025, 21:06:33
Dat valt wel mee toch... we hebben nog 8 punten op de nummer 9.

Als we alles winnen dan promoveren we met de huidige ranglijst want dan ben je automatisch ook Dordrecht voorbij.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Inferno-058 op februari 17, 2025, 21:25:46
Citaat van: Bankzitter op februari 17, 2025, 21:06:33
Dat valt wel mee toch... we hebben nog 8 punten op de nummer 9.

Als we alles winnen dan promoveren we met de huidige ranglijst want dan ben je automatisch ook Dordrecht voorbij.

Niet naar onder kijken maar naar boven. Plek 1 of 2 maakt dit seizoen mooi wat mij betreft.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: PePe op februari 17, 2025, 22:08:36
Eindigen op de bovenste plaatsen is ook gunstig. (minder wedstrijden in de play-off)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: De Gast op februari 17, 2025, 22:26:54
Dat is volgens mij niet meer zo.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 17, 2025, 22:39:21
Citaat van: PePe op februari 17, 2025, 22:08:36
Eindigen op de bovenste plaatsen is ook gunstig. (minder wedstrijden in de play-off)

Volgens mij spelen 3 t/m 8 in de eerste ronde tegen elkaar, hou je drie clubs over en die spelen met ??n erdivisieclub de halve finales. Je hebt wel een betere plaatsing: 3-8, 4-7, 5-6
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Dreet op februari 17, 2025, 23:24:59
Diemers is niet geschorst. Staat op 4x geel.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Grijskijkert op februari 18, 2025, 08:34:45
Citaat van: Dreet op februari 17, 2025, 23:24:59
Diemers is niet geschorst. Staat op 4x geel.
https://keukenkampioendivisie.nl/spelers/mark-diemers
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Dreet op februari 19, 2025, 12:03:29
Citaat van: Grijskijkert op februari 18, 2025, 08:34:45
https://keukenkampioendivisie.nl/spelers/mark-diemers
De laatste zinvolle bijdrage van Grijskijkert.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Specuveter op februari 19, 2025, 12:33:17
Citaat van: Dreet op februari 19, 2025, 12:03:29
De laatste zinvolle bijdrage van Grijskijkert.
:_schater  :_schater
Had verder niks op hem tegen.
Maar dat betweterige en alles op zijn manier eerder en beter weten....
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: janou op februari 19, 2025, 12:41:47
Citaat van: Specuveter op februari 19, 2025, 12:33:17
:_schater  :_schater
Had verder niks op hem tegen.
Maar dat betweterige en alles op zijn manier eerder en beter weten....

Dat betweterige hebben er hier nog wel meer last van toch? (inclusief ik). Ik erger mij ook nogal aan de mensen die slecht onderbouwde dingen roepen over trainers/directie.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: EdsjeSCC op februari 19, 2025, 12:54:24
Leef en laat leven met een beetje fatsoen richting elkaar. Schijnt tegenwoordig heel lastig te zijn
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: janou op februari 19, 2025, 13:31:08
Citaat van: EdsjeSCC op februari 19, 2025, 12:54:24
Leef en laat leven met een beetje fatsoen richting elkaar. Schijnt tegenwoordig heel lastig te zijn

:thumbsup

Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Huizem op februari 19, 2025, 19:41:06
van wat ik vorige week zag, of zeg maar niet zag , schriftelijk afdoen. ZO hoef je niet naar JA te gaan. Vreemd dat mensen hier nog in geloven.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: zeewolde op februari 19, 2025, 20:33:35
Citaat van: Huizem op februari 19, 2025, 19:41:06
van wat ik vorige week zag, of zeg maar niet zag , schriftelijk afdoen. ZO hoef je niet naar JA te gaan. Vreemd dat mensen hier nog in geloven.
klopt. We spelen het hele seizoen al zo en jong ajax ook.

Jong ajjax staat 5e en wij 17e, seizoen is volledig naar de klote.
Rest van het seizoen gewoon opgeven en naar volgend seizoen toewerken.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op februari 19, 2025, 21:12:37
Citaat van: EdsjeSCC op februari 19, 2025, 12:54:24
Leef en laat leven met een beetje fatsoen richting elkaar. Schijnt tegenwoordig heel lastig te zijn

Gelukkig.... eindelijk ! Dank je ! Ik heb me vreselijk geirriteerd laatste dagen hier over het met elkaar kleineren van in dit geval Grijsje, maar het net zo goed Wiek, Delfzijl Kuz of Nisteltje kunnen zijn.
Iedereen is anders , niemand is gelijk.  En iemand die een beetje eigenzinnig post hier gaan we dan lekker met elkaar ff van het forum klieren... geweldig hoor.
Ik wil me ook niet iedere keer overal mee bemoeien, maar dit soort postings doen me goed.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: zeewolde op februari 19, 2025, 21:15:36
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 19, 2025, 21:12:37
Gelukkig.... eindelijk ! Dank je ! Ik heb me vreselijk geirriteerd laatste dagen hier over het met elkaar kleineren van in dit geval Grijsje, maar het net zo goed Wiek, Delfzijl Kuz of Nisteltje kunnen zijn.
Iedereen is anders , niemand is gelijk.  En iemand die een beetje eigenzinnig post hier gaan we dan lekker met elkaar ff van het forum klieren... geweldig hoor.
Ik wil me ook niet iedere keer overal mee bemoeien, maar dit soort postings doen me goed.
eens

En keep up the good work Delfzijl :thumbsup
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 19, 2025, 21:30:29
Citaat van: zeewolde op februari 19, 2025, 21:15:36
eens

Niet helemaal eens.

Ik vind niet dat hij weg is geklierd en vond de reacties eigenlijk wel logisch.
We kennen allemaal Grijze zijn inbreng. Hij weet vaak dingen (of zegt dingen te weten  :devil), maar "mag/kan vaak niks zeggen". Prima, maar deel dan misschien iets minder.
Als iemand vraagt:
Oefenwedstrijd vandaag?
Tegen wie en waar?
Iemand enig idee?

heeft het bijzonder weinig nut om :y te antwoorden, om daarna te zeggen "dat je niks mag zeggen".

Heb je zin in een ijsje?
Ja!
Krijg je niet, lekker puh!

Maar misschien heb ik makkelijk praten, want ik heb geen insiders bij de club dus ik hoor nooit wat :zweep

Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Galdiano op februari 19, 2025, 21:34:17
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 19, 2025, 21:30:29
Niet helemaal eens.

Ik vind niet dat hij weg is geklierd en vond de reacties eigenlijk wel logisch.
We kennen allemaal Grijze zijn inbreng. Hij weet vaak dingen (of zegt dingen te weten  :devil), maar "mag/kan vaak niks zeggen". Prima, maar deel dan misschien iets minder.
Als iemand vraagt:
Oefenwedstrijd vandaag?
Tegen wie en waar?
Iemand enig idee?

heeft het bijzonder weinig nut om :y te antwoorden, om daarna te zeggen "dat je niks mag zeggen".

Heb je zin in een ijsje?
Ja!
Krijg je niet, lekker puh!

Maar misschien heb ik makkelijk praten, want ik heb geen insiders bij de club dus ik hoor nooit wat :zweep

_O_
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: zeewolde op februari 19, 2025, 21:34:42
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 19, 2025, 21:30:29
Niet helemaal eens.

Ik vind niet dat hij weg is geklierd en vond de reacties eigenlijk wel logisch.
We kennen allemaal Grijze zijn inbreng. Hij weet vaak dingen (of zegt dingen te weten  :devil), maar "mag/kan vaak niks zeggen". Prima, maar deel dan misschien iets minder.
Als iemand vraagt:
Oefenwedstrijd vandaag?
Tegen wie en waar?
Iemand enig idee?

heeft het bijzonder weinig nut om :y te antwoorden, om daarna te zeggen "dat je niks mag zeggen".

Heb je zin in een ijsje?
Ja!
Krijg je niet, lekker puh!

Maar misschien heb ik makkelijk praten, want ik heb geen insiders bij de club dus ik hoor nooit wat :zweep

Het gaat mij niet om het specifieke geval. Dit gebeurt wel vaker op het forum.

Lijkt me super irritant voor een moderator.


En om er iets dieper op in te gaan, wel specifiek:

Als iemand een vraag stelt en je weet het antword, geef dan antoord of zeg beter niks.

Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 19, 2025, 21:50:33
Citaat van: zeewolde op februari 19, 2025, 21:34:42
Lijkt me super irritant voor een moderator.

Ooh maar ook niets dan lof voor Dokkumer hoor!


:devil

Nee, serieus: respect voor Delfzijl. Ik zou niet graag dat sootsje ongeregeld hier in bedwang willen houden. Keep up the good work! :proost
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Josli op februari 19, 2025, 22:26:54
Ik vind het dan toch ook wel weer jammer dat Grijskijker weg is. Is toch ook gewoon iemand met verschrikkelijk veel clubliefde. Er zijn hier ook wel regelmatig andere mensen die niet de meest zinvolle informatie posten. Maar dat maakt het wel levendig.
Dus wat mij betreft komen alle oudgedienden weer terug en laten we lekker iedereen in zijn waarde.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Specuveter op februari 19, 2025, 22:31:43
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 19, 2025, 21:12:37
Gelukkig.... eindelijk ! Dank je ! Ik heb me vreselijk geirriteerd laatste dagen hier over het met elkaar kleineren van in dit geval Grijsje, maar het net zo goed Wiek, Delfzijl Kuz of Nisteltje kunnen zijn.
Iedereen is anders , niemand is gelijk.  En iemand die een beetje eigenzinnig post hier gaan we dan lekker met elkaar ff van het forum klieren... geweldig hoor.
Ik wil me ook niet iedere keer overal mee bemoeien, maar dit soort postings doen me goed.
Sorry maar ben het een keer niet met je eens.
Als je een keer zoiets post vind ik het prima.
Maar als het een repeterend verhaal word word het irritant en mag je er wat van zeggen.
Meneer trekt zelf de stekker eruit
Zijn goed recht maar had van mij niet gehoeven.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Vlampiep op februari 20, 2025, 07:58:07
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 19, 2025, 21:12:37
Gelukkig.... eindelijk ! Dank je ! Ik heb me vreselijk geirriteerd laatste dagen hier over het met elkaar kleineren van in dit geval Grijsje, maar het net zo goed Wiek, Delfzijl Kuz of Nisteltje kunnen zijn.
Iedereen is anders , niemand is gelijk.  En iemand die een beetje eigenzinnig post hier gaan we dan lekker met elkaar ff van het forum klieren... geweldig hoor.
Ik wil me ook niet iedere keer overal mee bemoeien, maar dit soort postings doen me goed.
Helemaal mee eens kerel.
Niemand is het zelfde en bij de ??n komt het er wel,eens wat beroerder of belerender uit dan bij de ander.
99,9 % op dit forum is begaan met de club, dus streven we allemaal het zelfde na.  :scc
En ja de Grijze komt dikwijls over als een oude schoolmeester, maar zijn passie is Cambuur en dat is toch ook wel weer prachtig.
Geef elkaar de ruimte en ga in discussie waarin we elkaar wel proberen heel te houden.  |:)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Poetser op februari 20, 2025, 08:36:31
Lekker knuffelen hier.

Grijskijkert heeft de wijsheid in pacht en duldt geen andere mening.

Dan zit je op een forum verkeerd.

Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: fred op februari 20, 2025, 08:49:36
kunnen we het niet over de wedstrijd hebben ?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Noordcambuur op februari 20, 2025, 09:27:51
Citaat van: fred op februari 20, 2025, 08:49:36
kunnen we het niet over de wedstrijd hebben ?
fred misschien een nieuwe topic maken  :y
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Arno A op februari 20, 2025, 10:39:19
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 17, 2025, 22:39:21
Volgens mij spelen 3 t/m 8 in de eerste ronde tegen elkaar, hou je drie clubs over en die spelen met ??n erdivisieclub de halve finales. Je hebt wel een betere plaatsing: 3-8, 4-7, 5-6

Klopt! Afgelopen seizoen werd de nacompetitie overigens gewonnen door de nummer 8 van de eindstand kkd . Moeilijk te zeggen wie er favoriet is. Dat zag je wel aan Roda. Bijna gepromoveerd en dan ging het toch niet door. Die lijken nooit meer de oude te zijn geworden. Wel veel ploegen in de nc uit Zuid Holland. Zeker als Sparta ook nog mee doet.

Daarom des te mooier, dat de tweede plaats altijd nog te halen voor ons.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: diekhuzen op februari 20, 2025, 10:47:45
Citaat van: Poetser op februari 20, 2025, 08:36:31
Lekker knuffelen hier.

Grijskijkert heeft de wijsheid in pacht en duldt geen andere mening.

Dan zit je op een forum verkeerd.

:_schater

Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op februari 20, 2025, 21:03:54
Citaat van: Poetser op februari 20, 2025, 08:36:31
Lekker knuffelen hier.

Grijskijkert heeft de wijsheid in pacht en duldt geen andere mening.

Dan zit je op een forum verkeerd.

Haha wat dat betreft lijkt ie wel wat op jou..... poetslappie :zweep
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Destroyer op februari 20, 2025, 23:23:52
Citaat van: Josli op februari 19, 2025, 22:26:54
Ik vind het dan toch ook wel weer jammer dat Grijskijker weg is. Is toch ook gewoon iemand met verschrikkelijk veel clubliefde. Er zijn hier ook wel regelmatig andere mensen die niet de meest zinvolle informatie posten. Maar dat maakt het wel levendig.
Dus wat mij betreft komen alle oudgedienden weer terug en laten we lekker iedereen in zijn waarde.

Welkom terug: M, Nightmare, Raaf en Clint  :clint

En niet te vergeten Dokkie
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Vlampiep op februari 21, 2025, 08:01:15
Citaat van: Destroyer op februari 20, 2025, 23:23:52
Welkom terug: M, Nightmare, Raaf en Clint  :clint
En niet te vergeten Dokkie
Jammer dat de grondleggers van ut forum de kop in ut kussen leit hewwe.
Nou su mutte van heeeeel goeie huuze komme om mei van ut forum te kreien, ik hef nameluk eelt op mien flikker.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: roepieh op februari 21, 2025, 11:26:19
Citaat van: Vlampiep op februari 21, 2025, 08:01:15
Jammer dat de grondleggers van ut forum de kop in ut kussen leit hewwe.
Nou su mutte van heeeeel goeie huuze komme om mei van ut forum te kreien, ik hef nameluk eelt op mien flikker.

maar het ligt wel lekker  :D
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: okkele op februari 21, 2025, 15:05:56
kom dr maar in joop.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op februari 21, 2025, 19:46:08
Citaat van: Vlampiep op februari 21, 2025, 08:01:15
Jammer dat de grondleggers van ut forum de kop in ut kussen leit hewwe.
Nou su mutte van heeeeel goeie huuze komme om mei van ut forum te kreien, ik hef nameluk eelt op mien flikker.

Wedden dat het mij lukt? Paar klikkies en ut is over en uut.
;(
Maar ik wil dei niet kwiet :) :proost
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Specuveter op februari 21, 2025, 21:07:50
Hoe lijkt het met de selectie?
Hilterman weer starten?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Noordcambuur op februari 21, 2025, 21:11:19
Citaat van: Specuveter op februari 21, 2025, 21:07:50
Hoe lijkt het met de selectie?
Hilterman weer starten?
nou dat mag wel eens een keer hopen anders wordt het een tweede Afolabi  :y
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: okkele op februari 22, 2025, 17:20:02
ik denk dat ik liever afolabi in de spits heb dan hilterman.
al dat negatieve gelul over jong ajax uit snap ik ook niet helemaal, die jochies hebben dit seizoen 7x gewonnen!
moeten we daar voor onder doen?
allemaal stemmingmakerij of zal het "gewoon" weer de toon zijn van dit forum?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: okkele op februari 22, 2025, 17:24:00
in de pool nu ook al 1x winst (kuzmanovic uiteraard) 3x gelijk en 2x verlies.
alleen mokio is iemand om in de gaten te houden, verder snotneuzen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Noordcambuur op februari 22, 2025, 17:48:02
Citaat van: okkele op februari 22, 2025, 17:24:00
in de pool nu ook al 1x winst (kuzmanovic uiteraard) 3x gelijk en 2x verlies.
alleen mokio is iemand om in de gaten te houden, verder snotneuzen.
zit mokio niet bij eerste selectie  :?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Dreet op februari 23, 2025, 14:43:35
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/17240504/cambuur-heeft-hilterman-terug-tegen-jong-ajax-maar-moet-diemers-missen
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Beul B op februari 23, 2025, 16:52:31
Hilterman maar een halfuurtje.....schouder uit de kom, dan ben je nu toch fit of je kan nog helemaal niet. Wat is dit nu weer, een halfuurtje....
Alufabi ook weer niet fit.

Misschien iets voor een nieuwe topic?    ziekenboeg voor voetbalzuurtjes..............

Vroeger stonden we altijd in het veld, pijntjes of niet.

Gisteravond stond een kickboxer gewoon met een gebroken arm verder te boksen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 23, 2025, 17:01:11
Morgen gewoon na 6 minuten 0-3 voor staan, dan is het klaar |:)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: diekhuzen op februari 23, 2025, 17:10:12
Citaat van: Beul B op februari 23, 2025, 16:52:31
Hilterman maar een halfuurtje.....schouder uit de kom, dan ben je nu toch fit of je kan nog helemaal niet. Wat is dit nu weer, een halfuurtje....
Alufabi ook weer niet fit.

Misschien iets voor een nieuwe topic?    ziekenboeg voor voetbalzuurtjes..............

Vroeger stonden we altijd in het veld, pijntjes of niet.

Gisteravond stond een kickboxer gewoon met een gebroken arm verder te boksen.

Wat betreft Hilterman en de uitleg is ook erg vaag. Morgen half uurtje en daarna 45 minuten. Dat heeft niets met een schouderkwetsuur te maken. 
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Poetser op februari 23, 2025, 17:23:17
Afolabi en Hilterman trainden vanochtend volop mee en gingen de duels ook niet uit de weg.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Specuveter op februari 23, 2025, 18:19:17
Citaat van: Poetser op februari 23, 2025, 17:23:17
Afolabi en Hilterman trainden vanochtend volop mee en gingen de duels ook niet uit de weg.
ja...maar technische staf zegt dat ze maar half uurtje kunnen voetballen!
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Noordcambuur op februari 23, 2025, 18:43:23
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 23, 2025, 17:01:11
Morgen gewoon na 6 minuten 0-3 voor staan, dan is het klaar |:)
he Holwerd drink eens wat minder 8P
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Noordcambuur op februari 23, 2025, 18:44:13
Cambuur en spitsen  :_schater
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Trainert! op februari 23, 2025, 18:49:44
Citaat van: Specuveter op februari 23, 2025, 18:19:17
ja...maar technische staf zegt dat ze maar half uurtje kunnen voetballen!

direct de medische staf op non actief. zuurtjes!
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: NRG op februari 23, 2025, 19:20:02
Citaat van: Beul B op februari 23, 2025, 16:52:31
Hilterman maar een halfuurtje.....schouder uit de kom, dan ben je nu toch fit of je kan nog helemaal niet. Wat is dit nu weer, een halfuurtje....
Alufabi ook weer niet fit.

Misschien iets voor een nieuwe topic?    ziekenboeg voor voetbalzuurtjes..............

Vroeger stonden we altijd in het veld, pijntjes of niet.

Gisteravond stond een kickboxer gewoon met een gebroken arm verder te boksen.


Voetballers in het algemeen zijn natuurlijk zuurten eerste klas. Het is een hype. Tijd dat de hype doorbroken wordt en er weer gewoon mannen op het veld staan?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: sunderland op februari 23, 2025, 20:06:18
Citaat van: Specuveter op februari 23, 2025, 18:19:17
ja...maar technische staf zegt dat ze maar half uurtje kunnen voetballen!
Word je toch schijtziek van. Wat een gejank steeds. Stel hilterman op en dan maar een uur. Nee hoor een laatste half uur. Zie het morgen iig totaal niet zitten. Het is wel uit dus het kan wel ?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: fred op februari 23, 2025, 20:33:27
Citaat van: diekhuzen op februari 23, 2025, 17:10:12
Wat betreft Hilterman en de uitleg is ook erg vaag. Morgen half uurtje en daarna 45 minuten. Dat heeft niets met een schouderkwetsuur te maken.

Hier is meer aan de hand....
Ik hew 3 weken terug complete onderbeen broken scheen en kuit. Ben zeker geen topsporter maar ik loop alweer bijna los terwijl ze uitgingen van 6 mnd. Misschien bij Hilterman hetzelfde dat die laatste 10% een paar maanden duurt ?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: mark1989 op februari 23, 2025, 20:41:49
Ik vind het ook wel bijzonder. Je mag tegenwoordig blij zijn als een speler fit is.
Zeker spelers die Cambuur huurt ofzo zijn steeds niet fit genoeg. Het wordt wel tijd dat Cambuur aan de voorkant betere testen doet voordat iemand binnenkomt.
Spelers die niet een hele wedstrijd kunnen spelen komt mij te vaak voor.
Anders maar volgend seizoen de wedstrijden maar inkorten tot 45 minuten. Dan kan iedereen spelen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: sunderland op februari 23, 2025, 21:27:49
Citaat van: mark1989 op februari 23, 2025, 20:41:49
Ik vind het ook wel bijzonder. Je mag tegenwoordig blij zijn als een speler fit is.
Zeker spelers die Cambuur huurt ofzo zijn steeds niet fit genoeg. Het wordt wel tijd dat Cambuur aan de voorkant betere testen doet voordat iemand binnenkomt.
Spelers die niet een hele wedstrijd kunnen spelen komt mij te vaak voor.
Anders maar volgend seizoen de wedstrijden maar inkorten tot 45 minuten. Dan kan iedereen spelen.
dat zeg je ? aan de voorkant ? . Weet niet wie de spelers keurt of onder de loep neemt hier maar daar mag wel eens heeeeel erg goed naar worden gekeken. Toeval ?.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: PePe op februari 23, 2025, 21:43:17
Revalidatiecentrum?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: sunderland op februari 24, 2025, 05:53:19
Zal alvast even vooruit lopen op de discussie hier mochten we vandaag winnen.
Dan zijn er vanavond en morgen heel veel hier die vinden dat Diemers uit de basis moet haha.  |:)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Vlampiep op februari 24, 2025, 08:33:51
Citaat van: PePe op februari 23, 2025, 21:43:17
Revalidatiecentrum?
Het lijkt inmiddels inderdaad tot een revalidatiecentrum te zijn verworden.
Zo langzamerhand trek ik mijn conclusies hier uit en bij te koud weer doe ik vrijdagavond wel iets anders dan op ziekenbezoek te gaan in het Kooi stadion.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Trainert! op februari 24, 2025, 09:01:59
Citaat van: sunderland op februari 24, 2025, 05:53:19
Zal alvast even vooruit lopen op de discussie hier mochten we vandaag winnen.
Dan zijn er vanavond en morgen heel veel hier die vinden dat Diemers uit de basis moet haha.  |:)


En bij verlies is de wereld te klein.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: michello op februari 24, 2025, 09:15:20
Voelt toch als een alles of niets wedstrijd om directe promotie, ook al doe je zelfs bij verlies nog steeds mee op papier.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Huizen op februari 24, 2025, 09:31:50
Citaat van: michello op februari 24, 2025, 09:15:20
Voelt toch als een alles of niets wedstrijd om directe promotie, ook al doe je zelfs bij verlies nog steeds mee op papier.

Normaal over alles zeer positief, maar de laatste weken/maanden is er bij mij toch aardig wat veranderd.

Hopelijk leveren ze ten eerste 100% strijd en zien ze als ploeg ook dat ze wat goed te maken hebben na Top Oss thuis. Het kan aan mij liggen maar ik vind die filmpjes die ik zie voorafgaand aan en na de wedstrijd maar slappe hap.

Op naar Amsterdam!  |:)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: sunderland op februari 24, 2025, 10:41:35
Citaat van: michello op februari 24, 2025, 09:15:20
Voelt toch als een alles of niets wedstrijd om directe promotie, ook al doe je zelfs bij verlies nog steeds mee op papier.
dat HAD ik ook. Zei 2 weken terug tegen mijn kinderen dat Ajax uit de key wedstrijd zou worden om te promoveren er van uit gaande dat we makkelijk van Top Oss zouden winnen. Daarom was mijn teleurstelling ook zo groot na die wedstrijd.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Vlampiep op februari 24, 2025, 10:53:07
Citaat van: sunderland op februari 24, 2025, 10:41:35
dat HAD ik ook. Zei 2 weken terug tegen mijn kinderen dat Ajax uit de key wedstrijd zou worden om te promoveren er van uit gaande dat we makkelijk van Top Oss zouden winnen. Daarom was mijn teleurstelling ook zo groot na die wedstrijd.
Dit seizoen leek het even dat er een opgaande lijn zat in het voetbal, maar dat is ook even snel weer dood gebloed.
Voor en na de wedstrijd een hoop dooddoeners gehoord vanuit Henk, maar met een selectie waarin het schort aan topsport mentaliteit en een Ts die de weg ook wat kwijt lijkt te zijn, lijkt het mij zo langzamerhand wederom een kansloos seizoen te worden. Misschien dat er vanavond een kentering in komt, maar dat lijkt een klein wondertje.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Poetser op februari 24, 2025, 10:58:23
Misschien moet bij sommige mensen het verwachtingspatroon wat bijgesteld worden.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: fred op februari 24, 2025, 11:04:26
Citaat van: Poetser op februari 24, 2025, 10:58:23
Misschien moet bij sommige mensen het verwachtingspatroon wat bijgesteld worden.

Eens. Volgens mij is playoffs gewoon de doelstelling en staan we er momenteel met 7 punten marge prima bij. Ik hoor teveel mensen over directe promotie en lees nu ook weer elders "aanhaken of afhaken"
Tuurlijk moet je promotie meepakken als het zo ver komt, maar volgens mij is er duidelijk verteld dat het stadion er nog niet klaar voor is dit seizoen. Volgende 2 seizoenen als er meer geld gegenereerd wordt wel, dan ook meer mogelijkheden om er niet weer direct uit te vliegen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Huizen op februari 24, 2025, 11:04:29
Citaat van: Poetser op februari 24, 2025, 10:58:23
Misschien moet bij sommige mensen het verwachtingspatroon wat bijgesteld worden.

Ik lees dit wel meer, maar waarom?

We hebben voor KKD begrippen op papier een geweldig elftal. Daar moet veel meer uit komen dan wat er dit jaar is laten zien. En ik blijf het zeggen, het is allemaal te lief en te slap. Ik heb amper wedstrijden gezien dat er gespeeld werd met het mes op de tanden, het Cambuur voetbal, de energieke duels die je in het oude stadion zo vaak zag.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Bankzitter op februari 24, 2025, 11:05:54
13 uit 6  na de winter met alleen puntverlies door persoonlijke fouten.
Als dat al te slecht is?

Ik teken voor 26 punten uit de resterende 12 wedstrijden.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: fred op februari 24, 2025, 11:06:10
Citaat van: fred op februari 24, 2025, 11:04:26
Eens. Volgens mij is playoffs gewoon de doelstelling en staan we er momenteel met 7 punten marge prima bij. Ik hoor teveel mensen over directe promotie en lees nu ook weer elders "aanhaken of afhaken"
Tuurlijk moet je promotie meepakken als het zo ver komt, maar volgens mij is er duidelijk verteld dat het stadion er nog niet klaar voor is dit seizoen. Volgende 2 seizoenen als er meer geld gegenereerd wordt wel, dan ook meer mogelijkheden om er niet weer direct uit te vliegen.

Gewoon mooi feest Dordrecht in de playoffs en er tegen Sparta uit helaas.

Volgend seizoen vol op meedoen !
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Huizen op februari 24, 2025, 11:07:55
Citaat van: fred op februari 24, 2025, 11:04:26
Eens. Volgens mij is playoffs gewoon de doelstelling en staan we er momenteel met 7 punten marge prima bij. Ik hoor teveel mensen over directe promotie en lees nu ook weer elders "aanhaken of afhaken"
Tuurlijk moet je promotie meepakken als het zo ver komt, maar volgens mij is er duidelijk verteld dat het stadion er nog niet klaar voor is dit seizoen. Volgende 2 seizoenen als er meer geld gegenereerd wordt wel, dan ook meer mogelijkheden om er niet weer direct uit te vliegen.

Play-offs moet toch normaal zijn voor Cambuur in de KKD. Dat geneuzel of dat nou top 5 of top 8 is in het begin van het seizoen was al een overbodige discussie met De Jong en Lambooij. Vind je niet dat met dit elftal, de huidige concurrentie en het niveau van de nummers 1,2 en 3 + de komst van Hilterman en inmiddels fitte (?) Afolabi dat we iets meer mogen verwachten?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: fred op februari 24, 2025, 11:10:01
Nou ik verwacht van beide niet al te veel als ze niet eens 90 minuten kunnen spelen steeds.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: diekhuzen op februari 24, 2025, 11:23:16
Citaat van: Bussum op februari 24, 2025, 11:07:55
Play-offs moet toch normaal zijn voor Cambuur in de KKD. Dat geneuzel of dat nou top 5 of top 8 is in het begin van het seizoen was al een overbodige discussie met De Jong en Lambooij. Vind je niet dat met dit elftal, de huidige concurrentie en het niveau van de nummers 1,2 en 3 + de komst van Hilterman en inmiddels fitte (?) Afolabi dat we iets meer mogen verwachten?

Je haalt de woorden uit mijn mond. Het gaat veel inpassen nieuwe spelers ( heeft vrijwel elke club), afbouw stadion bla bla. Met deze selectie moet je volop voor promotie gaan. Volendam en Excelsior zijn wellicht beter. Wij doen niet veel onder voor ADO of Dordrecht. Kijken naar de nummer 9 is geen ambitie. Wat betreft onze faciliteiten en selectie doen wij zeker niet onder voor de rest. 
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: michello op februari 24, 2025, 13:03:27
Citaat van: Bussum op februari 24, 2025, 11:04:29
Ik lees dit wel meer, maar waarom?

We hebben voor KKD begrippen op papier een geweldig elftal. Daar moet veel meer uit komen dan wat er dit jaar is laten zien. En ik blijf het zeggen, het is allemaal te lief en te slap. Ik heb amper wedstrijden gezien dat er gespeeld werd met het mes op de tanden, het Cambuur voetbal, de energieke duels die je in het oude stadion zo vaak zag.


Precies, we hebben echt al (15!!!) punten onnodig laten liggen in vooral de thuiswedstrijden. Als we daar de wedstrijd in waren gegaan met een andere instelling + kansen die worden afgemaakt stonden we al met 1 been in de eredivisie.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: papier op februari 24, 2025, 13:13:15
Citaat van: diekhuzen op februari 24, 2025, 11:23:16
Je haalt de woorden uit mijn mond. Het gaat veel inpassen nieuwe spelers ( heeft vrijwel elke club), afbouw stadion bla bla. Met deze selectie moet je volop voor promotie gaan. Volendam en Excelsior zijn wellicht beter. Wij doen niet veel onder voor ADO of Dordrecht. Kijken naar de nummer 9 is geen ambitie. Wat betreft onze faciliteiten en selectie doen wij zeker niet onder voor de rest.

Het probleem in de punt is wel vrij bijzonder te noemen. Afolabi is volgens mij nog steeds niet op het niveau qua fitheid/ritme waar je hem wil hebben. Hilterman lijkt ook zo'n verhaal te worden. Wat ik daarnaast nog wel een probleem vind is dat we in het begin onlogische keuzes hebben gezien door spelers veel te wisselen en ik vind het bijzonder dat we dat de laatste tijd weer zien (met name Ottesen).
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: PePe op februari 24, 2025, 13:21:36
Het is vaker voorgekomen, een dip na de winterstop. Frustrerend is het gelijk spel tegen Top Oss (voelt als verlies)
En hoe Emmen, Top Oss uit met 0 - 4 eenvoudig oprolde. Maar ja, we spelen nog steeds zonder een echte spits.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: papier op februari 24, 2025, 13:24:16
Citaat van: PePe op februari 24, 2025, 13:21:36
Het is vaker voorgekomen, een dip na de winterstop. Frustrerend is het gelijk spel tegen Top Oss (voelt als verlies)
En hoe Emmen, Top Oss uit met 0 - 4 eenvoudig oprolde. Maar ja, we spelen nog steeds zonder een echte spits.

Emmen speelde ons ook weg meen ik me te herinneren maar hadden tegen Vitesse waar wij dik wonnen niets in te brengen. Dat is natuurlijk de KKD ten voeten uit.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Arno A op februari 24, 2025, 13:26:07
weerzien met Yuri Rose vanavond
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: PePe op februari 24, 2025, 13:34:23
Ik hoop dat er vanavond weer vechtlust is. (het zal moeten wil je mee blijven doen)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: sunderland op februari 24, 2025, 13:41:52
Citaat van: michello op februari 24, 2025, 13:03:27

Precies, we hebben echt al (15!!!) punten onnodig laten liggen in vooral de thuiswedstrijden. Als we daar de wedstrijd in waren gegaan met een andere instelling + kansen die worden afgemaakt stonden we al met 1 been in de eredivisie.
zo ist. En bij heel veel wedstrijden klopte ons plan gewoon niet. Tegen Oss lag er zoveel ruimte en daar werd niks mee gedaan. Pauwels werd vaak breed aangespeeld omdat hij daar stond. Die moet vooruit worden aangespeeld. De ts staat er 5 meter vanaf en doet niks. ( een heel groot voorbeeld). Emmen staat naar 30 min gewoon 0-3 voor. Die maakten wel heel veel diepte loopacties.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: sunderland op februari 24, 2025, 13:43:26
Citaat van: PePe op februari 24, 2025, 13:34:23
Ik hoop dat er vanavond weer vechtlust is. (het zal moeten wil je mee blijven doen)
er bovenop want daar vinden de jonkies niks aan. Aan de bal zijn ze stuk voor stuk beter wb techniek
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 24, 2025, 14:21:19
Citaat van: PePe op februari 24, 2025, 13:21:36
Het is vaker voorgekomen, een dip na de winterstop. Frustrerend is het gelijk spel tegen Top Oss (voelt als verlies)
En hoe Emmen, Top Oss uit met 0 - 4 eenvoudig oprolde. Maar ja, we spelen nog steeds zonder een echte spits.

Over welke club heb je het?

Cambuur na de winterstop: 6-13 (waaronder Excelsior en Roda)

4 gewonnen
1 gelijk
1 verloren

Met dat gemiddelde zou je op ruim 82 punten uitkomen over een heel seizoen  8P :_spank :_schater

Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: nee,wel? op februari 24, 2025, 15:17:44
ik ga er vanuit gemakzucht maar vanuit dat het niks wurd dan kin het alleen maar met falle
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: papier op februari 24, 2025, 15:22:07
Citaat van: nee,wel? op februari 24, 2025, 15:17:44
ik ga er vanuit gemakzucht maar vanuit dat het niks wurd dan kin het alleen maar met falle

Heb sowieso altijd het gevoel dat we altijd van Jong ploegen verliezen en zij dan extra hard gaan juichen. Neem nou die lul van AZ die z'n been had gebroken en later nog een doelpunt maakt en vrolijk het hele stadion rondloopt om te provoceren.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 24, 2025, 15:41:18
Tuurlijk gaan we winnen  _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 24, 2025, 15:41:46
Destroyer, wie staat in de spits vandaag?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: mark1989 op februari 24, 2025, 17:46:57
Citaat van: papier op februari 24, 2025, 15:22:07
Heb sowieso altijd het gevoel dat we altijd van Jong ploegen verliezen en zij dan extra hard gaan juichen. Neem nou die lul van AZ die z'n been had gebroken en later nog een doelpunt maakt en vrolijk het hele stadion rondloopt om te provoceren.

Ik denk dat de Jong ploegen ook liever van Cambuur winnen dan van Top Oss. En je kunt ze beter op vrijdag treffen dan op maandag. Cambuur treft ze vaakt op maandag.
Ze doen het dit seizoen erg slecht. Maar toch denk ik dat jong Ajax een heel sterk team heeft. Dat net zo goed mee bovenaan had kunnen draaien. Maar ze hebben vooral aan het begin veel punten laten liggen.

En het gevoel dat Cambuur het slecht doet tegen jong ploegen deel ik. Elk punt dat je laat liggen is een verliespunt. Ze spelen voor de flauwekul mee. Wat mij betreft afschaffen. Maar goed, we hebben er maar mee te dealen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: mark1989 op februari 24, 2025, 17:55:18
Citaat van: Bussum op februari 24, 2025, 11:04:29
Ik lees dit wel meer, maar waarom?

We hebben voor KKD begrippen op papier een geweldig elftal. Daar moet veel meer uit komen dan wat er dit jaar is laten zien. En ik blijf het zeggen, het is allemaal te lief en te slap. Ik heb amper wedstrijden gezien dat er gespeeld werd met het mes op de tanden, het Cambuur voetbal, de energieke duels die je in het oude stadion zo vaak zag.

Een geweldig elftal in de zin dat we mee kunnen doen. maar vind Cambuur niet veel beter dan alle teams uit de top 8. Met een half jaar zonder spits vind ik niet dat er meer uit te halen is dan nu gebeurd. Eigenlijk is het een wonder dat we nu nog zo meedoen om plek 2.

Ik ben het wel met je eens dat het thuis stroperig is. Ik geloof niet dat er te weinig inzet ofzo is. maar het loopt niet heel lekker. Het nieuwe stadion werkt ook eerder wat verlammend dan dat dat het in het voordeel is lijkt het. Maar dat veranderd straks wel. Er zijn meer voorbeelden van nieuwe stadions waar het in begin stroef gaat. Het voordeel is dat het alleen maar beter kan worden.

In het oude stadion had ik ook het gevoel dat tegenstanders in het nadeel waren. Het lijkt nu andersom. Maar het is een gevoel en het draait straks een keer om.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: hobbes op februari 24, 2025, 18:10:22
Appelvlappie is niet fit :O
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Zuid1991 op februari 24, 2025, 18:18:05
Citaat van: hobbes op februari 24, 2025, 18:10:22
Appelvlappie is niet fit :O

Voor mij hoeft die gast nooit meer het Cambuur shirt te dragen:
- hij ken niks
- hij is lichamelijk een wrak
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Harry L. op februari 24, 2025, 18:20:37
Directe promotie zie ik niet meer gebeuren. Daarvoor leveren we te vaak, te makkelijk punten in. 2 rondjes playoffs hooguit, en dat is met deze matige selectie ook gewoon het maximaal haalbare. Ik teken vanavond voor een puntje.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Noordcambuur op februari 24, 2025, 18:24:10
Citaat van: Harry L. op februari 24, 2025, 18:20:37
Directe promotie zie ik niet meer gebeuren. Daarvoor leveren we te vaak, te makkelijk punten in. 2 rondjes playoffs hooguit, en dat is met deze matige selectie ook gewoon het maximaal haalbare. Ik teken vanavond voor een puntje.
playoffs en Cambuur?.
.zijn we wel eens gepromoveerd via playoffs  :?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Harry L. op februari 24, 2025, 18:25:23
Citaat van: hobbes op februari 24, 2025, 18:10:22
Appelvlappie is niet fit :O

Triest, weer zonder spits dus. Wat een amateurisme weer, mogen we wel promoveren (niet dat ik er in geloof)? Hilterman ook niet dus?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: papier op februari 24, 2025, 18:25:38
Citaat van: mark1989 op februari 24, 2025, 17:55:18
Een geweldig elftal in de zin dat we mee kunnen doen. maar vind Cambuur niet veel beter dan alle teams uit de top 8. Met een half jaar zonder spits vind ik niet dat er meer uit te halen is dan nu gebeurd. Eigenlijk is het een wonder dat we nu nog zo meedoen om plek 2.

Ik ben het wel met je eens dat het thuis stroperig is. Ik geloof niet dat er te weinig inzet ofzo is. maar het loopt niet heel lekker. Het nieuwe stadion werkt ook eerder wat verlammend dan dat dat het in het voordeel is lijkt het. Maar dat veranderd straks wel. Er zijn meer voorbeelden van nieuwe stadions waar het in begin stroef gaat. Het voordeel is dat het alleen maar beter kan worden.

In het oude stadion had ik ook het gevoel dat tegenstanders in het nadeel waren. Het lijkt nu andersom. Maar het is een gevoel en het draait straks een keer om.

Ik geloof ook niet dat het aan inzicht ligt. Hoewel, misschien aan het inzicht over hoe goed we eigenlijk zijn. We zijn niet goed genoeg om zomaar top 2 te spelen en voetballend tegenstanders kapot te maken. Daarvoor ligt het tempo te laag en missen we ook de kwaliteiten. Je zou daarom ook kunnen zeggen dat we daarom uit een ander vaatje moeten tappen, op zich hebben we best een brede selectie dus zou je ook kunnen zeggen dat er wat feller gespeeld moet worden. Dat is in mijn ogen een accent wat je aanpast over hoe je in het veld gaat en niet een aanpassing aan inzet.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: michello op februari 24, 2025, 18:28:34
Citaat van: Noordcambuur op februari 24, 2025, 18:24:10
playoffs en Cambuur?.
.zijn we wel eens gepromoveerd via playoffs  :?

Nacompetitie wel in ?98  Prachtwedstrijden waren dat. Groningen die we naar de Gouden Gids knikkerden en de laatste pot in Zwolle. Mooi dagje.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Harry L. op februari 24, 2025, 18:29:23
Citaat van: Noordcambuur op februari 24, 2025, 18:24:10
playoffs en Cambuur?.
.zijn we
wel eens gepromoveerd via playoffs  :?

Idd. geen gelukkig huwelijk en verwacht ook niet dat we promoveren. We hadden een betere selectie moeten hebben, dit jaar was echt wel een kans geweest.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Harry L. op februari 24, 2025, 18:30:42
Opstelling al bekend?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: papier op februari 24, 2025, 18:32:31
Citaat van: Harry L. op februari 24, 2025, 18:25:23
Triest, weer zonder spits dus. Wat een amateurisme weer, mogen we wel promoveren (niet dat ik er in geloof)? Hilterman ook niet dus?

Erg ongelukkig. Al vraag ik me ook wel af wat hier de rol van de staf nog in is. Want hoe lang Hilterman afwezig is met een schouder uit de kom dat vind ik ook wel bijzonder. Ontzettend balen voor alle partijen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 24, 2025, 18:33:00
Wie staat er in Godsnaam in de spits? Rolke, Balk, Janssen, Henkie zelf?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Specuveter op februari 24, 2025, 18:33:50
Voor een arm uit de kom staat 4 tot 6 weken.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: papier op februari 24, 2025, 18:35:53
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 24, 2025, 18:33:00
Wie staat er in Godsnaam in de spits? Rolke, Balk, Janssen, Henkie zelf?

Waar is uberhaupt te vinden wie er bij de selectie zijn? Nog niets van gezien?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Leeuwarder94 op februari 24, 2025, 18:47:17
Jong Ajax neemt het met de volgende elf namen op tegen SC Cambuur: Reverson; Ugwu, Verschuren, Janse, Jetten; Verkuijl, Rijkhoff, Steur; Faberski, Konadu, Bounida.

Vanavond even op Bounida letten, leuke voetballer
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Trainert! op februari 24, 2025, 18:51:42
Citaat van: Leeuwarder94 op februari 24, 2025, 18:47:17
Jong Ajax neemt het met de volgende elf namen op tegen SC Cambuur: Reverson; Ugwu, Verschuren, Janse, Jetten; Verkuijl, Rijkhoff, Steur; Faberski, Konadu, Bounida.

rob jetten op linksachter, moet kunnen
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Bernardo op februari 24, 2025, 19:05:36
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 24, 2025, 18:33:00
Wie staat er in Godsnaam in de spits? Rolke, Balk, Janssen, Henkie zelf?

Rolke.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: okkele op februari 24, 2025, 19:06:09
Citaat van: Trainert! op februari 24, 2025, 18:51:42
rob jetten op linksachter, moet kunnen
als dat zo is dan graag alle spelers inclusief onze keeper met 2 gestrekte benen er in !!
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: fred op februari 24, 2025, 19:06:15
Citaat van: papier op februari 24, 2025, 18:35:53
Waar is uberhaupt te vinden wie er bij de selectie zijn? Nog niets van gezien?

Jansen
Mercera vMullem nieling galvez
Souren  kieftenbelt narty
Balk R?lke pauwels

???
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Noordcambuur op februari 24, 2025, 19:11:51
Citaat van: michello op februari 24, 2025, 18:28:34
Nacompetitie wel in ?98  Prachtwedstrijden waren dat. Groningen die we naar de Gouden Gids knikkerden en de laatste pot in Zwolle. Mooi dagje.
ohhhh jaaa weet ik nog wel |:)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: NRG op februari 24, 2025, 19:17:37
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 24, 2025, 18:33:00
Wie staat er in Godsnaam in de spits? Rolke, Balk, Janssen, Henkie zelf?

Wat een soap die spitsen van ons..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Noordcambuur op februari 24, 2025, 19:25:08
Gaat vanavond niet makkelijk worden middenveld veel te statisch.
Heb je 10 dagen vrij gehad en is onze top spitsen weer geblesseerd of niet helemaal fit 8P
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Inferno-058 op februari 24, 2025, 19:40:07
Citaat van: Noordcambuur op februari 24, 2025, 19:25:08
Gaat vanavond niet makkelijk worden middenveld veel te statisch.
Heb je 10 dagen vrij gehad en is onze top spitsen weer geblesseerd of niet helemaal fit 8P
Enorme blunder van Lambooij
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Bankzitter op februari 24, 2025, 19:46:02
Hilterman valt op zijn arm, kan Lambooij weinig aan doen.
De Leeuw is op voorspraak van Henk de Jong gehaald.
Smit moest verkocht worden van de directie.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: AL op februari 24, 2025, 19:56:45
Kan iemand vertellen wat er met Kooistra aan de hand is?
Nooit meer bij de selectie.
Die moet geblesseerd zijn dan zou je zeggen.
Middenveld wat er nu staat zou ik zeker niet voor kiezen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: NRG op februari 24, 2025, 19:57:07
Afolabi is wel een misser eerste klas..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Noordcambuur op februari 24, 2025, 20:02:20
Citaat van: AL op februari 24, 2025, 19:56:45
Kan iemand vertellen wat er met Kooistra aan de hand is?
Nooit meer bij de selectie.
Die moet geblesseerd zijn dan zou je zeggen.
Middenveld wat er nu staat zou ik zeker niet voor kiezen.
kooistra speelt o21 en is gewoon fit.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Noordcambuur op februari 24, 2025, 20:02:53
Citaat van: NRG op februari 24, 2025, 19:57:07
Afolabi is wel een misser eerste klas..
dat kun je wel zeggen wat een miskoop  :_schater
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Trainert! op februari 24, 2025, 20:07:51
Citaat van: Noordcambuur op februari 24, 2025, 20:02:53
dat kun je wel zeggen wat een miskoop  :_schater

zit niet op de bank vanavond?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: papier op februari 24, 2025, 20:08:11
Citaat van: Noordcambuur op februari 24, 2025, 20:02:53
dat kun je wel zeggen wat een miskoop  :_schater

En dan nog niet eens van het miskoop als Vd Water.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 24, 2025, 20:18:15
Citaat van: AL op februari 24, 2025, 19:56:45
Middenveld wat er nu staat zou ik zeker niet voor kiezen.

Hoe dan? Fedde heb je niks aan en De Leeuw op 10 ook niet. Meer smaken hebben we niet dacht ik?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: papier op februari 24, 2025, 20:19:03
Deze bal van Jansen. Bizar.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: NRG op februari 24, 2025, 20:24:41
Citaat van: papier op februari 24, 2025, 20:19:03
Deze bal van Jansen. Bizar.

Meevoetballen is absoluut zijn zwakke punt.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: AL op februari 24, 2025, 20:28:16
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 24, 2025, 20:18:15
Hoe dan? Fedde heb je niks aan en De Leeuw op 10 ook niet. Meer smaken hebben we niet dacht ik?

Nu speel je met 3 middenvelders met nul komma nul aanvallende intenties.
Of je zet R?lke op 10 of Fedde. Nu nul komma nul diepgang.
Half uur bezig zo en nog niet in de 16 geweest.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Scc0511 op februari 24, 2025, 20:29:52
Waardeloze pot weer tot nu toe... 8P
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Bernardo op februari 24, 2025, 20:30:23
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 24, 2025, 20:18:15
Hoe dan? Fedde heb je niks aan en De Leeuw op 10 ook niet. Meer smaken hebben we niet dacht ik?

Fedde is wel de enige middenvelder die in de 16 komt.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: papier op februari 24, 2025, 20:31:56
Citaat van: AL op februari 24, 2025, 20:28:16
Nu speel je met 3 middenvelders met nul komma nul aanvallende intenties.
Of je zet R?lke op 10 of Fedde. Nu nul komma nul diepgang.
Half uur bezig zo en nog niet in de 16 geweest.

Alsof Nartey geen aanvallende intenties heeft.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Leeuwarder94 op februari 24, 2025, 20:32:12
Wat is het aanvalsplan vandaag? Hopen dat een lange bal er in waait?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op februari 24, 2025, 20:33:08
Zolangzamerhand verwachtingen maar bijstellen naar beneden.
Ons voetbal lijkt helemaal  nergens naar. Zit alweer naar Top Oss te kijken lijkt het. Met dit gevoetbal blijf je echt niet bovenin meedoen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: papier op februari 24, 2025, 20:33:49
Citaat van: Leeuwarder94 op februari 24, 2025, 20:32:12
Wat is het aanvalsplan vandaag? Hopen dat een lange bal er in waait?

Nee dat is het plan op de Wijdewormer. Vandaag hopen op eigen goal van Ajax.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: AL op februari 24, 2025, 20:35:16
Citaat van: papier op februari 24, 2025, 20:31:56
Alsof Nartey geen aanvallende intenties heeft.

Vind ik niet.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: papier op februari 24, 2025, 20:37:37
Citaat van: AL op februari 24, 2025, 20:35:16
Vind ik niet.

Goed spelen doet hij in ieder geval niet.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: R058 op februari 24, 2025, 20:38:34
Vraag me af wat ze de afgelopen maanden op de trainingen doen. Druk zetten lijkt nergens op en zo vaak als iemand de bal aanneemt blijft iedereen stilstaan. Vind het heel apart. Ook als zo'n back op de grond ligt of helemaal voorin staat en wij de bal veroveren. Dan moet je toch meteen een counter starten over die kant? Dat soort dingen herkennen ze echt nooit.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Bens op februari 24, 2025, 20:41:06
Ik vindt Cambuur slecht hoop dat de tweede helft beter wordt.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Noordcambuur op februari 24, 2025, 20:45:19
Citaat van: Bens op februari 24, 2025, 20:41:06
Ik vindt Cambuur slecht hoop dat de tweede helft beter wordt.
nog niks geleerd van de wedstrijd tegen Top Oss
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 24, 2025, 20:47:05
Citaat van: Leeuwarder94 op februari 24, 2025, 20:32:12
Wat is het aanvalsplan vandaag? Hopen dat een lange bal er in waait?
2de helft wind mee  :proost
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Trainert! op februari 24, 2025, 20:47:57
Wat een trieste 1e helft.
puntje meer zit er niet in.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Harry L. op februari 24, 2025, 20:48:05
Plichtmatig geknoei op goed geluk, niet anders dan anders
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: V-man op februari 24, 2025, 20:48:32
2e helft kan alleen maar beter worden. Pfffffffff
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: michello op februari 24, 2025, 20:48:43
Het is weer veel van hetzelfde.. Tikkie terug/Lange bal. Drukzetten weer niet op 100% en dan krijg je zo?n saaie eerste helft. Zucht.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: De Gast op februari 24, 2025, 20:49:14
Jeredy maak ons gek  |:)  De rest doet het niet in elk geval. Wat een machteloosheid.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Specuveter op februari 24, 2025, 20:51:11
Maar hopen dat Hilterman er zo in komt en vuurtje aan kan wakkeren.
Het is weer allemaal zo plichtmatig zonder enig risico.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: kapseltje op februari 24, 2025, 20:51:44
Nartey goed. Verademing vergeleken met Rolke. Je mist Diemers. Jeredy en Caschili er zo snel mogelijk in.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 24, 2025, 20:52:17
Eigenlijk niks anders dan de rest van het seizoen toch? Je geeft weinig weg, maar zodra je bij de voorwaartsen komt is het mis. Totaal besluiteloos.
De onmacht van een Rolke, Pauwels, Nartey naar de goal toe... Schrijnend om te zien.

En we weten allang dat dit geen ploeg is die de beuk er in gooit, dus dat kun je ook niet ineens verwachten.

Hopelijk kan Hilterman het tij doen keren. Dat er dan in ieder geval maar een spits staat, is al een fijn idee.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: michello op februari 24, 2025, 20:53:15
Ik ga er vanuit dat er alleen maar meer met de rem erop wordt gespeeld hoe langer het duurt voordat er een goal valt. Eindigt zo gewoon in 0-0 of er moet met geluk een bal goed vallen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: sunderland op februari 24, 2025, 20:54:21
Het houd niet over maar Ajax is ook niet beter. Iedere x die bal terug ipv van vooruit en daar heeft Mercera helemaal een handje van. Als je niet openstaat kun je ook niet vooruit zien. Daar liggen mogelijkheden. Galvez doet het prima. Het staat verder redelijk goed. Worden teveel verkeerde keuzes gemaakt. Ipv simpel Balk weg te steken gaat de bal weer breed.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: papier op februari 24, 2025, 20:54:41
Citaat van: kapseltje op februari 24, 2025, 20:51:44
Nartey goed. Verademing vergeleken met Rolke. Je mist Diemers. Jeredy en Caschili er zo snel mogelijk in.

Mercera doet het toch ook niet verkeerd.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: papier op februari 24, 2025, 20:55:41
Citaat van: sunderland op februari 24, 2025, 20:54:21
Het houd niet over maar Ajax is ook niet beter. Iedere x die bal terug ipv van vooruit en daar heeft Mercera helemaal een handje van. Als je niet openstaat kun je ook niet vooruit zien. Daar liggen mogelijkheden. Galvez doet het prima. Het staat verder redelijk goed. Worden teveel verkeerde keuzes gemaakt. Ipv simpel Balk weg te steken gaat de bal weer breed.

Met alle respect voor ons maar Ajax is wel beter. Cre?ren nog wat vanuit open spel, dat zie ik ons niet doen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: kapseltje op februari 24, 2025, 20:57:34
Citaat van: papier op februari 24, 2025, 20:54:41
Mercera doet het toch ook niet verkeerd.
Hij moet het meestal van zijn verdedigende kwaliteiten hebben, maar stond al paar keer verkeerd.

Paar keer kon hij doorstomen leek het, maar toch weer tikkie terug
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: michello op februari 24, 2025, 20:58:24
Citaat van: papier op februari 24, 2025, 20:55:41
Met alle respect voor ons maar Ajax is wel beter. Cre?ren nog wat vanuit open spel, dat zie ik ons niet doen.

Voetballend zeker beter. Enige wat wij doen is terug terug terug en nog eens terug en een lange peer naar voren. Slechts een enkele keer komen we er voetballend uit.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: papier op februari 24, 2025, 20:59:09
Citaat van: kapseltje op februari 24, 2025, 20:57:34
Hij moet het meestal van zijn verdedigende kwaliteiten hebben, maar stond al paar keer verkeerd.

Paar keer kon hij doorstomen leek het, maar toch weer tikkie terug

Staat in mijn ogen ook tegen de twee beste spelers van vanavond. Bounida en Steur.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: papier op februari 24, 2025, 21:00:14
Citaat van: michello op februari 24, 2025, 20:58:24
Voetballend zeker beter. Enige wat wij doen is terug terug terug en nog eens terug en een lange peer naar voren. Slechts een enkele keer komen we er voetballend uit.

En dat zonder een speler voorin die vervolgens het spel kan verleggen zoals Drikus dat wel kon. We doen maar wat.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: wiekie1969 op februari 24, 2025, 21:02:34
Cambuur dwingt veel te weinig af. Deze wedstrijd kun je voetballend niet winnen dus komt het op strijd en duels aan. Stelletje makke schapen binne we. Geef eens gas man ipv dat domme heen en weer geschuif.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Trainert! op februari 24, 2025, 21:02:53
Citaat van: kapseltje op februari 24, 2025, 20:57:34
Hij moet het meestal van zijn verdedigende kwaliteiten hebben, maar stond al paar keer verkeerd.

Paar keer kon hij doorstomen leek het, maar toch weer tikkie terug


Tyrique 'tikkie terug' Mercera
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: wiekie1969 op februari 24, 2025, 21:03:22
Het is veel te plichtmatig en gezapig. Gooi gvd de beuk erin.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Specuveter op februari 24, 2025, 21:04:33
Je kan allicht goede dingen doen
Dordrecht staat ook achter.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: sunderland op februari 24, 2025, 21:04:53
Citaat van: papier op februari 24, 2025, 20:55:41
Met alle respect voor ons maar Ajax is wel beter. Cre?ren nog wat vanuit open spel, dat zie ik ons niet doen.
zo zie ik het niet
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Leeuwarder94 op februari 24, 2025, 21:06:15
Scheidsrechter is niet pietluttig vandaag dus je kan er een fysieke strijd van maken als het voetballend niet lukt.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: sunderland op februari 24, 2025, 21:06:53
Alweer mogelijkheid om Balk weg te steken
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Bens op februari 24, 2025, 21:10:45
Ajax is veel beter uit de kleedkamer gekomen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: papier op februari 24, 2025, 21:14:44
Zo kennen we ons clubje Cambuur weer
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: TheDutchman op februari 24, 2025, 21:15:02
Tja.. Gaat ie er aan de ene kant niet in, dan wel aan de andere..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Bens op februari 24, 2025, 21:15:23
Weer een dikke misser van de verdediging.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: AL op februari 24, 2025, 21:15:39
Lekker uitgestapt met verdedigen :_schater
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: sunderland op februari 24, 2025, 21:15:50
Tis slappe hap ook in de dugout een stel lamzakken
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Poetser op februari 24, 2025, 21:15:53
Citaat van: Bens op februari 24, 2025, 21:15:23
Weer een dikke misser van de verdediging.

Van Pauwels bedoel je.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 24, 2025, 21:16:31
Onze vedette liep gelukkig wel goed mee....
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Trainert! op februari 24, 2025, 21:16:34
gvd loop dan met je man mee!

het was weer te verwachten. Nu moet je er al 2 maken
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Poetser op februari 24, 2025, 21:17:46
Hoe kan het dat 3/4e van de selectie zonder zelfvertrouwen speelt?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Scc0511 op februari 24, 2025, 21:18:02
Citaat van: Trainert! op februari 24, 2025, 21:16:34
gvd loop dan met je man mee!

het was weer te verwachten. Nu moet je er al 2 maken

Kansloos met dit veldspel en de intensiteit waarmee er WEER gespeeld wordt...
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: carlo de leeuw op februari 24, 2025, 21:18:33
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 24, 2025, 21:16:31
Onze vedette liep gelukkig wel goed mee....
Speeltuin voetballer die alleen wat leuk wil ballen
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: fred op februari 24, 2025, 21:19:14
de grote Hilterman show nu
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: papier op februari 24, 2025, 21:19:21
En nu gaan we weer met een rechtspoot op links spelen. Waar is onze coach toch mee bezig joh.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Noordcambuur op februari 24, 2025, 21:19:49
Henk heeft geen plan B?..
Waar trainen jullie op Henk heli?s al weken niet best ;( ;(
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: CambuurAmersfoort op februari 24, 2025, 21:19:53
Waarom zijn dit soort gasten op voetbal gegaan...
Je kan op 1 punt van een promotieplek komen, je hebt de kans om met je team naar de eredivisie te promoveren en je laat werkelijk helemaal geen enkel vuur en intentie zien om die tieners helemaal scheel te tikken. Hoe kan het dat je zo weinig passie en bezieling erin kan gooien. Ik kan daar zo boos om worden.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 24, 2025, 21:20:13
Ghehe, Hilterman. Nu al meer pit dan de rest in een uur :_schater
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 24, 2025, 21:21:31
Citaat van: carlo de leeuw op februari 24, 2025, 21:18:33
Speeltuin voetballer die alleen wat leuk wil ballen

Idd.
Als je zoals hij in z?'n slechte periode zit, moet je het anders aanpakken. Het snot voor de ogen lopen; niet alles alleen willen doen...
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Trainert! op februari 24, 2025, 21:21:55
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 24, 2025, 21:20:13
Ghehe, Hilterman. Nu al meer pit dan de rest in een uur :_schater

op 30% nog beter dan een groot deel van de selectie. behoorlijke mispeer van de ts
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 24, 2025, 21:22:04
Citaat van: fred op februari 24, 2025, 21:19:14
de grote Hilterman show nu

WOEHAAAAH |:) |:)

Spits hoor :thumbsup :_schater
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: CambuurAmersfoort op februari 24, 2025, 21:22:11
Heerlijk. Hilterman!!!
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Leeuwarder94 op februari 24, 2025, 21:23:11
pff randje buitenspel.. gelukkig geen VAR
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: papier op februari 24, 2025, 21:23:14
Zo kennen we ons clubje Cambuur weer
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: papier op februari 24, 2025, 21:24:18
Citaat van: Leeuwarder94 op februari 24, 2025, 21:23:11
pff randje buitenspel.. gelukkig geen VAR

Dan hadden we tegen 10 man gespeeld, niet dat dat veel uitmaakt
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Eewal op februari 24, 2025, 21:25:29
Citaat van: CambuurAmersfoort op februari 24, 2025, 21:19:53
Waarom zijn dit soort gasten op voetbal gegaan...
Je kan op 1 punt van een promotieplek komen, je hebt de kans om met je team naar de eredivisie te promoveren en je laat werkelijk helemaal geen enkel vuur en intentie zien om die tieners helemaal scheel te tikken. Hoe kan het dat je zo weinig passie en bezieling erin kan gooien. Ik kan daar zo boos om worden.
ik heb dit los kunnen laten, maar ik geef je gelijk.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: sunderland op februari 24, 2025, 21:34:20
Citaat van: Leeuwarder94 op februari 24, 2025, 21:23:11
pff randje buitenspel.. gelukkig geen VAR
met var had balk penalty
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: sunderland op februari 24, 2025, 21:36:09
Eindelijk strijd. Goede wissels Cashi en Hilterman die brengen wat
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Noordcambuur op februari 24, 2025, 21:37:45
Citaat van: sunderland op februari 24, 2025, 21:34:20
met var had balk penalty
klopt maar deze scheidsrechter geeft hem ook niet je hoeft hiervoor geen var?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: NRG op februari 24, 2025, 21:38:12
Citaat van: sunderland op februari 24, 2025, 21:36:09
Eindelijk strijd. Goede wissels Cashi en Hilterman die brengen wat


Ja. Het gezapige is er wel van af..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: fred op februari 24, 2025, 21:42:27
Liekt wel un houthakker die Hilterman
Mutte meer van deze klootzakken hebben ipv zuurtjes...
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Destroyer op februari 24, 2025, 21:45:22
Ja Hilterman toch enig pluspuntje in deze slaapverwekkende fouten opstapelende pot.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: sunderland op februari 24, 2025, 21:54:33
Flikker op met die V Mullem
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: papier op februari 24, 2025, 21:55:23
Citaat van: sunderland op februari 24, 2025, 21:54:33
Flikker op met die V Mullem

Onzin.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: CambuurAmersfoort op februari 24, 2025, 21:55:30
Zo'n van Mullem is toch gewoon een schande als je dan nog 1 keer wat kan proberen en je geeft weer zo'n kutvoorzet.

Verliezen weer 2 punten door veel te weinig inzet in de eerste helft en te weinig vernuft in de 2e helft...echt om moe van te worden.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: michello op februari 24, 2025, 21:55:37
Van Mullem  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Leeuwarder94 op februari 24, 2025, 21:56:26
Dordrecht wint hem helaas wel in de laatste minuut..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: CambuurAmersfoort op februari 24, 2025, 21:56:31
En Dordrecht maakt hem wel in de laatste minuten...ik heb hier zo ontzettend de schijt in. Elke keer als we erbij kunnen komen verpesten we het weer.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Trainert! op februari 24, 2025, 21:56:52
En zeuren om een niet gegeven vrije trap. Geef gewoon gas met elkaar en kom tot kansen.

Wederom geen enkele lijn te bekennen in het spel.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Poetser op februari 24, 2025, 21:58:02
Als we met dezelfde passie en strijdlust spelen zoals het laatste half uur dan zie ik het nog wel goedkomen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: sunderland op februari 24, 2025, 21:58:15
Normaal gesproken wel een goed resultaat maar nu niet.
Cashi voor mij verreweg de beste van het veld ondanks zijn 30 min.
Nooit weer uit de basis
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: michello op februari 24, 2025, 21:58:26
Citaat van: CambuurAmersfoort op februari 24, 2025, 21:56:31
En Dordrecht maakt hem wel in de laatste minuten...ik heb hier zo ontzettend de schijt in. Elke keer als we erbij kunnen komen verpesten we het weer.
Citaat van: Leeuwarder94 op februari 24, 2025, 21:56:26
Dordrecht wint hem helaas wel in de laatste minuut..

We hebben het in het begin van het seizoen al verspeeld. De vorm is er nu niet, we hebben nog even om dat voor elkaar te krijgen want tweede gaan we niet meer worden.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Noordcambuur op februari 24, 2025, 21:58:37
Citaat van: Trainert! op februari 24, 2025, 21:56:52
En zeuren om een niet gegeven vrije trap. Geef gewoon gas met elkaar en kom tot kansen.

Wederom geen enkele lijn te bekennen in het spel.
komop kerel dit was toch gewoon hands als die blinde scheidsrechter het niet ziet jaaa  :_schater
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Poetser op februari 24, 2025, 21:58:58
Citaat van: CambuurAmersfoort op februari 24, 2025, 21:56:31
En Dordrecht maakt hem wel in de laatste minuten...ik heb hier zo ontzettend de schijt in. Elke keer als we erbij kunnen komen verpesten we het weer.

Niks aan de hand nog.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Galdiano op februari 24, 2025, 22:00:22
Caschili enige hoogtepunt.

Hilterman veel rennen en vliegen maar conditioneel echt nog heel ver weg.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Galdiano op februari 24, 2025, 22:02:11
Citaat van: Galdiano op februari 24, 2025, 22:00:22
Caschili enige hoogtepunt.

Hilterman veel rennen en vliegen maar conditioneel echt nog heel ver weg.

En Van Mullem was echt by far weer de slechtste. Dat kan toch echt niet.  :(
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Noordcambuur op februari 24, 2025, 22:02:38
Citaat van: Galdiano op februari 24, 2025, 22:00:22
Caschili enige hoogtepunt.

Hilterman veel rennen en vliegen maar conditioneel echt nog heel ver weg.
dan is dat niet best dat je nog niet 90 minuten kan voetballen phoeeee.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: sunderland op februari 24, 2025, 22:02:41
Citaat van: Galdiano op februari 24, 2025, 22:00:22
Caschili enige hoogtepunt.

Hilterman veel rennen en vliegen maar conditioneel echt nog heel ver weg.
is niet erg hij geeft alles en maakt um . Die strijd kwam er pas toen hij en Cashi er in kwamen
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Harry L. op februari 24, 2025, 22:05:42
Citaat van: Poetser op februari 24, 2025, 21:58:02
Als we met dezelfde passie en strijdlust spelen zoals het laatste half uur dan zie ik het nog wel goedkomen.

Heb je ons programma bekeken?. Zou een wonder zijn.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 24, 2025, 22:05:53
Citaat van: sunderland op februari 24, 2025, 22:02:41
is niet erg hij geeft alles en maakt um . Die strijd kwam er pas toen hij en Cashi er in kwamen

Inderdaad. Vrijdag graag omdraaien: beide in de basis en maar zien hoever ze komen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Galdiano op februari 24, 2025, 22:08:36
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 24, 2025, 22:05:53
Inderdaad. Vrijdag graag omdraaien: beide in de basis en maar zien hoever ze komen.

Liever eerste helft gasgeven al helemaal thuis. Snel het verschil maken en dan in de rust maar wisselen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Poetser op februari 24, 2025, 22:08:39
Citaat van: Harry L. op februari 24, 2025, 22:05:42
Heb je ons programma bekeken?. Zou een wonder zijn.

Ow. Ok?.

Nou, zullen we dan gewoon maar afbellen?

Wordt immers toch niks.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 24, 2025, 22:09:31
Citaat van: Poetser op februari 24, 2025, 22:08:39
Ow. Ok?.

Nou, zullen we dan gewoon maar afbellen?

Wordt immers toch niks.

Ik vermoed dat hij het over P1-2 heeft en jij de PO's...?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 24, 2025, 22:10:09
Citaat van: Galdiano op februari 24, 2025, 22:08:36
Liever eerste helft gasgeven al helemaal thuis. Snel het verschil maken en dan in de rust maar wisselen.

Juust. Bij 3-0 kan dat prima :koffie
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Galdiano op februari 24, 2025, 22:10:33
Citaat van: sunderland op februari 24, 2025, 22:02:41
is niet erg hij geeft alles en maakt um . Die strijd kwam er pas toen hij en Cashi er in kwamen

Eens hoor. Inzet niet te klagen. Maar 30 minuten spelen, en na 15 minuten al kapot zijn, dan heb je nog een lange weg te gaan tot 90 minuten.

Vrijdag ook alweer spelen is niet bevordelijk. Maar ik zou er wel mee gaan beginnen tot zeker de rust.
Overbelasting ligt wel op de loer.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: nee,wel? op februari 24, 2025, 22:11:03
kenne ze wel mekkere over die handsbal mar dan hadden de meiskes vanaf de eerste minuut mar us gas geve mutten
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: sunderland op februari 24, 2025, 22:12:24
Citaat van: Galdiano op februari 24, 2025, 22:10:33
Eens hoor. Inzet niet te klagen. Maar 30 minuten spelen, en na 15 minuten al kapot zijn, dan heb je nog een lange weg te gaan tot 90 minuten.

Vrijdag ook alweer spelen in niet bevordelijk. Maar ik zou er wel mee gaan beginnen tot zeker de rust.
Overbelasting ligt wel op de loer.
dat lijkt ook zo omdat hij constant aan het jagen was en duels probeerde te winnen
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: De Gast op februari 24, 2025, 22:14:01
Citaat van: Galdiano op februari 24, 2025, 22:02:11
En Van Mullem was echt by far weer de slechtste. Dat kan toch echt niet.  :(

Snap dat Mullem bashen niet echt.. kijk toch meer wat er voorin gebeurt.. of wat er voorin juist niet gebeurt. Echter, totdat Jeredy erin komt. De rest trekt zich gelijk aan hem op. Geweldig. Zo snel mogelijk in de basis deze jongen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Harry L. op februari 24, 2025, 22:14:17
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 24, 2025, 22:09:31
Ik vermoed dat hij het over P1-2 heeft en jij de PO's...?

Idd. Ik heb het over P1/P2
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Galdiano op februari 24, 2025, 22:18:35
Citaat van: De Gast op februari 24, 2025, 22:14:01
Snap dat Mullem bashen niet echt.. kijk toch meer wat er voorin gebeurt.. of wat er voorin juist niet gebeurt. Echter, totdat Jeredy erin komt. De rest trekt zich gelijk aan hem op. Geweldig. Zo snel mogelijk in de basis deze jongen.

De opbouw begint vanaf achteruit. Heb je de ballen van Ajax gezien die vanuit achteruit elke keer goed het middenveld werden ingestuurd.
Heb je de ballen van Van Mullem gezien? Ik had het idee dat hij bij Ajax speelde. Ook steeds balletjes terug. Daarnaast nooit eens de beuk erin. Nieling deed het zo nu en dan nog wel.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Specuveter op februari 24, 2025, 22:25:17
Citaat van: Galdiano op februari 24, 2025, 22:18:35
De opbouw begint vanaf achteruit. Heb je de ballen van Ajax gezien die vanuit achteruit elke keer goed het middenveld werden ingestuurd.
Heb je de ballen van Van Mullem gezien? Ik had het idee dat hij bij Ajax speelde. Ook steeds balletjes terug. Daarnaast nooit eens de beuk erin. Nieling deed het zo nu en dan nog wel.
Dat jij geen fan bent van Van Mullem weten we nu.
Maar was de rest vh team dan zo goed??
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Noordcambuur op februari 24, 2025, 22:34:52
Citaat van: Specuveter op februari 24, 2025, 22:25:17
Dat jij geen fan bent van Van Mullem weten we nu.
Maar was de rest vh team dan zo goed??
klopt altijd afdoen op van Mullem?..
Wat voegt dan de Leeuw nu toe aan de selectie dan op het veld?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Galdiano op februari 24, 2025, 22:38:37
Citaat van: Noordcambuur op februari 24, 2025, 22:34:52
klopt altijd afdoen op van Mullem?..
Wat voegt dan de Leeuw nu toe aan de selectie dan op het veld?

Ook helemaal niets.
Maar een speler die week in week uit in de basis staat, meermaals opzichtelijk de fout in gaat en met zijn 25 jaar de nodige ervaring heeft. Mag je wel iets meer kritiek hebben dan een Nieling, Galvez of een Mercera.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: michello op februari 24, 2025, 22:40:19
Van Mullen had hier niet eens meer gespeeld als hij niet centraal achterin was gezet. Dat jaar in de eredivisie was een ramp.

Overigens lag het w??r (zoals altijd) aan het zwakke begin vandaag. Wederom niet met het hele elftal vooruit en druk zetten maar alles ging terug en er werd weer op 50% druk gezet. Tja dan kun je dat jong Ajax lekker laten tikken en in hun kracht laten komen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Huizen op februari 24, 2025, 22:43:25
Alleen genoten van Hilterman en Gabi vanavond. Eerste 60 minuten geen reet aan en wederom geen snot voor de ogen gezien. TC zit er ook maar gelaten bij.

Wie kan mij vertellen waarom Hilterman dit binnen 2 of 3 minuten wel voor elkaar krijgt?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: denistel op februari 24, 2025, 22:43:38
1e helft slappe hap geen acties enz 2e helft wel wat beter maar
ik verwacht er gewoon meer van tis allemaal zo gelaten en sommigen
zijn totaal uit vorm met Pauwels voor op
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: denistel op februari 24, 2025, 22:45:12
Citaat van: Bussum op februari 24, 2025, 22:43:25
Alleen genoten van Hilterman en Gabi vanavond. Eerste 60 minuten geen reet aan en wederom geen snot voor de ogen gezien. TC zit er ook maar gelaten bij.

Wie kan mij vertellen waarom Hilterman dit binnen 2 of 3 minuten wel voor elkaar krijgt?

omdat hij persoonlijkheid heeft en de beuk er in gooit de anderen zijn allemaal
lieverdjes die amper een duel winnen,
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Huizen op februari 24, 2025, 22:48:01
Citaat van: denistel op februari 24, 2025, 22:45:12
omdat hij persoonlijkheid heeft en de beuk er in gooit de anderen zijn allemaal
lieverdjes die amper een duel winnen,

En dat zie je helaas aan alles. Bij de warming-up, bij het bedanken van het uitvak en het belangrijkste bij de wedstrijd zelf. Ze staan er maar beetje bij en kijken ernaar. Volgens mij heeft de helft niet door waar het om gaat, maar wel allemaal in de Nieuwjaarsfilmpje zeggen dat ze voor promotie voetballen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Noordcambuur op februari 24, 2025, 22:53:20
Citaat van: denistel op februari 24, 2025, 22:43:38
1e helft slappe hap geen acties enz 2e helft wel wat beter maar
ik verwacht er gewoon meer van tis allemaal zo gelaten en sommigen
zijn totaal uit vorm met Pauwels voor op
cambuur is altijd een club geweest met strijd en passie het is het hele seizoen zo sappig.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: sunderland op februari 24, 2025, 22:57:53
Balk loopt wel 5 x op het randje voor een steekbal. Geef die bal dan, hij is slimgenoeg om zijn lichaam er tussen te houden.  Zo jammer. Weer de bal breed of terug.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Josli op februari 24, 2025, 23:13:35
Citaat van: Galdiano op februari 24, 2025, 22:18:35
De opbouw begint vanaf achteruit. Heb je de ballen van Ajax gezien die vanuit achteruit elke keer goed het middenveld werden ingestuurd.
Heb je de ballen van Van Mullem gezien? Ik had het idee dat hij bij Ajax speelde. Ook steeds balletjes terug. Daarnaast nooit eens de beuk erin. Nieling deed het zo nu en dan nog wel.

Heeft er ook mee te maken dat bij Ajax een paar spelers heel slim tussen de linies vrij komen. En dat wij in het druk zetten verschrikkelijk veel fout doen. Vooral Rolke snapt er helemaal niks van. Van Mullem is zker niet een goede opbouwer, maar er is ook bijna niemand ooit eens een keer fatsoenlijk aanspeelbaar.
We hebeen gewoon net teveel dertien in een dozijn spelers. En dan die invallers. Die eerste 2 brachten iets, maar de Leeuw, Alhaft en Fedde. Verschrikkelijk. Als je invalt, wil je laten zien toch dat je in de basis moet. Kooistra of Potma bijvoorbeeld, die brengen in ieder geval iets...
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: sunderland op februari 24, 2025, 23:18:20
Citaat van: Josli op februari 24, 2025, 23:13:35
Heeft er ook mee te maken dat bij Ajax een paar spelers heel slim tussen de linies vrij komen. En dat wij in het druk zetten verschrikkelijk veel fout doen. Vooral Rolke snapt er helemaal niks van. Van Mullem is zker niet een goede opbouwer, maar er is ook bijna niemand ooit eens een keer fatsoenlijk aanspeelbaar.
We hebeen gewoon net teveel dertien in een dozijn spelers. En dan die invallers. Die eerste 2 brachten iets, maar de Leeuw, Alhaft en Fedde. Verschrikkelijk. Als je invalt, wil je laten zien toch dat je in de basis moet. Kooistra of Potma bijvoorbeeld, die brengen in ieder geval iets...
niet steeds over de tegenstander beginnen. Wij doen dat absoluut niet goed. Verder heb je wel gelijk
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Specuveter op februari 24, 2025, 23:20:53
Waarom niet eens Henstra of Kooistra mee en laten invallen??
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: sunderland op februari 24, 2025, 23:33:10
Citaat van: Specuveter op februari 24, 2025, 23:20:53
Waarom niet eens Henstra of Kooistra mee en laten invallen??
vraag het Henk. Snap ook niet dat Wiebe er niet is. Laatste 2 x dat hij mocht spelen deed hij dat heel goed. Snelheid met kracht. En dan zie je die slappen invallen..
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: okkele op februari 24, 2025, 23:37:16
Citaat van: Noordcambuur op februari 24, 2025, 22:34:52
klopt altijd afdoen op van Mullem?..
Wat voegt dan de Leeuw nu toe aan de selectie dan op het veld?
:_schater
afgeven op spelers raar vinden en vervolgens gewoon weer 1 er uit pikken.
:_schater
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: okkele op februari 24, 2025, 23:40:55
heb het niet zo op excuses zoeken in de arbitrage maar het word wel een beetje zum kotsen dat het gewoon in het ajax-shirt zit  :R :R
die ruperti heeft ook al zo`n naam, dit was weer een mooie voorstelling.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: YellowBlue op februari 25, 2025, 00:11:22
Citaat van: Noordcambuur op februari 24, 2025, 22:34:52
klopt altijd afdoen op van Mullem?..
Wat voegt dan de Leeuw nu toe aan de selectie dan op het veld?
het is logisch dat de slechtste speler het vaakst negatief omschreven wordt. Zit geen verbetering in, heeft gewoon mazzel dat Casas het niet bleek te zijn en Smand nog minder is.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: wiekie1969 op februari 25, 2025, 00:46:55
Caschilli. Hele ziel en zaligheid in het Cambuur shirt. De enigste. Hilterman en Balk gaven ook alles.  De rest mut zich doodschamen. Wat een stelletje doodbidders met elkaar.  Doorselecteren aub en rap voor het nieuwe seizoen.  Lachwekkende vertoning wast.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: wiekie1969 op februari 25, 2025, 00:54:05
Citaat van: YellowBlue op februari 25, 2025, 00:11:22
  het is logisch dat de slechtste speler het vaakst negatief omschreven wordt. Zit geen verbetering in, heeft gewoon mazzel dat Casas het niet bleek te zijn en Smand nog minder is.

Rolke.... Die doet ook alles fout in het veld, met name in de passing. Middelmatige speler.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: mark1989 op februari 25, 2025, 01:05:11
Ik vond Ajax voetballend beter. Cambuur had het moeilijk de eerste helft. Pas na wat wissels van Ajax en vermoeidheid van hen kwam er meer ruimte en mogelijikheden voor Cambuur.
Met 1-1 dik tevreden gezien de wedstrijd. Andere ploegen gaan hier ook nog wel punten laten liggen.

Er komen nu 4 belangrijke wedstrijden aan. Daar zal het verschil gemaakt moeten worden om wel of niet om plek 2 te kunnen gaan.

Van Mullem was misschien voetballend matig. Maar werkt wel keihard en samen met Nieling krijgen ze toch heel weinig tegen. Het is niet zo dat onze verdediging super slecht is. maar opbouwend is het niet heel sterk. Maar dat heeft er ook te maken hoe andere spelers zich aanbieden. En dat is niet altijd even handig.

Al met al is duidelijk dat Cambuur een matig elftal heeft dat alleen met heel hard werken punten kan pakken. Ondanks dat waren er toch mogelijkheden om deze wedstrijd te winnen. Een paar moment lag het open, maar dan wordt het slecht uitgespeeld. bijvoorbeeld die kans voor Alhaft. loopt helemaal vrij op links met 2 man voor de goal dacht ik. En het lukt hem niet om snel te handelen en de goede keuze te maken. Dan kapt ie terug en bal kwijt. Dat gebeurt te vaak. Waardoor je steeds kansen verprutst. Daardoor scoren ze ook zo weinig. Maar is puur kwaliteit van de spelers. Dat kun je niet als trainer hen in een paar weken leren.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: wiekie1969 op februari 25, 2025, 01:25:12
Citaat van: CambuurAmersfoort op februari 24, 2025, 21:19:53
Waarom zijn dit soort gasten op voetbal gegaan...
Je kan op 1 punt van een promotieplek komen, je hebt de kans om met je team naar de eredivisie te promoveren en je laat werkelijk helemaal geen enkel vuur en intentie zien om die tieners helemaal scheel te tikken. Hoe kan het dat je zo weinig passie en bezieling erin kan gooien. Ik kan daar zo boos om worden.

Berusting bij mij, al maanden.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: wiekie1969 op februari 25, 2025, 05:59:32
Citaat van: CambuurAmersfoort op februari 24, 2025, 21:56:31
En Dordrecht maakt hem wel in de laatste minuten...ik heb hier zo ontzettend de schijt in. Elke keer als we erbij kunnen komen verpesten we het weer.

We hebben te weinig kwaliteit. En mentaliteit.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: sunderland op februari 25, 2025, 07:35:25
Citaat van: wiekie1969 op februari 25, 2025, 00:46:55
Caschilli. Hele ziel en zaligheid in het Cambuur shirt. De enigste. Hilterman en Balk gaven ook alles.  De rest mut zich doodschamen. Wat een stelletje doodbidders met elkaar.  Doorselecteren aub en rap voor het nieuwe seizoen.  Lachwekkende vertoning wast.
het is ook zo voorspelbaar allemaal. Je weet van te voren al hoe en wat en dat ziet de tegenstander natuurlijk ook. Zie nooit eens iets verassends. Als je als back niet openstaat kun je ook maar 1 kant uitspelen en dat is terug. Zie Pauwels de bal veel te vaak in de breedte krijgen ipv diepte. 1-1 is niet slecht maar op dit moment niet goed genoeg maar dat komt ook door ons eerdere resultaten. We hebben heel erg weinig weg gegeven en dat tegen een ploeg die altijd veel cre?ert
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Scc0511 op februari 25, 2025, 07:53:02
Henk kan weer leven met het gelijkspel. Elke keer na puntverlies hebben we het over een ''hobbeltje op de weg'' maar met deze selectie moet je verdikke veel meer kunnen brengen. Het lijkt wel of de TS totaal niet weet hoe ze moeten reageren laat staan spelen tegen een bepaalde tegenstander. Ik snap ook wel dat men wacht met het verlengen van het contract van Henk de Jong. En ja, we staan er ''prima'' voor maar mis gewoon een aantal aspecten bij dit Cambuur (strijd, passie en met deze selectie zeker wat beter veldspel)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Destroyer op februari 25, 2025, 08:04:51
Aaitje over de bol van de meisjes
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Destroyer op februari 25, 2025, 08:05:50
Citaat van: Bussum op februari 24, 2025, 22:43:25
Alleen genoten van Hilterman en Gabi vanavond. Eerste 60 minuten geen reet aan en wederom geen snot voor de ogen gezien. TC zit er ook maar gelaten bij.

Wie kan mij vertellen waarom Hilterman dit binnen 2 of 3 minuten wel voor elkaar krijgt?

Geen woord aan toe te voegen
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Trainert! op februari 25, 2025, 09:11:29
Citaat van: wiekie1969 op februari 25, 2025, 00:54:05
Rolke.... Die doet ook alles fout in het veld, met name in de passing. Middelmatige speler.


Rolke kan er al niet veel van, en dan wordt hij ook nog eens in de spits neergezet.
Zet dan Balk in de spits en alhalft op de buiten.

brevet van onvermogen van ts, laat staan van medische staf. Hilterman eerste uur laten spelen en dan maar wisselen.

Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: CaseP op februari 25, 2025, 10:05:15
Van achter de laptop de boel eens goed kunnen bekijken gister. Er zijn een aantal behoorlijk weggezakt, met name Pauwels is geen schim meer van die paar wedstrijden in de eerste seizoenshelft. Dat eindeloze gebrei, die pass naar voren niet durven geven viel met name op gister. Als er dan eens eentje (Nartey) durft weg te draaien om vooruit te voetballen is het besluiteloosheid ten top. R?lke blijft voor mij een potenti?le topper, maar een spits is het niet...maar in alle eerlijkheid, je moet toch wat als je geen goed & fit alternatief hebt. Amper iets weggegeven, dat is wel weer top. Je had in zo'n elftal een Maulun, Oratmangoen of andere gratis op te pikken creatievelingen prima kunnen gebruiken. Godswonder dat je met dit spel directe promotie nog steeds kunt ruiken! Voelt een beetje als zwemmen in pindakaas dit seizoen. Moet er overigens ook niet aan denken om met deze ploeg Eredivisie te spelen, liever nog een jaartje 'bouwen'.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: mark1989 op februari 25, 2025, 10:20:46
Citaat van: CaseP op februari 25, 2025, 10:05:15
Van achter de laptop de boel eens goed kunnen bekijken gister. ....."  Moet er overigens ook niet aan denken om met deze ploeg Eredivisie te spelen, liever nog een jaartje 'bouwen'.

Helemaal eens. Het team is matig en laten we maar blij zijn als we nacompetitie halen. Misschien zijn onze spitsen dan fit en kunnen ze een keer een hele wedstrijd spelen.
Elftal moet groeien. Volgend jaar nog 1 keer doorselecteren en kun voor de prijzen gaan. En dan promoveren.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: oost op februari 25, 2025, 11:43:23
Het is een wonder dat we ?berhaupt nog over rechtstreekse promotie kunnen praten.
Het Henk voetbal wat ik altijd leuk vond om naar te kijken is lang verleden tijd. Geen massaal druk zetten backs die er overheen komen, een cv die het middenveld in dribbeld om een overtal situatie te cre?ren nee het is momenteel niet best.
Of dat aan henk ligt of aan de selectie of allebij? Geen idee. Wat ik wel weet is dat dit gepiel een keer klaar moet zijn. Het lijkt nergens op en ik zie amper verbetering. Ja ten opzichte van de eerste 8 duels gaat het nu beter maar dat mag geen graadmeter zijn.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Huizen op februari 25, 2025, 12:11:53


Hier valt ook weer veel over te zeggen  8)

Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Specuveter op februari 25, 2025, 12:35:55
Henk ziet dingen en praat over dingen die ik persoonlijk niet gezien heb.
Maar het is zijn mening moet je ook respecteren.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Huizen op februari 25, 2025, 12:42:40
Citaat van: Specuveter op februari 25, 2025, 12:35:55
Henk ziet dingen en praat over dingen die ik persoonlijk niet gezien heb.
Maar het is zijn mening moet je ook respecteren.

Het is al vaker gezegd: ik zie de oude Henk niet echt meer. Gouden punt, terwijl iedereen kan zien als je even wat meer druk zet dit Ajax zo weg kan spelen. De tijden dat we tegen Brobbey, Taylor en andere toptalenten moesten spelen zijn allang verleden tijd. Ze staan 15e in de KKD, er was volgens mij een jaar dat ze kampioen werden.

En dan dat gepamper van die waardeloze interviewer. Zo zullen ze nooit denken dat er een tandje bij moet
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Noordcambuur op februari 25, 2025, 12:43:14
Henk over een gouden punt jaaaaa zeg het maar had je deze gewonnen Henk wat was het dan geweest  :?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Noordcambuur op februari 25, 2025, 12:44:32
En we zullen het meemaken a.s. Vrijdag :y
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: michello op februari 25, 2025, 13:07:52
Citaat van: Bussum op februari 25, 2025, 12:42:40
Het is al vaker gezegd: ik zie de oude Henk niet echt meer. Gouden punt, terwijl iedereen kan zien als je even wat meer druk zet dit Ajax zo weg kan spelen. De tijden dat we tegen Brobbey, Taylor en andere toptalenten moesten spelen zijn allang verleden tijd. Ze staan 15e in de KKD, er was volgens mij een jaar dat ze kampioen werden.

En dan dat gepamper van die waardeloze interviewer. Zo zullen ze nooit denken dat er een tandje bij moet

Helemaal mee eens. Ik mis het vuur ook van Henk en de hele staf. We hebben van alle wedstrijden maar 2 keer overtuigend weten te winnen. (Jong Utrecht en Vitesse) het mag allemaal wel eens met wat meer lef, passie en daadkracht. Begin eens een keer met een kwartier lang vol gas en houdt iedereen daaraan.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: mark1989 op februari 25, 2025, 13:39:08
Citaat van: Bussum op februari 25, 2025, 12:42:40
Het is al vaker gezegd: ik zie de oude Henk niet echt meer. Gouden punt, terwijl iedereen kan zien als je even wat meer druk zet dit Ajax zo weg kan spelen. De tijden dat we tegen Brobbey, Taylor en andere toptalenten moesten spelen zijn allang verleden tijd. Ze staan 15e in de KKD, er was volgens mij een jaar dat ze kampioen werden.

En dan dat gepamper van die waardeloze interviewer. Zo zullen ze nooit denken dat er een tandje bij moet

Nou niet iedereen ziet dat je dit Ajax zo wegspeelt met wat druk zetten. Ik heb een Jong Ajax gezien dat juist heel goed onder de druk uit kan voetballen. Als je dan doorstapt en druk zet, wordt je volledig weggespeeld en sta je achterin steeds 1 tegen 1 of creeren ze een overtal op het middenveld. Dus met vol druk zetten hadden we deze wedstrijd sowieso verloren.
Het is juist heel realistisch hoe Cambuur gespeeld heeft en daardoor heel knap een resultaat heeft geboekt. De realititeit is dat Cambuur geen beter team heeft dan Jong Ajax. Wel in de breedte en qua ervaring dus daarom staat Cambuur ook hoger. Maar als Jong Ajax alle wedstrijden op volle sterkte had gespeeld draaien ze mee in de top van de KKD.

Prima als iedereen hier zo negatief wil doen over de technische staf, maar niet heel realistisch.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: kapseltje op februari 25, 2025, 13:40:37
Veel negatieve reacties hier, maar ik heb laatste half uur veel goeie dingen gezien. Wel teleurgesteldover het resultaat.

Aantal dingen gezien laatste halfuur: lef, opportunisme, velheid, oorlog maken en druk naar voren, wat we laatste weken niet hebben gezien. Precies wat we misten.

Daarnaast lijken er veel dingen op de goede plek te vallen: Nartey goed, richting basis. Rolke naar de bank. Caschili en Hilterman richting basis. Diemers weer terug. Mercera mag het met Galvez gaan uitvechten op links wat mij betreft. Pauwels gaat mee met de flow. Als het team draait en met flair speelt, is hij cruciaal voorin.

De laatste 30 min was weer ouderwets Cambuurvoetbal. Laat VVV maar komen vrijdag.

Pauwels, Hilterman, Balk
Diemers, Souren, Nartey
Galvez, Nieling, Mullem (Casas), Caschili
Jansen

Kun je dit bij elkaar houden, doe je mee voor top 2.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: kapseltje op februari 25, 2025, 13:43:56
Citaat van: mark1989 op februari 25, 2025, 13:39:08
Nou niet iedereen ziet dat je dit Ajax zo wegspeelt met wat druk zetten. Ik heb een Jong Ajax gezien dat juist heel goed onder de druk uit kan voetballen. Als je dan doorstapt en druk zet, wordt je volledig weggespeeld en sta je achterin steeds 1 tegen 1 of creeren ze een overtal op het middenveld. Dus met vol druk zetten hadden we deze wedstrijd sowieso verloren.
Het is juist heel realistisch hoe Cambuur gespeeld heeft en daardoor heel knap een resultaat heeft geboekt. De realititeit is dat Cambuur geen beter team heeft dan Jong Ajax. Wel in de breedte en qua ervaring dus daarom staat Cambuur ook hoger. Maar als Jong Ajax alle wedstrijden op volle sterkte had gespeeld draaien ze mee in de top van de KKD.

Prima als iedereen hier zo negatief wil doen over de technische staf, maar niet heel realistisch.

Als je half druk zet met spelers die dat niet kunnen (Rolke, Pauwels) . Nee dan niet. Dus eens dat je dan beter wat kan inzakken. Maar zo geweldig is dit jong Ajax niet. In de laatste fase speelde ze het slecht uit, want ze hadden zeker veel meer mogelijkheden om grote kansen te cre?ren.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: mark1989 op februari 25, 2025, 13:51:16
Citaat van: kapseltje op februari 25, 2025, 13:43:56
Als je half druk zet met spelers die dat niet kunnen (Rolke, Pauwels) . Nee dan niet. Dus eens dat je dan beter wat kan inzakken. Maar zo geweldig is dit jong Ajax niet. In de laatste fase speelde ze het slecht uit, want ze hadden zeker veel meer mogelijkheden om grote kansen te cre?ren.

Ze hebben inderdaad half druk gezet en ging niet altijd even goed. Rolke en Pauwels vulden dat inderdaad niet goed in. Mee eens. Maar dat ziet de TS ook wel. Dus daar zijn ze echt wel mee bezig. Ik denk dat de opdracht wel was om een beetje druk te zetten, maar niet vanuit het middenveld vol door te stappen. En dan te accepteren dat je soms uitgespeeld wordt daar.
Cambuur had inderdaad geluk dat Jong Ajax het niet goed uitspeelde anders hadden we verloren.
Maar door hoe we gespeeld hebben had Cambuur de kans om de wedstrijd te winnen. Dus ik vind dat Henk het juist wel goed neergezet heeft. En dan gaat het om de uitvoering.
Er lagen voor Cambuur een aantal mogelijkheden om Jong Ajax pijn te doen. Maar dan moet je voorin de juiste keuze aan de bal maken. En daar zit het probleem. Ik zie wel dat het iets beter wordt. En ik denk echt als een goede spits hebt. Veel problemen opgelost zijn. Rolke is ook geen echt spits. Kan ook niet goed een bal vasthouden.

Zo geweldig is Jong Ajax niet inderdaad. maar zo geweldig is Cambuur ook niet. Anders maak je die kansen af en win je gewoon met 0-2. Dat had prima gekund. Maar het elftal is nog niet zo ver.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: PePe op februari 25, 2025, 13:56:03
Waarom Galvez en geen Poll?
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: papier op februari 25, 2025, 14:30:02
Citaat van: PePe op februari 25, 2025, 13:56:03
Waarom Galvez en geen Poll?

Voorlopig lijkt Galvez de bal vaker naar dezelfde kleur te spelen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Trainert! op februari 25, 2025, 14:42:04
Een gouden punt, maar na het laatste fluitsignaal vloekend je dugout lopen... 8P
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Poetser op februari 25, 2025, 14:47:29
Citaat van: Trainert! op februari 25, 2025, 14:42:04
Een gouden punt, maar na het laatste fluitsignaal vloekend je dugout lopen... 8P

Dat is toch de emotie van de niet gegeven handsbal vrije trap. Na een half uurtje kun je weer relativeren.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: sunderland op februari 25, 2025, 15:05:40
Citaat van: Trainert! op februari 25, 2025, 14:42:04
Een gouden punt, maar na het laatste fluitsignaal vloekend je dugout lopen... 8P
precies dat.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: denistel op februari 25, 2025, 15:25:39
veel te positief die interwieuws met de intervieuwer voor op maikel je hebt
je prima laten zien je stond je mannentje en je wilt vaker spelen natuurlijk
ja uiteraard maar we hebben zo,n goed team wie ben ik dan om te zeggen
dat ik moet spelen,ppffff man man man en dan een gouden punt en kan nog
wel eens een belangrijk punt worden enz enz,
ik hoor niks over hoe we speelden hoe we druk gaven en daar gaat het om
we gaven half druk de hele 1e helft en die lui kwamen er steeds makkelik langs
klets er dan eens 15 min vol op en neem wat risico,s dat zie ik liever krijg
je misschien eens 1 tegen maak je er 3.balletjes dan weer te hard dan weer
te zacht enz enz,ik blijf er bij het moet allemaal scherper en pak elkaar
eens aan in het veld dat zie je nooit,die pauwels liep zich keer op keer vast
wordt niks mee gedaan.rolke liep als kip zonder kop en niemand zet die
jongen even te plak echt ik snap dat totaal niet,
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Vlampiep op februari 25, 2025, 20:16:27
Citaat van: denistel op februari 25, 2025, 15:25:39
veel te positief die interwieuws met de intervieuwer voor op maikel je hebt
je prima laten zien je stond je mannentje en je wolt vaker spelen natuurlijk
ja uiteraard maar we hebben zo,n goed team wie ben ik dan om te zeggen
dat ik moet spelen,ppffff man man man en dan een gouden punt en kan nog
wel eens een balngrijk punt worden enz enz,
ik hoor niks over hoe we speelden hoe we druk gaven en daar gaat het om
we gaven half druk de hele 1e helft en die lui kwamen er steeds makkelik langs
klets er dan eens 15 min vol op en neem wat risico,s dat zie ik liever krijg
je misschien eens 1 tegen maak je er 3.ballatjes dan weer te hard dan weer
te zacht enz enz,ik blijf er bij het moet allemaal scherper en pak elkaar
eens aan in het veld dat zie je nooit,die pauwels liep zich keer op keer vast
wordt niks mee gedaan.rolke liep als kip zonder kop en niemand zet die
jongen even te plak echt ik snap dat totaal niet,
Mijn ergernis goed verwoord Denistel..  _O_
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Bankzitter op februari 25, 2025, 20:57:25
Het grote probleem is dat we uit veldspel amper tot uitgespeelde kansen komen. En dat kun je niet alleen wijten aan het gemis van een spits.
Goals komen vooral uit de omschakeling. Voor de winter vanuit de actie van Pauwels en verder vooral gescoord door het doorzettingsvermogen van Balk.

Er moet toch meer uit te halen zijn aanvallend. Nartey en Diemers hebben een prima pass. R?lke en Diemers schieten makkelijk.
Alhaft en Kooistra komen nog amper aan bod en blijven ook onder hun niveau.

Ik kan niet zijn wat nu het aanvalsplan is of hoe spelers op hun kwaliteiten worden gebruikt.

Verdedigend staat het wel vrij goed en jansen scheelt ook nog eens een goal per wedstrijd waardoor we maar weinig verliezen.
Maar wel mee eens dat het aanvallend niet leuk is om naar te kijken zo.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Sakas op februari 25, 2025, 23:06:57
Er is totaal geen samenspel met de backs, waar je voorheen met bangura en kallon mooie aanvallen zag waar de ene keer kallon voor de actie ging en de andere keer hem aan Bangura gaf, is er nu totaal geen samenspel. De keren dat de back mee gaat wordt de bal niet afgegeven en 99 procent van de keren gaat de vleugelaanvaller naar binnen de drukte in. Dat in combinatie met de stand op de ranglijst (lees ploegen worden voorzichtig) krijg je dit gebreij. Hoevaak zien we nog dat de achterlijn gehaald wordt, een enkele keer per wedstrijd. Heel makkelijk te verdedigen als tegenstander als je het mij vraagt.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: beam op februari 26, 2025, 08:44:24
Citaat van: Bankzitter op februari 25, 2025, 20:57:25
Het grote probleem is dat we uit veldspel amper tot uitgespeelde kansen komen. En dat kun je niet alleen wijten aan het gemis van een spits.
Goals komen vooral uit de omschakeling. Voor de winter vanuit de actie van Pauwels en verder vooral gescoord door het doorzettingsvermogen van Balk.

Er moet toch meer uit te halen zijn aanvallend. Nartey en Diemers hebben een prima pass. R?lke en Diemers schieten makkelijk.
Alhaft en Kooistra komen nog amper aan bod en blijven ook onder hun niveau.

Ik kan niet zijn wat nu het aanvalsplan is of hoe spelers op hun kwaliteiten worden gebruikt.

Verdedigend staat het wel vrij goed en jansen scheelt ook nog eens een goal per wedstrijd waardoor we maar weinig verliezen.
Maar wel mee eens dat het aanvallend niet leuk is om naar te kijken zo.

Hier ben ik het ook helemaal mee eens.
Ik kan ook geen lijn zien in ons spel. We scoren vaak uit omschakel momenten door een erg goede Balk en soms een bevlieging van Pauwels. Maar hoe lang is het geleden dat wij een goed uitgespeelde aanval tot een goal hebben zien worden.

Ik heb het gevoel dat er toch teveel jongens op een positie staan wat toch niet echt hun plek is. Mercera is in mijn ogen niet echt een rechtsback meer een middenvelder en R?lke is ook geen spits.

Het word tijd dat de spitsen eens echt fit worden en dat je dan aan goede aanvalsplannen kan gaan werken. Dan hoop ik dat dit op tijd is voor de nacompetitie.

De angst om te verliezen lijkt groter te zijn dan wil om te winnen. Ik snap dat in deze fase van de competitie waar iedereen zo dicht bij elkaar zit je niet wilt verliezen. Maar warm word ik er niet van als ik op de tribune zit.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: michello op februari 26, 2025, 09:04:14
Citaat van: Bankzitter op februari 25, 2025, 20:57:25
Het grote probleem is dat we uit veldspel amper tot uitgespeelde kansen komen. En dat kun je niet alleen wijten aan het gemis van een spits.
Goals komen vooral uit de omschakeling. Voor de winter vanuit de actie van Pauwels en verder vooral gescoord door het doorzettingsvermogen van Balk.

Er moet toch meer uit te halen zijn aanvallend. Nartey en Diemers hebben een prima pass. R?lke en Diemers schieten makkelijk.
Alhaft en Kooistra komen nog amper aan bod en blijven ook onder hun niveau.

Ik kan niet zijn wat nu het aanvalsplan is of hoe spelers op hun kwaliteiten worden gebruikt.

Verdedigend staat het wel vrij goed en jansen scheelt ook nog eens een goal per wedstrijd waardoor we maar weinig verliezen.
Maar wel mee eens dat het aanvallend niet leuk is om naar te kijken zo.

Ik denk dat voetballend het grootste probleem ons centrale verdedigingsduo is. Waar we in onze betere jaren altijd iemand hadden (Bakens, Vd Laan, Leeuwin, MacInTosh,
Schouten) die konden inschuiven naar het middenveld en we op die manier voetballend verder konden. Nu lukt dat niet omdat ze de kwaliteiten niet hebben en het niet durven. Hebben we ook nog eens Jansen staan die best onzeker is met meevoetballen.
Als we dan ook nog eens niet goed druk zetten, blijft er weinig over en krijg je voetbal te zien zoals we veel zien in thuiswedstrijden.

Ik denk dat we meer aan een Bergsma hadden gehad dan Van Mullem. Notabene van origine een middenvelder, die is voetballend wel zo verschrikkelijk slecht, naast Nieling (die kan echt wel een pass van achteruit geven) zou een type Schouten moeten staan.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Bankzitter op februari 26, 2025, 10:16:59
Denk dat het inderdaad niet zozeer aan de kwaliteiten van aanvallende spelers of ontbreken van een echte spits ligt ligt maar het probleem achterin zit...  de opbouw en geen overlaps door backs. We hebben echt wel handige spelers en spelers met een pass of goed schot, alleen we krijgen ze niet in positie. En dat doet de vorm ook niet goed, Alhaft is geen schim van de speler die hij vroeger was, Pauwels valt ver terug, Kooistra zien we nooit.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Vlampiep op februari 26, 2025, 12:50:11
Citaat van: Bankzitter op februari 26, 2025, 10:16:59
Denk dat het inderdaad niet zozeer aan de kwaliteiten van aanvallende spelers of ontbreken van een echte spits ligt ligt maar het probleem achterin zit...  de opbouw en geen overlaps door backs. We hebben echt wel handige spelers en spelers met een pass of goed schot, alleen we krijgen ze niet in positie. En dat doet de vorm ook niet goed, Alhaft is geen schim van de speler die hij vroeger was, Pauwels valt ver terug, Kooistra zien we nooit.
De tijd dat de Ts spelers beter liet voetballen lijkt voorbij te zijn. Het lijkt mij onzekerheid troef binnen de Ts en gaan ze  spelers op ( weliswaar soms noodgedwongen )  posities laten spelen waarin ze minder presteren. Ook het feit dat spelers ondanks wekelijks falen verzekerd lijken te zijn van hun basisplaats is  voor mij onbegrijpelijk. Henk is geen schim meer van de trainer die ik ken.  Hiervoor zullen wel aannemelijke verklaringen zijn, maar het lijkt dat niemand binnen de Ts dit kan ondervangen.
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: denistel op februari 26, 2025, 18:35:22
Citaat van: beam op februari 26, 2025, 08:44:24
Hier ben ik het ook helemaal mee eens.
Ik kan ook geen lijn zien in ons spel. We scoren vaak uit omschakel momenten door een erg goede Balk en soms een bevlieging van Pauwels. Maar hoe lang is het geleden dat wij een goed uitgespeelde aanval tot een goal hebben zien worden.

Ik heb het gevoel dat er toch teveel jongens op een positie staan wat toch niet echt hun plek is. Mercera is in mijn ogen niet echt een rechtsback meer een middenvelder en R?lke is ook geen spits.

Het word tijd dat de spitsen eens echt fit worden en dat je dan aan goede aanvalsplannen kan gaan werken. Dan hoop ik dat dit op tijd is voor de nacompetitie.

De angst om te verliezen lijkt groter te zijn dan wil om te winnen. Ik snap dat in deze fase van de competitie waar iedereen zo dicht bij elkaar zit je niet wilt verliezen. Maar warm word ik er niet van als ik op de tribune zit.

de angst om te verliezen klopt idd maar ja 6 x gelijk spelen is 6 pt maar 3 x winst en 3 x verlies
is punten, en ik ben er van overtuigd dat als je vol op de aanval speelt je er meer wint.
de ploegen in de kkd zijn verdedigend allemaal niet zo goed dus pak ze daar aan zou ik zeggen
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: PePe op februari 26, 2025, 23:37:47
Ik bedenk me ineens, dat we geen spitsen trainer meer hebben? (scoren we daarom zo moeilijk?)
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 26, 2025, 23:42:49
Citaat van: PePe op februari 26, 2025, 23:37:47
Ik bedenk me ineens, dat we geen spitsen trainer meer hebben? (scoren we daarom zo moeilijk?)
Nee ik denk dat het meer is dat er geen spitsen zijn om training aan te geven.  :proost
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: sunderland op maart 01, 2025, 02:40:18
De intentie was iig vooruit, na 10 minuten zag je dat aan alles. Als ze dan fouten maken maakt helemaal niks uit als die beleving er maar is. En dan zie je ook dat de ene speler de andere zijn fout oplost. Zo moet het ook. Vond Souren erg goed en ook Galvez speelde prima. Vond hun wissels echt waardeloos maar misschien ook met een reden. Goaltje Afolabi was genieten. Goede aanval en heel simpel. 5-0 mooi om te zien dat iedereen vooruit wou
Titel: Re: Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u
Bericht door: denistel op maart 01, 2025, 05:23:16
Citaat van: sunderland op maart 01, 2025, 02:40:18
De intentie was iig vooruit, na 10 minuten zag je dat aan alles. Als ze dan fouten maken maakt helemaal niks uit als die beleving er maar is. En dan zie je ook dat de ene speler de andere zijn fout oplost. Zo moet het ook. Vond Souren erg goed en ook Galvez speelde prima. Vond hun wissels echt waardeloos maar misschien ook met een reden. Goaltje Afolabi was genieten. Goede aanval en heel simpel. 5-0 mooi om te zien dat iedereen vooruit wou

sist verkeerd maar is je vergeven.