Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u

Gestart door Arno A, februari 16, 2025, 10:28:11

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

ik ga er vanuit gemakzucht maar vanuit dat het niks wurd dan kin het alleen maar met falle

papier

Citaat van: nee,wel? op februari 24, 2025, 15:17:44
ik ga er vanuit gemakzucht maar vanuit dat het niks wurd dan kin het alleen maar met falle

Heb sowieso altijd het gevoel dat we altijd van Jong ploegen verliezen en zij dan extra hard gaan juichen. Neem nou die lul van AZ die z'n been had gebroken en later nog een doelpunt maakt en vrolijk het hele stadion rondloopt om te provoceren.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

mark1989

Citaat van: papier op februari 24, 2025, 15:22:07
Heb sowieso altijd het gevoel dat we altijd van Jong ploegen verliezen en zij dan extra hard gaan juichen. Neem nou die lul van AZ die z'n been had gebroken en later nog een doelpunt maakt en vrolijk het hele stadion rondloopt om te provoceren.

Ik denk dat de Jong ploegen ook liever van Cambuur winnen dan van Top Oss. En je kunt ze beter op vrijdag treffen dan op maandag. Cambuur treft ze vaakt op maandag.
Ze doen het dit seizoen erg slecht. Maar toch denk ik dat jong Ajax een heel sterk team heeft. Dat net zo goed mee bovenaan had kunnen draaien. Maar ze hebben vooral aan het begin veel punten laten liggen.

En het gevoel dat Cambuur het slecht doet tegen jong ploegen deel ik. Elk punt dat je laat liggen is een verliespunt. Ze spelen voor de flauwekul mee. Wat mij betreft afschaffen. Maar goed, we hebben er maar mee te dealen.

mark1989

Citaat van: Bussum op februari 24, 2025, 11:04:29
Ik lees dit wel meer, maar waarom?

We hebben voor KKD begrippen op papier een geweldig elftal. Daar moet veel meer uit komen dan wat er dit jaar is laten zien. En ik blijf het zeggen, het is allemaal te lief en te slap. Ik heb amper wedstrijden gezien dat er gespeeld werd met het mes op de tanden, het Cambuur voetbal, de energieke duels die je in het oude stadion zo vaak zag.

Een geweldig elftal in de zin dat we mee kunnen doen. maar vind Cambuur niet veel beter dan alle teams uit de top 8. Met een half jaar zonder spits vind ik niet dat er meer uit te halen is dan nu gebeurd. Eigenlijk is het een wonder dat we nu nog zo meedoen om plek 2.

Ik ben het wel met je eens dat het thuis stroperig is. Ik geloof niet dat er te weinig inzet ofzo is. maar het loopt niet heel lekker. Het nieuwe stadion werkt ook eerder wat verlammend dan dat dat het in het voordeel is lijkt het. Maar dat veranderd straks wel. Er zijn meer voorbeelden van nieuwe stadions waar het in begin stroef gaat. Het voordeel is dat het alleen maar beter kan worden.

In het oude stadion had ik ook het gevoel dat tegenstanders in het nadeel waren. Het lijkt nu andersom. Maar het is een gevoel en het draait straks een keer om.

hobbes


Zuid1991

Citaat van: hobbes op februari 24, 2025, 18:10:22
Appelvlappie is niet fit :O

Voor mij hoeft die gast nooit meer het Cambuur shirt te dragen:
- hij ken niks
- hij is lichamelijk een wrak

Harry L.

Directe promotie zie ik niet meer gebeuren. Daarvoor leveren we te vaak, te makkelijk punten in. 2 rondjes playoffs hooguit, en dat is met deze matige selectie ook gewoon het maximaal haalbare. Ik teken vanavond voor een puntje.

Noordcambuur

Citaat van: Harry L. op februari 24, 2025, 18:20:37
Directe promotie zie ik niet meer gebeuren. Daarvoor leveren we te vaak, te makkelijk punten in. 2 rondjes playoffs hooguit, en dat is met deze matige selectie ook gewoon het maximaal haalbare. Ik teken vanavond voor een puntje.
playoffs en Cambuur?.
.zijn we wel eens gepromoveerd via playoffs  :?

Harry L.

Citaat van: hobbes op februari 24, 2025, 18:10:22
Appelvlappie is niet fit :O

Triest, weer zonder spits dus. Wat een amateurisme weer, mogen we wel promoveren (niet dat ik er in geloof)? Hilterman ook niet dus?

papier

Citaat van: mark1989 op februari 24, 2025, 17:55:18
Een geweldig elftal in de zin dat we mee kunnen doen. maar vind Cambuur niet veel beter dan alle teams uit de top 8. Met een half jaar zonder spits vind ik niet dat er meer uit te halen is dan nu gebeurd. Eigenlijk is het een wonder dat we nu nog zo meedoen om plek 2.

Ik ben het wel met je eens dat het thuis stroperig is. Ik geloof niet dat er te weinig inzet ofzo is. maar het loopt niet heel lekker. Het nieuwe stadion werkt ook eerder wat verlammend dan dat dat het in het voordeel is lijkt het. Maar dat veranderd straks wel. Er zijn meer voorbeelden van nieuwe stadions waar het in begin stroef gaat. Het voordeel is dat het alleen maar beter kan worden.

In het oude stadion had ik ook het gevoel dat tegenstanders in het nadeel waren. Het lijkt nu andersom. Maar het is een gevoel en het draait straks een keer om.

Ik geloof ook niet dat het aan inzicht ligt. Hoewel, misschien aan het inzicht over hoe goed we eigenlijk zijn. We zijn niet goed genoeg om zomaar top 2 te spelen en voetballend tegenstanders kapot te maken. Daarvoor ligt het tempo te laag en missen we ook de kwaliteiten. Je zou daarom ook kunnen zeggen dat we daarom uit een ander vaatje moeten tappen, op zich hebben we best een brede selectie dus zou je ook kunnen zeggen dat er wat feller gespeeld moet worden. Dat is in mijn ogen een accent wat je aanpast over hoe je in het veld gaat en niet een aanpassing aan inzet.

michello

Citaat van: Noordcambuur op februari 24, 2025, 18:24:10
playoffs en Cambuur?.
.zijn we wel eens gepromoveerd via playoffs  :?

Nacompetitie wel in ?98  Prachtwedstrijden waren dat. Groningen die we naar de Gouden Gids knikkerden en de laatste pot in Zwolle. Mooi dagje.

Harry L.

Citaat van: Noordcambuur op februari 24, 2025, 18:24:10
playoffs en Cambuur?.
.zijn we
wel eens gepromoveerd via playoffs  :?

Idd. geen gelukkig huwelijk en verwacht ook niet dat we promoveren. We hadden een betere selectie moeten hebben, dit jaar was echt wel een kans geweest.

Harry L.