Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Ajax - Cambuur ma 24 februari 2025 20.00 u

Gestart door Arno A, februari 16, 2025, 10:28:11

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Het houd niet over maar Ajax is ook niet beter. Iedere x die bal terug ipv van vooruit en daar heeft Mercera helemaal een handje van. Als je niet openstaat kun je ook niet vooruit zien. Daar liggen mogelijkheden. Galvez doet het prima. Het staat verder redelijk goed. Worden teveel verkeerde keuzes gemaakt. Ipv simpel Balk weg te steken gaat de bal weer breed.

papier

Citaat van: kapseltje op februari 24, 2025, 20:51:44
Nartey goed. Verademing vergeleken met Rolke. Je mist Diemers. Jeredy en Caschili er zo snel mogelijk in.

Mercera doet het toch ook niet verkeerd.

papier

Citaat van: sunderland op februari 24, 2025, 20:54:21
Het houd niet over maar Ajax is ook niet beter. Iedere x die bal terug ipv van vooruit en daar heeft Mercera helemaal een handje van. Als je niet openstaat kun je ook niet vooruit zien. Daar liggen mogelijkheden. Galvez doet het prima. Het staat verder redelijk goed. Worden teveel verkeerde keuzes gemaakt. Ipv simpel Balk weg te steken gaat de bal weer breed.

Met alle respect voor ons maar Ajax is wel beter. Cre?ren nog wat vanuit open spel, dat zie ik ons niet doen.

kapseltje

Citaat van: papier op februari 24, 2025, 20:54:41
Mercera doet het toch ook niet verkeerd.
Hij moet het meestal van zijn verdedigende kwaliteiten hebben, maar stond al paar keer verkeerd.

Paar keer kon hij doorstomen leek het, maar toch weer tikkie terug

michello

Citaat van: papier op februari 24, 2025, 20:55:41
Met alle respect voor ons maar Ajax is wel beter. Cre?ren nog wat vanuit open spel, dat zie ik ons niet doen.

Voetballend zeker beter. Enige wat wij doen is terug terug terug en nog eens terug en een lange peer naar voren. Slechts een enkele keer komen we er voetballend uit.

papier

Citaat van: kapseltje op februari 24, 2025, 20:57:34
Hij moet het meestal van zijn verdedigende kwaliteiten hebben, maar stond al paar keer verkeerd.

Paar keer kon hij doorstomen leek het, maar toch weer tikkie terug

Staat in mijn ogen ook tegen de twee beste spelers van vanavond. Bounida en Steur.

papier

Citaat van: michello op februari 24, 2025, 20:58:24
Voetballend zeker beter. Enige wat wij doen is terug terug terug en nog eens terug en een lange peer naar voren. Slechts een enkele keer komen we er voetballend uit.

En dat zonder een speler voorin die vervolgens het spel kan verleggen zoals Drikus dat wel kon. We doen maar wat.

wiekie1969

Cambuur dwingt veel te weinig af. Deze wedstrijd kun je voetballend niet winnen dus komt het op strijd en duels aan. Stelletje makke schapen binne we. Geef eens gas man ipv dat domme heen en weer geschuif.

Trainert!

Citaat van: kapseltje op februari 24, 2025, 20:57:34
Hij moet het meestal van zijn verdedigende kwaliteiten hebben, maar stond al paar keer verkeerd.

Paar keer kon hij doorstomen leek het, maar toch weer tikkie terug


Tyrique 'tikkie terug' Mercera

wiekie1969

Het is veel te plichtmatig en gezapig. Gooi gvd de beuk erin.

Specuveter

Je kan allicht goede dingen doen
Dordrecht staat ook achter.

sunderland

Citaat van: papier op februari 24, 2025, 20:55:41
Met alle respect voor ons maar Ajax is wel beter. Cre?ren nog wat vanuit open spel, dat zie ik ons niet doen.
zo zie ik het niet

Leeuwarder94

Scheidsrechter is niet pietluttig vandaag dus je kan er een fysieke strijd van maken als het voetballend niet lukt.
De wens is de vader van de gedachte

sunderland


Bens

Ajax is veel beter uit de kleedkamer gekomen.